Roel en Dido trekken zich weer terug naar de slaapkamer. Roel babbelt onverstaanbaar iets. Het is niet dat hij fluistert of zo, maar er is gewoon geen touw aan vast te knopen.
![]()
Dido moet er om lachen.
![]()
Dido maakt zich grote zorgen dat ze filmpjes krijgt te zien. Dido voelt zich vastzitten in het gevoel (wat zo is!), maar hierdoor realiseert ze wel wat ze voelt en wordt ze erg bang. Roel bevestigt, nogmaals, dat hij helemaal gek op haar is. Dido ontwijkt zoals altijd die opmerking met een koele reactie. Aargh, vrouwen, ik heb daar zo'n skeit aan!! Maar goed, we waren met de streamverslagen bezig.
Dido weet zeker dat ze nog meer te zien gaat krijgen. Roel denkt dat het mee zal vallen als ze het zal zien. Ai Roel, is dat een slimme strategie voor dit gesprek? "Het is echt geen big deal, ik zweer het" zegt hij. Wederom herhaalt Dido wat ze in haar hart voelde toen ze de foto zag. In plaats van haar gevoelens voor Roel te tonen, gebruikt ze termen als "toen was ik er klaar mee."
Roel filosofeert, "Ik vind 't echt kut man".
Roel zoent haar toch maar weer eens. Dido accepteert 't echter niet en blijft maar praten.
![]()
Roel: "Gaan we nog bubbelen vanavond, of zal ik een pleidooi houden?"
Dido: "Doe maar geen pleidooi!"
Roel: "Kom je bij mij slapen dan?"
Dido: "We kijken wel vanavond. Je kan ook
te veel vragen in een keer."
Roel: "Ik word echt alleen maar gekker op je."
Dido doet nog een paar keer een recap van wat we al eerder gehoord hebben, ik verwijs hiervoor naar de eerdere streamverslagen... Dan sluiten ze het gesprek af en voegen ze zich weer bij de groep. "Het komt echt wel weer goed Roel" zegt Dido, maar hierbij bedoelt ze helaas voor Roel niet hun verkering, maar haar eigen gevoel.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel