Ik had nog niet eens gestemd eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:18 schreef Godslasteraar het volgende:
Hee, Lodewijk, je hebt toch niet stiekem twee keer op Wiegel gestemd hè![]()
Grappig dat je hem rustig en weloverwogen noemt, ik heb een hele andere indruk van hem. Hij is eerder de gifkikker.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:47 schreef Floripas het volgende:
Dales, zeker weten. Een rustige, weloverwogen man die het lukt om de kikkerkruiwagen die de VVD aan het worden is een beetje in kan dammen.
Oh ja? Dan weet je meer dan ik! Vertel?quote:Op woensdag 30 november 2005 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Grappig dat je hem rustig en weloverwogen noemt, ik heb een hele andere indruk van hem. Hij is eerder de gifkikker.
Ik ben haar wel eens tegen het goddelijke lijf gelopen, het is een prachtvrouw, met heeeerlijke billenquote:Op woensdag 30 november 2005 11:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
![]()
Smaken verschillen, zullen we maar zeggen![]()
Het is niet gezegd dat hij de politiek ingaat. Wel een verrassende zet, iemand van naam in ieder geval.quote:Op woensdag 30 november 2005 11:50 schreef IntroV het volgende:
En de grote troef voor de toekomst: Ben Verwaayen
Hij is de topman van BT, en vandaag is bekend geworden dat hij zich gaat bezighouden met het schrijven van het nieuwe verkiezingsprogramma van de VVD.
Ik zie hem wel zitten als MP.
Beetje luchtig in het kopje, maar ze gracieus als een koningin, dat moet ik toegeven.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Ik ben haar wel eens tegen het goddelijke lijf gelopen, het is een prachtvrouw, met heeeerlijke billen![]()
Ik weet niet meer dan dat - het komt uit het informele circuit, van iets hoger standing dan de roddelquote:Op woensdag 30 november 2005 12:15 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh ja? Dan weet je meer dan ik! Vertel?
Vertel!quote:Op woensdag 30 november 2005 12:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet meer dan dat - het komt uit het informele circuit, van iets hoger standing dan de roddel
Ze is geen debater, mischien leert ze dat nog, maar dom is ze zeker niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:21 schreef Floripas het volgende:
[..]
Beetje luchtig in het kopje, maar ze gracieus als een koningin, dat moet ik toegeven.
quote:Op woensdag 30 november 2005 12:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vertel!
Ik ben gèk op het informele circuit!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:33 schreef 1603 het volgende:
Dales. Neemt hier in het noorden Leeuwarden onder handen. De criminele hoofdstad van het noorden, dus een zware taak. Wat maatregelen die nog niet echt goed uitpakken zijn wel ingevoerd of in overweging genomen. Landelijk zie ik hem echter niet als lijsttrekker de VVD naar grote hoogten stuwen.
had m in Amsterdam gelaten, wij hoeven hem nietquote:Op woensdag 30 november 2005 16:59 schreef Xtreem het volgende:
Ik zie dales niet als lijsttrekker vanwege dat gedrocht van een Liberaal Manisfest
Laat 'm maar lekker op dat eiland blijven
Dan moet je leren om een vraag goed te lezen. Er staat toch echt Welke lijsttrekker kan de VVD meer zetels opleveren? en niet "wie zie je het liefst als lijsttrekker van de VVD?" Ik had juist de vraag zo gesteld om te voorkomen dat mensen die geen VVDers zijn gaan stemmen op kandidaten die in hun ogen de VVD minder zetels opleveren. En daar blij mee zijn.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:45 schreef du_ke het volgende:
heb op Ayaan Hysterisch Ali gestemd garantie voor een verkiezingsnederlaag ;s).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |