Een gezamenlijke naampost dusquote:
Gezellig.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een gezamenlijke naampost dus.
.
.
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelenquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Gezellig.
Maar ik zie niet gelijk een reden tot een bruiloft.
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als Hollywood ons één ding geleerd heeft dan is dat dat bruiloften perfecte plaatsen zijn om een leuke partner op te duikelen.
Wit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Mits je niet zelf in een wit jurkje of driedelig maatpak voor het altaar verwacht wordt.
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.quote:
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, loop ik achter? Ik heb de laatste negen maanden niet meer zo heel erg de laatste huwelijksmode gevolgd.
Waarom dacht je dat ik thuis zit?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Negen maanden? Komt dat toevallig door die zwangerschap dan?
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat wordenquote:
Nepmaagden...quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Ben je onbevlekt ontvangen? Zo nee, dan wil ik niet met je trouwen.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik thuis zit?
Zwangerschapsverlof.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Als je elkaar toch (schijnheilig) eeuwige trouw gaat beloven, kun je ook net zo goed een witte jurk aantrekken en doen alsof je die avond voor de allereerste keer in je leven genomen gaat worden![]()
Prettige wedstrijd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepmaagden...![]()
Ik wil trouwen met een echte maagd!
Na 1x is het geen maagd meer hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nepmaagden...![]()
Ik wil trouwen met een echte maagd!
Dan trouw ik gewoon weer met een andere...quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Na 1x is het geen maagd meer hoor.
Aan het werk waarschijnlijkquote:
Jij mag nooit meer raden...quote:
werkquote:
Zonder mij had je nu hier niet gepost, dus was je gaan werken. Dus dankzij mij ben je minder oververmoeidquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, dus zonder jou zat ik nu niet oververmoeid thuis?
Ik zal het doorgeven aan mijn baas.
werkquote:
Ik was sowieso niet gaan werken vandaag.quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder mij had je nu hier niet gepost, dus was je gaan werken. Dus dankzij mij ben je minder oververmoeid
Soms ben ik te aardigquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was sowieso niet gaan werken vandaag.
Maar vind het wel lief van je
Klopt, lang geledenquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms ben ik te aardig
Hoe gaat ie trouwens met je? Tijd niet meer gesproken.
Nog niet verhuisd, in februari wordt de boel opgeleverd. Het is wel al winterdicht, dus de bouwvakkers kunnen iig doorwerken. Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een manquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Klopt, lang geleden
Gaat wel goed hier eigenlijk. Net afgestudeerd, fulltime baan, tijdelijk eventjes oververmoeid maar dat gaat ook welweer over, leuke vrienden, leuk huisje, af en toe aan het daten... could be worse, zegmaar
En hoe is het met jou? Al verhuist? Al getrouwd?
Ooooh gefeliciteerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet verhuisd, in februari wordt de boel opgeleverd. Het is wel al winterdicht, dus de bouwvakkers kunnen iig doorwerken. Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een man![]()
De negatieve benadering: Als je het dan vergeet, want je bent een man, heb je niet het excuus voorhanden dat het zo'n moeilijk te onthouden datum is!quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:24 schreef Pheno het volgende:
Getrouwd op 10-10-2005, makkelijk te onthouden, zelfs voor een man![]()
Ik zag het al jaquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:29 schreef Godlike02 het volgende:
Oh ben dr weer
Goed punt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |