zie de humor er van in denk ik dan...quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoe heet je?en ben je horde?
@Legolas
Wie is kaasje?
@Gamedemon
Achja, ik speel games om juist niet in de echte wereld te zitten en zeker met een fantasy game wil ik niet continue namen toekomen als Landbouw of Koelkast.
Heb ff wat chara mogelijkheden getest in de tussentijd. En Horde is gewoon saai. Absoluut niet iets voor mij. Mijn 2e chara wordt kortom een Paladin (human/dwarf) of een Hunter (Dwarf).quote:
Ga voor hunter en zijn al zoveel paladinsquote:Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb ff wat chara mogelijkheden getest in de tussentijd. En Horde is gewoon saai. Absoluut niet iets voor mij. Mijn 2e chara wordt kortom een Paladin (human/dwarf) of een Hunter (Dwarf).
Moet ik wel eerst lvl 40 halen met mijn Gnome mage, maar daarvoor moet de server eerst weer online zijn
Een beetje verwachten kan je het wel op maintenancedag, maar t blijft jammerquote:Op woensdag 30 november 2005 20:02 schreef Morthill het volgende:
Zucht, klote servers. Echt, ik ben vandaag vrij, ik heb tijd vrij gemaakt om te gamen. En wat gebeurt er, ik mag niet online.
Je zegt het zelf al, een beetje, niet de hele dag. Ik weet ook wel dat Blizzard alles eraan doet om het zo snel mogelijk gefixt te hebben, maar ik baal hier toch flink van.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Een beetje verwachten kan je het wel op maintenancedag, maar t blijft jammer
oke ideaal, ik heb nu dus gamecard, ik account registreren, alles netjes ingevuld. Dan gaat ie het account registreren, krijg ik melding ik te langzaam ben geweest met invullen, dus moet ik opnieuw beginnen. En als ik nu mijn auth. key invoer krijg ik de melding dat deze in gebruik is?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef Xinouth het volgende:
Een gamecard of een creditcard...
Het moraal van dit verhaal is; Zorg dat je woensdag overdag altijd moet werken. =)quote:Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Een beetje verwachten kan je het wel op maintenancedag, maar t blijft jammer
Ja dat duurt heeeel langquote:Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Richardfun het volgende:
Nu is ragnaros weer up, maar blijft hij tijdens het inloggen hangen bij 'retrieving character list'. ARGH!
Nee blijft hangen.... hou er mee op voor vandaag..... sowieso voorlopig want de 360 komt vrijdag binnenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:02 schreef Richardfun het volgende:
kom jij er na een tijdje wel voorbij chocobo, of blijft het daar bij jou ook hangen?
HOE??quote:Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Mister_T het volgende:
Ok ik heb vandaag een nieuwe char gestart (Warlock)!
Mijn server lag de hele dag down, dus ff een andere server geselecteerd (waar ik ooit mijn eerste char had en nog een paar mensen ken) Die server was gewoon up en stabielquote:
Ik zou gewoon even wachten totdat het fixen van alle servers weer voorbij is, op dagen van maintenance zijn de account creation en managment veelal slecht te bereiken. Probeer het vandaag nog eens later op de dag, ik denk dat ie ze dan wel gelijk pakt.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:31 schreef Timmai het volgende:
[..]
oke ideaal, ik heb nu dus gamecard, ik account registreren, alles netjes ingevuld. Dan gaat ie het account registreren, krijg ik melding ik te langzaam ben geweest met invullen, dus moet ik opnieuw beginnen. En als ik nu mijn auth. key invoer krijg ik de melding dat deze in gebruik is?![]()
![]()
WTF?
Is goed, zet me maar in je friendslist dan hoor ik het wel als je online bentquote:
Kaasje roeleert big time. Super guildy 8)quote:Op woensdag 30 november 2005 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Vergeet Kaasje niet.
En ook op Bloodscalp heb ik weinig queue, voordeel van ongeveer een 1:1 situatie met horde:alliance, en we winnen ook nog wel eens. (Behalve als die shitheads van Shiver langskomen.)
Kaasje!quote:Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kaasje was pre-honor tijd de numero 1 ganker op Bloodscalp, uiteraard een UD rogue.
Nee idd, je moet gewoon een raid party maken van 40 hunters en erin rammen.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat zijn mages slecht. Ga nooit een raid in met mages
jij snapt 'tquote:Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee idd, je moet gewoon een raid party maken van 40 hunters en erin rammen.
Denk dat ik toch maar voor Priest ga als 2e chara. Lijkt me wel leuk, dungeon in en gewoon niks doen behalve healen zo'n beetje.quote:Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef Leshy het volgende:
Van de week Razorgore nog gedaan zonder Hunters, ging eigenlijk beter dan met
Wat is het verschil met niks doen behalve damage zo'n beetje?quote:Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Denk dat ik toch maar voor Priest ga als 2e chara. Lijkt me wel leuk, dungeon in en gewoon niks doen behalve healen zo'n beetje.
Je healt continue ipv dat je continue damage doet. Tijdens een 40 man raid zal er natuurlijk weinig veranderen natuurlijk, maar je staat nooit vol aan te vallen, je bent healer, je zal healen of je sterft een snelle dood.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:19 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Wat is het verschil met niks doen behalve damage zo'n beetje?
Denk dat je met een healer meer te doen hebt dan een damage dealer.
Ik ben healer inderdaad. Ik val ook nooit aan. Maar wat is dan het grote verschil tussen healen of damage doen? Ik doe spells, jij doet spells. Ik doe abilities, jij doet abilities. Alleen ik heb 40 targets waar ik op moet letten en jij hoeft maar damage te doen op één target. Ik ben continue bezig en continue aan het afwegen wie ik als eerste moet healen en welke heal ik ervoor moet gebruiken, terwijl jij continue bezig bent met dezelfde damage op bepaalde targets.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je healt continue ipv dat je continue damage doet. Tijdens een 40 man raid zal er natuurlijk weinig veranderen natuurlijk, maar je staat nooit vol aan te vallen, je bent healer, je zal healen of je sterft een snelle dood.
Ik kan je dingen over healen vertellen, dat wil je niet weten. Het is in elk geval alleen écht leuk in 5 man party's. In raids is het (voor een druid dan) healing touch spammen op de MT met overheal protection aan. Niets speciaals.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je healt continue ipv dat je continue damage doet. Tijdens een 40 man raid zal er natuurlijk weinig veranderen natuurlijk, maar je staat nooit vol aan te vallen, je bent healer, je zal healen of je sterft een snelle dood.
+ dat je niks van de encounters ziet ... je halve scherm is CTRAIDquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Ik kan je dingen over healen vertellen, dat wil je niet weten. Het is in elk geval alleen écht leuk in 5 man party's. In raids is het (voor een druid dan) healing touch spammen op de MT met overheal protection aan. Niets speciaals.
Op ragnaros is een grote NL guild, moet je bij komen. Is gezelligquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef HomerJ het volgende:
Na maanden in de afkickkliniek, al die afkickverschijnselen, die plijsters. Ik ben Juli gestopt met World of Warcraft. Helaas is mijn wil niet sterk genoeg, ik ga zo weer online. Er knaagde toch iets in me leven in de WoW-loze periode.
Ik kan helaas niet met mijn oude account verder, dus maak ik zo even een nieuwe. Zijn er nog nieuwe realms aangemaakt? Zodat niet iedereen daar al 60 is?
Horde natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef HomerJ het volgende:
Alliance of Horde?
Ik zit echt weer te twijfelen welke ik zou nemen. Alliance vind ik erg mooi qua omgevingen maar daarvan heb ik al veel gezien. Horde ben ik nog nooit geweest. Moeilijk al die keuzes
Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb een 2e character aangemaakt: Troll priest. Verveelde me vandaag dus heb em meteen lvl 10 gemaakt.
Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen met mn talent points...tips?
Great! Thanks.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.
Owja, over die spirit tab...20 % kans op 100 % spirit...wat bedoelen zequote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef kipknots het volgende:
[..]
Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.
21G, dude, wtf heb je dan in godsnaam gedaan de hele tijd. Ik ben nu lvl 33 en ik heb maar 15G (en dan hebben mensen nog 2G schuld bij mij)quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... los van mijn dromen over Elfjes en Duitsers (Xbox 360 heerst de pan uit) heb ik ook nog eens over jou gedroomd. Omdat je stopte met WoW mailde je me al je geld![]()
Het was 21 G
Het was een droomquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
21G, dude, wtf heb je dan in godsnaam gedaan de hele tijd. Ik ben nu lvl 33 en ik heb maar 15G (en dan hebben mensen nog 2G schuld bij mij)
Ja sorry, ik zie dat ik de verkeerde skill heb gekozen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:32 schreef dyna18 het volgende:
Weet je zeker dat je de dual wield skill hebt? Deze moet je namelijk eerst zelf aanschaffen
Dual wield haal je bij je classtrainerquote:Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zie dat ik de verkeerde skill heb gekozen.![]()
Net wakker.
Toch bedankt.
Gezocht in UC, TB en OGr maar kan de weaponmaster voor dual wield niet vinden.
agh zo, wat denk je ervan om vanavond maar eens de DM in te gaan, moet nog steeds die Emberstone staff hebben. (Ben inmiddels lvl 33 maar goed, de staff blijft briljant)quote:
Op lvl 33 kan je wel de Scarlet Monastery library doen, daar dropt een veel betere staff of caster dagger.quote:Op zaterdag 3 december 2005 17:40 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh zo, wat denk je ervan om vanavond maar eens de DM in te gaan, moet nog steeds die Emberstone staff hebben. (Ben inmiddels lvl 33 maar goed, de staff blijft briljant)
Oost van Hillsbrad Foothillsquote:Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef Morthill het volgende:
Waar zitten die?? Arathi Highlands?? (Heb mijn Atlas thuis liggen zit nu bij ouders)
oh, ja dacht dattie bedoelde waar de arathi highlands zatenquote:Op zondag 4 december 2005 01:40 schreef Richardfun het volgende:
Scarlet Monestary zit rechtsboven in Tirisfal Glades, Horde territory.
Daar liep ik gisteren als level 12 gastje perongeluk naartoe. Was dan ook binnen 4 slagen doodquote:Op zondag 4 december 2005 01:40 schreef Richardfun het volgende:
Scarlet Monestary zit rechtsboven in Tirisfal Glades, Horde territory.
Om tot lvl 60 te komen moet je gewoon de snelste manier gebruiken die mogelijk isquote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Platina het volgende:
Nice
Ik verveel me dood tijdens grinden, lvl 45 ben ik nu, vind het grinden niet echt snel gaan, maar dat is ook mede omdat ik anti swords ben als rogue zijnde
Daggers zijn sneller dan swords, alleen ietsje meer hersencapaciteit voor nodigquote:Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Platina het volgende:
Nice
Ik verveel me dood tijdens grinden, lvl 45 ben ik nu, vind het grinden niet echt snel gaan, maar dat is ook mede omdat ik anti swords ben als rogue zijnde
Rogues hebben hersencapaciteit nodig?quote:Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef McGilles het volgende:
[..]
Daggers zijn sneller dan swords, alleen ietsje meer hersencapaciteit voor nodig
Ooit van smileys gehoord?quote:Op zondag 4 december 2005 20:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Rogues hebben hersencapaciteit nodig?
Die mensen zijn dan gewoon te stom voor woorden en kunnen waarschijnlijk nog geeneens Ganzenbord normaal spelen.quote:Op zondag 4 december 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
Och, ik heb mijn weg tot level 60 heel uitgebreid gedaan, en voor degenen die hun 1e char spelen kan ik dat ook aanraden. Er is niks ergers dan warriors die niet weten hoe ze moeten tanken omdat ze naar 60 zijn gegrind of priests die niet weten dat ze kunnen ressurecten omdat ze alleen maar beesies hebben geslacht.
Oftewel, speel het spel iig met je eerste char zoals t hoort: gewoon alles proberen te doen
Dat snap ikquote:Op zondag 4 december 2005 17:20 schreef Migwi het volgende:
[..]
Om tot lvl 60 te komen moet je gewoon de snelste manier gebruiken die mogelijk is
Dan op lvl 60 respeccen als je wilt, of niet
Loop echt vandaag toevallig turtles te slachten daar, lees ik nu dat die beesten ook dit ding wel eens droppen (0.01%). Waarom niet bij mijquote:Op zondag 4 december 2005 23:18 schreef Richardfun het volgende:
Vandaag http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=4091 gekocht. 50 gold gekost, nog 2g over nu, maar heb begrepen dat ik deze tot lvl50 kan gebruiken.
Op Kor'gall?quote:Op zondag 4 december 2005 22:34 schreef Goozze het volgende:
Mijn guild is imba. We hebben een hunter en tankadin met een Thunderfury !!
Ja ach, we houden nou eenmaal van aandachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |