Erg hequote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef kippenek het volgende:
[..]
Als iedereen zo zou denken, zouden we niks meer kunnen doen omdat iedereen wel érgens last van heeft.
nee hoor ik laat alleen merken dat ik je onderbouwing waardeloos vind.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:08 schreef Fliepke het volgende:
Trouwens wel vermakelijk om te zien dat jullie er alles bij proberen te halen om jullie blowtje in de buitenlucht maar te rechtvaardigen![]()
Ik heb wel geblowed, trouwens. Ook wel eens buiten. Zaten we gewoon na werktijd (bijbaantje he) met een kratje bier even een blowtje en biertje te doen. Nooit last mee gehad, nooit raar op gereageerd. Terwijl we er toch echt als normale blonde Hollandse jongens uitzagen altijd.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:11 schreef kippenek het volgende:
[..]
Als iedereen zo zou denken, zouden we niks meer kunnen doen omdat iedereen wel érgens last van heeft.
wat voor overlast veroorzaakt blowen dan? geuroverlast?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je thuis blowt,heeft niemand daar last van.
Als je een paar pintjes drinkt in de kroeg, heeft niemand daar last van.
Als ik zometeen aan mijn lul ga trekken heeft niemand daar last van.
Genoeg wat je nog kan doen dus.
Mental images in mijn hoofd, wat doe je?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ding ding ding,quote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat voor overlast veroorzaakt blowen dan? geuroverlast?![]()
Okay, prima. Laten we alles dan maar regelen en vangen in verboden en elkaar met wetten om de oren slaan. Lijkt me een erg prettige samenleving hoor!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je thuis blowt,heeft niemand daar last van.
Als je een paar pintjes drinkt in de kroeg, heeft niemand daar last van.
Genoeg wat je nog kan doen dus.
Ja, het stinkt echt enorm. Wel iest langer dan 10 seconden dat je voorbij loopt.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat voor overlast veroorzaakt blowen dan? geuroverlast?![]()
Ja. Echt een reden om -tig ambtenaren aan het werk te zetten om een wet aan te passen, geld in politieinstructies te pompen, etc, etc. En dat allemaal omdat meneer Fliepke het zo vind stinken. Wat een zinvolle besteding van tijd en geld!quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ding ding ding,
u gaat door voor de koelkast
zeg nou zelf, dat is toch geen reden voor een algeheel verbod? mensen die er last van hebben dat zijn mensen die langslopen en die ruiken 10sec later weer gewoon lekker alle uitlaatgassen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ding ding ding,
u gaat door voor de koelkast
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef Prego het volgende:
[..]
![]()
en ik maar denken dat je een serieuze discussie wilde voeren![]()
Ho! Ho! dit was niet mijn ideequote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ja. Echt een reden om -tig ambtenaren aan het werk te zetten om een wet aan te passen, geld in politieinstructies te pompen, etc, etc. En dat allemaal omdat meneer Fliepke het zo vind stinken. Wat een zinvolle besteding van tijd en geld!.
Ik verwacht van deze regel eerlijk gezegd geen ene reet in de praktijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef kippenek het volgende:
[..]
Okay, prima. Laten we alles dan maar regelen en vangen in verboden en elkaar met wetten om de oren slaan. Lijkt me een erg prettige samenleving hoor!
Kom op joh, zoals gezegd, de politie kan het alcohol verbod al geeneens handhaven, wat verwacht je nou helemaal van deze regel?!
ok 30 sec. dan, in ieder geval niet lang.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, het stinkt echt enorm. Wel iest langer dan 10 seconden dat je voorbij loopt.
Ik vind het een compromis. We staan blowen gewoon toe, maar doe dat dan wel ergens waar niemand er last van heeft.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeg nou zelf, dat is toch geen reden voor een algeheel verbod? mensen die er last van hebben dat zijn mensen die langslopen en die ruiken 10sec later weer gewoon lekker alle uitlaatgassen.
ff op een bankje langs de gracht een stickie roken zit er dan ook niet meer inquote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef Tarabass het volgende:
Ik zag een politicus gister op tv zeggen dat de overlast vooral bestaat uit stank. Mijn eerste reactie is dan ook dat ik sigaren vind stinken, dus ook maar verbieden? Anders zou het namelijk discriminatie zijn, hé? Aan de andere kant, iemand met een beetje fatsoen blowt niet op straat en het is dan ook jammer dat je hiervoor gecorrigeerd moet worden natuurlijk. Ben een die-hard blower maar om nou op de hoek van de straat een dikke te gaan roken, uiteindelijk om toch te provoceren, nee dank je.. Gewoon lekker binnen en op feestjes zodat niemand last heeft van mekaar. Maar dan ook alle sigaren naar binnen uiteraard
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het een uitermate goed idee, knoet erover!
Model Singapore invoeren!
Laten we hem dan ook vooral niet invoeren, in godsnaam.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik verwacht van deze regel eerlijk gezegd geen ene reet in de praktijk.
kijk, bij een speeltuin ofzo mogen ze van mij best een plaatselijk verbod hebben, maar ergens op een bankje moet het gewoon kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:18 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik vind het een compromis. We staan blowen gewoon toe, maar doe dat dan wel ergens waar niemand er last van heeft.
En dan? Dan is Nederland een happy teletubbie land waarin drugs en criminaliteit niet meer bestaan? Hou toch op zeg.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het een uitermate goed idee, knoet erover!
Model Singapore invoeren!
Het probleem is denk ik dat zoiets juist heel veel rompslomp met zich mee brengt, omdat je dan bordjes etc moet gaan plaatsen. Kun je het beter in een keer in zn geheel doen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kijk, bij een speeltuin ofzo mogen ze van mij best een plaatselijk verbod hebben, maar ergens op een bankje moet het gewoon kunnen.
Idd. En heb je wel eens geroken wat er voor een walgelijke vettige lucht uit fritures komt?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:17 schreef Tarabass het volgende:
Ik zag een politicus gister op tv zeggen dat de overlast vooral bestaat uit stank. Mijn eerste reactie is dan ook dat ik sigaren vind stinken, dus ook maar verbieden? Anders zou het namelijk discriminatie zijn, hé? Aan de andere kant, iemand met een beetje fatsoen blowt niet op straat en het is dan ook jammer dat je hiervoor gecorrigeerd moet worden natuurlijk. Ben een die-hard blower maar om nou op de hoek van de straat een dikke te gaan roken, uiteindelijk om toch te provoceren, nee dank je.. Gewoon lekker binnen en op feestjes zodat niemand last heeft van mekaar. Maar dan ook alle sigaren naar binnen uiteraard
Of je kunt je realiseren dat er eigenlijk genoeg handvaten zijn om dit soort zaken aan te pakken. En dat zo'n wet dus een holle maatregel is die alleen maar geld gaat kosten en waar je verder geen resultaat van zult zien.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat zoiets juist heel veel rompslomp met zich mee brengt, omdat je dan bordjes etc moet gaan plaatsen. Kun je het beter in een keer in zn geheel doen.
ja laten we dan meteen de maximumsnelheid overal 50 laten zijnquote:Op woensdag 30 november 2005 13:22 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het probleem is denk ik dat zoiets juist heel veel rompslomp met zich mee brengt, omdat je dan bordjes etc moet gaan plaatsen. Kun je het beter in een keer in zn geheel doen.
Van mij hoeft dat verbod niet ingevoerd te worden. Maar blowers moeten wel eens iets meer bij zichzelf te raden gaan of het gedoog beleid in NL betekent of het overal gepast is om te blowen. Als iemand met zijn vrienden ergens op een grasveldje wil blowen, waar verder(bijna)niemand is, dan mag dat van mij. Maar om te gaan blowen in een straat waar constant mensen lopen vind ik niet zo'n geslaagde actie.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:20 schreef kippenek het volgende:
[..]
Laten we hem dan ook vooral niet invoeren, in godsnaam.
Of laten we iedereen een sociaal uniform geven, en iedereen dezelfde auto en dezelfde deo. Dan kun je je nergens meer aan irriteren. Zijn we allemaal hetzelfde en gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja laten we dan meteen de maximumsnelheid overal 50 laten zijn![]()
Wel eens naar de criminaliteitscijfers van Singapore gekeken?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:21 schreef kippenek het volgende:
[..]
En dan? Dan is Nederland een happy teletubbie land waarin drugs en criminaliteit niet meer bestaan? Hou toch op zeg.
Mijn idee is meer omdat als iemand overlast veroorzaakt in het openbaar (bijv bij een speeltuin) om hem dan een boete te kunnen geven, ik verwacht niet dat je politieneuzen krijgt die dan maar iedereen achterna gaan zitten snuiven.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:24 schreef kippenek het volgende:
[..]
Of je kunt je realiseren dat er eigenlijk genoeg handvaten zijn om dit soort zaken aan te pakken. En dat zo'n wet dus een holle maatregel is die alleen maar geld gaat kosten en waar je verder geen resultaat van zult zien.
Het probleem is niet de wet. We hebben wetten en regels genoeg. Het probleem zit hem meer in de uitvoering. En daar helpen geen 1000 wetten aan.
Niks aan toe te voegen verder.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat verbod niet ingevoerd te worden. Maar blowers moeten wel eens iets meer bij zichzelf te raden gaan of het gedoog beleid in NL betekent of het overal gepast is om te blowen. Als iemand met zijn vrienden ergens op een grasveldje wil blowen, waar verder(bijna)niemand is, dan mag dat van mij. Maar om te gaan blowen in een straat waar constant mensen lopen vind ik niet zo'n geslaagde actie.
Ik ben er wel eens geweest.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wel eens naar de criminaliteitscijfers van Singapore gekeken?
Das een wereldstad waar je snachts veilig over straat kan lopen!
Als mensen keurig thuis of in de koffiesjop zouden blowen, zouden dit soort wetsvoorstellen er niet komen. Blowers hebben het aan zichzelf te danken, als er overlast is, komt er reguleringquote:Op woensdag 30 november 2005 13:26 schreef kippenek het volgende:
[..]
Of laten we iedereen een sociaal uniform geven, en iedereen dezelfde auto en dezelfde deo. Dan kun je je nergens meer aan irriteren. Zijn we allemaal hetzelfde en gelijk.
[afbeelding]
Nee suffie.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:27 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Daar komt het natuurlijk primair op neer, maar als men het dan toch doet. Boete.
Overlast? Die paar tellen wietlucht bedoel je dus?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als mensen keurig thuis of in de koffiesjop zouden blowen, zouden dit soort wetsvoorstellen er niet komen. Blowers hebben het aan zichzelf te danken, als er overlast is, komt er regulering
zoveel overlast is er echt niet hoor, tenminste niet hier in Amsterdam. kan me niet voorstellen dat het elders erger zou zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als mensen keurig thuis of in de koffiesjop zouden blowen, zouden dit soort wetsvoorstellen er niet komen. Blowers hebben het aan zichzelf te danken, als er overlast is, komt er regulering
Dat het er in A'dam geen stank overlast is, is hetzelfde als in een koeienmest hoop schijten en dan zeggen dat je poep niet stinkt.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zoveel overlast is er echt niet hoor, tenminste niet hier in Amsterdam. kan me niet voorstellen dat het elders erger zou zijn.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Als ik blow dan doe ik dat voornamelijk thuis. En incidenteel eens als ik uitga of in een park of op het strand ofzo. Ik ga niet blowen waar kinderen bij zijn of op plekken waar veel andere mensen komen die er misschien niet van gedient zijn. D'r zijn gewoon gepaste plaatsen en ongepaste plaatsen. Eigenlijk net zoals er gepaste en ongepaste plaatsen zijn om in het openbaar een biertje te drinken. Ik vind dat mensen best even mogen nadenken of het wel een gepaste tijd en een gepaste plaats is als ze een jointje opsteken of een biertje opentrekken.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat verbod niet ingevoerd te worden. Maar blowers moeten wel eens iets meer bij zichzelf te raden gaan of het gedoog beleid in NL betekent of het overal gepast is om te blowen. Als iemand met zijn vrienden ergens op een grasveldje wil blowen, waar verder(bijna)niemand is, dan mag dat van mij. Maar om te gaan blowen in een straat waar constant mensen lopen vind ik niet zo'n geslaagde actie.
beetje flauwe opmerkingquote:Op woensdag 30 november 2005 13:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat het er in A'dam geen stank overlast is, is hetzelfde als in een koeienmest hoop schijten en dan zeggen dat je poep niet stinkt.
Nicotine is niet direct een drug die je bewust zijn erg beinvloed. Alcohol en cannabis doen dat wel. Gewoon een kwestie van een goed voorbeeld geven. Daarom ga je niet in een speeltuin zuipen of blowen. Of neem je kinderen niet mee naar de kroeg. Kijk een biertje op een verjaardag waar kinderen bij zijn is oke. Een blowtje opsteken op het strand lijkt mij ook niet heel erg. Dat is gewoon een hele normaal afweging maken of een plaats en een tijd wel gepast is om te drinken of blowen. Blijkbaar kunnen sommigen dat niet, dan vind ik best dat de overheid daar wat aan mag doen, maar om cannabis gebruik nou helemaal te verbannen uit het openbare leven vindt ik een stap te ver. Je mag toch ook een biertje drinken op een terras of langs het voetbalveld?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:38 schreef kippenek het volgende:
Waarom zou je eigenlijk niet blowen in de buurt van kinderen? Ja, ik weet wel waarom, maar er wordt toch ook volop gerookt in de buurt van kinderen? Of houdt iedereen daar ook braaf rekening mee hier? "Oeps een kinderwagen, vlug die sigaret uit!" ?
Koffie en nicotine zijn niet heel erg bewustzijns veranderend. Of het gezond is dat is een tweede. Maar daarom is het niet zo'n probleem om ze te nuttigen in het bijzijn van kinderen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:45 schreef kippenek het volgende:
Persoonlijk vind ik de mate waarmee kinderen geconfronteerd worden met de zgn. vanzelfsprekendheid (idd de bekende familiefeestjes) van drugs als nicotine, koffie en alcohol vele malen verontrustender dan dat ze een keer iemand een blowtje zien doorgeven op straat. Dat mensen zich daar eens zorgen over maken zeg.
Zal ik morgenochtend het koffieapparaat verstoppen op kantoor?quote:Op woensdag 30 november 2005 13:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Koffie en nicotine zijn niet heel erg bewustzijns veranderend.
Het gebrek aan koffie daarentegen...quote:Op woensdag 30 november 2005 14:09 schreef kippenek het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend het koffieapparaat verstoppen op kantoor?.
Daar was een tijdje terug een leuk topic over: Caffeinejunkiesquote:Op woensdag 30 november 2005 14:09 schreef kippenek het volgende:
[..]
Zal ik morgenochtend het koffieapparaat verstoppen op kantoor?.
Dat is nu het neoliberalisme van de vvd.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:14 schreef SCH het volgende:
Dit is typisch zo'n dubbel verhaal: ik zal blij zijn als het verboden wordt, ik haat die lucht en die domme dopeheads en sowieso al dat geblow. Maar op zich is het onzinmaatregel: ik snap niet wat we er echt mee opschieten. Ligt de prioriteit van de VVD tegenwoordig bij dit soort dingen?
1 Nog meer overheids bemoeienis.quote:
li·be·raal
1 een zo gering mogelijke overheidsbemoeienis met het maatschappelijk leven voorstaand
2 ruimdenkend
3 niet orthodox op met name kerkelijk gebied
Ik ben het redelijk met je eens. Ik vind caffeine en nicotine veel "gevaarlijker" dan alcohol en cannabis. Puur omdat je er binnen no-time verslaafd aan bent en omdat het heel normaal is dat je ze beiden dagelijks in enorme hoeveelheden gebruikt (wat ook weer meewerkt aan het snel verslaafd zijn).quote:Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef kippenek het volgende:
Ik ga nu iets heel gervaarlijks zeggen hoor, want ik heb geen kinderen, maar ik denk dat ik liever ga hebben dat mijn kinderen eens in de week een blowtje roken dan dat ze elke dag kruipend naar het koffie-apparaat gaan. Of dat ze elke maandag met een kater op school zitten.
Zo lang je het in de hand weet te houden (en ik heb dat altijd prima gekund tijdens school en studie) is er helemaal niks mis met een blowtje op z'n tijd.
In feite zou een verbod op de gratis koffie bij Appie Heijn dus meer op z'n plek zijn.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben het redelijk met je eens. Ik vind caffeine en nicotine veel "gevaarlijker" dan alcohol en cannabis. Puur omdat je er binnen no-time verslaafd aan bent en omdat het heel normaal is dat je ze beiden dagelijks in enorme hoeveelheden gebruikt (wat ook weer meewerkt aan het snel verslaafd zijn).
Ik rook daarom ook niet en drink geen koffie. Alcohol en wiet gebruik ik wel. Maar zeker niet dagelijks, verre van. En ik gebruik ook niet voordat ik moet werken, autorijden of als wat voor 'n activiteit dan ook moet doen. En ik kan makkelijk weken of maanden niets gebruiken.
Ik zie nicotine en caffiene-junkies niet zo snel weken of maanden stoppen....of niet gebruiken als ze moeten leren of werken, juist als ze dat moeten doen gaan ze gebruiken.
Ben je gelijk van al die hangouderen afquote:Op woensdag 30 november 2005 14:29 schreef kippenek het volgende:
[..]
In feite zou een verbod op de gratis koffie bij Appie Heijn dus meer op z'n plek zijn..
Ik bedoel maar, over overlast gesproken zeg!quote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ben je gelijk van al die hangouderen af
Nou, mensen kunnen aanstoot nemen aan dit slechte gedrag.Ik zal dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik woon in een rustige wijk in Rotterdam. Er zijn hier twee grote schoolpleinen waar vroeger veel kinderen speelden. Maar de laatste jaren is het buitenspelende kinderen afgenomen. Dat komt doordat Antillianen en Marokkanen hier op bankjes en op straathoeken blowen. De ouders kunnen niet anders dan hun kinderen niet meer buiten te laten spelen.quote:Een raar voorstel... dan mag ik dus geen jointje meer roken op Lowlandsof op een concert
Ik zie echt niet in wat er mis is met een jointje op straat roken?
dan zou er een blowverbod voor dat pleintje moeten komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Kajegi het volgende:
[..]
Nou, mensen kunnen aanstoot nemen aan dit slechte gedrag.Ik zal dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik woon in een rustige wijk in Rotterdam. Er zijn hier twee grote schoolpleinen waar vroeger veel kinderen speelden. Maar de laatste jaren is het buitenspelende kinderen afgenomen. Dat komt doordat Antillianen en Marokkanen hier op bankjes en op straathoeken blowen. De ouders kunnen niet anders dan hun kinderen niet meer buiten te laten spelen.
Ik vind dit idee een goede stap in de juiste richting. Wat mij betreft kunnen ze die hap gewoon compleet verbieden. Blowen is een slecht iets. Waarom zou je het als staat in stand houden?!
Welnee.quote:
Ik denk dat het weinig zal helpen. Samen komen doen ze toch wel, en daar is dat pleintje een geschikte plek voor. Dan steken ze de volgende keer maar een sigaret op inplaats van een joint.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Kajegi het volgende:
[..]
Nou, mensen kunnen aanstoot nemen aan dit slechte gedrag.Ik zal dit uitleggen aan de hand van een voorbeeld. Ik woon in een rustige wijk in Rotterdam. Er zijn hier twee grote schoolpleinen waar vroeger veel kinderen speelden. Maar de laatste jaren is het buitenspelende kinderen afgenomen. Dat komt doordat Antillianen en Marokkanen hier op bankjes en op straathoeken blowen. De ouders kunnen niet anders dan hun kinderen niet meer buiten te laten spelen.
Ik vind dit idee een goede stap in de juiste richting. Wat mij betreft kunnen ze die hap gewoon compleet verbieden. Blowen is een slecht iets. Waarom zou je het als staat in stand houden?!
Veel zuipen is ook slecht, je volvreten met van alles en nog wat is ook slecht. Ook maar verbieden dan?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:49 schreef Kajegi het volgende:
Overlast is altijd vervelend, of dat nu om totaal nuchtere of ontzettend stonede mensen gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Rustig blowen in een afgelegen stuk natuur ofzo heb ik echt geen bezwaar tegen, maar met 'de openbare ruimte' bedoel ik eerder gewoon op straat waar veel mensen langs komen.
Daar drugs gebruiken draagt inderdaad bij aan de verloedering van het straatbeeld vind ik.
Een spuitende junk in een portiek staat ook niet mooi. En natuurlijk is een jointje véél minder erg, maar nog altijd een klein beetje erg
Nee, groep A zorgt voor overlast, groep B zorgt niet voor overlast, groep C heeft last van groep A en groep A en B moeten maar schikken in de mening van groep C....quote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Groep A zorgt voor overlast
Groep B heeft er last van
Groep A wilt buiten blijven blowen
Groep B moet maar een wasknijper op zijn neus doen
Erg slim, erg slim![]()
Laten ze dan gewoon de wetten die we al hebben handhaven en overlast aanpakken, dat kan en mag al namelijk, hoeft geen wietverbod in het openbaar wet voor te komen.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:48 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het is dan ook waarschijnlijk een handvat om eventuele problemen aan te pakken.
en als die blunts dan ook nog in bijvoorbeeld vanille smaak zijn dan is die stankoverlast ook meteen opgelostquote:Op woensdag 30 november 2005 15:54 schreef JohnDope het volgende:
Zie het al voor me, moet nederland straks massaal met Blunts(Phillie sigaren met wiet) over straat.We hebben die wet al gekraakt voordat hij is ingevoerd.
Nou gossie zeg, loop je buiten ruik je in het voorbij gaan(wat om een paar seconde gaat) een vleugje wietlucht, de schade die dat je aandoet zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind die geur gewoon storend als ik gewoon even aan het winkelen ben ofzo. Dat iedereen lekker thuis even gaat blowen, maar niet middenin de stad of in een park naast de speeltuin.
preciezquote:Op woensdag 30 november 2005 16:00 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en als die blunts dan ook nog in bijvoorbeeld vanille smaak zijn dan is die stankoverlast ook meteen opgelost
Nonses, vroeger mocht je in de trein blowen en alles, toen werd er echt veel geblowt in het openbaar en niemand die er problemen mee had.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dat egoistische gedram van: wij moeten kunnen blowen op straat! Rot toch op! Zodra het verboden is, pak ik zo die joint uit je mond en druk ik m uit. Het is overlast en dat moet maar eens kappen.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Groep A zorgt voor overlast
Groep B heeft er last van
Groep A wilt buiten blijven blowen
Groep B moet maar een wasknijper op zijn neus doen
Erg slim, erg slim![]()
Door mensen zoals jij ga je juist op straat blowenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:12 schreef Integrity het volgende:
pak ik zo die joint uit je mond en druk ik m uit.
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:12 schreef Integrity het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Dat egoistische gedram van: wij moeten kunnen blowen op straat! Rot toch op! Zodra het verboden is, pak ik zo die joint uit je mond en druk ik m uit. Het is overlast en dat moet maar eens kappen.
Maakt me niet uit als je blowt op straat, maar als ik er last van heb en jou interesseert het niet. Dan trek ik die peuk uit je mond en druk ik m uit. Wat wil je daar verder nog op zeggen? Als het gebeurd dan doe ik het.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij ga je juist op straat blowen![]()
![]()
Het stinkt als de neten en het is gewoon asociaal. Misschien moet je ff wakker worden. Als iemand een joint rookt, dan ruik je het 5-10 meter verderop nog. Als je in een stad loopt met allemaal mensen en je vindt dat je dan een wel ff die overlast mag veroorzaken.. dan vind ik je zo'n egoistische lul dat je wat mij betreft op je nummer gezet mag worden. Als er van de wet een sanctie op wordt verleend, dan zij we er toch?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:15 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]stel je toch niet zo aan man. wanneer en wat voor overlast heb jij er precies van?
Ik zie dat echt wel aankomen, je moet van goede huize komen om die blow van me af te pakken.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:15 schreef Integrity het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als je blowt op straat, maar als ik er last van heb en jou interesseert het niet. Dan trek ik die peuk uit je mond en druk ik m uit. Wat wil je daar verder nog op zeggen? Als het gebeurd dan doe ik het.
2 blauwe ogen staan je goedquote:Op woensdag 30 november 2005 16:15 schreef Integrity het volgende:
[..]
Maakt me niet uit als je blowt op straat, maar als ik er last van heb en jou interesseert het niet. Dan trek ik die peuk uit je mond en druk ik m uit. Wat wil je daar verder nog op zeggen? Als het gebeurd dan doe ik het.
Overlast en mishandeling, nog beter toch? Ik trek m zo uit je bek, geen probleem. Als je een keer uithaalt pak ik je arm beet en breek ik m doormidden. Grootbekquote:
het stinkt dus laten we het maar verbiedenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef Integrity het volgende:
[..]
Het stinkt als de neten en het is gewoon asociaal. Misschien moet je ff wakker worden. Als iemand een joint rookt, dan ruik je het 5-10 meter verderop nog. Als je in een stad loopt met allemaal mensen en je vindt dat je dan een wel ff die overlast mag veroorzaken.. dan vind ik je zo'n egoistische lul dat je wat mij betreft op je nummer gezet mag worden. Als er van de wet een sanctie op wordt verleend, dan zij we er toch?
2e reactie? had je je vorige reactie niet gewoon kunnen wijzigen?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik zie dat echt wel aankomen, je moet van goede huize komen om die blow van me af te pakken.
haha altijd leuk die internet ruziesquote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Overlast en mishandeling, nog beter toch? Ik trek m zo uit je bek, geen probleem. Als je een keer uithaalt pak ik je arm beet en breek ik m doormidden. Grootbek
quote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Overlast en mishandeling, nog beter toch? Ik trek m zo uit je bek, geen probleem. Als je een keer uithaalt pak ik je arm beet en breek ik m doormidden. Grootbek
Jij bent echt hypocriet. Zeker nooit gehoord van stankoverlast, of niet? Zodra jij bij jou thuis last hebt van stankoverlast van je buren denk je zeker ook: maakt niet uit! Moet kunnen!quote:Op woensdag 30 november 2005 16:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het stinkt dus laten we het maar verbieden![]()
Drink geen koffiequote:Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef kippenek het volgende:
Zitten die aggressieve koffiejunks nou weer te stoken? Sjees, chill, pak een blow man. Peace..
En nu al zo'n kort lontje.quote:
je bent dus ook voor het verbieden van sigaren?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:21 schreef Integrity het volgende:
[..]
Jij bent echt hypocriet. Zeker nooit gehoord van stankoverlast, of niet? Zodra jij bij jou thuis last hebt van stankoverlast van je buren denk je zeker ook: maakt niet uit! Moet kunnen!
Absoluut, vind dat ook vet asociaal. Zo iemand die een sigaar rookt in de stad waant zichzelf ook in de illusie dat, omdat hij het lekker vindt, iemand anders het ook maar lekker moet vinden.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je bent dus ook voor het verbieden van sigaren?
Of pijproken. Da's pas ranzig.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je bent dus ook voor het verbieden van sigaren?
Heb je nog meer wensen? Zodat we de samenleving a la Integrity kunnen creeren? Of was dit het wel zo'n beetje?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
Absoluut, vind dat ook vet asociaal. Zo iemand die een sigaar rookt in de stad waant zichzelf ook in de illusie dat, omdat hij het lekker vindt, iemand anders het ook maar lekker moet vinden.
Of mensen die stinkenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:24 schreef kippenek het volgende:
[..]
Of pijproken. Da's pas ranzig..
gewoon roken stinkt ookquote:Op woensdag 30 november 2005 16:24 schreef Integrity het volgende:
[..]
Absoluut, vind dat ook vet asociaal. Zo iemand die een sigaar rookt in de stad waant zichzelf ook in de illusie dat, omdat hij het lekker vindt, iemand anders het ook maar lekker moet vinden.
Iedereen moet gewoon dood! Alles is kut!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |