Dat hoop ik niet maar bij mij weet je het nooit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:25 schreef Fugie het volgende:
infectie ?
Achter af kunnen ze het niet meer hechten. Dus dat gaat zeker niet gebeurenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Dat is klote o_g, duit waarschijnlijk wel op een licht infectiehet zal ws moeten worden gehecht nu, met een flinke pleister eroverheen.
quote:THE BATTLE AGAINST VIOLENCE
Feat. DJ's Ricky Rivaro, Brian S., Mark van Dale, Marcello, Jurgen, Joy de la Rosa, Bjorn Know-How, Rob Boskamp
zaal open en aanvang 22.00 uur
grote zaal : ¤ 10,-
Doen ze nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef Fugie het volgende:
gaan het eerst opnieuw open maken en desinfecteren, dan hechten
wat heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:23 schreef ook_gek het volgende:
ja ik ben thuis en ik heb weer niet zo een leuk nieuws zeg maar.
In het ziekenhuis hadden ze gezegt dat wanneer de wond open zou gaan ik contact moet opnemen met de huisarts. Onder geen beding mocht er vocht of bloed uit komen. En jullie raden het al. Er komt dus nu veel vocht uit en soms een stroomje bloed![]()
En hij word ook erg dik in het midden
Morgen dus maar huisarts bellen en vragen wat te doen![]()
Welke het beste bij je handtasje past!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
Help es een handje om een radio uit te zoeken:
Kenwood KDC-W5031
JVC KD-G6011
JVC KD-DB7011
Sony CDX-S2250S
Dat is wat nu ff in mn budget ligt
quote:Deze gegevens zijn minimaal 4 uur oud.
Je Bel & SMS TeGoed ¤ 0,69
Ze hebben allemaal ongeveer de zelfde specs, dus zoek die uit die het mooist in je auto past (bij dashboard verlichting, kleur dashboard, etc.)quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
Kenwood KDC-W5031
JVC KD-G6011
JVC KD-DB7011
Sony CDX-S2250S
Dat zeg ik... Alleen dan op de vrouwen manier...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal ongeveer de zelfde specs, dus zoek die uit die het mooist in je auto past (bij dashboard verlichting, kleur dashboard, etc.) [afbeelding]
ik versta geen vrouwentaalquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:52 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Dat zeg ik... Alleen dan op de vrouwen manier...![]()
sony of kenwood!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
Kenwood KDC-W5031
JVC KD-G6011
JVC KD-DB7011
Sony CDX-S2250S
Had jij nog Gofjes V5 in de aanbieding?quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
sony of kenwood!
jvc is de laatste tijd een beetje kut kwa geluidklinkt hol
![]()
nog niets in die prijsklasse voorlopig......quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:57 schreef M5 het volgende:
[..]
Had jij nog Gofjes V5 in de aanbieding?
Ok.quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nog niets in die prijsklasse voorlopig......
komt begin 2006 wel weer, staan een hoop auto's op aflevering weer voor jan/feb
Kenwoodquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:52 schreef Mukie het volgende:
Kenwood KDC-W5031
JVC KD-G6011
JVC KD-DB7011
Sony CDX-S2250S
heb een reminder in het systeem gehangen dus als er een V5 binnenkomt hoor ik het vanzelf en zal het dan wel doorgevenquote:
Pioneer is anders prima spul hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[hakim-accent]Eeeeeeeeeen Pioneeeeeer autoradio jaaaaaaaaaaaaaaaa![/hakim accent]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb een reminder in het systeem gehangen dus als er een V5 binnenkomt hoor ik het vanzelf en zal het dan wel doorgeven![]()
da's mooi.quote:
hij belde eerder op de avond en toen bood ie nog te weinig, belt die gast nog een keerquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:25 schreef M5 het volgende:
[..]
da's mooi.nu nog hopen dat ie ehm koopt.
ik mag morgen weer werken. van 12:00 tot 20:00
iig 2 uurtjes 133% betaald
tjah die uit het gooi enzo willen niet in een smart rijdenquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:30 schreef M5 het volgende:
[..]
zo'n vrouw wil ik ook. "en je koopt die zuipende Jeep, anders ga ik bij je weg"
uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
je verkooptechnieken al erop aangepast neem ik aan
dashboard verlichting is nu nog groen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:51 schreef M5 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal ongeveer de zelfde specs, dus zoek die uit die het mooist in je auto past (bij dashboard verlichting, kleur dashboard, etc.) [afbeelding]
nee dank jequote:Op dinsdag 29 november 2005 21:52 schreef Fugie het volgende:
* Fugie nog steeds een vierkanaals heeft liggen![]()
koop dan een 2 kanaler voor je speakers en een monoblok voor je subquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee dank je
Dan trekt de bass me straks alle vermogen bij de rest weg
Vandaar dat ik ze ga "splitsen"
http://www.nissan100nxclub.nl/forum/viewtopic.php?t=4971quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
dashboard verlichting is nu nog groen...
Maar daar wil ik misschien ook nog wat aan doen.
Voor de rest is de auto geheel zwart
ligt idd aan je versterker hoe die instelbaar isquote:Op dinsdag 29 november 2005 21:56 schreef Fugie het volgende:
[..]
koop dan een 2 kanaler voor je speakers en een monoblok voor je sub
en dat vermogen wegtrekken gebeurt echt niet snel hoor, heb ik in ieder geval nog nooit last van gehadMaar tis wel een supergoeie versterker, kan je ook gebruiken voor je voorspeakers alleen, kan je je midbass en tweeters actief filteren ipv passief
Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:50 schreef ook_gek het volgende:
hoi
Mijn snee word erger en erger. En komt elke keer meer en meer vocht uit
Mijn waterhoofd is lek
Dat staat juist schattigquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:59 schreef ook_gek het volgende:
nou ja het is nog niet bekend of het ontstoken is
Blijf hoop houden.
Beter word het niet een lidteken want hij is best groots en precies in het midden van mijn kop
Ja maar dan vragen ze hoe komt dat? En dan zeg ik van. ja met mijn harsens tegen een heftruuk aan gelopen.quote:
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:02 schreef ook_gek het volgende:
ja mensen vroeger er om dan tieft ik hem maar hier ben ik van dat gezeik af
Nopequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Hugster het volgende:
daar hoef je niet echt goed voor te zoeken hoor
Ga via de plaatselijke kebab-tent naar de moskee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Hugster het volgende:
daar hoef je niet echt goed voor te zoeken hoor
welke van de 30?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga via de plaatselijke kebab-tent naar de moskee.
Gegarandeerd 20 hits
Geef die beetje plankgas!quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Start de motor, neem een diepe zucht!
't is af en toe net Rotterdamquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:19 schreef Hugster het volgende:
[..]
welke van de 30?![]()
En je bent dan zeker wel die 20 tegengekomen ja![]()
hehequote:Op dinsdag 29 november 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Have a break, have a Grolsch with a Gauloises!
........................................./\..................../\......................../\.........../\....../\....../\./\./\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/quote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:14 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
Kan deze niet in de OP?
quote:Op woensdag 30 november 2005 00:36 schreef Hugster het volgende:
ik wil eigenlijk nog een springend gifje hebben met een rokje van deze:eronder
geniaalquote:
quote:
In mijn chick car de geweldige witte peugeot 205quote:Op woensdag 30 november 2005 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Waar ga je dan in rondrijden?
Een Alfaquote:Op woensdag 30 november 2005 11:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Wat voor soort auto zoek je?
quote:Op woensdag 30 november 2005 11:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
idd![]()
en cheap, zo kan ik m'n lening afbetalen en een auto kopen![]()
Mjah was niet de slimste zet in m'n leven geweest maar van je fouten moet je leren hequote:Op woensdag 30 november 2005 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je moet ook nooit lenen hè
Naja... voor een huis moet je wel natuurlijk.
Je kan ook mij inhuren als vermogensbeheerder...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
Mjah was niet de slimste zet in m'n leven geweest maar van je fouten moet je leren he![]()
oe feestquote:Op woensdag 30 november 2005 11:06 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
als het goed is, is ie verkocht. Hij vond hem mooi en goed en zei dat ie hem gaat kopen. Zaterdag ochtend komt ie met z'n vrouw en kind om hem aan haar te laten zien en over te schrijven.![]()
Denk dat ik hem wel een beetje ga missen![]()
Ook jij had mij er destijds niet van kunnen weerhouden om die Jeep te kopenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Je kan ook mij inhuren als vermogensbeheerder...
Dan heb je nooit meer dit soort problemen![]()
ik heb er nog 1quote:Op woensdag 30 november 2005 12:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ook jij had mij er destijds niet van kunnen weerhouden om die Jeep te kopen![]()
Ik heb ook al een koper voor m'n Peugeot![]()
Maar die moet ff geduld hebben tot ik een andere auto gevonden heb![]()
Ah nee joh, heb al zat foto's ervan van bijna elke hoekquote:Op woensdag 30 november 2005 12:00 schreef Mukie het volgende:
[..]
oe feest
Maak nog wat foto's dan, voor nostaligische redenen
nee die van 200 euro trok zn bod in.quote:
de lulquote:Op woensdag 30 november 2005 12:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee die van 200 euro trok zn bod in.
Daarna een of andere eppo die binnen 1u: 75, 100 en 155 euro biedt.
Mail hem terug dat de auto niet weggaat onder de 200 euro, hij zegt ok en wilt komen kijken.
komt ie niet opdagen
yupquote:
je hebt niks beters te doen?quote:
je snapt het gewoon nietquote:Op woensdag 30 november 2005 12:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt niks beters te doen?![]()
Linux draaide bij mij meestal maar een paar dagen voordat ik het alweer zat was![]()
![]()
Ik snap het wel maar het is saaiquote:Op woensdag 30 november 2005 12:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je snapt het gewoon niet
Ik gebruik het ook niet als WSquote:Op woensdag 30 november 2005 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar het is saai![]()
Met Windows heb je tenminste de spanning van virussen/spyware/bsod etc.![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik snap het wel maar het is saai![]()
Met Windows heb je tenminste de spanning van virussen/spyware/bsod etc.![]()
Wulpse Sexmachine?quote:Op woensdag 30 november 2005 12:50 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik gebruik het ook niet als WS
herkenbaar.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:13 schreef hermandeperman het volgende:
* hermandeperman Studieontwijkend gedrag vertoont heeft door in zijn nest te blijven liggen vanmorgen
Absoluutquote:Op woensdag 30 november 2005 14:21 schreef Fugie het volgende:
die fokin abn boten doen het wel goed met die volvo race eh herman
Hij is mijn nieuwe idoolquote:Op woensdag 30 november 2005 14:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
herkenbaar.
Geweldige avatar trouwens
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij is mijn nieuwe idool!
Nee, een drankprobleemquote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heb je nu ook zo'n ubergeile, hippe kippenmuts?!
What else is new?quote:
Zeg, het is woensdag. Mijn niveau ligt vandaag niet zo hoog.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat je zo'n simpele zou inkoppen.
Gisteren weer een kleintje gedronken?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zeg, het is woensdag. Mijn niveau ligt vandaag niet zo hoog.
Sinds 19.00 gisterenavond heb ik weer verwarming jaquote:Op woensdag 30 november 2005 14:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb je al weer verwarming?
Gisteren Sintercantus gehadquote:Op woensdag 30 november 2005 14:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gisteren weer een kleintje gedronken?
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Gisteren Sintercantus gehad
-edit- was alleen een uur te laat
Mwah, nog wel wat kunnen zingen en drinkenquote:
Iddquote:Op woensdag 30 november 2005 15:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Mwah, nog wel wat kunnen zingen en drinken
Alleen werd het helaas geen gooifestijn op het laatstDat is het leukste van die hele cantus!
wat?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/1.gif![]()
![]()
WHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAAHHAHAHAquote:Op woensdag 30 november 2005 16:50 schreef Tjabbo het volgende:
hehehe
ik deed copy image location
Bewerkte (user) foto's deel 30
Geniaalquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geniaal
Xtreem, was het je al opgevallen dat ik je had voorgedragen als lijsttrekker voor de VVD?
alles beter als die kutcalimero die ons wil annexerenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het was me ook opgevallen dat ik nog niet zo veel steun vind bij de fokkers
Dales? Die mag daar blijvenquote:Op woensdag 30 november 2005 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alles beter als die kutcalimero die ons wil annexeren
Dat zei men in A'dam vast ook. Vandaar dat-ie daar gedumpt is.quote:
hij woont nog steeds in Amsterdamquote:Op woensdag 30 november 2005 17:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat zei men in A'dam vast ook. Vandaar dat-ie daar gedumpt is.
En voor wie het niet snapt, hier de vertalingquote:Op woensdag 30 november 2005 14:40 schreef PNG het volgende:
quote:Да, da's надоедая. Randjes введет но работа ff потому что от внутренности. Найденное пользы набора, которое будет пористым, приходит вода и ржавеет от внутренности. На первых bobbeltjes оно уже оплачивать-stol находится, если вы будете после этого немедленно bijbent вами год более поздно haasje. Я понимаю от ответа над тем например на броде, котор будет также между прочим kitprobleem. Реальная проблема никогда профилактически обрабатывает те автомобили не, также eigenaren. Себя ii1 не имеет удачно никогда ржавчину spatje иметь. Однако, getectyld 2x и 1x gewaxed профилактически в своей ранее жизни. Кто-то говорит выше также. На будущее. Обладайте вами теперь например такой фокус, Mondeo, я увидел на последнем месте на idd гаража тип е, ржавчину voorscherm клокоча под озером. Сделайте ТЕПЕРЬ профилактика. И пропускающ от как относиться ржавчина "работает", и после этого вы можете част происходить. Вы видите на Opel леты до 1992, .95 справедливых реального, то повторения с вашим изображением, и то были некоторо правильно. Но вы видите сколько времени то продолжается. Вы видели также время с Japaneses. По мере того как те автомобили после этого закончили обслуживания фабрики были 85% из проблемы исчезли. Даже теперь увидеть вас то изображение все еще на альфае, тогда как реальность что она for a long time разрешена. Таким образом увидеть вас как работы изображения действуя и как важно она. Weet ii1 моего отца он в бывшем дней kochttie Mitsubishi уже galant, он всегда профилактический немедленно kokerbalken и касты сделали, только tis теперь 2005... Некоторо как daalijk над годом или 5 правильно эти автомобили 2000 - теперь на молодых людях закончитесь вверх по например тому фокусу etc. Я думаю тем определенно в longer-term метка пошутит значительно на своем рте с этим типом. Сотрясать I также найденный от исследования был что они нашло только степень ржавчины на 4 v/d 10.
Hij heeft in een opel uit 1992 de smegma onder zn randje weggehaald?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
PNG weer door de bocht
[..]
En voor wie het niet snapt, hier de vertaling
[..]
De vertaling is idd stukken beter te begrijpen jaquote:Op woensdag 30 november 2005 17:42 schreef Sjoewe het volgende:
PNG weer door de bocht
[..]
En voor wie het niet snapt, hier de vertaling
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
Ben je nu aan het pimpen voor Bo?
Nee, hij was de laatste keer dat ik em sprak nog aan het twijfelen wat voor een het moest worden, dus ik geef em een paar ideeënquote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
Je bent vrienden aan het maken in je coma topicquote:Op woensdag 30 november 2005 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, hij was de laatste keer dat ik em sprak nog aan het twijfelen wat voor een het moest worden, dus ik geef em een paar ideeën
Gaan ze lekker snijenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
nou ik heb vanmorgen even contakt gehad met de huisarts en ja hoor mag me morgen ochtend komen melden. Korsten op de wond en bloed en vocht dat er uit komt is dus NIET GOED.
En het begint rood te worden
Morgen ben ik de lul dus
Boeiendquote:Op woensdag 30 november 2005 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent vrienden aan het maken in je coma topic [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gaan ze lekker snijen [afbeelding]
Komaan je bent toch een grote sterke knul!quote:
wou ik ook net doenquote:
Thanks, naja het is nog niet 100% zeker natuurlijk. Aan het eind zei ik nah je hebt nog een paar nachtjes bedenk tijd maar toen antwoorde hij dat dat niet hoefde en hij hem wil.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:52 schreef PeuRac het volgende:
Hey![]()
![]()
Tering Bo, gefeliciteerd met het verkopen van je JeepNu op zoek naar een 155 v6 en een 164 Q4 (240 pk 3.0 24v v6 met 6-bak), als je dat nog een beetje kieteld heb je niet alleen de meest zuipende (zoals nu
) maar ook de snelste van de club
Vertel eens meer over studei geschiedenis als je wilt?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Komaan je bent toch een grote sterke knul!
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:55 schreef hermandeperman het volgende:
Je hebt em zeker geen aanbetaling laten doen? (Garantie voor hem dat je de auto niet aan iemand anders verkoopt en voor jou dat hij terug komt).quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanks, naja het is nog niet 100% zeker natuurlijk. Aan het eind zei ik nah je hebt nog een paar nachtjes bedenk tijd maar toen antwoorde hij dat dat niet hoefde en hij hem wil.
Het blijft afwachten tot ik hem uitzwaai en cash in m'n pocket heb![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, voor wie het nog niet had meegekregen, mijn 'probleempje' is opgelost
tief me ff in je msn dan sjoewe apending hotmail.comquote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vertel eens meer over studei geschiedenis als je wilt?
* Alexxxxx overweegt het namelijk heel serieus
morgen gesprek met mn ouders over mn toekomst [afbeelding]
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef BoJo het volgende:
[..], iemand moet het doen.
![]()
Een 164 vind ik niet mooi![]()
Cp: Mannen van de radio - amateur aborteurquote:Op woensdag 30 november 2005 18:47 schreef PeuRac het volgende:
Ohja, voor wie het nog niet had meegekregen, mijn 'probleempje' is opgelost
Neuh, ach zie wel. Hij zag er betrouwbaar uit en had hem eigenlijk gelijk mee willen nemenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt em zeker geen aanbetaling laten doen? (Garantie voor hem dat je de auto niet aan iemand anders verkoopt en voor jou dat hij terug komt).
Ja want dat fixt bojo met z'n drie linker handen wel evenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]Duuh, je moet de motor er ook uit slopen zoals Linz heeft gedaan en die in je 155 lepelen (vergeet de elec + verwarmbare lederen stoelen en de elec inklapbare spiegels niet).
Wtf moet ik anders? Ik wou het niet, zij wou het niet, we wouden het samen niet, wat zou je dan moeten doen.....? Zowel zij als ik zijn blij dat we er vanaf zijn, dus mag ik best die smiley gebruiken.quote:
Die ken ik jaquote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Cp: Mannen van de radio - amateur aborteur
iddquote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja want dat fixt bojo met z'n drie linker handen wel even
Daar is H&S Corse voorquote:Op woensdag 30 november 2005 18:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja want dat fixt bojo met z'n drie linker handen wel even
zuchtquote:Op woensdag 30 november 2005 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ken ik javooral dat gedeelt van een abortus achteraf, tot 8 jaar
![]()
wat denk je dat dat kost manquote:Op woensdag 30 november 2005 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is H&S Corse voor(Onderhoud, reparatie, tuning en race-preparatie voor Alfa 155).
Met een staaf prit en een rol ductape kom je een heel eindquote:
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
tief me ff in je msn dan sjoewe apending hotmail.com
het gaat niet om de smilie.. het gaat er om dat je het 'probleempje' noemt...quote:Op woensdag 30 november 2005 18:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf moet ik anders? Ik wou het niet, zij wou het niet, we wouden het samen niet, wat zou je dan moeten doen.....? Zowel zij als ik zijn blij dat we er vanaf zijn, dus mag ik best die smiley gebruiken.
liever "vergissingkje" of "ongelukje" ?quote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het gaat niet om de smilie.. het gaat er om dat je het 'probleempje' noemt...
"embryootje" of "ongeboren kindje"quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
liever "vergissingkje" of "ongelukje" ?
...afgeslacht ?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"embryootje" of "ongeboren kindje"
Iemand een frikandelquote:
quote:
Zondag 4 december houden we een kartmeet.
De volgende personen gaan mee: Makster, Worldbeater(alias patrick281), Worldpimber, Hicham, Roderick, bwt, PeerkeMikuni, OPM en Ralf.16.00u is de aanvangstijd en start arrangement Imola voor ons. Wil je ook mee zorg dan dat je 53,- hebt en voor 1 december even mailt en geld overmaakt naar Worldbeater, die stuurt het door naar Pimber.
Gegevens:
Indoorkarting De Harder, Flevoweg 2, 3841KL Harderwijk, tel. 0341-416085
Vanuit richting Amersfoort, richting Flevoland, richting Apeldoorn en richting Zwolle.
yukquote:Op woensdag 30 november 2005 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er is hier op fok nog iemand met een avatar met daarin een ondoodgeboren kindje...
quote:
Jouw naam had ik inderdaad ook net genoemd als zijnde bekend bij de motorfokkers.. tenminste bij mij.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:42 schreef PeuRac het volgende:
Leuk idee, maar heb dit weekend eigenlijk al genoeg te doen
Ik had niet gezien dat hij rood was, trouwens, zolang het geen Alfa Rosso 130 is (zoals ik heb) is er niks aan de hand. En het is wel een WB toch?quote:
met walgelijke teksten er bijquote:
belachelijk...quote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met walgelijke teksten er bijen dat mag ook nog gewoon (al twee keer gemeld, niks aan gedaan..)
Eeuh, de kleur is wel goedquote:Op woensdag 30 november 2005 20:01 schreef BoJo het volgende:
deze rooie ziet er wel gaaf uit klikerdeklik
alleen jammer de verkeerde motor![]()
mwaaah liever geen roodquote:Op woensdag 30 november 2005 20:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh, de kleur is wel goedhet is dezelfde als ik liet zien, en deze heeft ook nog eens geen airco en bijna 200.000km gereden.
bouwjaar doet me niet zoveel, WB is wel relax, maar zonder airco en v6 en bijna 200.000 vind ik t een flinke prijs.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwaaah liever geen rood![]()
deze is wel uit 1997
ik vind een WB nou niet zoveel specialer hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 20:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bouwjaar doet me niet zoveel, WB is wel relax, maar zonder airco en v6 en bijna 200.000 vind ik t een flinke prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |