Idd...quote:Op zondag 4 december 2005 19:55 schreef Casparovvv het volgende:
Trueno rockets zijn echt heerlijk spul in die prijsklasse, zonder kvk! Natuurlijk niet te vergelijken met het professioneel vuurwerk...
Ja dat weet ik, alleen heb daar a) de tijd niet meer voor en b) ben ik veel te benauwd dat ik gepakt wordt.quote:Op zondag 4 december 2005 21:42 schreef Casparovvv het volgende:
Rijd naar Kapellen, België. Bij groothandel Alpeco krijg je het zo mee op vertoon van KvK papieren, een BTW nummer, een kentekenbewijs van het vervoersmiddel en je legitimatiepapieren. Ze spelen deze gegevens in geen geval door aan de politie, ze gebruiken ze puur voor hun administratie. Op het internet is zat info te vinden over wanneer het beste te gaan ivm grenscontroles.
Heb je wel foto's?quote:Op zaterdag 3 december 2005 19:53 schreef Casparovvv het volgende:
De filmpjes zijn niet door mij gemaakt. Van die Hardix shells heb ik geen filmpjes gevonden.
quote:Op maandag 5 december 2005 10:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
2 sloffen kanonslagen 2.00
sierpakket excellent 6 35.00
16 asian thunders 9.00
19 matten (90 shots) 14.25
hunanrol 14.50
Als je daar toch bent, probeer dan eens een nitraatbom in de anus van een neushoorn te proppen.quote:Op maandag 5 december 2005 08:48 schreef renz0r het volgende:
Niks, zit dan in de rustige natuur van Noord kenya.
Saaaaaiquote:Op maandag 5 december 2005 10:18 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
2 sloffen kanonslagen 2.00
5 pakken nitraten 50.00
1 lawinepijl 10.00
sierpakket excellent 6 35.00
16 asian thunders 9.00
19 matten (90 shots) 14.25
hunanrol 14.50
Eindbedrag 134.75
Ik vertel idd niet waar ik mijn shells vandaan haal. Het enige wat ik je vertel is dat Hardix hier in NL in Kampen gevestigd is. Het blijft levensgevaarlijk spul, en wil geen gewonden/doden op mijn geweten hebben. Ik ben zelf geen professioneel schieter, maar weet er (al zeg ik het zelf) zo veilig mogelijk mee om te gaan. Ik heb de shells dus ook niet hier thuis opgeslagen, mede doordat ik de veiligheid in acht wil nemen. Zodoende heb ik geen foto's van mijn shells, maar kan je wel wat pics van 4'' hardix shells laten zien:quote:Op maandag 5 december 2005 04:39 schreef MOD het volgende:
[..]
Heb je wel foto's?
Je wilt zeker niet verklappen waar je die dingen vandaag heb![]()
Hoe duur waren ze?
Dat stuk op FPM had ik idd ook gelezen, erg interessant. Denk eraan dat wanneer je een opleiding tot prof. schieter volgt en je hiermee bepaalde certificaten verdient, je alleen legaal schiet bij een bedrijf/officieel vuurwerkevenement etc. Je bent alsnog illegaal bezig wanneer je rond oud en nieuw wat shells schiet in een weilandje. Dat het moeilijk gemaakt wordt voor de 'liefhebber', is puur om het feit dat het gewoon explosieven zijn die in de categorie 1.3 vallen, en het door professionelen behandeld dient te worden, zodat men zeker weet dat er kennis schuilt achter de schieters. Denk eraan dat een gemiddelde 4''TI salute een auto gewoon helemaal uit elkaar blaast wanneer je deze erin zou leggen, en dan heb ik het niet alleen over de ruiten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:26 schreef MOD het volgende:
Damn ik zou er echt alles voor doen om die dingen te kunnen krijgen.
Eik gewoon de goede mensen kennen...
Heb paar jaar geleden ook 3" gehad, Waren echt top dingen.
Idd levensgevaarlijk spul. Jammer dat het tegenwoordig zo moeilijk gemaakt word voor de liefhebber.
Moet toch maar eens een cursus schieten volgen![]()
Kost iets in de 1300 euro meen ik, maar ik kan het ff niet terug vinden.
Interesante sites:
http://www.ptgroep.nl/grootvuurwerk/
http://www.kiwa.nl/vuurwerkbedrijven/
http://www.to4see.nl/training.htm
Die ik van FPM heb afgeript waar overigens ook wel een interesant stukje text staat.
http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?t=79
edit\\
Trouwens Casparovvv, you 're one lucky fuck!![]()
Wat dacht je? dat grote shows geschoten werden door de buurman van verderop? Professioneel vuurwerk is haast niet te vergelijken met consumentenvuurwerk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:03 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
lol. een opleiding voor het afsteken van vuurwerk![]()
Das waarquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Wat dacht je? dat grote shows geschoten werden door de buurman van verderop? Professioneel vuurwerk is haast niet te vergelijken met consumentenvuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |