Nee dat achterlijke lied word ook dood leuk tijdens de Nederlandse competitie gedraaid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:36 schreef Koenholio het volgende:
Dat is niet echt te vergeljken met internationale wedstrijden denk ik.
Friesche Vlag anyone?
Wat is je punt?
Boeiend, dat moet je dan maar op de koop toe nemen.quote:Nee dat achterlijke lied word ook dood leuk tijdens de Nederlandse competitie gedraaid.
Kijk is op een pak melk.
Als je met mensen in 1 land woont, moet je ook normaal met elkaar kunnen coomuniceren, en dan moet niet in 1 pauper provincie het vak Fries worden gegeven.
En dan heeft ie het over Friezen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:40 schreef Sjakie01 het volgende:
Als je met mensen in 1 land woont, moet je ook normaal met elkaar kunnen coomuniceren, en dan moet niet in 1 pauper provincie het vak Fries worden gegeven.
Uw zoekbewerking - bonavatius - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:39 schreef jeloo het volgende:
[..]
jullie hebben bonavatius vermoord, sterf klootzak!
Dankje, dankje !quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:40 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Trouwens Fries is geen dialect maar een taal. Geen enkel andere taal staat zo in verband met Engels.
Volgens mij brabbel ik aardig Nederlands hoor. Ik schrijf het nog ook ! Dus wat loop je te klagen ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Nee dat achterlijke lied word ook dood leuk tijdens de Nederlandse competitie gedraaid.
Kijk is op een pak melk.
Dat is bonifatiusquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - bonavatius - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Wie is dat dan weer?![]()
Bonifatius.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Uw zoekbewerking - bonavatius - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Samenvatting?quote:
Eikvelde-van-Donar-omkapper. Dat is het!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:46 schreef Agiath het volgende:
[..]
Grapjurk probeerd Friesland te bekeren, kapt eiken om van Heidenen, vele bekeren tot god. Andere heidenen boos, Bonifatius krijgt klapjes en auwi en sterft. End of story!quote:
En men zegt dat hij de klappen met de bijl wilde afweren met de bijbel boven zijn hoofd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:53 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
[..]
Grapjurk probeerd Friesland te bekeren, kapt eiken om van Heidenen, vele bekeren tot god. Andere heidenen boos, Bonifatius krijgt klapjes en auwi en sterft. End of story!
Kerel is geboren in Engeland, trok als missionaris naar Nederland. Hier aangekomen wilde hij de heidenen in Nederland bekeren tot het gristendom.quote:
Overigens, mijn beste Sjakie01, als ik dit topic nog eens doorlees moet ik concluderen dat ik als 'achterlijke Fries' het Nederlands beter beheers dan jij.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:40 schreef Sjakie01 het volgende:
Gelukkig kunnen friezen ook goed mierenneuken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef Maethor het volgende:
[..]
Overigens, mijn beste Sjakie01, als ik dit topic nog eens doorlees moet ik concluderen dat ik als 'achterlijke Fries' het Nederlands beter beheers dan jij.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:57 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen friezen ook goed mierenneuken.
Kan je ook twents in Friesland krijgen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:58 schreef Koenholio het volgende:
Ik vind het wel mooi geweest nu, hier komt toch niemand uit.
Zo, en nou ist klaar.
Aju en doot heanig an!
quote:Sjakie01 schreef:
mierenneukerig
Nee, want Twents is een dialect, geen taal.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:59 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Kan je ook twents in Friesland krijgen?
Donarquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Kerel is geboren in Engeland, trok als missionaris naar Nederland. Hier aangekomen wilde hij de heidenen in Nederland bekeren tot het gristendom.
Nu was het in die tijd een bekeringstactiek om heilige plaatsen te schenden/te vernielen en het hele heidense geloof zwart te maken, zodat het makkelijker was om de mensen te bekeren.
Maar toen Bonifatius dit deed, namelijk door de Donarseik (een grote, heilige eik, gewijd aan Donar) omhakte werd dit niet in dank afgenomen door de heidense bevolking. De mensen kwamen in opstand en vermoordden Boni bij Dokkum.
Juist! En Wodan, de incarnatie van razernij!, leider van de wilde jacht. De hoogste God in Asgaard., meester van dood en glory! Twee ravens op zijn schouders, huginn en muninn. Twee wolven aan zijn voeten, Freiki en Geri. Hij is de heer van de gouden hal, de god van wijsheid, magië, dichtkunst, woede en oorlog!quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:27 schreef Koenholio het volgende:
En werper van Mjöllnir!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef mcDavid het volgende:wordt lid van de SPOF!!
LID!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!1
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Jaaaaa! Redbad!quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:37 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Hah! Waren we maar een zelfstandige staat! Dan veroveren we de rest van Nederland weer terug, inclusief België en Denemarken. Ooit strekte Friesland zover, totdat die smerige Franken ons terugdrongen! We branden dan gelijk al die Kerken en Moskeeën plat! We dringen al dat paupergeloof terug en we worden weer allemaal heiden, zoals Redbad. De natuur is dan weer heilig. En worden weer Joelfeesten gehouden, en Wodan en Donar worden weer vereerd!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 18:26 schreef mcDavid het volgende:wordt lid van de SPOF!!
Al die Friese mest tractors kunnen er zo overheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terpen, dijken en duinen zijn ook OK om van af te sleeën in de winterquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:22 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Fryslân
Alleen jammer dat ze geen bergen hebben
Dat eerste kun je wat aan doen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:08 schreef Beach het volgende:
Ik vind het juist klote dat ik geen Fries spreek en geen Fries ben..
Het enige volk wat enigszins kon tippen aan de Friezen, in de middeleeuwen.. toen waren ze streker.. maar nu zijn wij er nog, en de vikingen zijn schaars... zeer schaars...quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahahahaha van die Friezen die denken dat ze vikingen zijn. Ik zal jullie uit de droom helpen: VIKINGEN KONDEN ZUIPEN en een fokking Fries valt al om als ie bier ruikt.
Nee. Wij hebben John Havenga als weerman. Pyt Paulusma hebben we verbannen naar SBS6quote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Het hele achterlijke stijve Friese volk heeft als icoon en rolmodel Piet Paulusma dus dat zegt al genoeg.
Spellen kun je nietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
En dan al die mongoloide namen.. Fokke, Foeke, Rape, Wamme, Ulle... wat een kutvolk zeg.![]()
![]()
Je bedoelt hollanders hebben als fries rolmodel piet paulusmaquote:Op woensdag 30 november 2005 16:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Hahahahaha van die Friezen die denken dat ze vikingen zijn. Ik zal jullie uit de droom helpen: VIKINGEN KONDEN ZUIPEN en een fokking Fries valt al om als ie bier ruikt.
Het hele achterlijke stijve Friese volk heeft als icoon en rolmodel Piet Paulusma dus dat zegt al genoeg. En dan al die mongoloide namen.. Fokke, Foeke, Rape, Wamme, Ulle... wat een kutvolk zeg.![]()
![]()
Oke, maar ja dan heb je 't over een volk wat op land woont dat eigenlijk 50 meter onder water zou moeten liggen. Dus ja.. Hollandersquote:Op woensdag 30 november 2005 16:53 schreef Faceoff het volgende:
om nog maar te zwijgen over domme hollanders die denken dat land kan drijven...
echt serieus, dat afsteken en afdrijven verhaal is zooooooooo afgezaagd!
Als ze dat zelf maar geloven he.. ik had toch niet verwacht dat ze in 1 klap van die grootheidswaanzin van ze verlost zouden zijn door dit topic.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:06 schreef Lars_Lars het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij hebben de friezen deze slag duidelijk gewonnen![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:14 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ze dat zelf maar geloven he.. ik had toch niet verwacht dat ze in 1 klap van die grootheidswaanzin van ze verlost zouden zijn door dit topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |