abonnement Unibet Coolblue
pi_32685993
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van dinsdag 29 november.

[ Bericht 29% gewijzigd door M-en-A op 30-11-2005 00:15:51 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32686220
Dido: ik schaam me....
Dido: even mijn broek omhoog doen...
Roel ssssj
Dido: dat maakt nu toch niet meer uit..

Conclusie ze hebben het gedaan!
  woensdag 30 november 2005 @ 00:21:07 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32686328
Z zggn nx.

Dit levert wel mooie plaatjes op.





Dido schaamt zich een beetje dat Roel haar heeft gevingerd. Als ze in zo'n staat is dan maakt niks haar meer uit en dan wil ze alles wel doen.

Ze zegt tegen Roel dat ze dit niet al te vaak moeten doen in het huis, alleen af en toe.

Er wordt nog wat gefluisterd en gezellig gelegen.





[ Bericht 47% gewijzigd door eleusis op 30-11-2005 00:37:14 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 30 november 2005 @ 00:31:20 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32686585




Roel doet de kaarsjes uit en loopt nog even naar binnen.. De bewoners drommen gelijk om hem heen maar ze hebben het niet echt over het gebeurde.

Dan gaat Roel ff een shaggie roken. Je kunt heerlijk bij de vrouw van je dromen liggen, die helemaal weg is van je perfecte vingeractie, maar er moet gerookt worden! Gast! PRIORITEITEN!

Rob komt erbij zitten en informeert hoe het ging. Roel: "Er is niet heel veel gebeurd. We hebben wel heel veel kunnen praten. Het is gewoon een gevoelig meisje, het deed zeer, er is misschien een stukje afgebroken". [NB: Dit gaat dan over de relatie he. ]

Roel zegt dat de muziek heel goed heeft uitgewerkt. "Ja je hep echt massel", concludeert Rob.

Ik wilde gaan schrijven dat je bij Roel's late night peukies het verschil niet echt kan zien of hij net 5000eur is kwijtgeraakt of dat hij net lekker heeft gevoosd met zijn droomvrouw. Maar er lijkt toch een kleine evil grijns op zijn gezicht te zien. (Zie ik daar een scrotum?)



[ Bericht 18% gewijzigd door eleusis op 30-11-2005 00:53:33 (Scrotum) ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32687837
Rust in het huis. Alleen 2 verlaten pantoffels herinneren ons er aan dat er de afgelopen uren geleefd is in het huis. Voorlopig lijkt het er op dat de activiteiten in het huis voor een aantal uren op een "laag pitje" gezet zijn.



(wij stoppen ook even )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32687888
Nog even dan. zeg je net dat het rustig is heeft Rob weer eens iets bedacht. Hij heeft de vloermop gepakt, daar het masker opgezet en deze op het toilet neergezet. Hij is nog maar net in de huiskamer en Ingrid komt haar bed uit om te plassen.
Een grote gil........ Rob ligt bijna dubbel over de kast in de gang van het lachen.



Nu liggen ze weer in bed.
(en ook wij gaan nu echt zo ons bedje vullen )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 30 november 2005 @ 01:53:56 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32687924













Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32690585
Rob is weer eens als eerste wakker en staat nu in de keuken om wat drinken klaar te maken.



Als de Haan dan straks gaat kraaien heeft hij de eerse lading koffie en thee in ieder geval klaarstaan voor de bewoners die nu nog slapen.

[ Bericht 16% gewijzigd door M-en-A op 30-11-2005 10:15:55 ]
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32690684
De Haan is gegaan, langzaam aan begint het leven in het BB huis op gang te komen.



Nathalie is de eerste van de overige bewoners die haar bed uitgekomen is.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32690762
Joost, Dido en Lieske zijn ondertussen ook hun bedje uit. Roel en Ingrid zijn de laatsten die er nog in liggen. BB laat de Haan nog maar eens door het huis gaan.

Dido zegt tegen Nathalie dat ze vind dat Nathalie een beetje een opgezet gezicht heeft.

Ingrid neemt het zekere voor het onzekere en verlaat nu ook haar bed. Roel heeft zich onder zijn dekbed verstopt ondertussen.
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32691229
Roel is ondertussen ook maar zijn bedje uitgekomen. Allemaal zijn ze nu aan de koffie, thee, ontbijt, sigaretje. De zon schijnt rond het BB huis. Een nieuwe dag is weer gestart.

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
  woensdag 30 november 2005 @ 11:08:42 #12
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32691670
Joost klaagt over zijn haar. Dat het uitvalt, dat hij inhammen heeft.
Nathalie gaat zijn haar doen in de badkamer.


het resultaat is een coupe windhoos. Niemand vindt het mooi, maar joost wil het zo. Volgens Dido past het niet bij zijn image.
Hij heeft geen image zegt Joost, dat is het probleem...
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32692792
Voorlopig is het nog steeds wederom een relaxte vakantiedag in het huis. Koffie, thee, sigaretten, pyama's en lekker lui hangen op de bank.



Roel gaat naar de DBK. Om te vragen om de jeugdfoto's.



Hij vertelt als hij terugkomt van de DBK dat hij heeft gevraagd om vooral de foto's van Dido, dat hem dat wel leuk leek om die te zien. Maar dat er vast ook wel bij zouden zitten die ie liever niet zou zien, dit moest hij uitleggen van BB. Roel antwoordde, nou lier niet,dan hangen ze straks de volgende keer ook in het museum.

[ Bericht 31% gewijzigd door Snaptnix op 30-11-2005 12:07:06 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32693214
Joost wil gaan sjoelen en is samen met Ingrid een baan aan het maken.





Roel denkt eerder aan bikini mini-golf, vrouwen in poitie op die tafel en dan tussenhun benen moeten schieten.


Joost blijft maar verbouwen, nu moet het bankje van buiten ook al naar de tafel binnen worden gesleept om de baan af te kunnen bouwen.



Even de baan testen....


[ Bericht 34% gewijzigd door Snaptnix op 30-11-2005 12:25:23 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32693521
Nathalie speelt een proefrondje op Joost z'n geweldig gebouwde "sjoelbak"





En Roel moet zich wel heel erg goed voelen vandaag, die heeft zich ondertussen bij de sporters gewaagd. Hij roept zelfs onder het rennen "Lekker joh, dat sporten"





[ Bericht 26% gewijzigd door Snaptnix op 30-11-2005 12:44:14 ]
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  woensdag 30 november 2005 @ 14:57:35 #16
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32697033
Op dit moment liggen Roel en Dido op bed, te knuffelen enzo.



Rob, Ingrid, Nathalie, Lieske en Joost zitten in de jacuzi.

Ze hebben het over het avondeten. Gaan pas rond 18.30 uur eten.
Rob vind dat ze heel slecht ingekocht hebben deze week.
Ingrid vind dat het wel een rantsoen lijkt.
Ze geeft de optie dat er nog witbrood is wat ze kunnen bakken.
Joost heeft het over het wokken van sperziebonen met woksaus.

[ Bericht 57% gewijzigd door Zwanee op 30-11-2005 15:05:04 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 30 november 2005 @ 15:09:22 #17
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_32697403
Volgens mij zien Dido en Roel niet aan het slapen... ik hoor nu een hoop gekreun uit Dido haar mond..
  woensdag 30 november 2005 @ 15:09:56 #18
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32697420
Rob zegt dat die zure regen zo goed voor je haar is.
"Als ik mijn haren gewassen heb, er wat gel in gedaan heb en het regent buiten. Dan loop ik even naar buiten toe en daarna zit mijn haar echt perfect".

Joost heeft, volgens zijn eigen woorden, een oogziekte en een wiplash...
Hij heeft last van zijn oog en een stijve nek.

Er vloog een dier over. Volgens Joost een aalscholver, volgens iemand anders een zwaan en volgens Ingrid en Lieske was het gewoon een eend.

Nathalie denkt dat ze vanavond zelf moeten koken..

Niemand voelt nog spanningen wat de aankomende live uitzending betreft.
Nathalie is niet nerveus. Lieske ook niet. Ze zijn wel heel erg benieuwd hoe BB morgen de nominaties gaan brengen naar de bewoners.
Ze weten allemaal dat er een exit aan zit te komen, maar lijken er erg ontspannen onder te zijn.
"We hebben niks te lullen, dus een 50.000 euro opdracht zou welkom zijn", aldus Lieske.

De gesprekken springen een beetje van de hak op de tak. Is niet echt lekker om te volgen en al helemaal lastig om een goed lopend verslag van te geven
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 30 november 2005 @ 15:17:22 #19
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32697624
Net even gekeken bij Roel en Dido, maar die liggen nog steeds, ongezellig afgezonderd van de rest, in bed...
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 30 november 2005 @ 15:19:08 #20
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32697674
Rob wordt helemaal gestoord van het gezeur van Joost over de nominaties.
Het gaat al de hele week bijna nergens anders over.
"Als je zo graag op de bank wil zitten, hoef je het alleen maar te zeggen hoor", zegt Rob.
Nathalie zegt tegen Joost dat hij helemaal niet weet of hij wel op de bank zit.
Lieske wil dat Joost en Rob ophouden met het getetter in haar oor.

Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
  woensdag 30 november 2005 @ 15:21:01 #21
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32697732
"Lies, je bent pas 19 jaar, ik hou mijn mond dicht als je dat prettiger vind, maar zeik niet zo op 19 jarige leeftijd", zegt een geirriteerde Rob.
"Waarom moet ik opshouten, jij ligt de hele tijd met je been gestrekt!", roept Rob vervolgens tegen Joost.

Inmiddels gaat het over pinnen, banken, etc.
Rob verteld over een vakantie-ervaring dat hij ervan overtuigd was dat zijn pasje nog in de pinautomaat zat. Hadden die medewerkers de kluis opengemaakt, maar er zat geen pasje in. Rob weer naar buiten gerend "want ze hadden mijn pasje gepikt!". Even later liep hij weer weg, keek in zijn portomonnee en daar zat zijn pasje gewoon in

Ik ben weer weg


[ Bericht 54% gewijzigd door Zwanee op 30-11-2005 15:32:58 ]
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_32701555
Joost en Rob in de jacuzzi, Rob vertelt weer het verhaal over z'n handicap en dat je ook daarmee een mooi persoon kan zijn.
"Je bent wie je bent, klaar. Ik kijk ook niet naar geld, het is makkelijk en geeft je iets meer rust. Ik gun het iedereen, de een erft het, de ander krijgt het. Ik vind het mooi dat mensen van zichzelf kunnen houden en anderen zaken gunnen. De mensen moeten vooral voor zichzelf weten dat ze allemaal mooi zijn. Je moet genieten van het leven, ik zit lekker in m'n vel en dat gun ik iedereen."

Joost vindt het zielig voor Ingrid dat ze gister vertelde dat er nog nooit iemand voor haar een kaarsje had aangestoken. Rob: "M'n hart brak."

Er wordt geroepen buiten het hek, Rob roept terug, er wordt "Robbie!" en "Lieske!" geroepen.

Ze gaan nog even verder over Lieske, die de relatie Roel-Dido afkeurt, qua vreemdgaan. Lieske had Rob verteld dat als ze een vriend krijgt, ze er rekening mee houdt dat hij zal vreemdgaan.
Rob vertelt over z'n huwelijk, dat hij de eerste was voor z'n vrouw en het bij haar had kunnen voorstellen, de spanning.
Hij kan zich niet voorstellen dat 'Dido enzo' al zo vaak beschadigd zijn op deze leeftijd en daardoor een jaar geen seks hebben.
Ingrid had Rob gevraagd dat als ze een keer met elkaar gaan eten, of hij dan ook direct seks wil hebben. Rob antwoordde dat het het om de gezelligheid gaat, alleen als het spontaan gebeurt, anders niet. Ingrid was hier verbaasd over...
Rob: "Ik wil Ingrid nog éen keer zo laten schrikken, en dan grijp ik d'r. Bij het toilet, en dan pak ik haar."

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32701828
Dido staart voor zich uit op de bank, terwijl nathalie haar haar föhnt in de badkamer.
Ingrid, Lieske en Roel liggen op bed.



Thx, Foreverblue


Rob en Joost hebben de jacuzzi verlaten, Joost duikt onder de douche.
Dido zegt in de woonkamer tegen Rob dat ze er helemaal gestoord van wordt dat ze allemaal liggen te slapen. Ze klaagt dat haar haar niet goed zit en Rob geeft de benodigde complimenten waarna Dido opgewekt begint te neuriën.

In de badkamer klaagt nu Nathalie over haar haar tegen Dido, en Dido doet hetzelfde tegen Nathalie. *zucht*
Ook Rob gaat nu douchen.


Thx, Trevanian

[ Bericht 5% gewijzigd door CartWOman op 30-11-2005 17:42:17 ]
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32702198
Joost wil morgen samen met Rob een kastje fixen in de badkamer.

Inmiddels zijn Ingrid en Lieske wakker, Ingrid vraagt hoe laat het is en gaat plassen.
Nathalie en Dido zijn zich aan het opmaken op de bank.


Thx, ChantalC
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32703004
Dido en Joost praten in de woonkamer over 'het spel', dat ze het niet keihard kunnen spelen, met een strategie. Dat ze zichzelf nadien recht in de ogen kunnen kijken. Bepaalde geld-opdrachten zou Joost niet kunnen doen.



Thx, Trevanian

Rob is bezig met het eten, Ingrid en Lieske zullen wel douchen, Nathalie staat waarschijnlijk wéer voor de spiegel.

En ik ga eten.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')