Er zijn ook apparaten waar vrouwen (over het algemeen) beter mee om kunnen gaan dan mannen...quote:
de wasmachine, vaatwasser en strijkbout...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:58 schreef Mokster het volgende:
[..]
Er zijn ook apparaten waar vrouwen (over het algemeen) beter mee om kunnen gaan dan mannen...
wilde je opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:00 schreef nixxx het volgende:
nee, geen chocola.. speculaasbrokken![]()
vorig topic ging wel snel.. dat hakt er even in zo'n abortus discussie...
Alsof ik ooit boos naar jou zou durven kijkenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Litpho het volgende:
Da's mooi, dan kijkt dat oog weer even wat minder boos naar mij
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelfquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:03 schreef Mokster het volgende:
[..]
Alsof ik ooit boos naar jou zou durven kijken
koppelen doe je met een treinquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelf
Neequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wil er liever zelf instaan?
[me=marc stuurt Cara 10 kilo chocoladequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
Tjezus.. ik wil ff een cracker pakken en wat zie ik.. een TT met chocolade erin... aarrgghh!!
One of my weak-spots..![]()
* ]Cara heeft gelukkig geen chocolade bij de hand[/me]
Valt me ook opquote:
In het volgende topic mollen we het gewoon uit de OP....dat zal ze allemaal leren!quote:
Ga terug naar schoolquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en dit betekent in het nederlands?![]()
Je ziet dan toch nix met twee dichtgeslagen ogenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
ik zal eens een koppelpoging wagen, dan zien we dat vanzelf
welke cursus moet ik volgen ? 'gebrekkig nederlands verstaan' ? nee dank uquote:
op de tast gaan zoeken naar jouw boze oog lijkt me niet goed voor mijn gezondheidquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je ziet dan toch nix met twee dichtgeslagen ogen
Sinds wanneer post jij in deze reeks?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
welke cursus moet ik volgen ? 'gebrekkig nederlands verstaan' ? nee dank u![]()
ik post toch zowat overal een beetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:55 schreef Plato1980 het volgende:
Sinds wanneer post jij in deze reeks?![]()
een habi-wattes?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik post toch zowat overal een beetje, ik ben niet van plan om hier habituée te worden
daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben...quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
op de tast gaan zoeken naar jouw boze oog lijkt me niet goed voor mijn gezondheid
heey platoquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef nixxx het volgende:
psssst.. jullie kunnen ook in spoiler tags flirten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Klopt, maar we hadden afgesproken dat jij het initiatief zou nemen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
heey plato
moesten wij niet nog altijd wat afspreken
Ja, dus ik weet niet of jij hier wel thuishoort.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het gereincarneerde Singles-topic?
volgende week dinsdag?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Klopt, maar we hadden afgesproken dat jij het initiatief zou nemen.![]()
Ik wacht vol ongeduld.![]()
Oh nee, ik had beloofd om er over op te houden. Je bent dus van harte welkom.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, dus ik weet niet of jij hier wel thuishoort.![]()
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
het lijkt erop.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik kan niet op dinsdagavond. Woensdag eventueel wel.quote:
euhm.... dealquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan niet op dinsdagavond. Woensdag eventueel wel.
Moet je me wel even mailen om plaats en tijd af te spreken.quote:
Waar is TC?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, één of andere dating topic . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het gereincarneerde Singles-topic?![]()
ik weet het niet, maar hij is wel weer single, het arm dutskequote:
Hadden we het over gebrekkig taalgebruik?quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik post toch zowat overal een beetje, ik ben niet van plan om hier habituée te worden
hij heeft het weer te druk met datenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar hij is wel weer single, het arm dutske![]()
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt aan een vrouw mag komen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik weet het niet, maar hij is wel weer single, het arm dutske![]()
Inderdaad, daarom begon PL over een "dutske".quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hadden we het over gebrekkig taalgebruik?
wat is er gebrekkig aan, pheno, zeg het eensquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
gingen wij nog lunchen binnenkort?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt aan een vrouw mag komen.
Leuk dat je nu al arrogant begint te worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zorg jij nou maar dat je uberhaupt aan een vrouw mag komen.
Uiteraardquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Christine het volgende:
[..]
gingen wij nog lunchen binnenkort?
het was ook wel een erg leuk meisjequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Ynske het volgende:
[..]en t was nog wel zijn grote liefde
* Ynske vliegt naar meelboxquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Moet je me wel even mailen om plaats en tijd af te spreken.![]()
jij bent nog een groter arm dutske, da's waarquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef Plato1980 het volgende:
Inderdaad, daarom begon PL over een "dutske".![]()
Comes with the job.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Leuk dat je nu al arrogant begint te worden.![]()
Ik ook, je kent mequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
UiteraardMaar ik houd mijn handjes thuis
Uit de Van Dalequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Petitlapin heeft er slechts een vrouwelijke uitgang aan gegevenquote:stam·gast (de ~ (m.))
1 iem. die ergens geregeld komt => habitué, kroegtijger
Pas je op wat je zegt? In een gereanimeerd singlestopic zouden dit soort opmerkingen wel eens verkeerd opgevat kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
Petitlapin heeft er slechts een vrouwelijke uitgang aan gegeven.
belgquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:10 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat is er gebrekkig aan, pheno, zeg het eens![]()
Het singles-tempo zit er al weer aardig in...quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef nixxx het volgende:
psssst.. jullie kunnen ook in spoiler tags flirten![]()
Ik pas altijd op wat ik zeg, dat zou je onderhand toch moeten wetenquote:
... ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het singles-tempo zit er al weer aardig in...
kroegtijgerquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit de Van Dale
[..]
Petitlapin heeft er slechts een vrouwelijke uitgang aan gegeven.
Meteen 69quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:08 schreef petitlapin het volgende:
en wat gaan ynske en plato op deze befaamde woensdagavond doen?
een tête à tête dineetje![]()
lekker hequote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat wel, maar of zich dat ook altijd uit en met name op fok, tussen de gereanimeerde singles, dat moet nog even blijken.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik pas altijd op wat ik zeg, dat zou je onderhand toch moeten weten.
Ik heb Mukie al een tijd niet meer gezien, nu we het er toch over hebbenquote:
die heeft 2 dagen cusus meen ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb Mukie al een tijd niet meer gezien, nu we het er toch over hebben.
ben je intussen al ontmaagd dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In andere situaties had ik je echt bruut genomen op de tafel
Dit noem je tempoquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:13 schreef Mokster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:16 schreef Christine het volgende:
[..]
ben je intussen al ontmaagd dan?
direct een soixante- neufke, moet kunnenquote:
Ik denk dat ik voldoende tussen minimaal twee incarnaties Singles heb gepost om dat te bewijzen. YMMV.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat wel, maar of zich dat ook altijd uit en met name op fok, tussen de gereanimeerde singles, dat moet nog even blijken.
Laat Diertjuh het niet horen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In andere situaties had ik je echt bruut genomen op de tafel
Waarom moest ik gelijk aan een nieuw soort dansje denken bij het lezen van jouw post?quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voldoende tussen minimaal twee incarnaties Singles heb gepost om dat te bewijzen. YMMV.
Nu jij hier bent hangt er meteen weer een rellerige sfeer in de lucht.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef petitlapin het volgende:
[..]
direct een soixante- neufke, moet kunnen![]()
praat voor jezelfquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:17 schreef Jumparound het volgende:
ik kan het nog makkelijk bijlezen en werken tegelijk...
POST EEN DOOR!
Ik heb werkelijk waar geen idee waar jouw warrige gedachten deze keer naar toe sprongen. Geen idee dus.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom moest ik gelijk aan een nieuw soort dansje denken bij het lezen van jouw post?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |