Een gezamenlijke naampost dusquote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een gezamenlijke naampost dus.
.
.
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar ik zie niet gelijk een reden tot een bruiloft.
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelen.
Wit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.quote:
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.
Waarom dacht je dat ik thuis zit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat wordenquote:
Nepmaagden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Ben je onbevlekt ontvangen? Zo nee, dan wil ik niet met je trouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik thuis zit?
Zwangerschapsverlof.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Prettige wedstrijd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepmaagden...![]()
Ik wil trouwen met een echte maagd!
Na 1x is het geen maagd meer hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepmaagden...![]()
Ik wil trouwen met een echte maagd!
Dan trouw ik gewoon weer met een andere...quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Na 1x is het geen maagd meer hoor.
Aan het werk waarschijnlijkquote:
Jij mag nooit meer raden...quote:
werkquote:
Zonder mij had je nu hier niet gepost, dus was je gaan werken. Dus dankzij mij ben je minder oververmoeidquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, dus zonder jou zat ik nu niet oververmoeid thuis?
Ik zal het doorgeven aan mijn baas.
werkquote:
Ik was sowieso niet gaan werken vandaag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder mij had je nu hier niet gepost, dus was je gaan werken. Dus dankzij mij ben je minder oververmoeid
Soms ben ik te aardigquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet gaan werken vandaag.
Maar vind het wel lief van je
Klopt, lang geledenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms ben ik te aardig
Hoe gaat ie trouwens met je? Tijd niet meer gesproken.
Nog niet verhuisd, in februari wordt de boel opgeleverd. Het is wel al winterdicht, dus de bouwvakkers kunnen iig doorwerken. Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een manquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, lang geleden
Gaat wel goed hier eigenlijk. Net afgestudeerd, fulltime baan, tijdelijk eventjes oververmoeid maar dat gaat ook welweer over, leuke vrienden, leuk huisje, af en toe aan het daten... could be worse, zegmaar
En hoe is het met jou? Al verhuist? Al getrouwd?
Ooooh gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet verhuisd, in februari wordt de boel opgeleverd. Het is wel al winterdicht, dus de bouwvakkers kunnen iig doorwerken. Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een man![]()
De negatieve benadering: Als je het dan vergeet, want je bent een man, heb je niet het excuus voorhanden dat het zo'n moeilijk te onthouden datum is!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een man![]()
Ik zag het al jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ben dr weer
Goed punt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmm, zo heb ik er nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De negatieve benadering: Als je het dan vergeet, want je bent een man, heb je niet het excuus voorhanden dat het zo'n moeilijk te onthouden datum is!
Ik zie het inderdaad...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
PS Ik werk ook Mokster, dat zie je toch
Sjaloomquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ben dr weer
Je leeft nog !quote:
quote:
"Lessen in pragmatisch omgaan met schijnheiligheid"quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had je iets anders van me verwacht dan?![]()
Misschien moet je er niet naar referen als 'schijnheiligheid', maar als 'een andere interpretatie van de werkelijkheid'...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Lessen in pragmatisch omgaan met schijnheiligheid"
Hm, ik denk dat ik hier maar geen antwoord op ga geven.
Beetje jammer hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Lessen in pragmatisch omgaan met schijnheiligheid"
Hm, ik denk dat ik hier maar geen antwoord op ga geven.
hoiquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:44 schreef nixxx het volgende:
Hoi Ynske!
werkpas 1/4 pagina geschreven vandaag nog...
De schijnwerkelijkheid?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je er niet naar referen als 'schijnheiligheid', maar als 'een andere interpretatie van de werkelijkheid'...
daar staar me ook iets van bij...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
[..]
De schijnwerkelijkheid?
Volgens mij had Herman Finkers daar nog een leuk stukje over geschreven...
Van dat stukje kreeg ik hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
[..]
De schijnwerkelijkheid?
Aanpakken die hap!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:47 schreef Mokster het volgende:
Toppunt van bureaucratie: een memo ombuigen naar een nota, waarna de nota (met precies dezelfde tekst als in de memo) weer opnieuw de hele lijn doormoet. Zucht....![]()
Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik niet werk vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:47 schreef Mokster het volgende:
Toppunt van bureaucratie: een memo ombuigen naar een nota, waarna de nota (met precies dezelfde tekst als in de memo) weer opnieuw de hele lijn doormoet. Zucht....![]()
Slowchatting, just slowchatting.quote:
Geen idee, ik verzin mijn teksten altijd zelf...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
De schijnwerkelijkheid?
Ik heb al in geen tijden een dag vrij gehadquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik niet werk vandaag
Ok, ik verwacht dat je andermans verwachtingen maar ten dele in de weg laat staan van wat je zelf wil bereiken, zeker als je van mening bent dat die verwachtingen zich richten op onderdelen van jouw leven die de desbetreffende personen geen moer aangaan. Zo beter?quote:
Ik wou dat ik er ook niet was...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik niet werk vandaag
Litpho, om dit soort zinnen houd ik zoveel van jequote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, ik verwacht dat je andermans verwachtingen maar ten dele in de weg laat staan van wat je zelf wil bereiken, zeker als je van mening bent dat die verwachtingen zich richten op onderdelen van jouw leven die de desbetreffende personen geen moer aangaan. Zo beter?.
en nee, wit staat me niet
amenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, ik verwacht dat je andermans verwachtingen maar ten dele in de weg laat staan van wat je zelf wil bereiken, zeker als je van mening bent dat die verwachtingen zich richten op onderdelen van jouw leven die de desbetreffende personen geen moer aangaan. Zo beter?.
quote:en nee, wit staat me niet
"Pompeuze langdradige onzin als de weg naar het hart van een vrouw"quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Litpho, om dit soort zinnen houd ik zoveel van je
volgens mij was jij een goede geweest op mijn vorige opleidingquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Pompeuze langdradige onzin als de weg naar het hart van een vrouw"
Eens moest de eerste keer zijn.
vlieg met me mee!quote:
is z'n vriendin nu alweer zwanger?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
hey Joey,
hoe is t nu met dat zwangere meisje, komt ze er een beetje uit?
Tsja lastig... Ik zie dr morgen weer. Heb iig voor gezorgd dat ze afspraak met VBOK maakt. Ik snap niet dat ze het houdt, maar ze is vastbesloten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
hey Joey,
hoe is t nu met dat zwangere meisje, komt ze er een beetje uit?
nee hoor, ben net zoals jij heel christelijk en laat me ondertussen uitwonen door half nederlandquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
[..]
is z'n vriendin nu alweer zwanger?
t is zeker een lastige beslissingquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja lastig... Ik zie dr morgen weer. Heb iig voor gezorgd dat ze afspraak met VBOK maakt. Ik snap niet dat ze het houdt, maar ze is vastbesloten.
Ben je volledig kwijt, maar het klinkt wel lekker diepzinnig...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
en nee, wit staat me niet
Ghallo!quote:
Ja ik begrijp maar al te goed dat t lastig is om afstand te doen, maar ik ben niet overtuigd dat zij hier wel echt goed over nadenkt. Ze is meer van we zien wel en ik pronbeer er maar niet aan te denken. Maja ik help haar voor zover ik kan en voor de rest is t haar verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is zeker een lastige beslissing
vooral als je alleen bent, en eigenlijk een kindje nog geen toekomst kunt bieden
maar ergens kan ik ook begrijpen dat het moeilijk is om afstand te doen
oh, je hebt iemand anders zwanger gemaakt. Dat kan ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee hoor, ben net zoals jij heel christelijk en laat me ondertussen uitwonen door half nederland
Hij doet toch niets anders?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, je hebt iemand anders zwanger gemaakt. Dat kan ook
"afstand doen".quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef Ynske het volgende:
maar ergens kan ik ook begrijpen dat het moeilijk is om afstand te doen
dat is idd de verkeerde instelling, al ik t niet zie is het er nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik begrijp maar al te goed dat t lastig is om afstand te doen, maar ik ben niet overtuigd dat zij hier wel echt goed over nadenkt. Ze is meer van we zien wel en ik pronbeer er maar niet aan te denken. Maja ik help haar voor zover ik kan en voor de rest is t haar verantwoordelijkheid.
Doe jij dat ook dagelijks?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maak eens iemand zwanger zou ik zo zeggen![]()
heerlijk een ethische discussiequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
[..]
"afstand doen".
Het gaat om een kindje vermoorden, niet over het weggeven van een kitten.
Nee, ga dat kindje vermoorden omdat je het zogezegd niet aan kan om ervoor te zorgen of het voor adoptie op te geven.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk een ethische discussie
het is nog geen kindje vermoorden
t is nog een hoopje cellen
en wat moet je dan, een kindje laten komen dat je geen toekomste kunt geven?
Meer woordkeuze discussiequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk een ethische discussie
het is nog geen kindje vermoorden
t is nog een hoopje cellen
en wat moet je dan, een kindje laten komen dat je geen toekomste kunt geven?
niet neuken... ja is een optiequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, ga dat kindje vermoorden omdat je het zogezegd niet aan kan om ervoor te zorgen of het voor adoptie op te geven.
Dan moet je maar niet neuken![]()
je kan wel wreed je eigen vlees en bloed vermoorden, maar het niet liefdevol toevertrouwen aan mensen die het wél een goede toekomst kunnen bieden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet neuken... ja is een optie
anti conceptie ook
zeker is adoptie een keuze maar ik zou het niet kunnen
Wel van Russisch roulette sex blijkbaar...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooit van anticonceptie gehoord, JoeyT?
gelukkig maarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:11 schreef Mokster het volgende:
[..]
Volgens mij is de techniek nog niet zo ver gevorderd dat ik mensen kan bezwangeren![]()
Hij is er niet zo goed in hequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel van Russisch roulette sex blijkbaar...
Ja daarom gebruik ik condooms... Het gaat niet om mij heilige maagd Maria...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooit van anticonceptie gehoord, JoeyT?
dan moet je niet trouwenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
gelukkig maar
moet er niet aan denken iemand zwager te maken...
Ik denk dat zowel de voor- als tegenstanders het niet met je eens gaan zijn.quote:
Amen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja daarom gebruik ik condooms... Het gaat niet om mij heilige maagd Maria...
Eensquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel de voor- als tegenstanders het niet met je eens gaan zijn.
Alsnog laat ik deze discussie even aan me voorbij gaan. Ik heb de standpunten van beide partijen al wel gehoord, en het enige wat dit soort discussies online opleveren is het herhalen van die standpunten en geen centimeter van je eigen positie opgeven. Pas.
Het is nog niets mevrouw... Tis een zakje met waterquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
[..]
je kan wel wreed je eigen vlees en bloed vermoorden, maar het niet liefdevol toevertrouwen aan mensen die het wél een goede toekomst kunnen bieden?
mên, wat ziek
ik zeg toch helemaal niet dat ik abortus bij mijn eige zou plegen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
[..]
je kan wel wreed je eigen vlees en bloed vermoorden, maar het niet liefdevol toevertrouwen aan mensen die het wél een goede toekomst kunnen bieden?
mên, wat ziek
Want waarom zou je je eigen genot laten beperken door een rubbertje, als je gewoon het kindje kunt laten wegzuigen. Heerlijk, zulke logicaquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Het is nog niets mevrouw... Tis een zakje met water
En als t mij op dit moment zou overkomen dan liet ik t ook weer weghalen...
lol, typen met links gaat traag en lastig. moet rechts rust geven, zit in mitellaquote:
en daarom mag ik er geen grapje over maken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol, typen met links gaat traag en lastig. moet rechts rust geven, zit in mitella
And there's a million of us just like mequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:14 schreef Mokster het volgende:
Just what the world needs: another JoeyT![]()
getver demmequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Want waarom zou je je eigen genot laten beperken door een rubbertje, als je gewoon het kindje kunt laten wegzuigen. Heerlijk, zulke logica
Bedoel je de schaar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef AirwiN het volgende:
Abortus is in dit geval alleen maar symptoombestrijding. Ik pleit voor een fundamentele aanpak...![]()
tuurlijk welquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef Christine het volgende:
[..]
en daarom mag ik er geen grapje over maken?
pik erafquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef AirwiN het volgende:
Abortus is in dit geval alleen maar symptoombestrijding. Ik pleit voor een fundamentele aanpak...![]()
Meisje waar het om gaat gebruikte gewoon de pil. Blijkbaar niet geholpenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Want waarom zou je je eigen genot laten beperken door een rubbertje, als je gewoon het kindje kunt laten wegzuigen. Heerlijk, zulke logica
Jij geeft mij tenminste weer een beetje vertrouwen in de mensheid!quote:
je bedoelt al die spermacellen die zonder hersentjes, lustvol op het vrouwtje springen om het te bezwangeren?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
And there's a million of us just like me
who cuss like me; who just don't give a fuck like me
who dress like me; walk, talk and act like me
and just might be the next best thing but not quite me!
JoeyT
owjah pil...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meisje waar het om gaat gebruikte gewoon de pil. Blijkbaar niet geholpen![]()
Real Slim Shadyquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
And there's a million of us just like me
who cuss like me; who just don't give a fuck like me
who dress like me; walk, talk and act like me
and just might be the next best thing but not quite me!
JoeyT
Maar jij wordt dus weer pappie??quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meisje waar het om gaat gebruikte gewoon de pil. Blijkbaar niet geholpen![]()
neequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
je bedoelt al die spermacellen die zonder hersentjes, lustvol op het vrouwtje springen om het te bezwangeren?
t is niet van hemquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar jij wordt dus weer pappie??
Weet je al of het een jongetje wordt of een meisje?
Heb je al een naam bedacht?
Wat spannend
ik vind dat toch vreemd hoor, op jouw leeftijd, zo lang moet je toch niet meer studeren ? en je hebt toch ouders om in het begin wat bij te springenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:14 schreef JoeyT het volgende:
Het is nog niets mevrouw... Tis een zakje met water
En als t mij op dit moment zou overkomen dan liet ik t ook weer weghalen...
Jaja, ik probeerde alleen maar een passende beschrijving te zoeken voor miljarden joeyt'squote:Op dinsdag 29 november 2005 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
nee
Eminem
The Marshall Mathers LP (2000)
Real Slim Shady![]()
Inderdaad, en toevallig had ik t er zondag nog over met mijn vriendin. Als het niet zou zijn gebeurd waren we nu niet samen. Soms gebeuren er dingen op onverwachte momentel met een bepaald doel...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
je bedoelt al die spermacellen die zonder hersentjes, lustvol op het vrouwtje springen om het te bezwangeren?
hee nijntjequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat toch vreemd hoor, op jouw leeftijd, zo lang moet je toch niet meer studeren ? en je hebt toch ouders om in het begin wat bij te springen![]()
dat je het niet zoekt, tot daar toe, maar als het per ongeluk gebeurt ... ik vind eigenlijk als je rond de 20-25 jaar bent, het vreemd dat je het nog laat weghalen ... ik heb er niets op tegen, maar ik vind het vreemd.
Lees je is inquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus hebben we deze discussie omdat...![]()
Je kunt niet begrijpen dat er vrouwen zijn die NIET een zwangerschap willen afmaken? Persoonlijk kijk ik erg dubbel tegen abortus aan, maar een stel stamcellen kan ik geen kind noemen.. Al zal een klutje stamcellen als je zelf zwanger bent voor jou wel de gevoelswaarde hebben van een kind.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:11 schreef Christine het volgende:
[..]
mên, wat ziek
nu ik werk, zou ik het met de eindjes bijeen knopen wel redden maar als je studeert vind ik t knap en weet ik niet of ik t zou kunnen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat toch vreemd hoor, op jouw leeftijd, zo lang moet je toch niet meer studeren ? en je hebt toch ouders om in het begin wat bij te springen![]()
dat je het niet zoekt, tot daar toe, maar als het per ongeluk gebeurt ... ik vind eigenlijk als je rond de 20-25 jaar bent, het vreemd dat je het nog laat weghalen ... ik heb er niets op tegen, maar ik vind het vreemd.
goed hé, trouwdag komt dichterbij ... en nog een dikke drie maanden te gaan voor beeb er isquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:22 schreef Christine het volgende:
hee nijntje
ik moest net aan je denken... hoe is het met je?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef Litpho het volgende:
Ergens lokte deze TT natuurlijk wel dit onderwerp uit.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Spannend...!!! Ga je in Parijs trouwen???quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:24 schreef petitlapin het volgende:
[..]
goed hé, trouwdag komt dichterbij ... en nog een dikke drie maanden te gaan voor beeb er is![]()
ik vroeg hoe het met 'n viendin die zwanger is wasquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dus hebben we deze discussie omdat...![]()
gaan we mekaars liedjes raden?quote:
maar je studeert toch niet je hele leven, je kan toch vooruitdenken ? het is toch niet omdat je de eerste twee drie jaar het niet kan bolwerken, dat het daarna niet kan gaan. En aangezien joey zo'n schitterende relatie heeft, waarom niet een jaartje of zo doorbijten dan ...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:23 schreef Ynske het volgende:
nu ik werk, zou ik het met de eindjes bijeen knopen wel redden maar als je studeert vind ik t knap en weet ik niet of ik t zou kunnen.
hoest met jouw buikie?
En je hebt negen maanden om je erop voor te bereidenquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je studeert toch niet je hele leven, je kan toch vooruitdenken ? het is toch niet omdat je de eerste twee drie jaar het niet kan bolwerken, dat het daarna niet kan gaan.
Maar als je je studie niet kunt afmaken door zwangerschap, wordt wel opeens je toekomst heel anders.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je studeert toch niet je hele leven, je kan toch vooruitdenken ? het is toch niet omdat je de eerste twee drie jaar het niet kan bolwerken, dat het daarna niet kan gaan. En aangezien joey zo'n schitterende relatie heeft, waarom niet een jaartje of zo doorbijten dan ...
eigenlijk he... wil ik een foto van je "boze oog" zienquote:
vergeet niet dat joeyt zo'n grote kindervriend is héquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:24 schreef Mokster het volgende:
Wat een onzin.
Zelfs op je 30e kan je nog weleens niet op een kind zitten wachten.
Leeftijd heeft daar echt helemaal nix mee te maken.
klopt, maar ben je er mentaal ook aan toe?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je studeert toch niet je hele leven, je kan toch vooruitdenken ? het is toch niet omdat je de eerste twee drie jaar het niet kan bolwerken, dat het daarna niet kan gaan. En aangezien joey zo'n schitterende relatie heeft, waarom niet een jaartje of zo doorbijten dan ...
minder maar je komt er welquote:met buikie alles goed, wel nog eens in het hospitaal beland, maar niets ernstigs![]()
Geloof me... dat wil je echt nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
eigenlijk he... wil ik een foto van je "boze oog" zien![]()
doet ie t weer?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
Mensen, wat een moralistisch gewauwel weer op de vroege ochtend.
Tijd om een flink heet bad te maken voor mezelf
Ik zie eik vooral jou moralistisch zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
Ok... dan snap ik je eerdere opmerking beter.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
vergeet niet dat joeyt zo'n grote kindervriend is hé![]()
als je geen kinderen wil, tot daar toe, maar aborteren omdat het twee jaar te vroeg komt, vind ik maar raar ... 10 jaar te vroeg is een andere zaak, als je 16 bent, kan ik wel inzien dat het misschien écht niet zal lukken.
Zo ben ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:32 schreef Alicey het volgende:
Ik zie eik vooral jou moralistisch zijn.
Inderdaad, je moet t willen en eraan toe zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Zelfs op je 30e kan je nog weleens niet op een kind zitten wachten.
Leeftijd heeft daar echt helemaal nix mee te maken.
Enjoy babe!quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:31 schreef Christine het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef Pheno het volgende:
Opvallend, het gaat weer over abortus en JoeyT en bijbehorend konijn zijn weer van de partij
Ik dacht vooruit daarom nam ik t niet. Ik studeer, ik werk er 20 uur naast en ben bezig een eigen bedrijfje op te zetten. Een kind past daar niet tussen. Verder was mijn relatie niet van die kwaliteit (sterker nog we hadden geen relatie meer) dat het een stabiele fundering zou zijn voor een gezinnetje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
met buikie alles goed, wel nog eens in het hospitaal beland, maar niets ernstigs![]()
Het liefst wel veilig natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:36 schreef Pheno het volgende:
Make love, no war
Zou daT UIT LIEFDE ZIJN DIE JE VOELT VOOR MIJ MIJN VRIND?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Beter dan de eeuwige abortus discussie te voeren
Tsssquote:
regenjasje aanquote:
I don't care. Jullie 2 hebben jullie keuze, mag ik hopen, weloverwogen gemaakt. En imho een goede keuze, maar ik ben dan ook zo'n kindervriendquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik dacht vooruit daarom nam ik t niet. Ik studeer, ik werk er 20 uur naast en ben bezig een eigen bedrijfje op te zetten. Een kind past daar niet tussen. Verder was mijn relatie niet van die kwaliteit (sterker nog we hadden geen relatie meer) dat het een stabiele fundering zou zijn voor een gezinnetje.
Sorry... We gaan wel weer op normale voet verder...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een onderwerpen weer
Ik ben er maar weg van
Mietjequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:46 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een onderwerpen weer
Ik ben er maar weg van
zolang ze van een ander zijn vind ik t bestquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:51 schreef JoeyT het volgende:
Sorry... We gaan wel weer op normale voet verder...
Koffie![]()
Wat hij zegtquote:
Weer aan het kruis genageld?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:10 schreef Godlike02 het volgende:
Ik krijg hele mooie kindjes
Het is mooi weer hier. Beetje bewolking, maar ik zie overwegend blauwe luchtquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:07 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil weg maar het regent hier maar weer eens
Ik ga denk ik maar een spelletje maken waarin je senseo apparaten kapot schietquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
even voor de duidelijkheid
koffie
kindjes![]()
Even voor de duidelijkheid...koffiequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:12 schreef marcb1974 het volgende:
even voor de duidelijkheid
koffie
kindjes![]()
Maak er dan alles van waar koffie uitkomtquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een spelletje maken waarin je senseo apparaten kapot schiet![]()
Tot oploskoffie toequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak er dan alles van waar koffie uitkomt
Ja, maar jij bent vrouwsoort, dus hoever dat meeteltquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:14 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid...koffieen kindjes zijn lief...
![]()
Nee niet doen.. of wacht ff totdat ik de mijn klaar heb!! een dubbele...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar een spelletje maken waarin je senseo apparaten kapot schiet![]()
Ik hoop toch dat er ook man-beesten zijn die zo denken.. anders dan.....tja.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent vrouwsoort, dus hoever dat meetelt
JoeyT hoef je dan iig niet te vragenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er ook man-beesten zijn die zo denken.. anders dan.....tja.....
Niks mis met kinderen. Zo rond de leeftijd dat ze achttien zijn en meekunnen naar de kroegquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er ook man-beesten zijn die zo denken.. anders dan.....tja.....
Ik hoop het eigenlijk niet dat er mannen zijn die zo denken hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het vandaag met je?
Ik hou van kindjes makenquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
JoeyT hoef je dan iig niet te vragen
Klein zijn ze ook lief...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:17 schreef Litpho het volgende:
Niks mis met kinderen. Zo rond de leeftijd dat ze achttien zijn en meekunnen naar de kroeg.
quote:
Dat is een mooie binnenkomer voor zaterdag..gelijk ff in de groep gooien.. rent ie vanzelf hard weg...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk niet dat er mannen zijn die zo denken hoor
Jij ook al ??quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:16 schreef Ynske het volgende:
lol, typen met links gaat traag en lastig. moet rechts rust geven, zit in mitella![]()
Ik had ze al kunnen hebben als de zaken ander waren gelopen . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:18 schreef GF het volgende:
Kinderen zijn wel leuk. Ooit.
Niet alles gaat soms zoals je hooptquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik had ze al kunnen hebben als de zaken ander waren gelopen . . .![]()
![]()
Tis best wel es moeilijk![]()
Hoe overleef je dat?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef _Cara_ het volgende:
Ow.. ja lunch..moet ik natuurlijk ff wat eten. want dat is de rest zeker ook aan het doen? bléh! wat stil...
Ok 35 kilojoules dan...+ 2 mandarijntjes..![]()
Nu krijg ik geen hap meer door mn keel...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:31 schreef ThunderChild het volgende:
Ik had ze al kunnen hebben als de zaken ander waren gelopen . . .![]()
![]()
Tis best wel es moeilijk![]()
De discussie "kinderwens (of het gebrek daaraan) op de eerste date in de conversatie gooien" is in het verleden wel eens voorbijgekomen. Oa. petitlapin had daar een vrij duidelijke mening overquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:23 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat is een mooie binnenkomer voor zaterdag..gelijk ff in de groep gooien.. rent ie vanzelf hard weg...![]()
Cara bekijkt zichzelf ff. en zegt grijnzend..... héél goed...quote:
Geloof me het was een geintje...(omdat ik het vermoeden heb dat er een of andere toevallige ontmoeting voor mij geregeld is zaterdag...tegen mijn wens in welteverstaan!!)quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
De discussie "kinderwens (of het gebrek daaraan) op de eerste date in de conversatie gooien" is in het verleden wel eens voorbijgekomen. Oa. petitlapin had daar een vrij duidelijke mening over.
Zien we in je fotoboek nog een foto van een lantaarnpaal?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Cara bekijkt zichzelf ff. en zegt grijnzend..... héél goed...![]()
Maar serieus...(leuke bijkomstigheid van gebrek aan eetlust)
oeh, dat ken ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof me het was een geintje...(omdat ik het vermoeden heb dat er een of andere toevallige ontmoeting voor mij geregeld is zaterdag...tegen mijn wens in welteverstaan!!)
Led Zeppelin die "de stervende zwaan" speelt vermoedelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zien we in je fotoboek nog een foto van een lantaarnpaal?
Of een plaatje van Sidoniaquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:42 schreef Pheno het volgende:
Zien we in je fotoboek nog een foto van een lantaarnpaal?
wie nog meer dan?quote:
Dat zijn geen goeie grappen...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Geloof me het was een geintje...(omdat ik het vermoeden heb dat er een of andere toevallige ontmoeting voor mij geregeld is zaterdag...tegen mijn wens in welteverstaan!!)
quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Led Zeppelin die "de stervende zwaan" speelt vermoedelijk.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. Jongens... zo'n vaart loopt het niet..er is nog genoeg om te "handlen".. trust me!!![]()
Is dat niet wat drastisch? Ze willen tenslotte alleen maar dat je net zo gelukkig wordt als zij zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat zijn geen goeie grappen...
Reden om iemand vriend(in)-af te verklaren!
tis maar waar je gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet wat drastisch? Ze willen tenslotte alleen maar dat je net zo gelukkig wordt als zij zijn.
Dat klopt...dat is precies de beweegreden.. dat weet ik ook wel.!!.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dat niet wat drastisch? Ze willen tenslotte alleen maar dat je net zo gelukkig wordt als zij zijn.
Ikkequote:Op dinsdag 29 november 2005 12:44 schreef Ynske het volgende:
wie nog meer dan?
Dat wil ik zien . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:46 schreef _Cara_ het volgende:
Jongens.. Jongens... zo'n vaart loopt het niet..er is nog genoeg om te "handlen".. trust me!!![]()
Dan kun je het nog niet op prijs stellen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
wat hebbie gedaan johquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ikke![]()
![]()
Tjezus christus zeg, typen met rechts erbij doet zeer . . .
Als ze goeie vrienden zijn en me gelukkig willen zien, weten ze ook dat ze dat soort acties beter achterwege kunnen laten. Daar word ik namelijk heel erg ongelukkig van...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt niet eens geëist dat ze er "ubergeweldig" van zouden maken?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben goed, ik ben niet zomaar voldoende, ik ben gewoon goed. Volgens mijn tentamen Personeelsmanagement.
Ach, m'n schouder speelt weer op. Loop er al mee te kloten vanaf week 36 of zoiets. Zal wel weer wat verkeerds gedaan hebben of verkeerd gelegen . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:52 schreef Ynske het volgende:
wat hebbie gedaan joh
das dan niet werken voor je...
Personeelsmanagement.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:55 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben goed, ik ben niet zomaar voldoende, ik ben gewoon goed. Volgens mijn tentamen Personeelsmanagement.
Je ziet het verkeerd: je gaat traagquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef melismay het volgende:
Wat gaan jullie hardddddddd
Jij komt er welquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Personeelsmanagement.![]()
Gewoon de zweep of de roe hanteren om je personeel onder de duim te houden.![]()
Oeps... die zag mijn boze oog even over het hoofd...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:56 schreef Litpho het volgende:
en voor iedereen die op mijn vorige post reageerde, die [afbeelding]-pi stond er niet voor niets
Heb je geen physiotherapie? zorgt misschien wat voor verlichting?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, m'n schouder speelt weer op. Loop er al mee te kloten vanaf week 36 of zoiets. Zal wel weer wat verkeerds gedaan hebben of verkeerd gelegen . . .![]()
niet zo slim dus, en hoelang moet je rust houden?quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ach, m'n schouder speelt weer op. Loop er al mee te kloten vanaf week 36 of zoiets. Zal wel weer wat verkeerds gedaan hebben of verkeerd gelegen . . .![]()
Ik vond het ook geen leuk onderwerp om een tentamen over te maken, maar he. Ik heb wel m'n punten voor dat vak binnen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Personeelsmanagement.![]()
Gewoon de zweep of de roe hanteren om je personeel onder de duim te houden.![]()
Wacht maar, als ik weet waar je werk woontquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef nixxx het volgende:
koffie tegen de after lunch dip![]()
Pheno heeft het koffieapparaat hier nog niet te pakken gehad
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik vond het ook geen leuk onderwerp om een tentamen over te maken, maar he. Ik heb wel m'n punten voor dat vak binnen.![]()
De koffieautomaten hier met van die vieze Max Havelaar koffie mag je wat mij betreft wel eens komen vernielen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wacht maar, als ik weet waar je werk woont
doeg Cara, geniet er morgen vanquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:05 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara moet eigenlijk weer aan de slag.
Morgen lekker vrij..dusss eerst een lekkere behandeling bij de kapperen dan in de boeken..
Weet je hoe ik me voel na een dag hard werken . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:59 schreef melismay het volgende:
Wat gaan jullie hardddddddd
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef _Cara_ het volgende:
Heb je geen physiotherapie? zorgt misschien wat voor verlichting?
Moet ik nog krijgen en geen idee. M'n huisarts is niet zo snel in die zaken . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
niet zo slim dus, en hoelang moet je rust houden?
Ik ben best gezelligquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
ik moet iig de 15e naar het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Weet je hoe ik me voel na een dag hard werken . . .![]()
[..]
[..]
Moet ik nog krijgen en geen idee. M'n huisarts is niet zo snel in die zaken . . .![]()
Ik ken het gevoel . . .quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
ik moet iig de 15e naar het ziekenhuis.
tot die tijd steun en rust belangrijk
maar ben t nu al zat
pijn in mijn nek en linkerschouder enzow
En jij wilt wel handlenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
doeg Cara, geniet er morgen vanen zorg dat er wat te handlen over blijft ja
Hij niet alleen . . .quote:
O ja? Geef dan eens een voorbeeld van een situatie waarin jij gezellig was.quote:
Vannacht nogquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja? Geef dan eens een voorbeeld van een situatie waarin jij gezellig was.![]()
ach t gaat wat langzamer, ipv met 10, maar een houding zoeken om je werkdag mee door te komen is lastigerquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel . . .![]()
Typen met links suck bigtime btw . . .![]()
Ik wist niet dat men dat gezellig noemde.quote:
I'm the Hand(l)ymanquote:
Vooral stug door blijven posten op fok, dan gaat het extra snel over.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach t gaat wat langzamer, ipv met 10, maar een houding zoeken om je werkdag mee door te komen is lastiger
Met wie?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:20 schreef dawg het volgende:
Hela! Hoe is het vandaag met mijn zeer gewaardeerde mede-sc'ers?
Hey Dawgie!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:20 schreef dawg het volgende:
Hela! Hoe is het vandaag met mijn zeer gewaardeerde mede-sc'ers?
Hier ook, ik heb net überlang in bad gelegenquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hey Dawgie!![]()
Het gaat hier heerlijk vandaag![]()
Gister toen ik niet op fok was nogquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja? Geef dan eens een voorbeeld van een situatie waarin jij gezellig was.![]()
The mailman always delivers (NBAquote:
Je hebt nu een gerimpelde huidquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb net überlang in bad gelegen
Toen was het hier inderdaad erg gezellig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gister toen ik niet op fok was nog![]()
behalve als het hard sneeuwt.. dan houd ie zijn winterslaapquote:
Grrrr...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb net überlang in bad gelegen
Ik ga zodadelijk naar de supermarkt om gigantisch veel chocolade in te slaanquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Grrrr...
Dat "het gaat hier heerlijk" krijgt ineens een heel andere dimensie nu![]()
In vergelijking met dat bad van jou... gaat het hier wel redelijk
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:31 schreef dawg het volgende:
Christientje. Ik voel me vereerd. Wel 2 keer in je FB.
Ok, ok...quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga zodadelijk naar de supermarkt om gigantisch veel chocolade in te slaan
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
ach t gaat wat langzamer, ipv met 10, maar een houding zoeken om je werkdag mee door te komen is lastiger![]()
je webcam staat nog aanquote:
Vrouwen en techniekquote:
jaaaaaa... douchen is ook maar suf vergeleken met badderen..quote:
Mircquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
* nixxx slaps himself around a bit with a large trout
Jij weet waar het over gaat, wat maakt jou dat?quote:
Zelfs de spatie kwijtquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Iksnaperniksvan.
Goed, ik ga maar es naar de supermarkt
Da's mooi, dan kijkt dat oog weer even wat minder boos naar mijquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Oeps... die zag mijn boze oog even over het hoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |