Er zijn ook apparaten waar vrouwen (over het algemeen) beter mee om kunnen gaan dan mannen...quote:
de wasmachine, vaatwasser en strijkbout...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn ook apparaten waar vrouwen (over het algemeen) beter mee om kunnen gaan dan mannen...
wilde je opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:00 schreef nixxx het volgende:
nee, geen chocola.. speculaasbrokken![]()
vorig topic ging wel snel.. dat hakt er even in zo'n abortus discussie...
Alsof ik ooit boos naar jou zou durven kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Litpho het volgende:
Da's mooi, dan kijkt dat oog weer even wat minder boos naar mij
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelfquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alsof ik ooit boos naar jou zou durven kijken
koppelen doe je met een treinquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelf
Neequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wil er liever zelf instaan?
[me=marc stuurt Cara 10 kilo chocoladequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus.. ik wil ff een cracker pakken en wat zie ik.. een TT met chocolade erin... aarrgghh!!
One of my weak-spots..![]()
* ]Cara heeft gelukkig geen chocolade bij de hand[/me]
Valt me ook opquote:
In het volgende topic mollen we het gewoon uit de OP....dat zal ze allemaal leren!quote:
Ga terug naar schoolquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dit betekent in het nederlands?![]()
Je ziet dan toch nix met twee dichtgeslagen ogenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelf
welke cursus moet ik volgen ? 'gebrekkig nederlands verstaan' ? nee dank uquote:
op de tast gaan zoeken naar jouw boze oog lijkt me niet goed voor mijn gezondheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je ziet dan toch nix met twee dichtgeslagen ogen
Sinds wanneer post jij in deze reeks?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
welke cursus moet ik volgen ? 'gebrekkig nederlands verstaan' ? nee dank u![]()
ik post toch zowat overal een beetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds wanneer post jij in deze reeks?![]()
een habi-wattes?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik post toch zowat overal een beetje, ik ben niet van plan om hier habituée te worden
daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
op de tast gaan zoeken naar jouw boze oog lijkt me niet goed voor mijn gezondheid
heey platoquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef nixxx het volgende:
psssst.. jullie kunnen ook in spoiler tags flirten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Klopt, maar we hadden afgesproken dat jij het initiatief zou nemen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey plato
moesten wij niet nog altijd wat afspreken
Ja, dus ik weet niet of jij hier wel thuishoort.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het gereincarneerde Singles-topic?
volgende week dinsdag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar we hadden afgesproken dat jij het initiatief zou nemen.![]()
Ik wacht vol ongeduld.![]()
Oh nee, ik had beloofd om er over op te houden. Je bent dus van harte welkom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dus ik weet niet of jij hier wel thuishoort.![]()
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
het lijkt erop.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan niet op dinsdagavond. Woensdag eventueel wel.quote:
euhm.... dealquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan niet op dinsdagavond. Woensdag eventueel wel.
Moet je me wel even mailen om plaats en tijd af te spreken.quote:
Waar is TC?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, één of andere dating topic . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het gereincarneerde Singles-topic?![]()
ik weet het niet, maar hij is wel weer single, het arm dutskequote:
Hadden we het over gebrekkig taalgebruik?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik post toch zowat overal een beetje, ik ben niet van plan om hier habituée te worden
hij heeft het weer te druk met datenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar hij is wel weer single, het arm dutske![]()
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt aan een vrouw mag komen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar hij is wel weer single, het arm dutske![]()
Inderdaad, daarom begon PL over een "dutske".quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hadden we het over gebrekkig taalgebruik?
wat is er gebrekkig aan, pheno, zeg het eensquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
gingen wij nog lunchen binnenkort?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt aan een vrouw mag komen.
Leuk dat je nu al arrogant begint te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt aan een vrouw mag komen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
gingen wij nog lunchen binnenkort?
het was ook wel een erg leuk meisjequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]en t was nog wel zijn grote liefde
* Ynske vliegt naar meelboxquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je me wel even mailen om plaats en tijd af te spreken.![]()
jij bent nog een groter arm dutske, da's waarquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, daarom begon PL over een "dutske".![]()
Comes with the job.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leuk dat je nu al arrogant begint te worden.![]()
Ik ook, je kent mequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
UiteraardMaar ik houd mijn handjes thuis
Uit de Van Dalequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Petitlapin heeft er slechts een vrouwelijke uitgang aan gegevenquote:stam·gast (de ~ (m.))
1 iem. die ergens geregeld komt => habitué, kroegtijger
Pas je op wat je zegt? In een gereanimeerd singlestopic zouden dit soort opmerkingen wel eens verkeerd opgevat kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
Petitlapin heeft er slechts een vrouwelijke uitgang aan gegeven.
belgquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat is er gebrekkig aan, pheno, zeg het eens![]()
Het singles-tempo zit er al weer aardig in...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef nixxx het volgende:
psssst.. jullie kunnen ook in spoiler tags flirten![]()
Ik pas altijd op wat ik zeg, dat zou je onderhand toch moeten wetenquote:
... ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het singles-tempo zit er al weer aardig in...
kroegtijgerquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit de Van Dale
[..]
Petitlapin heeft er slechts een vrouwelijke uitgang aan gegeven.
Meteen 69quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:08 schreef petitlapin het volgende:
en wat gaan ynske en plato op deze befaamde woensdagavond doen?
een tête à tête dineetje![]()
lekker hequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat wel, maar of zich dat ook altijd uit en met name op fok, tussen de gereanimeerde singles, dat moet nog even blijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik pas altijd op wat ik zeg, dat zou je onderhand toch moeten weten.
Ik heb Mukie al een tijd niet meer gezien, nu we het er toch over hebbenquote:
die heeft 2 dagen cusus meen ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Mukie al een tijd niet meer gezien, nu we het er toch over hebben.
ben je intussen al ontmaagd dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In andere situaties had ik je echt bruut genomen op de tafel
Dit noem je tempoquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Christine het volgende:
[..]
ben je intussen al ontmaagd dan?
direct een soixante- neufke, moet kunnenquote:
Ik denk dat ik voldoende tussen minimaal twee incarnaties Singles heb gepost om dat te bewijzen. YMMV.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wel, maar of zich dat ook altijd uit en met name op fok, tussen de gereanimeerde singles, dat moet nog even blijken.
Laat Diertjuh het niet horen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In andere situaties had ik je echt bruut genomen op de tafel
Waarom moest ik gelijk aan een nieuw soort dansje denken bij het lezen van jouw post?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voldoende tussen minimaal twee incarnaties Singles heb gepost om dat te bewijzen. YMMV.
Nu jij hier bent hangt er meteen weer een rellerige sfeer in de lucht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
direct een soixante- neufke, moet kunnen![]()
praat voor jezelfquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef Jumparound het volgende:
ik kan het nog makkelijk bijlezen en werken tegelijk...
POST EEN DOOR!
Ik heb werkelijk waar geen idee waar jouw warrige gedachten deze keer naar toe sprongen. Geen idee dus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom moest ik gelijk aan een nieuw soort dansje denken bij het lezen van jouw post?
Ik stel het wel even voor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, straks wil ze mij ook bruut nemen op de tafel.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Plato1980 het volgende:
Nu jij hier bent hangt er meteen weer een rellerige sfeer in de lucht.
Vind ik ook hoor, dat gedraai er om heen altijdquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
direct een soixante- neufke, moet kunnen![]()
Misschien ben ik wat overgevoelig voor een rellerige sfeer als ik jouw naam zie verschijnen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
what did I say ? Ik zie de link niet tussen 69 en een rel, integendeel![]()
zolang we elkaar maar doodgraag zien hé platoquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
Misschien ben ik wat overgevoelig voor een rellerige sfeer als ik jouw naam zie verschijnen.![]()
Je moet ook niet zo naar d'r ondertitel staren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Misschien ben ik wat overgevoelig voor een rellerige sfeer als ik jouw naam zie verschijnen.![]()
Haat-liefde-verhouding?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zolang we elkaar maar doodgraag zien hé plato![]()
![]()
Haar tieten zijn een beter target.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo naar d'r ondertitel staren.
Nee, daar insinueert ze verder ook niets mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: minimeet!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Of stiekem is Plato heel erg gay.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Haar tieten zijn een beter target.
Door de jouwe gehersenspoeld worden is een beter idee?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
heb jij ook al konijnenfoto's?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Schokkende onthullingquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Of stiekem is Plato heel erg gay.
Ook dat, ook dat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Door de jouwe gehersenspoeld worden is een beter idee?.
ik!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:27 schreef Anthraxx het volgende:
Wie heeft ze niet kun je beter vragen
En het niveau stijgt!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Is weer eens wat andersquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, nog even en we kijken haar gewoon recht in d'r ogen
Bright eyes, burning like fire.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja, nog even en we kijken haar gewoon recht in d'r ogen
Ha, _Cara_ fotoboek stalkerquote:
bewijs maarquote:
Ja, mee eens. Jij schrijft "Bite me!" en ik doe "Hap!".quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niks hap, dat is gewoon echt een beter idee.
Wat zij zegtquote:
Ik dacht dat je een andere soort van Hap bedoeldequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Jij schrijft "Bite me!" en ik doe "Hap!".
Welk gedeelte van deze redenering snapte je niet?
Ik hoop niet dat je alle ondertitels gaat doenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Jij schrijft "Bite me!" en ik doe "Hap!".
Welk gedeelte van deze redenering snapte je niet?
Ik ben iets selectiever dan datquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je alle ondertitels gaat doen
* Pheno voelt zich weer veiligquote:
Die piercings in de wenbrauwen daarboven, wat is dat dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
* zucht...
Ik zal het nog één keer uitleggen: dat zijn TEPELS, géén OGEN!!
Onervaren jongetjes![]()
Ow... als dat het was... dan was ie in ieder geval niet naar mij aan het kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die piercings in de wenbrauwen daarboven, wat is dat dan?
Wat doe jij zaterdagavond?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
Wat een welkom!
Okay, gaan we;
Mokster:![]()
Pheno: Ghehehe.. en nog steeds niets he.
Litpho: Collega!
Volgens mij staan ze er wel, maar is ze zo mager dat je haar niet zietquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
Wat een welkom!
Okay, gaan we;
ow ... en ik tel niet mee...nou jah...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:38 schreef PhaE het volgende:
Wat een welkom!
Okay, gaan we;
Mokster:![]()
Litpho: Collega!
ow moksyquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
* zucht...
Onervaren jongetjes![]()
nueckenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan bezoek krijg?![]()
Of op bezoek ga, kan ook
Hey hallo groen-ogige-red-head-zonder-foto's-in-haar-fobo!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef _Cara_ het volgende:
Hoi PhaE!
haha ...much better!!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:43 schreef PhaE het volgende:
[..]
Hey hallo groen-ogige-red-head-zonder-foto's-in-haar-fobo!
Dan moet je ook niet met jongetjes omgaan . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef Mokster het volgende:
* zucht...
Onervaren jongetjes![]()
Dat eerstequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:41 schreef PhaE het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dan bezoek krijg?![]()
Of op bezoek ga, kan ook
Dus daar zie je niets meequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef Mokster het volgende:
* zucht...
Onervaren jongetjes![]()
Niet alle jongetjes zijn onervaren...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met jongetjes omgaan . . .![]()
Nixxx en Jumparound naar het schijnt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:51 schreef Jumparound het volgende:
zow, dat zijn er al twee... nog meer mensen die gaan daten van het weekend?
nixx is een dude, dudequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nixxx en Jumparound naar het schijnt.
nah van t weekend nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:51 schreef Jumparound het volgende:
zow, dat zijn er al twee... nog meer mensen die gaan daten van het weekend?
Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat jij een vrouwelijke user was.quote:
Wees een beetje zuinig op hem, ik heb hem misschien maandag nog nodigquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht eerlijk gezegd altijd dat jij een vrouwelijke user was.![]()
Tssss... Wat denken jullie (ja, jij ook Ynske!) wel niet van me!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wees een beetje zuinig op hem, ik heb hem misschien maandag nog nodig.
iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Twisted_fok het volgende:
waarom is dit nu een hee-wanneer-spreken-we-af-topic?![]()
Ik verwar jou volgens mij altijd met een vrouwelijke user. Jullie nicknames lijken op elkaar en jullie usericons ook.quote:
euhm de waarheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tssss... Wat denken jullie (ja, jij ook Ynske!) wel niet van me!![]()
Wie dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwar jou volgens mij altijd met een vrouwelijke user. Jullie nicknames lijken op elkaar en jullie usericons ook.
Jij sextijgerquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit met Meils doet. Rondom afspraken van jullie vullen jullie daar drie topics mee.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet jaloers![]()
Maar om het halve topic nou te vullen met afspraken maken.
Leek mij voor het contrast wel leuk: abortus vs. afspraakjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:58 schreef Twisted_fok het volgende:
waarom is dit nu een hee-wanneer-spreken-we-af-topic?![]()
Dat jij en Phae elkaar neuken en dat jullie eigenlijk in boedieboe's lijst moeten worden gezet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ben haar naam momenteel kwijt.quote:
'vroeger' ja, tegenwoordig gaat dat via andere kanalenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alsof jij dat nooit met Meils doet. Rondom afspraken van jullie vullen jullie daar drie topics mee.![]()
heeft geen nut, die wordt niet meer ge-updatedquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat jij en Phae elkaar neuken en dat jullie eigenlijk in boedieboe's lijst moeten worden gezet.![]()
Wie heeft hier abortus gepleegd?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Leek mij voor het contrast wel leuk: abortus vs. afspraakjes![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Leek mij voor het contrast wel leuk: abortus vs. afspraakjes![]()
TMIquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
'vroeger' ja, tegenwoordig gaat dat via andere kanalen
"Meet the parents you'll never have"quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef nixxx het volgende:
[..]you crack me up
![]()
![]()
what's next? abortus meet?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat jij en Phae elkaar neuken en dat jullie eigenlijk in boedieboe's lijst moeten worden gezet.![]()
"Abortus slowchat reeks deel 57".quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Meet the parents you'll never have"
Niemand. Ze wil niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wie heeft hier abortus gepleegd?![]()
Dat je uitstekend in staat bent om ervoor te zorgen dat PhaE (die nou eenmaal makkelijk afgeleid is) maandag minder dan 100% fit op zijn werk komt. Hoe je dat precies doet, daar heb ik uiteraard geen mening overquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:59 schreef Mokster het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:01 schreef Ynske het volgende:
1. lekkere kerel
2. lekkere meid
3. bezoek
tada![]()
misschien even een proefballonnetje oplaten in [OUD] ... misschien is er wel interesse...quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Meet the parents you'll never have"
ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk . . .![]()
![]()
Wie is "ze"?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:10 schreef Mokster het volgende:
[..]
Niemand. Ze wil niet.![]()
ik wou gaan zeggen: lees je in! maar dat kun je eigenlijk van niemand verwachten op dit tempo...
Nietesquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat je uitstekend in staat bent om ervoor te zorgen dat PhaE (die nou eenmaal makkelijk afgeleid is) maandag minder dan 100% fit op zijn werk komt. Hoe je dat precies doet, daar heb ik uiteraard geen mening over.
wheheheeh she screwed his brains outquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef PhaE het volgende:
Ok, volgt het ff niet meer
Damn, moet toch wat minder werken en wat meer dit topic in de gaten houden
je gaat zaterdag nuecken met Moksyquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef PhaE het volgende:
Wat jij wil. Vergeet niet in haar ogen te kijkenquote:
'n vriendin van Joeyquote:
Korte samenvatting: wij gaan zaterdag nuecken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:13 schreef PhaE het volgende:
Dat speelde toch een half jaar geleden of zo? Of is er weer een nieuw geval?quote:
niet eens de vriendin van joey?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Ynske het volgende:
'n vriendin van Joey
Moet je doen, dan krijg je dat kliekje over je heen en op een zodanige manier dat zij ermee wegkomen, terwijl Kasta er permbannetje zoveel aan overhoudt . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:12 schreef nixxx het volgende:
misschien even een proefballonnetje oplaten in [OUD] ... misschien is er wel interesse...nixxx, jij harteloos kreng
![]()
andere vriendinquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat speelde toch een half jaar geleden of zo? Of is er weer een nieuw geval?![]()
jamaar dat zijn de hormoontjesquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Moet je doen, dan krijg je dat kliekje over je heen en op een zodanige manier dat zij ermee wegkomen, terwijl Kasta er permbannetje zoveel aan overhoudt . . .![]()
![]()
Fijn alles omvattend excuus, maar het ontgaat me nog steeds waarom anderen daar overmatig rekening mee zouden moeten houden.quote:
Dan hebben ze er collectief last van . . .quote:
Oh, een stuk minder sappig dan ik dacht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
andere vriendin
niet zwanger van hem
van andere gast
wil kind houden
is 18 en geen relatie
Wordt ook niet. Ouders is een subforumpje in een forum. Alles wat hun niet aanstaan wordt weggetreiterd en geen van de mods grijpen in (sterker nog: ze werken er zelfs aan mee) . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
Fijn alles omvattend excuus, maar het ontgaat me nog steeds waarom anderen daar overmatig rekening mee zouden moeten houden.
daarvoor bestaat OUD toch, netjes allemaal op een plekkie, wil je er niet mee geconfronteerd worden kom je er nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Fijn alles omvattend excuus, maar het ontgaat me nog steeds waarom anderen daar overmatig rekening mee zouden moeten houden.
Ja, ik ken de sfeer in OUD wel. Ik heb er zelfs geheel per ongeluk posts (discussies die ergens anders begonnen en verplaatst werden).quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt ook niet. Ouders is een subforumpje in een forum. Alles wat hun niet aanstaan wordt weggetreiterd en geen van de mods grijpen in (sterker nog: ze werken er zelfs aan mee) . . .
Klinkt als elk subforum op fokquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:21 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wordt ook niet. Ouders is een subforumpje in een forum. Alles wat hun niet aanstaan wordt weggetreiterd en geen van de mods grijpen in (sterker nog: ze werken er zelfs aan mee) . . .
valt hier toch wel mee...quote:
Zijn hier modjes danquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
valt hier toch wel mee...zelfs robbiericardo wordt niet weggepest door de renpeemodjes
ja maar dat is om ons een leuke dag te bezorgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
valt hier toch wel mee...zelfs robbiericardo wordt niet weggepest door de renpeemodjes
Ik heb iets gemist?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja maar dat is om ons een leuke dag te bezorgen
de domme topics van RRquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef Plato1980 het volgende:
Vinden jullie trouwens dat je als je iemand met een stropdas die belachelijk geknoopt is ziet lopen daar op zou moeten attenderen?![]()
Hier loopt namelijk een jongen rond met een stropdas die:quote:
te korte stropdas met een enkele windsor(of zoiets)quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hier loopt namelijk een jongen rond met een stropdas die:
A) Niet bij zijn kostuum en overhemd past.
B) Slechts tot op zijn navel komt.
C) Een rare knoop die zuidelijk zichtbaar is heeft.
![]()
Dank jequote:Op dinsdag 29 november 2005 16:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Korte samenvatting: wij gaan zaterdag nuecken.
Ow... en we hebben het ook al eerder gedaan.
Dat je het ff weet![]()
Nee, het is een knoop zonder naam, vermoedelijk is die das gewoon verkeerd gestrikt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
te korte stropdas met een enkele windsor(of zoiets)![]()
vraag of je hem eventjes opnieuw zou knopen voor hem
met een dubbele wel te verstaan
euhmquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Maar waarom allemaal nou?
En wie kan mij uitleggen hoe vrouwen denken ?
Gewoon geen stropdas dragenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:38 schreef Plato1980 het volgende:
Vinden jullie trouwens dat je als je iemand met een stropdas die belachelijk geknoopt is ziet lopen daar op zou moeten attenderen?![]()
Ze willen je nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
Maar waarom allemaal nou?
En wie kan mij uitleggen hoe vrouwen denken ?
Er zijn gelegenheden waar het ongepast is om geen das te dragen.quote:
Handig bij die 69 met Platoquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
euhm
ben een vrouw
ik denk niet
ik slik (euhm dat is een discussiepunt)
Ik ben graag ongepast danquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn gelegenheden waar het ongepast is om geen das te dragen.
Een bruiloft bijvoorbeeld.![]()
Ah thx, dat zal het wel zijn jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze willen je niet
Hoeveel meer wil je weten![]()
Dit is een erg omslachtige manier, het kan simpeler.quote:
Gewoon opknopenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is een erg omslachtige manier, het kan simpeler.
Ik ben nog nooit mét das naar een bruiloft geweest bij mijn weten. Scheelde weer een One wedding and a funeral scene vanwege acuut zuurstofgebrekquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Er zijn gelegenheden waar het ongepast is om geen das te dragen.
Een bruiloft bijvoorbeeld.![]()
9 stappenquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dit is een erg omslachtige manier, het kan simpeler.
Ik dacht dat het een grap wasquote:
Ik draai de das als het ware om de eerste knoop heen, maar hoe die knoop heet weet ik niet. Het levert in ieder geval een relatief brede knoop op, maar ook weer niet zo overdreven breed als die van Fortuyn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
9 stappen![]()
Erg omslachtig zal het dus niet zijn.
En mijn persoonlijke voorkeur ligt wel bij deze
Maar ik zie graag andere tips
Daar hou ik wel van!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik draai de das als het ware om de eerste knoop heen, maar hoe die knoop heet weet ik niet. Het levert in ieder geval een relatief brede knoop op, maar ook weer niet zo overdreven breed als die van Fortuyn.
Een smalle knoop vind ik ook niet mooi, maar dit is weer net iets té.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van!![]()
[afbeelding]
En die krijg je ook op mijn manier
Mooi iddquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van!![]()
[afbeelding]
En die krijg je ook op mijn manier
Echt, mannen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:27 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ah, stropdassen knopen, mijn favoriete bezigheid
Het is nog me nog NOOIT gelukt. Heb nu al 5x ofzo een uur lang staan knopen en het lukt me gewoon niet. Het is echt rete-moeilijk
Inderdaad, je moet het gewoon een week lang iedere avond drie keer oefenen. Daarna is er niks moeilijks meer aan.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:28 schreef nixxx het volgende:
als het je eenmaal gelukt is, dan vergeet je het ook niet meer.. het is gewoon een handigheidje.
Je moet het gewoon één keer gedaan hebben. Daarna is er niks moeilijks meer aanquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet het gewoon een week lang iedere avond drie keer oefenen. Daarna is er niks moeilijks meer aan.
Volgens mij kan ik het zelfs DAN nog niet fatsoenlijk. Het is echt gruwelijk moeilijk. Met die plaatjes erbij lukt het me over het algemeen nog niet goed genoeg. Hij is altijd scheef, of te kortquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet het gewoon een week lang iedere avond drie keer oefenen. Daarna is er niks moeilijks meer aan.
Totally agreedquote:
Je hebt trouwens ook de versie waarbij je bij de laatste stap de voorste flap dus niet in de knoop terug stuurt... die is wat informeler (en zie je in Nederland vrij weinig, maar in Zuid Afrika is die heel gebruikelijk - ik heb 'm ook geleerd van een Zuid Afrikaans meisje)quote:
Het moet je één keer gelukt zijn, maar dat kost wat oefening. Maar nu kan ik het inderdaad zonder er bij na te denken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:31 schreef Christine het volgende:
[..]
Je moet het gewoon één keer gedaan hebben. Daarna is er niks moeilijks meer aan
Ik heb het nu geprobeerd, maar één uiteinde is veel te kortquote:
Stropdassenquote:
Neuh, nooit. Ik heb er niet eens 1. Ook geen pak of ietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Totally agreed
Soms moet je wel. Kerstdiner enzo
strakker aantrekkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb het nu geprobeerd, maar één uiteinde is veel te kort
Als ik een kostuum draag dan draag ik ook standaard een stropdas.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Totally agreed
Soms moet je wel. Kerstdiner enzo
Het brede of het smalle deel?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb het nu geprobeerd, maar één uiteinde is veel te kort
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik een kostuum draag dan draag ik ook standaard een stropdas.
In m'n avatar zie je hoe ik er met kostuum en stropdas uitzie.quote:
Te smalquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In m'n avatar zie je hoe ik er met kostuum en stropdas uitzie.![]()
Waar dacht je dat mijn smilie op sloeg?quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In m'n avatar zie je hoe ik er met kostuum en stropdas uitzie.![]()
Kostuum welquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik een kostuum draag dan draag ik ook standaard een stropdas.
Zacht aan de polsen maar toch dominantquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:43 schreef GF het volgende:
Wat is er geil aan een stropdas?
stropclipdas.JPG pauperquote:
Pas op of ik ga blozen!quote:
Jij snapt 'mquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zacht aan de polsen maar toch dominant![]()
En met een stropdas om kon je dat weer kwijtrakenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:47 schreef GF het volgende:
Nou, ik snap het niet. Maar ben toch wel geil![]()
ook niet als linkquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Pas op of ik ga blozen!![]()
Oeps te laat!
[afbeelding]
GVD doet het niet als IMG
http://yorine.nl/ugly/maarteno/picture.cgi?picture=528
Precies. Past niet bij me.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En met een stropdas om kon je dat weer kwijtraken![]()
Het is nog vroeg hequote:Op dinsdag 29 november 2005 17:47 schreef Godlike02 het volgende:
Let vooral niet op een PI
Ze zitten voor niks op Fok![]()
Als ie strak genoeg zit, dan kan er geen bloed meer naar bovenquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:43 schreef GF het volgende:
Wat is er geil aan een stropdas?
Ah, handig voor ouwe lullen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ie strak genoeg zit, dan kan er geen bloed meer naar boven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |