Een gezamenlijke naampost dusquote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een gezamenlijke naampost dus.
.
.
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar ik zie niet gelijk een reden tot een bruiloft.
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelen.
Wit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.quote:
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.
Waarom dacht je dat ik thuis zit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat wordenquote:
Nepmaagden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Ben je onbevlekt ontvangen? Zo nee, dan wil ik niet met je trouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik thuis zit?
Zwangerschapsverlof.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Prettige wedstrijd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepmaagden...![]()
Ik wil trouwen met een echte maagd!
Na 1x is het geen maagd meer hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepmaagden...![]()
Ik wil trouwen met een echte maagd!
Dan trouw ik gewoon weer met een andere...quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Na 1x is het geen maagd meer hoor.
Aan het werk waarschijnlijkquote:
Jij mag nooit meer raden...quote:
werkquote:
Zonder mij had je nu hier niet gepost, dus was je gaan werken. Dus dankzij mij ben je minder oververmoeidquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, dus zonder jou zat ik nu niet oververmoeid thuis?
Ik zal het doorgeven aan mijn baas.
werkquote:
Ik was sowieso niet gaan werken vandaag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder mij had je nu hier niet gepost, dus was je gaan werken. Dus dankzij mij ben je minder oververmoeid
Soms ben ik te aardigquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet gaan werken vandaag.
Maar vind het wel lief van je
Klopt, lang geledenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms ben ik te aardig
Hoe gaat ie trouwens met je? Tijd niet meer gesproken.
Nog niet verhuisd, in februari wordt de boel opgeleverd. Het is wel al winterdicht, dus de bouwvakkers kunnen iig doorwerken. Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een manquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, lang geleden
Gaat wel goed hier eigenlijk. Net afgestudeerd, fulltime baan, tijdelijk eventjes oververmoeid maar dat gaat ook welweer over, leuke vrienden, leuk huisje, af en toe aan het daten... could be worse, zegmaar
En hoe is het met jou? Al verhuist? Al getrouwd?
Ooooh gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet verhuisd, in februari wordt de boel opgeleverd. Het is wel al winterdicht, dus de bouwvakkers kunnen iig doorwerken. Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een man![]()
De negatieve benadering: Als je het dan vergeet, want je bent een man, heb je niet het excuus voorhanden dat het zo'n moeilijk te onthouden datum is!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een man![]()
Ik zag het al jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ben dr weer
Goed punt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hmm, zo heb ik er nog niet over nagedachtquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De negatieve benadering: Als je het dan vergeet, want je bent een man, heb je niet het excuus voorhanden dat het zo'n moeilijk te onthouden datum is!
Ik zie het inderdaad...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
PS Ik werk ook Mokster, dat zie je toch
Sjaloomquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ben dr weer
Je leeft nog !quote:
quote:
"Lessen in pragmatisch omgaan met schijnheiligheid"quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Had je iets anders van me verwacht dan?![]()
Misschien moet je er niet naar referen als 'schijnheiligheid', maar als 'een andere interpretatie van de werkelijkheid'...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Lessen in pragmatisch omgaan met schijnheiligheid"
Hm, ik denk dat ik hier maar geen antwoord op ga geven.
Beetje jammer hoorquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Lessen in pragmatisch omgaan met schijnheiligheid"
Hm, ik denk dat ik hier maar geen antwoord op ga geven.
hoiquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:44 schreef nixxx het volgende:
Hoi Ynske!
werkpas 1/4 pagina geschreven vandaag nog...
De schijnwerkelijkheid?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moet je er niet naar referen als 'schijnheiligheid', maar als 'een andere interpretatie van de werkelijkheid'...
daar staar me ook iets van bij...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
[..]
De schijnwerkelijkheid?
Volgens mij had Herman Finkers daar nog een leuk stukje over geschreven...
Van dat stukje kreeg ik hoofdpijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
[..]
De schijnwerkelijkheid?
Aanpakken die hap!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:47 schreef Mokster het volgende:
Toppunt van bureaucratie: een memo ombuigen naar een nota, waarna de nota (met precies dezelfde tekst als in de memo) weer opnieuw de hele lijn doormoet. Zucht....![]()
Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik niet werk vandaagquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:47 schreef Mokster het volgende:
Toppunt van bureaucratie: een memo ombuigen naar een nota, waarna de nota (met precies dezelfde tekst als in de memo) weer opnieuw de hele lijn doormoet. Zucht....![]()
Slowchatting, just slowchatting.quote:
Geen idee, ik verzin mijn teksten altijd zelf...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:46 schreef Christine het volgende:
De schijnwerkelijkheid?
Ik heb al in geen tijden een dag vrij gehadquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik niet werk vandaag
Ok, ik verwacht dat je andermans verwachtingen maar ten dele in de weg laat staan van wat je zelf wil bereiken, zeker als je van mening bent dat die verwachtingen zich richten op onderdelen van jouw leven die de desbetreffende personen geen moer aangaan. Zo beter?quote:
Ik wou dat ik er ook niet was...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:48 schreef Christine het volgende:
[..]
Als ik dat zo hoor ben ik blij dat ik niet werk vandaag
Litpho, om dit soort zinnen houd ik zoveel van jequote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, ik verwacht dat je andermans verwachtingen maar ten dele in de weg laat staan van wat je zelf wil bereiken, zeker als je van mening bent dat die verwachtingen zich richten op onderdelen van jouw leven die de desbetreffende personen geen moer aangaan. Zo beter?.
en nee, wit staat me niet
amenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ok, ik verwacht dat je andermans verwachtingen maar ten dele in de weg laat staan van wat je zelf wil bereiken, zeker als je van mening bent dat die verwachtingen zich richten op onderdelen van jouw leven die de desbetreffende personen geen moer aangaan. Zo beter?.
quote:en nee, wit staat me niet
"Pompeuze langdradige onzin als de weg naar het hart van een vrouw"quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Litpho, om dit soort zinnen houd ik zoveel van je
volgens mij was jij een goede geweest op mijn vorige opleidingquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Pompeuze langdradige onzin als de weg naar het hart van een vrouw"
Eens moest de eerste keer zijn.
vlieg met me mee!quote:
is z'n vriendin nu alweer zwanger?quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
hey Joey,
hoe is t nu met dat zwangere meisje, komt ze er een beetje uit?
Tsja lastig... Ik zie dr morgen weer. Heb iig voor gezorgd dat ze afspraak met VBOK maakt. Ik snap niet dat ze het houdt, maar ze is vastbesloten.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:58 schreef Ynske het volgende:
hey Joey,
hoe is t nu met dat zwangere meisje, komt ze er een beetje uit?
nee hoor, ben net zoals jij heel christelijk en laat me ondertussen uitwonen door half nederlandquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:00 schreef Christine het volgende:
[..]
is z'n vriendin nu alweer zwanger?
t is zeker een lastige beslissingquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Tsja lastig... Ik zie dr morgen weer. Heb iig voor gezorgd dat ze afspraak met VBOK maakt. Ik snap niet dat ze het houdt, maar ze is vastbesloten.
Ben je volledig kwijt, maar het klinkt wel lekker diepzinnig...quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
en nee, wit staat me niet
Ghallo!quote:
Ja ik begrijp maar al te goed dat t lastig is om afstand te doen, maar ik ben niet overtuigd dat zij hier wel echt goed over nadenkt. Ze is meer van we zien wel en ik pronbeer er maar niet aan te denken. Maja ik help haar voor zover ik kan en voor de rest is t haar verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is zeker een lastige beslissing
vooral als je alleen bent, en eigenlijk een kindje nog geen toekomst kunt bieden
maar ergens kan ik ook begrijpen dat het moeilijk is om afstand te doen
oh, je hebt iemand anders zwanger gemaakt. Dat kan ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee hoor, ben net zoals jij heel christelijk en laat me ondertussen uitwonen door half nederland
Hij doet toch niets anders?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:06 schreef Christine het volgende:
[..]
oh, je hebt iemand anders zwanger gemaakt. Dat kan ook
"afstand doen".quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef Ynske het volgende:
maar ergens kan ik ook begrijpen dat het moeilijk is om afstand te doen
dat is idd de verkeerde instelling, al ik t niet zie is het er nietquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik begrijp maar al te goed dat t lastig is om afstand te doen, maar ik ben niet overtuigd dat zij hier wel echt goed over nadenkt. Ze is meer van we zien wel en ik pronbeer er maar niet aan te denken. Maja ik help haar voor zover ik kan en voor de rest is t haar verantwoordelijkheid.
Doe jij dat ook dagelijks?quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maak eens iemand zwanger zou ik zo zeggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |