Ik zag het ja, nadat ik op de "Invoeren" knop had gedruktquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef Fratz het volgende:
ik had er ook al eentje gemaakt Leshy!
scheelt ook maar een minuutje ofzo hèquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik zag het ja, nadat ik op de "Invoeren" knop had gedrukt
hopenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:56 schreef WyriHaximus het volgende:
Iemand enig idee hoe het met die vernieuwde paladins zit? Gaan ze nu makkelijker en sneller dood of ...?
Moonglade staat er ook niet op.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef Beestig het volgende:
..
Bronzebeard staat nog steeds niet in de lijst met servers ......
http://www.faerun.nl/entryform.php
je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef Leshy het volgende:
En ook de helft van de mensen in dat ding speelt niet meer, of staat nog op oude servers waar ze niet meer op zitten. Het heeft vrij weinig zin om dat ding nog in de OP te hebben
Geweldig het zou eens tijd zijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef Beestig het volgende:
Bubbles kunnen niet meer achter elkaar gebruikt worden. Krijg het zelfde principe als shield van een priest. Soort time out voordat je weer een bubble kan gebruiken.
Misschien een idee dat ding ff leeg te gooien. Of het systeem te vernieuwe met inlog en update functie ofzoietsquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef Leshy het volgende:
En ook de helft van de mensen in dat ding speelt niet meer, of staat nog op oude servers waar ze niet meer op zitten. Het heeft vrij weinig zin om dat ding nog in de OP te hebben
Al 5 keer geweest. Ik mis alleen mn necklace nog uit die collectie daar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan hier : [WOW]#49 Come over 'ere waterboy!
Slotje
Paar scarlet monastry runs zorgt meestal wel voor wat centen
True, Uldaman overigens ook wel ok. Gister voor het eerst gedaan. Maar ik heb nog wel iets van 40 goud nodig. Dan mag ik flink lang SM-en wil ik dat krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef Gamedemon het volgende:
zoiezo dropped er lekker veel geld weirdmicky , ik had aardig wat centen na een aantal keer doen
ff terugkomen op die guild op Bronzebeard, hoe heten jullie dan? En dan met name jij ingamequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef Beestig het volgende:
Bubbles kunnen niet meer achter elkaar gebruikt worden. Krijg het zelfde principe als shield van een priest. Soort time out voordat je weer een bubble kan gebruiken.
Maaruh ...
Bronzebeard staat nog steeds niet in de lijst met servers ......
http://www.faerun.nl/entryform.php
dan hoor je nog wel van mequote:Op dinsdag 29 november 2005 14:40 schreef Beestig het volgende:
Ingame heet ik Plorklvls zijn een beetje van 15-30 op het moment. Zelf ben ik druk bezig een groep te maken voor SFK
Met een SM-Graveyard grind run haal ik in me eentje gemiddle 5g per 20 min binnen. Veel plezier ^^.quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:04 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
True, Uldaman overigens ook wel ok. Gister voor het eerst gedaan. Maar ik heb nog wel iets van 40 goud nodig. Dan mag ik flink lang SM-en wil ik dat krijgen
Ik ben tevreden met mijn 26/25 specquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
scheelt ook maar een minuutje ofzo hè![]()
ik zit er aan te denken om de build van mijn priest maar weer eens te veranderen. gebruik nu holy nova maar heb het idee dat ik daar niks aan heb. misschien beter om een disc priest te hebben?
ah! dank! ik moet er even over nadenken maar het ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:46 schreef Janteh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met mijn 26/25 specwerkt erg lekker in BWL en MC. linkje.
Haha, way to goquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:51 schreef Chocobo het volgende:
* Chocobo heeft de DM voor het eerst volledig uitgespeeld
lvl 55 minimaal denk ik.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:52 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Haha, way to go![]()
op welk level raad je me aan om er heen te gaan?
Ben afgelopen vrijdag toch weer begonnen met WoW en heb nu een level 18 night elf hunter.
Kan dat al of moet ik echt boven de 20 zijn?
quote:
Dire Maul? Lvl 60 only pleasequote:
wow aanschaffenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:19 schreef Drakul het volgende:
ik ga morgen WoW denk ik maar's aanschaffen. Vooral de Undead wereld spreekt me erg aan.
Hoe zit het dan met het vrouwelijke gedeelte van de WoW spelers?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Alliance is voor kinderen die net haar op hun pikkie hebben
Echte mannen spelen horde![]()
Kies gewoon wat je leuk lijkt, ,of wat je beter stats vind hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:24 schreef Miiso het volgende:
[..]
wow aanschaffenUndead
![]()
Alliance FTW
Ben de afgelopen dagen alleen nog maar bezig om de guildbank op orde te krijgen, kom niet eens aan gamen toewat een zooi is er gemaild
![]()
pwnt, fanboys voor rassen. Ik ben al voor homo uitgemaakt omdat ik een human mage had. Nu ben ik ook een kind met net haar op zijn pikkie.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef Enchanter het volgende:
Alliance is voor kinderen die net haar op hun pikkie hebben
Echte mannen spelen horde![]()
Ik snap het probleem niet, wat is er mis met humans. Het mag dan een fantasie wereld zijn, maar ik ben human en ik wil rond lopen in een fantasie wereld met een character waarvan ik daadwerkelijk het gevoel heb dat ik het kan zijn. (Speel momenteel Gnome overigens)quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Platina het volgende:
Human is triest ras, mkay, speel je een fantasy game ga je nog human spelen
En ik kots al helemaal op mensen met nicks zoals Landbouw, Koelkastje, Firezstarter, Gimli
BAH!
oke, dat was het wel
je kan ook eventueel voor divine spirit gaan maar weet niet of je dat nodig hebt in jullie guild. Dan zou ik de 5 punten uit holy specialization halen en in martyrdom (2), focused cast(1) en imp inner fire(1) doen en dan in divine spirit of een andere variatie dat maakt niet zo veel uit.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:11 schreef Fratz het volgende:
[..]
ah! dank! ik moet er even over nadenken maar het ziet er goed uit!
Zeg wat je wilt, maar Nemesis ziet er het beste uit op Humans, dus ik ben blij dat ik Human Warlock gekozen hadquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Platina het volgende:
Mijn Gnome heet hansje en 1 van mij low lvl alts heet Dorpsgekquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Platina het volgende:
En ik kots al helemaal op mensen met nicks zoals Landbouw, Koelkastje, Firezstarter, Gimli
BAH!
oke, dat was het wel
Ehm, zoiets alles knap uiterlijk lelijk innerlijk?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:37 schreef Xinouth het volgende:
Hmm.. En als ik nou én Alliance én Horde characters heb?
Je kan ook alleen maar druid zijn met een Night Elf (of Tauren, maar das lomp)quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:44 schreef Silverclaw het volgende:
[..]
Ehm, zoiets alles knap uiterlijk lelijk innerlijk?![]()
Btw ik speelde met Diablo 2 al druid, en dat shadowmeld is echt heerlijk, dus dan kom je al gauw bij NE druid uitBtw heb er nu een paar MC runs opzitten, nog niets voor mij gedropt
![]()
~3000 healt ~6300 mana, niet slecht aangezien ik maar 1 epic hebHide of the WIld
![]()
Twisting Nether is het net andersom. Horde outnumbered Alliance enorm, dus 10 seconde queue voor BG's maxquote:Op dinsdag 29 november 2005 23:41 schreef seto het volgende:
Vooral jongere spelers kiezen liever voor de 'mooie' Alliance-kant, dit wil niet zeggen dat Alliance alleen maar jonge kindjes heeft maar ze hebben ze wel in grotere aantallen dan de outnumberde Horde.
Ik heb ooit geprobeerd een Alliance-char te levelen maar ik werd in Elwynn Forest al gek, ging er iemand klagen dat Horde speciaal lelijke chars maakt om ze dood te laten gaan in de mooie omgevingen van de Alliance![]()
Alliance heeft grotere queues voor Battlegrounds en een enorm laggende capitol, je hebt wel meer spelers die je te hulp kunnen komen op een PVP-server ( http://alliance.istheshit.net/).
Horde vind ik gewoon veel relaxter, misschien komt dat wel omdat ik voordat het spel had al een Tauren wouUiteindelijk maakt race niks uit, gaat er gewoon om wat je het leukste vindt.
'scuse me?quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef Gamedemon het volgende:
niemand die er problemen mee heeft behalve idiooten op RP servers
ik zat inderdaad ook aan divine spirit te denken. ik zie niet zo heel vaak disc priest rondlopen eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:12 schreef Janteh het volgende:
[..]
je kan ook eventueel voor divine spirit gaan maar weet niet of je dat nodig hebt in jullie guild. Dan zou ik de 5 punten uit holy specialization halen en in martyrdom (2), focused cast(1) en imp inner fire(1) doen en dan in divine spirit of een andere variatie dat maakt niet zo veel uit.
Vergeet Kaasje niet.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:03 schreef Platina het volgende:
BAH!
oke, dat was het wel
Human Male Casters staan ver onderaan de lijst.quote:Op woensdag 30 november 2005 01:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Twisting Nether is het net andersom. Horde outnumbered Alliance enorm, dus 10 seconde queue voor BG's max. Niet echt lag in IF ofzo, tenminste niet zo erg als op Bloodscalp.
Zelf had ik voor Alliance gekozen omdat ik in de beta toen een erg leuke vaste groep had. Niet van die kiddies ofzo, dus ik denk dat ik te vlug besloten had toen. Maar ja, het is gewoon een groep die je weg moet filteren en dan hou je wel leuke spelers over. En tja, Nemesis ftw nu op Humans
Can't wait till 1.9
Level 18 kan wel maar dan moet je groep wel boven level 20 zitten.... ik was level 19 toen ik het eindelijk afmaaktequote:Op dinsdag 29 november 2005 17:52 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Haha, way to go![]()
op welk level raad je me aan om er heen te gaan?
Ben afgelopen vrijdag toch weer begonnen met WoW en heb nu een level 18 night elf hunter.
Kan dat al of moet ik echt boven de 20 zijn?
NE hunters. Shadowmeld. Aimed Shot. Pwned.quote:Op woensdag 30 november 2005 07:45 schreef =HellFire= het volgende:
Human, misschien spreekt dat niet zo tot de verbeelding maar de reputation bonus rockt dus wel effe tien keer harder dan menig ander racial ability (tegenwoordig)!
Okee, das ook weer waar...quote:Op woensdag 30 november 2005 11:39 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
NE hunters. Shadowmeld. Aimed Shot. Pwned.
http://nightwatchers.cjb.net/uploads/Nemesis.jpgquote:Op woensdag 30 november 2005 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Human Male Casters staan ver onderaan de lijst.
Lachwekkend, zo'n spierbundel in een jurk.![]()
Laat de pally links liggen is mijn advies. Was mijn eerste char, maar op lvl42 ongeveer werd het echt stervenssaai. Just my 2 cents. Hoe verder je ermee komt, hoe meer je gewoon mee word genomen in groepen voor buffs/cleansing/healing.quote:Op woensdag 30 november 2005 08:05 schreef Morthill het volgende:
Naja, mijn 2e chara moet ik nog bekijken wat ik daarmee ga doen, maar die creëer ik toch pas als ik lvl 40 ben met mijn gnome mage. Zit te denken over Paladin of Hunter.
Gewoon 1 raid maken met de lui met veel DKP, en de andere met lui die geen of weinig dkp hebbenquote:Op woensdag 30 november 2005 00:38 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Je kan ook alleen maar druid zijn met een Night Elf (of Tauren, maar das lomp)
En voor the record: epics voor druids zijn atm voornamelijk tof als je geil bent op healing. Zo random wordt er tegenwoordig voor de feral druids onder ons ook wel eens itempje gedropt, maar voornamelijk door de laatst toegevoegde outdoor draakjes. En die pak je dan weer niet zomaar
Overigsn vind ik het wel leip, opzich kan je, als je guild genoeg members heeft, al die outdoor encounters prima met 80 man doen of meer. Maak je wat meer raids. Enige is dat alleen de raid die m het eerst aanviel de loot mag verdelen, maar goed das niet eens zo een probleem
ik vind het hele idee achter RP servers gewoon kneuzig...quote:Op woensdag 30 november 2005 02:29 schreef Fratz het volgende:
[..]
'scuse me?
ik ben absoluut geen idioot maar speel wel op een RP server. ieder z'n ding ja?
bovendien lopen er op mijn server ook genoeg lui rond met een naam die niet fantastisch is. en daar wordt niet moeilijk over gedaan ofzo.
Vind die hele set m.u.v. de skullcap lachwekkend lelijk.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:48 schreef DjNivek het volgende:
[..]
http://nightwatchers.cjb.net/uploads/Nemesis.jpg
of
http://www.opposed.net/~dosetsu/Undead_Nemesis.jpg
Dan weet ik het wel hoor
QFT, al is het maar voor hun casting manier. (DBZ anyone?)quote:Op woensdag 30 november 2005 09:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Human Male Casters staan ver onderaan de lijst.
Ik vind het een van de weinige sets die er wel goed uitzien, heb je wel eens de Druidset bekeken (vooral tauren)quote:Op woensdag 30 november 2005 12:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind die hele set m.u.v. de skullcap lachwekkend lelijk.
En de mooiste Warlock robe is trouwens de PvP rank 8+ Robe
Het is een kwestie van smaak, en ik vind vrijwel geen enkele clas set mooi, tier 1 niet, en tier 2 niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:11 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ik vind het een van de weinige sets die er wel goed uitzien, heb je wel eens de Druidset bekeken (vooral tauren)![]()
Ze zijn ook behoorlijk lelijk over het algemeen, Blizzard maakt er een kunst van lijkt het. Maar als ik er 1 moest kiezen dan zou ik nemesis als mooiste (misschien wel minst lelijkequote:Op woensdag 30 november 2005 14:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is een kwestie van smaak, en ik vind vrijwel geen enkele clas set mooi, tier 1 niet, en tier 2 niet.
Wat doet die honor in Godsnaam.... gisteren een arme Horde gekilled die op mijn pad terecht kwam en ik kreeg daar een honor kill voor.... geen idee wat ik ermee moetquote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Richardfun het volgende:
Bah, Ragnaros server nog steeds downWil zien of ik rank3 gehaald heb. Was scout nog afgelopen week, maar heb zeker 6000 honor gehaald deze week.
PROESTquote:Op woensdag 30 november 2005 14:47 schreef Drakul het volgende:
Ok.. dit was by far de meest irritante install van een game.. ooit. Krijg leuk tijdens de install een blauw scherm in windhoos xp. Na een uur is de game dan eindelijk geinstalleerd.. Dan komt het meest irritante gedeelte, namelijk de accountcreatie! Is de site ook nogeens gigantisch traag. Wat denk je? Krijg je doodleuk te zien als het iets te lang duurt, dat je overnieuw moet beginnen! (terwijl de site op turtlespeed loopt, maar goed)
En dit zelfs als hij mijn account aan't aanmaken is.. Jawel, op de laatste pagina! Dus ik weer overnieuw beginnen. Kent ie m'n authenciation code ineens niet meer. Na het logische gevloek etc, heb ik de game maar eens opgestart. En wat blijkt, m'n account is goed doorgekomen, en hij's nu een lading updates aan't installeren, wat ook al een aantal uren duurt. We blijven lachen..![]()
Als je genoeg honor hebt ga je een rank omhoog, dan kan je ergens dingen kopen.. Bij Private (=Rank 1 van Alliance) krijg je een Private Tabard en bij Corporal (=Rank 2 van Alliance) een trinket..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doet die honor in Godsnaam.... gisteren een arme Horde gekilled die op mijn pad terecht kwam en ik kreeg daar een honor kill voor.... geen idee wat ik ermee moet
Oh,.. en de servers nog steeds down?
Heb ik ook.. Maar ik zit zogenaamd achter een firewall, dus ik download beneden en install boven.. Echt irritant..quote:Op woensdag 30 november 2005 14:51 schreef Drakul het volgende:
Ach jaaaaa, m'n dag kan niet meer stuk.. (staart naar een update die maar lekker op 0% blijft staan)
je hebt er geloof ik een beetje een verkeerde voorstelling van. er zijn mensen die in raids en instances rpen maar die zijn op 1 hand te tellen. alle whispers/p-chat/g-cht/raid chat is normaal gesproken gewoon ooc. en er zijn maar weinig mensen die zich Lord <Insert random name> the Great murloc slayer noemen gelukkig!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
ik vind het hele idee achter RP servers gewoon kneuzig...
De echt leuke raids met veel humor komen daar niet voor want jij bent Lord <Insert random name> the Great murloc slayer!
En ik kan me voorstellen dat die mensen daar lopen te zeiken over namen als koelkastje enzo
Omdat ze dan realiseren dat er meer is dan WoW
Zijn er meer die vinden dat je een trieste naam hebt hoor, zullen het alleen niet zeggen, of het niet weten omdat ze niet nederlandstalig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 23:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mijn Gnome heet hansje en 1 van mij low lvl alts heet Dorpsgek
Niemand die er problemen mee heeft behalve idiooten op RP servers
quote:Op woensdag 30 november 2005 18:17 schreef Richardfun het volgende:
godsamme. Maintenance kan nog 3 uur duren aan de realms die problemen hebben vandaag. Ik mag toch hopen dat we een extra speeldag krijgen, want in het ergste geval is de boel pas weer 9 uur up
Als je genoeg punten verzamelt stijg je in honor rank. Er zijn in totaal 14 ranks te behalen, op de WoW europe site kan je meer informatie vinden. Elke rank die je krijgt geeft je toegang tot het kopen van bepaalde items. Mocht je rank 14 ooit halen, dan kan je een epic quality set voor je character kopen, en die is niet bepaald slechtquote:Op woensdag 30 november 2005 14:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat doet die honor in Godsnaam.... gisteren een arme Horde gekilled die op mijn pad terecht kwam en ik kreeg daar een honor kill voor.... geen idee wat ik ermee moet
Oh,.. en de servers nog steeds down?
Maak die nou maar aan als je level 60 word. Pas op level 60 breekt het spel vol open namelijkquote:Op woensdag 30 november 2005 08:05 schreef Morthill het volgende:
Naja, mijn 2e chara moet ik nog bekijken wat ik daarmee ga doen, maar die creëer ik toch pas als ik lvl 40 ben met mijn gnome mage. Zit te denken over Paladin of Hunter.
wat is daar nou precies het voordeel van? Minder drukte?quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:03 schreef Brentmeister het volgende:
Silvermoon is deze week aan de beurt voor de migratie en ik ben meegegaan, naar Kul Tiras![]()
mijn voorstelling bij RP servers is dat iedereen denkt dat hij die char is en zo doet en praat.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:04 schreef Fratz het volgende:
[..]
je hebt er geloof ik een beetje een verkeerde voorstelling van. er zijn mensen die in raids en instances rpen maar die zijn op 1 hand te tellen. alle whispers/p-chat/g-cht/raid chat is normaal gesproken gewoon ooc. en er zijn maar weinig mensen die zich Lord <Insert random name> the Great murloc slayer noemen gelukkig!![]()
Hoe heet je?quote:Op woensdag 30 november 2005 14:39 schreef Richardfun het volgende:
Bah, Ragnaros server nog steeds downWil zien of ik rank3 gehaald heb. Was scout nog afgelopen week, maar heb zeker 6000 honor gehaald deze week.
Volgens mij zit jij ook bij Netherhorde? Ik ben een UD rogue, Farzuk.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:00 schreef Platina het volgende:
[..]
Hoe heet je?en ben je horde?
@Legolas
Wie is kaasje?
@Gamedemon
Achja, ik speel games om juist niet in de echte wereld te zitten en zeker met een fantasy game wil ik niet continue namen toekomen als Landbouw of Koelkast.
Nu weet ik weer waarom ik stopte naast dat het spel vervelend werd. Die klote servers die zo enorm fout waren.quote:Op woensdag 30 november 2005 20:12 schreef Mister_T het volgende:
Tering mijn server is nog steeds down (Kor'Gall)
En de server waar ik sinds vandaag een nieuwe char heb is full
Top spel dat WOW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |