abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32708128
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Platina het volgende:

[..]

Hoe heet je? en ben je horde?

@Legolas
Wie is kaasje?

@Gamedemon
Achja, ik speel games om juist niet in de echte wereld te zitten en zeker met een fantasy game wil ik niet continue namen toekomen als Landbouw of Koelkast.
zie de humor er van in denk ik dan...
idoote namen zijn leuk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  woensdag 30 november 2005 @ 21:37:05 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32709639
Nog down
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_32710768
quote:
Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Chocobo het volgende:
Nog down
Heb ff wat chara mogelijkheden getest in de tussentijd. En Horde is gewoon saai. Absoluut niet iets voor mij. Mijn 2e chara wordt kortom een Paladin (human/dwarf) of een Hunter (Dwarf).

Moet ik wel eerst lvl 40 halen met mijn Gnome mage, maar daarvoor moet de server eerst weer online zijn
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  woensdag 30 november 2005 @ 22:15:19 #104
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_32711115
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Heb ff wat chara mogelijkheden getest in de tussentijd. En Horde is gewoon saai. Absoluut niet iets voor mij. Mijn 2e chara wordt kortom een Paladin (human/dwarf) of een Hunter (Dwarf).

Moet ik wel eerst lvl 40 halen met mijn Gnome mage, maar daarvoor moet de server eerst weer online zijn
Ga voor hunter en zijn al zoveel paladins .
phluphy for president!
  woensdag 30 november 2005 @ 22:18:56 #105
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_32711276
quote:
Op woensdag 30 november 2005 20:02 schreef Morthill het volgende:
Zucht, klote servers. Echt, ik ben vandaag vrij, ik heb tijd vrij gemaakt om te gamen. En wat gebeurt er, ik mag niet online.
Een beetje verwachten kan je het wel op maintenancedag, maar t blijft jammer
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_32711570
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Rahl het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al, een beetje, niet de hele dag. Ik weet ook wel dat Blizzard alles eraan doet om het zo snel mogelijk gefixt te hebben, maar ik baal hier toch flink van.
pi_32711737
quote:
Op woensdag 30 november 2005 16:54 schreef Xinouth het volgende:
Een gamecard of een creditcard...
oke ideaal, ik heb nu dus gamecard, ik account registreren, alles netjes ingevuld. Dan gaat ie het account registreren, krijg ik melding ik te langzaam ben geweest met invullen, dus moet ik opnieuw beginnen. En als ik nu mijn auth. key invoer krijg ik de melding dat deze in gebruik is?

WTF?
  woensdag 30 november 2005 @ 22:40:02 #109
16851 Afwezig
Tuig van de richel
pi_32712030
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:18 schreef Rahl het volgende:

[..]

Het moraal van dit verhaal is; Zorg dat je woensdag overdag altijd moet werken. =)
Chuck Norris' hand is the only hand that can beat a royal flush
  woensdag 30 november 2005 @ 22:41:47 #110
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32712082
Ze zijn weer up maar ik kom er niet in
pi_32712372
Nu is ragnaros weer up, maar blijft hij tijdens het inloggen hangen bij 'retrieving character list'. ARGH!
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  woensdag 30 november 2005 @ 22:53:37 #112
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32712470
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:50 schreef Richardfun het volgende:
Nu is ragnaros weer up, maar blijft hij tijdens het inloggen hangen bij 'retrieving character list'. ARGH!
Ja dat duurt heeeel lang
pi_32712761
kom jij er na een tijdje wel voorbij chocobo, of blijft het daar bij jou ook hangen?
  woensdag 30 november 2005 @ 23:13:15 #114
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32713126
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:02 schreef Richardfun het volgende:
kom jij er na een tijdje wel voorbij chocobo, of blijft het daar bij jou ook hangen?
Nee blijft hangen.... hou er mee op voor vandaag..... sowieso voorlopig want de 360 komt vrijdag binnen

pi_32713341
Ok ik heb vandaag een nieuwe char gestart (Warlock)!

Wat is een goede talentbuild?
Xbox Live: Anormius
  woensdag 30 november 2005 @ 23:23:54 #116
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32713475
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:19 schreef Mister_T het volgende:
Ok ik heb vandaag een nieuwe char gestart (Warlock)!
HOE??
pi_32713602
quote:
Op woensdag 30 november 2005 23:23 schreef Chocobo het volgende:

[..]

HOE??
Mijn server lag de hele dag down, dus ff een andere server geselecteerd (waar ik ooit mijn eerste char had en nog een paar mensen ken) Die server was gewoon up en stabiel

Daar een character aangemaakt en beetje gaan kutten, maar een warlock beviel me wel, dus wil er verder mee gaan
pi_32713852
NEEEEEEEEEEEEEEEE. Hij vond mn chars, ik logde in, daar bleef het hangen. Opnieuw opgestart, en nu blijft hij weer hangen bij de characters. GRRR.
pi_32716466
Zo, net ff online gegaan, mijn chara leeft nog. Flink wat gold opgehaald
  donderdag 1 december 2005 @ 08:00:21 #120
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_32718500
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:31 schreef Timmai het volgende:

[..]

oke ideaal, ik heb nu dus gamecard, ik account registreren, alles netjes ingevuld. Dan gaat ie het account registreren, krijg ik melding ik te langzaam ben geweest met invullen, dus moet ik opnieuw beginnen. En als ik nu mijn auth. key invoer krijg ik de melding dat deze in gebruik is?

WTF?
Ik zou gewoon even wachten totdat het fixen van alle servers weer voorbij is, op dagen van maintenance zijn de account creation en managment veelal slecht te bereiken. Probeer het vandaag nog eens later op de dag, ik denk dat ie ze dan wel gelijk pakt.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_32718504
Kaasje was pre-honor tijd de numero 1 ganker op Bloodscalp, uiteraard een UD rogue.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32719739
Bah, en helaas geen rank3 gehaald. Scheelt weinig, ben van half rank 1, naar 80% rank2 gegaan. In ieder geval die pvp trinket nu binnen
  donderdag 1 december 2005 @ 10:51:10 #123
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32721050
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 15:05 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

dan hoor je nog wel van me
Is goed, zet me maar in je friendslist dan hoor ik het wel als je online bent Wat is jou ingame naam?

Moeten even gaan recruiten want de server wordt nu echt wat drukker.
There is no art to find the minds construction in the face
pi_32721893
Heb btw sinds afgelopen zaterdag eindelijk mijn Benediction. Heeft ff geduurd, maar eindelijk zat The Eye of Divinity in die chest.

Opzicht best vreemd. Een priest in Devout met een Benediction.

http://members.home.nl/tonnitielens/webimages/wow/wow62.jpg
pi_32722601
Vanavond Razorfen downs maar eens proberen, en hopen dat deze dropt: http://thottbot.com/?i=12457

En nog 1 1/2 lvl tot m'n mount

[ Bericht 23% gewijzigd door Richardfun op 01-12-2005 12:24:33 ]
pi_32723737
quote:
Op woensdag 30 november 2005 07:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Vergeet Kaasje niet.

En ook op Bloodscalp heb ik weinig queue, voordeel van ongeveer een 1:1 situatie met horde:alliance, en we winnen ook nog wel eens. (Behalve als die shitheads van Shiver langskomen.)
Kaasje roeleert big time. Super guildy 8)

Volgens mij speelt ie overigens al heel lang niet meer met zijn character kaasje
pi_32730506
hehe, ik zat er gister gewoon om iets van 12:00 op hoor
Terenas is meestal wel wat sneller dan Bloodscalp ofzo.
En btw, was dat geilen op healing betreft, ik ben zelf feral-restoration specced, (zaterdag gerespecced) ik moet toch altijd healen vooral in MC
pi_32732730
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Kaasje was pre-honor tijd de numero 1 ganker op Bloodscalp, uiteraard een UD rogue.
Kaasje!
Ik weet nog dat ik kei trots was toen ik hem te grazen nam toen ie vergeten was crippling poison toe te passen en mij probeerde te ganken

Anyway, gister lag TN eruit, ik wou BS weer eens proberen om m'n Rogue te spelen, en ja hoor, 400+ queue. Lekker dan.

Enne...: IK WIL GODVERDOMME EEN GUILD NU!
Man, ik moet echt nieuwe gear hebben en weer wat PvE shit doen
  donderdag 1 december 2005 @ 22:12:13 #129
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_32739653
Nou, hier dan ook mijn eerste Deadmines ervaringen.

Na een hoop gekloot met healers die joinden , afk gingen, en toen weer gekicked werden, besloten we uiteindelijk met een party van 4 erin te gaan.
Level 20 hunter (moi)
Level 20 pally
Level 19 warlock
Level 19 mage

Al met al, op een paar patrols na ging het allemaal goed. Totdat we bij die grote bull/tauren baas kwamen. Ik kreeg em op men dak, wingclip werkte nie, disengage ook niet. Kortom, one fried hunter. De mage ging er daarna ook vrij vlot aan. Toen was de warlock aan de beurt, althans, eerst ging de pally nog neer maar die besloot alvast de soulstone te gebruiken! . Ik zei em mij snel te ressen, want de warlock was bijna dood en hij zou zeker en vast achter de pally aangaan.

Anyways, ik en de pally waren nog over. Ik bleef steeds rennen en schieten , en pally ging bashen. Op een gegeven moment viel ik echter in et water. Wat blijkt nu, dat is dus een machtige truc om te kiten (ondans alle slows die niet werken). Ik bleef schieten en als ie in meleerange kwam sprong ik in et water en dan klom ik er weer uit. Ik was blijkbaar veel sneller. Uiteindelijk toch nog verslagen

Even later ging de pally echter met 10 % health een combat met 3 elites aan en gebruikte ie de soulstone weer te vroeg, onder het motto "why not?"

Morgen wss weer
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_32740539
Wat zijn mages slecht. Ga nooit een raid in met mages
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32741708
quote:
Op donderdag 1 december 2005 22:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Wat zijn mages slecht. Ga nooit een raid in met mages
Nee idd, je moet gewoon een raid party maken van 40 hunters en erin rammen.

Eindelijk weer terug op het lvl waar ik op gestopt ben. Hoe kan het dat ik in 2.5 week met weinig spelen soms even ver komt als eerst in 2.5 maand Naja, het zal wel, bijna lvl 32 inmiddels. Dan gaan we Gnomeregan in. (En Chocobo als we eens tegelijk online zijn moeten we DM doen, heb nog steeds een staff daaruit nodig )
pi_32741901
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee idd, je moet gewoon een raid party maken van 40 hunters en erin rammen.
jij snapt 't
  donderdag 1 december 2005 @ 23:32:24 #133
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_32742364
Van de week Razorgore nog gedaan zonder Hunters, ging eigenlijk beter dan met
pi_32742707
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:32 schreef Leshy het volgende:
Van de week Razorgore nog gedaan zonder Hunters, ging eigenlijk beter dan met
Denk dat ik toch maar voor Priest ga als 2e chara. Lijkt me wel leuk, dungeon in en gewoon niks doen behalve healen zo'n beetje.
  vrijdag 2 december 2005 @ 08:18:33 #135
118324 Beestig
4 8 15 16 23 42
pi_32747282
Niks doen?? denk dat je dat nog gaat tegenvallen ... je komt handen ( en knoppen) tekort meestal als priest. Misschien niet de 1e 30 lvls maar in latere instances echt wel.
There is no art to find the minds construction in the face
pi_32747291
quote:
Op donderdag 1 december 2005 23:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

Denk dat ik toch maar voor Priest ga als 2e chara. Lijkt me wel leuk, dungeon in en gewoon niks doen behalve healen zo'n beetje.
Wat is het verschil met niks doen behalve damage zo'n beetje?

Denk dat je met een healer meer te doen hebt dan een damage dealer.
pi_32747301
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:19 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Wat is het verschil met niks doen behalve damage zo'n beetje?

Denk dat je met een healer meer te doen hebt dan een damage dealer.
Je healt continue ipv dat je continue damage doet. Tijdens een 40 man raid zal er natuurlijk weinig veranderen natuurlijk, maar je staat nooit vol aan te vallen, je bent healer, je zal healen of je sterft een snelle dood.
pi_32747482
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je healt continue ipv dat je continue damage doet. Tijdens een 40 man raid zal er natuurlijk weinig veranderen natuurlijk, maar je staat nooit vol aan te vallen, je bent healer, je zal healen of je sterft een snelle dood.
Ik ben healer inderdaad. Ik val ook nooit aan. Maar wat is dan het grote verschil tussen healen of damage doen? Ik doe spells, jij doet spells. Ik doe abilities, jij doet abilities. Alleen ik heb 40 targets waar ik op moet letten en jij hoeft maar damage te doen op één target. Ik ben continue bezig en continue aan het afwegen wie ik als eerste moet healen en welke heal ik ervoor moet gebruiken, terwijl jij continue bezig bent met dezelfde damage op bepaalde targets.

Ik zeg niet dat healen zo extreem moeilijk is, maar ik denk wel oprecht dat healen moeilijker is dan damage doen.

Ik denk ook dat healen lang niet zo saai is als iedereen denkt. Ik heb er in ieder geval nog steeds volop plezier in.
pi_32747490
De oudste van me vriendin wil het ook gaan spelen, denk dat ik um dit topic maar ff moet laten zien (tvp dus)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:12:23 #140
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_32747815
@goodspeed
Healen is idd een moeilijke taak maar dmg dealen is niet simpel dmg dealen, je moet wel je casters in de gaten houden en aggro terugpakken wanneer dat nodig is. Ik heb als druid zijnde vaak zat slechte warriors meegemaakt in de deadmines en de stockades die mij gewoon lieten creperen wanneer ik de healer was in healergear (weinig hp/armor). Op hoge lvls is dat not done, als ze me dan laten stikken heart ik liever naar IF dan een paar wipes.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  vrijdag 2 december 2005 @ 09:45:15 #141
24052 R_o_N
World of Warcraft
pi_32748347
Achja... deze discussie kan eindeloos doorgevoerd worden en uit eindelijk hebben we elkaar allemaal nodig maar dat wist Blizzard natuurlijk al en heeft daarom al die classes in het spel gestopt... grappig niet
Trollbane Realm: Aliza: Human Priest [80] Guild: Non Compos Mentis
Trollbane Realm: Saidar: Dranei Shaman [80] Guild: Denial
pi_32748841
Ben gisteren met m'n warrior lvl40 geworden, zat eerst in STV Mistvale Gorilla's te slopen, maar toen zei m'n vriend dat zijn alt (lvl34 rogue), ik (toen dus nog 39 warrior) en een vriend van ons (60 hunter) SM in gingen, ik dacht van why not.. Uiteindelijk lvl40 geworden daar

Eindelijk de mount waar ik al 30 lvl's op zit te wachten
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
  vrijdag 2 december 2005 @ 13:50:38 #143
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32753766
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 08:20 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik kan je dingen over healen vertellen, dat wil je niet weten. Het is in elk geval alleen écht leuk in 5 man party's. In raids is het (voor een druid dan) healing touch spammen op de MT met overheal protection aan. Niets speciaals.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:05:42 #144
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32755867
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 13:50 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Ik kan je dingen over healen vertellen, dat wil je niet weten. Het is in elk geval alleen écht leuk in 5 man party's. In raids is het (voor een druid dan) healing touch spammen op de MT met overheal protection aan. Niets speciaals.
+ dat je niks van de encounters ziet ... je halve scherm is CTRAID
en als er gewhiped word gaat de schuld ALTIJD naar de healers...
precies de reden waarom ik een mage gemaakt heb
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:53:32 #145
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32757261
Na maanden in de afkickkliniek, al die afkickverschijnselen, die plijsters. Ik ben Juli gestopt met World of Warcraft. Helaas is mijn wil niet sterk genoeg, ik ga zo weer online. Er knaagde toch iets in me leven in de WoW-loze periode.

Ik kan helaas niet met mijn oude account verder, dus maak ik zo even een nieuwe. Zijn er nog nieuwe realms aangemaakt? Zodat niet iedereen daar al 60 is?
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:28:32 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32758275
Gisteren nefarian @ 27%, toen de MT gefeard werd en Nef even retargette en tegelijkertijd de raid shadowflamede. Dit gebeurt ons niet nog eens!!!! Vanavond gaat ie d'r aan!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32758468
Wij gaan met 11 andere Horde Guilds binnenkort tegelijk alle Alliance hoofdsteden aanvallen

(en de server crashen waarschijnlijk)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32758618
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:53 schreef HomerJ het volgende:
Na maanden in de afkickkliniek, al die afkickverschijnselen, die plijsters. Ik ben Juli gestopt met World of Warcraft. Helaas is mijn wil niet sterk genoeg, ik ga zo weer online. Er knaagde toch iets in me leven in de WoW-loze periode.

Ik kan helaas niet met mijn oude account verder, dus maak ik zo even een nieuwe. Zijn er nog nieuwe realms aangemaakt? Zodat niet iedereen daar al 60 is?
Op ragnaros is een grote NL guild, moet je bij komen. Is gezellig
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:57:56 #149
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32759063
Alliance of Horde?

Ik zit echt weer te twijfelen welke ik zou nemen. Alliance vind ik erg mooi qua omgevingen maar daarvan heb ik al veel gezien. Horde ben ik nog nooit geweest. Moeilijk al die keuzes
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_32759118
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 16:57 schreef HomerJ het volgende:
Alliance of Horde?

Ik zit echt weer te twijfelen welke ik zou nemen. Alliance vind ik erg mooi qua omgevingen maar daarvan heb ik al veel gezien. Horde ben ik nog nooit geweest. Moeilijk al die keuzes
Horde natuurlijk.
pi_32759258
hallo, ik heb het spel van een vriend van mij, met een guest pass.
Ik heb destijds het creditcard nummer van me pa ingoeverd, omdat je niet kon kiezen om per timecard te betalen.

Maar het scheen wel zo te zijn dat je nadehand het gewoon terug kon zetten in je account dat je met timecards wil betalen ipv creditcard.
Maar ik zie dit nergens, kan dit niet omdat ik nu een guest account heb?
pi_32759584
moet je wel horde spelen. Msg me maar ingame als je besluit horde op ragnaros te spelen. Naam is Farzuk.
  vrijdag 2 december 2005 @ 21:47:43 #153
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_32766286
Sorry, ben toch voor Role Playing server gegaan. Ik vind dit zo veel leuker dan Normal PVP. Echt grappig sommige gesprekken. Enige jammer is dat het niet zo druk is,
pi_32771005
Ik heb een 2e character aangemaakt: Troll priest. Verveelde me vandaag dus heb em meteen lvl 10 gemaakt.

Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen met mn talent points...tips?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 december 2005 @ 01:05:47 #155
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32771525
net een ouderwetse Tm tegen SS raid gehad echt geweldig

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 03-12-2005 01:14:17 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32771672
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik heb een 2e character aangemaakt: Troll priest. Verveelde me vandaag dus heb em meteen lvl 10 gemaakt.

Nu weet ik alleen niet wat ik moet doen met mn talent points...tips?
Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.
pi_32772404
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef kipknots het volgende:

[..]

Gooi veel in de shadow tree voor solo/pvp. Iig zou ik direct voor 5/5 spirit tap gaan, helpt erg veel. Verder zijn alle abilities in de tree erg goed (mind flay, silence, vampiric embrace en shadowform). het is het waard om uiteindelijk voor 31 punten in de tree te gooien. Verder is improved power word:shield in de discipline tree een aanrader.
Great! Thanks.
pi_32772532

Iemand had teveel tijd geloof ik :/.
pi_32773094
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef kipknots het volgende:

[..]

Owja, over die spirit tab...20 % kans op 100 % spirit...wat bedoelen ze
  zaterdag 3 december 2005 @ 02:59:56 #160
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32773306
  zaterdag 3 december 2005 @ 09:08:45 #161
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32774835
Strol,... los van mijn dromen over Elfjes en Duitsers (Xbox 360 heerst de pan uit) heb ik ook nog eens over jou gedroomd. Omdat je stopte met WoW mailde je me al je geld Het was 21 G
  zaterdag 3 december 2005 @ 10:07:47 #162
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_32775215

Dit is mijn character tot nu toe. (Level 10)
Hij heeft wel erg veel weg van Raziel uit Legacy of Kain series
The night hides a world, but unveils a universe
pi_32775257
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 09:08 schreef Chocobo het volgende:
Strol,... los van mijn dromen over Elfjes en Duitsers (Xbox 360 heerst de pan uit) heb ik ook nog eens over jou gedroomd. Omdat je stopte met WoW mailde je me al je geld Het was 21 G
21G, dude, wtf heb je dan in godsnaam gedaan de hele tijd. Ik ben nu lvl 33 en ik heb maar 15G (en dan hebben mensen nog 2G schuld bij mij)
  zaterdag 3 december 2005 @ 10:47:05 #164
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32775672
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 10:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

21G, dude, wtf heb je dan in godsnaam gedaan de hele tijd. Ik ben nu lvl 33 en ik heb maar 15G (en dan hebben mensen nog 2G schuld bij mij)
Het was een droom
pi_32781421
Ding Ding Ding, gisteren lvl40 gehaald, en eindelijk m'n mount. Is echt een wereld van verschil, stuk rielekster dan lopen
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:30:04 #166
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32781480
edit

foutje.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_32781544
Weet je zeker dat je de dual wield skill hebt? Deze moet je namelijk eerst zelf aanschaffen
  zaterdag 3 december 2005 @ 15:34:44 #168
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_32781593
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:32 schreef dyna18 het volgende:
Weet je zeker dat je de dual wield skill hebt? Deze moet je namelijk eerst zelf aanschaffen
Ja sorry, ik zie dat ik de verkeerde skill heb gekozen.

Net wakker.

Toch bedankt.

Gezocht in UC, TB en OGr maar kan de weaponmaster voor dual wield niet vinden.

[ Bericht 8% gewijzigd door popolon op 03-12-2005 16:13:33 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 3 december 2005 @ 16:24:30 #169
69994 seto
-|||--------|||-
pi_32782674
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 15:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Ja sorry, ik zie dat ik de verkeerde skill heb gekozen.

Net wakker.

Toch bedankt.

Gezocht in UC, TB en OGr maar kan de weaponmaster voor dual wield niet vinden.
Dual wield haal je bij je classtrainer
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_32784643
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 10:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Het was een droom
agh zo, wat denk je ervan om vanavond maar eens de DM in te gaan, moet nog steeds die Emberstone staff hebben. (Ben inmiddels lvl 33 maar goed, de staff blijft briljant)
pi_32791396
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 17:40 schreef Morthill het volgende:

[..]

agh zo, wat denk je ervan om vanavond maar eens de DM in te gaan, moet nog steeds die Emberstone staff hebben. (Ben inmiddels lvl 33 maar goed, de staff blijft briljant)
Op lvl 33 kan je wel de Scarlet Monastery library doen, daar dropt een veel betere staff of caster dagger.
pi_32791505
library is pittig op lvl33 nog hoor. Graveyard kan wel sowieso.
pi_32791772
Waar zitten die?? Arathi Highlands?? (Heb mijn Atlas thuis liggen zit nu bij ouders)
pi_32793290
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 21:54 schreef Morthill het volgende:
Waar zitten die?? Arathi Highlands?? (Heb mijn Atlas thuis liggen zit nu bij ouders)
Oost van Hillsbrad Foothills
pi_32797750
Scarlet Monestary zit rechtsboven in Tirisfal Glades, Horde territory.
pi_32801623
quote:
Op zondag 4 december 2005 01:40 schreef Richardfun het volgende:
oh, ja dacht dattie bedoelde waar de arathi highlands zaten
  zondag 4 december 2005 @ 11:16:22 #177
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_32801833
quote:
Op zondag 4 december 2005 01:40 schreef Richardfun het volgende:
Daar liep ik gisteren als level 12 gastje perongeluk naartoe. Was dan ook binnen 4 slagen dood
The night hides a world, but unveils a universe
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 11:42:45 #178
34726 Fratz
Max
pi_32802457
net een Staff of Jordan gevonden voor mijn priest! ik ben blij
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 4 december 2005 @ 16:33:43 #179
66083 Platina
78th Element
pi_32810538
Nice

Ik verveel me dood tijdens grinden, lvl 45 ben ik nu, vind het grinden niet echt snel gaan, maar dat is ook mede omdat ik anti swords ben als rogue zijnde
pi_32811780
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Platina het volgende:
Nice

Ik verveel me dood tijdens grinden, lvl 45 ben ik nu, vind het grinden niet echt snel gaan, maar dat is ook mede omdat ik anti swords ben als rogue zijnde
Om tot lvl 60 te komen moet je gewoon de snelste manier gebruiken die mogelijk is
Dan op lvl 60 respeccen als je wilt, of niet
  zondag 4 december 2005 @ 18:15:40 #181
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32813251
Och, ik heb mijn weg tot level 60 heel uitgebreid gedaan, en voor degenen die hun 1e char spelen kan ik dat ook aanraden. Er is niks ergers dan warriors die niet weten hoe ze moeten tanken omdat ze naar 60 zijn gegrind of priests die niet weten dat ze kunnen ressurecten omdat ze alleen maar beesies hebben geslacht.

Oftewel, speel het spel iig met je eerste char zoals t hoort: gewoon alles proberen te doen
pi_32813929
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:33 schreef Platina het volgende:
Nice

Daggers zijn sneller dan swords, alleen ietsje meer hersencapaciteit voor nodig
pi_32814000
Hmmm...
  zondag 4 december 2005 @ 19:11:48 #184
102740 GlobalUnderground
The cooler side of the pillow
pi_32814579
Ik zoek een nederlandse horde guild op bloodscalp, het liefst met wat meer leden. Ben zelf lvl 35 undead rogue
Meet me at the bar, than we drink breakfest together
  zondag 4 december 2005 @ 20:02:33 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32816245
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:47 schreef McGilles het volgende:

[..]

Daggers zijn sneller dan swords, alleen ietsje meer hersencapaciteit voor nodig
Rogues hebben hersencapaciteit nodig?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32816458
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:02 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Rogues hebben hersencapaciteit nodig?
Ooit van smileys gehoord?
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 20:55:23 #187
34726 Fratz
Max
pi_32817931
zijn jullie ook zo gek op queues?
pi_32818330
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:15 schreef Rodie83 het volgende:
Och, ik heb mijn weg tot level 60 heel uitgebreid gedaan, en voor degenen die hun 1e char spelen kan ik dat ook aanraden. Er is niks ergers dan warriors die niet weten hoe ze moeten tanken omdat ze naar 60 zijn gegrind of priests die niet weten dat ze kunnen ressurecten omdat ze alleen maar beesies hebben geslacht.

Oftewel, speel het spel iig met je eerste char zoals t hoort: gewoon alles proberen te doen
Die mensen zijn dan gewoon te stom voor woorden en kunnen waarschijnlijk nog geeneens Ganzenbord normaal spelen.
Deze game is sim-pel, zeker met al die add-ons die je kunt gebruiken
  † In Memoriam † zondag 4 december 2005 @ 21:26:47 #189
34726 Fratz
Max
pi_32818915
grrrr... ben ik net online na een uur wachten, word ik gedisconnect! bah! nou kan ik weer een uur wachten!! bedankt blizzard!
  zondag 4 december 2005 @ 21:39:58 #190
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_32819318
Yay, full Lawbringer

Alleen jammer dat t er zo heilig uitziet, doe mij maar de nieuwe judgement
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  zondag 4 december 2005 @ 21:45:54 #191
66083 Platina
78th Element
pi_32819508
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:20 schreef Migwi het volgende:

[..]

Om tot lvl 60 te komen moet je gewoon de snelste manier gebruiken die mogelijk is
Dan op lvl 60 respeccen als je wilt, of niet
Dat snap ik
Maar ik heb rogue gerolled om met daggers te spelen. En gezworen sword/mace/fist skill niet te leren.
Een rogue in zijn puurste vorm dus met alleen de weaponskills vanaf lvl 1. (dagger/unarmed/defense/thrown)
pi_32820148
Eindelijk Azuresong Mageblade binnen.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32820399
Vandaag tijdens een DM run een leuke ring gevonden (Moest helaas stoppen voor de Emberstone Staff). +6 int +2 agil. Heel wat beter dan die shit ringen die +1 int doen waar ik als mage weinig aan heb. Mijn party members gelijk of ik dat ding wel nodig had. (Ik lvl 33 tegen hun 19 mage )
pi_32821205
Mijn guild is imba. We hebben een hunter en tankadin met een Thunderfury !!
  zondag 4 december 2005 @ 23:01:25 #195
69994 seto
-|||--------|||-
pi_32822027
Hunter en Paladin met Thunderfury?
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_32822563
Vandaag http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=4091 gekocht. 50 gold gekost, nog 2g over nu, maar heb begrepen dat ik deze tot lvl50 kan gebruiken.
pi_32823329
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:18 schreef Richardfun het volgende:
Vandaag http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=4091 gekocht. 50 gold gekost, nog 2g over nu, maar heb begrepen dat ik deze tot lvl50 kan gebruiken.
Loop echt vandaag toevallig turtles te slachten daar, lees ik nu dat die beesten ook dit ding wel eens droppen (0.01%). Waarom niet bij mij Hoefde ik niet meer te sparen voor mijn mount.
pi_32823374
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:34 schreef Goozze het volgende:
Mijn guild is imba. We hebben een hunter en tankadin met een Thunderfury !!
Op Kor'gall?
  zondag 4 december 2005 @ 23:49:20 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32823622
Imba heeft geen thunderfury hunter en ook geen paladin..
Een gedicht over Maanvis
pi_32824093
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:01 schreef seto het volgende:
Hunter en Paladin met Thunderfury?
Ja ach, we houden nou eenmaal van aandacht

Nee, die hunter had die bindings voordat bekend was gemaakt dat TF de reward zal zijn. En die paladin heeft onze guild gejoined terwijl hij al een binding en bijna alle mats had. Dus hebben we hebben we hem de andere binding gegeven toen ie eenmaal dropte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')