Ik reageerde toch ook niet op wat jij zei?quote:Op woensdag 30 november 2005 08:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, waarom zou ik "whehe" zeggen over een stom stilstaand plaatje
.
Well duh.. Dit is ShowBizz land! Alles wat jij zegt wordt zodanig omgedraaid dat het tegen je gewerkt kan wordenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:43 schreef LeBeau het volgende:
Jezus, gewoon een simpele vraag ter verduidelijking kan hier dus blijkbaar niet.
Ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Well duh.. Dit is ShowBizz land! Alles wat jij zegt wordt zodanig omgedraaid dat het tegen je gewerkt kan worden![]()
![]()
Dat van mij wel.quote:
Ga met jezelf spelen ofzo.quote:
quote:
Gekleurde icons, dat is zooo september 2005quote:Op woensdag 30 november 2005 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft de mooiste sinterklaas avatar.
Dat heeft de LeBeau jury net besloten.![]()
Wauwie!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:42 schreef LeBeau het volgende:
Zhenar heeft de mooiste sinterklaas avatar.
Dat heeft de LeBeau jury net besloten.![]()
Ik zei dan ook niet dat het de mooiste avatar van allemaal was. De mooiste sinterklaas avatar hebben kun je vergelijken met goud winnen bij de paralympics.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gekleurde icons, dat is zooo september 2005
Nostalgie.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wauwie!
Maar de Thundercats rulen ook gewoon![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik zei dan ook niet dat het de mooiste avatar van allemaal was. De mooiste sinterklaas avatar hebben kun je vergelijken met goud winnen bij de paralympics.![]()
Jesus wat lelijk getekend.quote:
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:31 schreef Bupatih het volgende:
"Hoi", zei de bebaarde man bij kaarslicht tegen zijn rekenmachine.
Omdat het vriendjespolitiek is en daarom de rest er geen zin in heeft... Volgens mij is het wel duidelijk voor de buitenstaanders (buiten SC) dat ze geen kans makenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:29 schreef Airelle het volgende:
Oh.
Waarom stemt er nou niemand meer voor de SHO-awards.
Misschienquote:Op woensdag 30 november 2005 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Omdat het vriendjespolitiek is en daarom de rest er geen zin in heeft... Volgens mij is het wel duidelijk voor de buitenstaanders (buiten SC) dat ze geen kans maken
Dat zegt natuurlijk niksquote:maar Sven is mod geworden.
quote:# Jort Kelder Award – De Quote van het jaar
Vast een van bupatih, maar weet er zo geen.
Ja, hallo, jij schud er elke dag wel een paar uit je mouw. Die ga ik echt niet onthouden.quote:
Geen dank hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Bedankt alwaysthebest
Whihi, wat ben je toch een gekkie.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ja, hallo, jij schud er elke dag wel een paar uit je mouw. Die ga ik echt niet onthouden.![]()
Hoi!quote:Op woensdag 30 november 2005 19:51 schreef Tania18 het volgende:
Wie had mijn Sint-avatar ook alweer gemaakt? Wil diegene er dan over een paar dagen een kerstmutsje van maken? Met sneeuwvlokjes?
Ah, oke. Ik wist het welquote:Op woensdag 30 november 2005 19:52 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoi!
Ik, natuurlijk!
Duh.
Hoi!
Natuurlijk.
Dag Sintquote:
Ben jij wel braaf geweest dit jaar, Piet Kuiken?quote:
quote:
Ik ben natuurlijk altijd braaf, Sintquote:Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij wel braaf geweest dit jaar, Piet Kuiken?![]()
Kom dan maar bij Sinterklaas op schoot.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk altijd braaf, Sint![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |