Ik reageerde toch ook niet op wat jij zei?quote:Op woensdag 30 november 2005 08:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, waarom zou ik "whehe" zeggen over een stom stilstaand plaatje
.
Well duh.. Dit is ShowBizz land! Alles wat jij zegt wordt zodanig omgedraaid dat het tegen je gewerkt kan wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef LeBeau het volgende:
Jezus, gewoon een simpele vraag ter verduidelijking kan hier dus blijkbaar niet.
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Well duh.. Dit is ShowBizz land! Alles wat jij zegt wordt zodanig omgedraaid dat het tegen je gewerkt kan worden![]()
![]()
Dat van mij wel.quote:
Ga met jezelf spelen ofzo.quote:
quote:
Gekleurde icons, dat is zooo september 2005quote:Op woensdag 30 november 2005 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft de mooiste sinterklaas avatar.
Dat heeft de LeBeau jury net besloten.![]()
Wauwie!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft de mooiste sinterklaas avatar.
Dat heeft de LeBeau jury net besloten.![]()
Ik zei dan ook niet dat het de mooiste avatar van allemaal was. De mooiste sinterklaas avatar hebben kun je vergelijken met goud winnen bij de paralympics.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gekleurde icons, dat is zooo september 2005
Nostalgie.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauwie!
Maar de Thundercats rulen ook gewoon![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat het de mooiste avatar van allemaal was. De mooiste sinterklaas avatar hebben kun je vergelijken met goud winnen bij de paralympics.![]()
Jesus wat lelijk getekend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |