quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Verkapt, ik heb lekker sneeuw gehad gna gna postje![]()
![]()
Echt leuk om te zien dat het je daar zo goed af gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:27 schreef popolon het volgende:
Alles goed, popo begint woensdag met z'n baan.
Over 4 weken een weekje naar NL en dan op huizenjacht.
Life is good.
Echte heimwee (nog) niet, af en toe mis je dingen wel maar da's logisch.quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Echt leuk om te zien dat het je daar zo goed af gaat.![]()
Nog steeds helemaal geen last van heimwee?
Of weerhoud je dagelijkse contact via Internet en Fok! je daarvan?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:29 schreef rubbereend het volgende:heb jij geen sneeuw gehad
zelfs hier ligt nu nog sneeuw
![]()
ga dan ook niet aan de kust wonenquote:
Heeft Rubbereend regen gehad of wat wil je nu zeggenquote:
gelukkig is die zwarte jouw zonnetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er was me beloofd door zo'n zwarte dat hier dag en nacht de zon scheen![]()
![]()
![]()
Wat mis je het meest?quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:40 schreef popolon het volgende:
Echte heimwee (nog) niet, af en toe mis je dingen wel maar da's logisch.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:48 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig is die zwarte jouw zonnetje
wat zag ik, is Roel de lul door de acties van Lindaquote:
Drop, kroketten e.d. kan ik hier allemaal krijgenquote:Op dinsdag 29 november 2005 02:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat mis je het meest?
Behalve drop enzo?
Vind ik wel Boez, doen we nog een rondje op mijn kostenquote:
Ja, de koningin is zeer gekwetst, iedereen wist het en zij niet *calimero*quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:51 schreef rubbereend het volgende:
wat zag ik, is Roel de lul door de acties van LindaLinda is met terugwerkende kracht hoe mogelijk nog hoger in achting gekomen bij mij
Wiequote:Op dinsdag 29 november 2005 02:52 schreef dndiek het volgende:
[..]
Vind ik wel Boez, doen we nog een rondje op mijn kosten?
quote:Op dinsdag 29 november 2005 02:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, de koningin is zeer gekwetst, iedereen wist het en zij niet *calimero*
* Bluezz gaat naar boven toe![]()
Trusten Eendquote:Op dinsdag 29 november 2005 03:11 schreef rubbereend het volgende:
ik ga ook maar eens onder de klamme lappen![]()
Ja morgen is de verplaatste kaartverkoopquote:Op maandag 28 november 2005 21:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Maar je komt eerst nog bij ons hè?
Niet om te stunten/winnen, laat dat duidelijk zijn
Kopje koffie dan maar?quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:02 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....
Moet nog steeds wennen aan die blauwe boven me
Shit, heb ik hem koud laten wordenquote:
Wie zit er dan in de jury??quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
is het een leuk idee om voor de 1000e HOOLS een wedstrijd te organiseren?
zat zelf te denken aan een banner-ontwerp wedstrijd.
lijkt jullie dat wat?
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
is het een leuk idee om voor de 1000e HOOLS een wedstrijd te organiseren?
zat zelf te denken aan een banner-ontwerp wedstrijd.
lijkt jullie dat wat?
ik open er een topic over, is misschien handiger.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijk
Okequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik open er een topic over, is misschien handiger.
Koffie zetten ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lootjes trekken is wel een goed idee dndiek
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
vi nu welquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nl
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
![]()
Ik heb 'm in de VI Profcoach.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Vaduzquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Had ik ook...zit ook in mijn team, raar dat je daar dan aan denkt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.
voel me meteen minder schuldigquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht er ook al aan eigenlijk.
Ik doe ook mee met een soortgelijk spel van de Gelderlander, dacht er eigenlijk ook aan...quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Zondag nog de beste op het veld...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:37 schreef Bjoro het volgende:
vorig jaar nog verkozen tot beste spelers, door de supporters
Maar 3 jaar ouder dan mij...quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:35 schreef finch_meister het volgende:
26 jaar, in de bloei van zn leven, je moet er toch godverdomme niet aan denken
even oud als ik benquote:
quote:
Waar heb je het over? Ik heb het maar 1 keer gezegd ofzo. Maargoed, ik ga wel weg!quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
@-moder8tor-
Ik zet het maar even hier, vind het topic over Di Tommaso ongepast hiervoor.
Moet je nou bij elke post laten blijken dat je Ajax-supporter bent? Beetje sneu eigenlijk.
ja, en ik voelde me al zo beroerd. bakkie pleur dan maarquote:
Ook niet onbelangrijk! Hertog Jan?quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:42 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen maar ff naar de winkel. Bier inslaan voor vrijdag...
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk! Hertog Jan?![]()
doe mij maar Grolschquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:46 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |