Door kneuzen als jou word vuurwerk dus in een negatief daglicht gezet en denkt de regering nog steeds dat je met kanonslagen volledige verkeersborden kunt opblazen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:48 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Ben benieuwd wat die dingen nou met een prullenbak kunnen doen
Echte aanraders. Vorig jaar 5 van die potten doorgelontquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:40 schreef bartos88 het volgende:
ik ga in belgie oud en nieuw vierendus geen risico om gepakt te worden. Ik ga waarschijnlijk naar Salon roger voor die potten van 9.80 euro.
amen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Door kneuzen als jou word vuurwerk dus in een negatief daglicht gezet en denkt de regering nog steeds dat je met kanonslagen volledige verkeersborden kunt opblazen.
Mogen god je straffen.
Zekers ik hoop dat je een scherf van een bord of prullenbak mag ontvangen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Door kneuzen als jou word vuurwerk dus in een negatief daglicht gezet en denkt de regering nog steeds dat je met kanonslagen volledige verkeersborden kunt opblazen.
Mogen god je straffen.
Now that's the kind of firework i'm talking aboutquote:Op zaterdag 3 december 2005 06:20 schreef MOD het volgende:
http://www.break.com/articles/fwstage.html = wel leuk filmpje
Mijn collectie:
4 Bomberohrs
- 1x 63mm green peony to crackling 5shots
- 2x 38mm silver tail 8shots
- 1x 38mm flashing thunder 8shots
2x hindoe rol 3000 shots
25 vlinders
10 truena rockets
2 fontijnen van 5 meter
op de bestellijst:
100 romeinse kaarsen
192 pakjes sterrenregen
paar mooie potten en klein spul voor overdag
3 stijgerpijpen
6 betonstrijkers
nog wat vuurpijlen
quote:Op zaterdag 3 december 2005 06:20 schreef MOD het volgende:
http://www.break.com/articles/fwstage.html = wel leuk filmpje
Mijn collectie:
4 Bomberohrs
- 1x 63mm green peony to crackling 5shots
- 2x 38mm silver tail 8shots
- 1x 38mm flashing thunder 8shots
2x hindoe rol 3000 shots
25 vlinders
10 truena rockets
2 fontijnen van 5 meter
op de bestellijst:
100 romeinse kaarsen
192 pakjes sterrenregen
paar mooie potten en klein spul voor overdag
3 stijgerpijpen
6 betonstrijkers
nog wat vuurpijlen
ruim ja, heb er 93 p/s voor betaald.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:18 schreef Nashje het volgende:
Mixed Emotions is inderdaad echt een vet blokkie. Maarja daar betaal je ook voor. Die is toch rond de ¤90 ?
Dat is vlot, voorzover ik me kan herinneren liggen ze hier pas na sinterklaas in de bus, zo rond half december soms zelfs.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:38 schreef Qunix het volgende:
Ik heb hier naast me de eerste vuurwerk-folder
Ik heb er ookal een.quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:40 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Dat is vlot, voorzover ik me kan herinneren liggen ze hier pas na sinterklaas in de bus, zo rond half december soms zelfs.
Ja, bestwel...quote:Op zondag 4 december 2005 15:06 schreef super-muffin het volgende:
Ik ga iets meer halen als vorig jaar.
Toen had ik maar 2 slof kanonslagen
Heb nu al een vuurwerk folder liggen, zijn ze vroeg mee.
ben jij Blue_lagoon?quote:Op zaterdag 3 december 2005 20:18 schreef Nashje het volgende:
Mixed Emotions is inderdaad echt een vet blokkie. Maarja daar betaal je ook voor. Die is toch rond de ¤90 ?
Heb zelf ook nog een vet filmpje van de Mixed Emotions.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |