Zal ik morgenochtend het koffieapparaat verstoppen op kantoor?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Koffie en nicotine zijn niet heel erg bewustzijns veranderend.
Het gebrek aan koffie daarentegen...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:09 schreef kippenek het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend het koffieapparaat verstoppen op kantoor?.
Daar was een tijdje terug een leuk topic over: Caffeinejunkiesquote:Op woensdag 30 november 2005 14:09 schreef kippenek het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend het koffieapparaat verstoppen op kantoor?.
Dat is nu het neoliberalisme van de vvd.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:14 schreef SCH het volgende:
Dit is typisch zo'n dubbel verhaal: ik zal blij zijn als het verboden wordt, ik haat die lucht en die domme dopeheads en sowieso al dat geblow. Maar op zich is het onzinmaatregel: ik snap niet wat we er echt mee opschieten. Ligt de prioriteit van de VVD tegenwoordig bij dit soort dingen?
1 Nog meer overheids bemoeienis.quote:
li·be·raal
1 een zo gering mogelijke overheidsbemoeienis met het maatschappelijk leven voorstaand
2 ruimdenkend
3 niet orthodox op met name kerkelijk gebied
Ik ben het redelijk met je eens. Ik vind caffeine en nicotine veel "gevaarlijker" dan alcohol en cannabis. Puur omdat je er binnen no-time verslaafd aan bent en omdat het heel normaal is dat je ze beiden dagelijks in enorme hoeveelheden gebruikt (wat ook weer meewerkt aan het snel verslaafd zijn).quote:Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef kippenek het volgende:
Ik ga nu iets heel gervaarlijks zeggen hoor, want ik heb geen kinderen, maar ik denk dat ik liever ga hebben dat mijn kinderen eens in de week een blowtje roken dan dat ze elke dag kruipend naar het koffie-apparaat gaan. Of dat ze elke maandag met een kater op school zitten.
Zo lang je het in de hand weet te houden (en ik heb dat altijd prima gekund tijdens school en studie) is er helemaal niks mis met een blowtje op z'n tijd.
In feite zou een verbod op de gratis koffie bij Appie Heijn dus meer op z'n plek zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben het redelijk met je eens. Ik vind caffeine en nicotine veel "gevaarlijker" dan alcohol en cannabis. Puur omdat je er binnen no-time verslaafd aan bent en omdat het heel normaal is dat je ze beiden dagelijks in enorme hoeveelheden gebruikt (wat ook weer meewerkt aan het snel verslaafd zijn).
Ik rook daarom ook niet en drink geen koffie. Alcohol en wiet gebruik ik wel. Maar zeker niet dagelijks, verre van. En ik gebruik ook niet voordat ik moet werken, autorijden of als wat voor 'n activiteit dan ook moet doen. En ik kan makkelijk weken of maanden niets gebruiken.
Ik zie nicotine en caffiene-junkies niet zo snel weken of maanden stoppen....of niet gebruiken als ze moeten leren of werken, juist als ze dat moeten doen gaan ze gebruiken.
Ben je gelijk van al die hangouderen afquote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef kippenek het volgende:
[..]
In feite zou een verbod op de gratis koffie bij Appie Heijn dus meer op z'n plek zijn..
Ik bedoel maar, over overlast gesproken zeg!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ben je gelijk van al die hangouderen af
Nou, mensen kunnen aanstoot nemen aan dit slechte gedrag.Ik zal dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik woon in een rustige wijk in Rotterdam. Er zijn hier twee grote schoolpleinen waar vroeger veel kinderen speelden. Maar de laatste jaren is het buitenspelende kinderen afgenomen. Dat komt doordat Antillianen en Marokkanen hier op bankjes en op straathoeken blowen. De ouders kunnen niet anders dan hun kinderen niet meer buiten te laten spelen.quote:Een raar voorstel... dan mag ik dus geen jointje meer roken op Lowlandsof op een concert
Ik zie echt niet in wat er mis is met een jointje op straat roken?
dan zou er een blowverbod voor dat pleintje moeten komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Kajegi het volgende:
[..]
Nou, mensen kunnen aanstoot nemen aan dit slechte gedrag.Ik zal dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik woon in een rustige wijk in Rotterdam. Er zijn hier twee grote schoolpleinen waar vroeger veel kinderen speelden. Maar de laatste jaren is het buitenspelende kinderen afgenomen. Dat komt doordat Antillianen en Marokkanen hier op bankjes en op straathoeken blowen. De ouders kunnen niet anders dan hun kinderen niet meer buiten te laten spelen.
Ik vind dit idee een goede stap in de juiste richting. Wat mij betreft kunnen ze die hap gewoon compleet verbieden. Blowen is een slecht iets. Waarom zou je het als staat in stand houden?!
Welnee.quote:
Ik denk dat het weinig zal helpen. Samen komen doen ze toch wel, en daar is dat pleintje een geschikte plek voor. Dan steken ze de volgende keer maar een sigaret op inplaats van een joint.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Kajegi het volgende:
[..]
Nou, mensen kunnen aanstoot nemen aan dit slechte gedrag.Ik zal dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik woon in een rustige wijk in Rotterdam. Er zijn hier twee grote schoolpleinen waar vroeger veel kinderen speelden. Maar de laatste jaren is het buitenspelende kinderen afgenomen. Dat komt doordat Antillianen en Marokkanen hier op bankjes en op straathoeken blowen. De ouders kunnen niet anders dan hun kinderen niet meer buiten te laten spelen.
Ik vind dit idee een goede stap in de juiste richting. Wat mij betreft kunnen ze die hap gewoon compleet verbieden. Blowen is een slecht iets. Waarom zou je het als staat in stand houden?!
Veel zuipen is ook slecht, je volvreten met van alles en nog wat is ook slecht. Ook maar verbieden dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Kajegi het volgende:
Overlast is altijd vervelend, of dat nu om totaal nuchtere of ontzettend stonede mensen gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Rustig blowen in een afgelegen stuk natuur ofzo heb ik echt geen bezwaar tegen, maar met 'de openbare ruimte' bedoel ik eerder gewoon op straat waar veel mensen langs komen.
Daar drugs gebruiken draagt inderdaad bij aan de verloedering van het straatbeeld vind ik.
Een spuitende junk in een portiek staat ook niet mooi. En natuurlijk is een jointje véél minder erg, maar nog altijd een klein beetje erg
Nee, groep A zorgt voor overlast, groep B zorgt niet voor overlast, groep C heeft last van groep A en groep A en B moeten maar schikken in de mening van groep C....quote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Groep A zorgt voor overlast
Groep B heeft er last van
Groep A wilt buiten blijven blowen
Groep B moet maar een wasknijper op zijn neus doen
Erg slim, erg slim![]()
Laten ze dan gewoon de wetten die we al hebben handhaven en overlast aanpakken, dat kan en mag al namelijk, hoeft geen wietverbod in het openbaar wet voor te komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:48 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het is dan ook waarschijnlijk een handvat om eventuele problemen aan te pakken.
en als die blunts dan ook nog in bijvoorbeeld vanille smaak zijn dan is die stankoverlast ook meteen opgelostquote:Op woensdag 30 november 2005 15:54 schreef JohnDope het volgende:
Zie het al voor me, moet nederland straks massaal met Blunts(Phillie sigaren met wiet) over straat.We hebben die wet al gekraakt voordat hij is ingevoerd.
Nou gossie zeg, loop je buiten ruik je in het voorbij gaan(wat om een paar seconde gaat) een vleugje wietlucht, de schade die dat je aandoet zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind die geur gewoon storend als ik gewoon even aan het winkelen ben ofzo. Dat iedereen lekker thuis even gaat blowen, maar niet middenin de stad of in een park naast de speeltuin.
preciezquote:Op woensdag 30 november 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en als die blunts dan ook nog in bijvoorbeeld vanille smaak zijn dan is die stankoverlast ook meteen opgelost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |