quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef mcDavid het volgende:wordt lid van de SPOF!!
Al die Friese mest tractors kunnen er zo overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terpen, dijken en duinen zijn ook OK om van af te sleeën in de winterquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Fryslân
Alleen jammer dat ze geen bergen hebben
Dat eerste kun je wat aan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Beach het volgende:
Ik vind het juist klote dat ik geen Fries spreek en geen Fries ben..
Het enige volk wat enigszins kon tippen aan de Friezen, in de middeleeuwen.. toen waren ze streker.. maar nu zijn wij er nog, en de vikingen zijn schaars... zeer schaars...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahahahaha van die Friezen die denken dat ze vikingen zijn. Ik zal jullie uit de droom helpen: VIKINGEN KONDEN ZUIPEN en een fokking Fries valt al om als ie bier ruikt.
Nee. Wij hebben John Havenga als weerman. Pyt Paulusma hebben we verbannen naar SBS6quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Het hele achterlijke stijve Friese volk heeft als icoon en rolmodel Piet Paulusma dus dat zegt al genoeg.
Spellen kun je nietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
En dan al die mongoloide namen.. Fokke, Foeke, Rape, Wamme, Ulle... wat een kutvolk zeg.![]()
![]()
Je bedoelt hollanders hebben als fries rolmodel piet paulusmaquote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahahahaha van die Friezen die denken dat ze vikingen zijn. Ik zal jullie uit de droom helpen: VIKINGEN KONDEN ZUIPEN en een fokking Fries valt al om als ie bier ruikt.
Het hele achterlijke stijve Friese volk heeft als icoon en rolmodel Piet Paulusma dus dat zegt al genoeg. En dan al die mongoloide namen.. Fokke, Foeke, Rape, Wamme, Ulle... wat een kutvolk zeg.![]()
![]()
Oke, maar ja dan heb je 't over een volk wat op land woont dat eigenlijk 50 meter onder water zou moeten liggen. Dus ja.. Hollandersquote:Op woensdag 30 november 2005 16:53 schreef Faceoff het volgende:
om nog maar te zwijgen over domme hollanders die denken dat land kan drijven...
echt serieus, dat afsteken en afdrijven verhaal is zooooooooo afgezaagd!
Als ze dat zelf maar geloven he.. ik had toch niet verwacht dat ze in 1 klap van die grootheidswaanzin van ze verlost zouden zijn door dit topic.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef Lars_Lars het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij hebben de friezen deze slag duidelijk gewonnen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze dat zelf maar geloven he.. ik had toch niet verwacht dat ze in 1 klap van die grootheidswaanzin van ze verlost zouden zijn door dit topic.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef mcDavid het volgende:wordt lid van de SPOF!!
"Stichting Prikkeldraad Om Friesland" (SPOF)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HendrikJan de Tuinman, die schoffelt wat an!
Klopt. En Gelderland heeft er ook behoorlijk veel.quote:Op woensdag 30 november 2005 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Er zijn ook relatief veel heidenen in Fryslân. Is mijn ervaring als ik zo een beetje op Heidense fora rondkijk
wat een onzin!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:35 schreef Maethor het volgende:
Dat Fries onverstaanbaar is, is onzin. Een Fries is beter verstaanbaar dan een Limburger.
Zijn er dan nog mensen die serieus Wodan of Freya ofzo aanbiddenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Klopt. En Gelderland heeft er ook behoorlijk veel.
Top 3 is volgens mij ongeveer Friesland, Gelderland, Overijssel (en dan met name Twente).
nooit van gehoord....quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Het hele achterlijke stijve Friese volk heeft als icoon en rolmodel Piet Paulusma dus dat zegt al genoeg. En dan al die mongoloide namen.. Fokke, Foeke, Rape, Wamme, Ulle... wat een kutvolk zeg.![]()
![]()
Stugge Amerikanen zijn het makkelijkst.quote:Op donderdag 1 december 2005 00:22 schreef polini het volgende:
[..]
nooit van gehoord....
sik die by de muorre optakelje![]()
En wat zeg je van Polle, Geurt en Jeroen?quote:
Kom regelmatig in Friesland en dat bevalt goed.quote:Op donderdag 1 december 2005 01:43 schreef X_X het volgende:
Mensen die zeiken over Fryslân zijn gewoon jaloers,
jaloers op de schone lucht die wij hier nog hebben
de ongerepte natuur tot zover je ogen kunnen zien
Van jonge leu en oale groondquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:27 schreef MaLo het volgende:
[..]
Van jonge leu en oale groond!
Herman Finkers
Oh dit was een Friesland bash topic, geen Twente-verheerlijktopic![]()
Oh als we zo gaan beginnen kunnen we ook wel Gelre weer in eren gaan herstellen, Gelre heerste ook ooit over delen van Frieslandquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Hah! Waren we maar een zelfstandige staat! Dan veroveren we de rest van Nederland weer terug, inclusief België en Denemarken. Ooit strekte Friesland zover, totdat die smerige Franken ons terugdrongen! We branden dan gelijk al die Kerken en Moskeeën plat! We dringen al dat paupergeloof terug en we worden weer allemaal heiden, zoals Redbad. De natuur is dan weer heilig. En worden weer Joelfeesten gehouden, en Wodan en Donar worden weer vereerd!![]()
Inderdaad. Ik word er wel een beetje ziek van. Je hoort het sowieso al vaak gewoon in je dagelijks leven, en dan ook nog eens op fok.... Neen, dank u.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Weer een Friesland bash topic.
Moderators grijpen ook nooit in![]()
Maar ja, boeie:
Een hollander zegt meer dan ie weet, een fries weet meer dan ie zegt.
![]()
Jazeker zijn ze er nog.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die serieus Wodan of Freya ofzo aanbidden![]()
alleen jeroen maar dat is niks niet fries...quote:Op donderdag 1 december 2005 00:43 schreef vbmot het volgende:
[..]
En wat zeg je van Polle, Geurt en Jeroen?
Neuh, ik niet. Alhoewel ik het wel zeer interessant vind, de Heidense goden zitten namelijk wel diep geworteld in o.a. Friesland. Binnenkort weer Sinterklaas, Christelijk feest ter ering van St Nicolaas. Maar rara waar de Sint zijn uiterlijk van heeft? Juist, Wodan/Odin/Wêda. Even een rijtje maken:quote:Op woensdag 30 november 2005 23:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Zijn er dan nog mensen die serieus Wodan of Freya ofzo aanbidden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |