abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32895970
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:08 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Feli!
THX Ik heb gister stukje gereden...wij hebben relatief oude benzine-auto (stamt uit 1996) maar heb hem nog niet af laten slaan. komt nog wel denk ik. Het enige wat ik nu goed moet leren in die moter is het 'optrekken'. Soms gaat dat nog wat langzaam omdat ik hem niet wil laten afslaan..maarja...komt goed

Verder is het wel wennen alleen in de auto. Nu moet je écht alleen beslissingen nemen waar normaal de instructeur kleine dingen opmerkte...maarjaaa...gelukkig hoef je niet op ALLES te letten nu
Haleloeja
pi_32896787
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:59 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik heb het ook nog wel es hoor, dat ik met de koppeling nog ingetrapt door de bocht wil, ik vind het op de een of anere manier gewoon fijner rijden Maar ik moet het idd ook nog goed afleren ja

Dat heb ik dus ook, omdat ik mijn handen niet van het stuur durf te halen in de bocht Ben bang dat ik uit de bocht vlieg, mijn instructeur zit dan de hele tijd "Koppeling loslaten" en ik doe het dan stiekem nog net even volhouden tot ik de bocht door ben

Ik heb morgen lekker 2 uurtjes les, heb weer zin om te rijden, begin het ook echt steeds leuker te vinden
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 7 december 2005 @ 18:50:14 #203
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_32898089
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:47 schreef ForumGek het volgende:
ja, dan rijd je lekker ontspannen!

waar ben ik met me kop....:')
Ik weet idd niet waar jij met je hoofd bent hoor
Het is namelijk A/B/C...dus zonder de D

haha
Jij had je rijbewijs toch???

Ik zou zeggen..op tijd naar bed vanavond en morgen fris weer op
Shuffle up and deal!!!
pi_32898438
Ik had weer rijles van Youri Was niet verwacht, aangezien Youri alleen op disndag- en donderdagavond me rij-instructuer vervangt, maar nou wilde me rij-instructeur nog een middagje extra vrij en had ik dus weer Youri

Rijles op zich ging best goed, bijzondere verrichtingen ook ( keren en fileparkeren) alleen bij sommige kruispunten was ik nog Mevrouw Schumacher Volgende week donderdagavond weer les ( van Youri dus) en dan nog maar eens die kruispunten goed oefenen

valt me trouwens wel op dat Lambrusco helemaal niet meer heeft gepost na dat blowgrapje
  woensdag 7 december 2005 @ 19:48:53 #205
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_32899442
pissed??

ik hoop van niet....
Shuffle up and deal!!!
pi_32899614
quote:
Op woensdag 7 december 2005 17:24 schreef Gelderland het volgende:

[..]

THX Ik heb gister stukje gereden...wij hebben relatief oude benzine-auto (stamt uit 1996) maar heb hem nog niet af laten slaan. komt nog wel denk ik. Het enige wat ik nu goed moet leren in die moter is het 'optrekken'. Soms gaat dat nog wat langzaam omdat ik hem niet wil laten afslaan..maarja...komt goed
Dat had ik in t begin ook...gewoon VEEL gas geven en dan de koppeling RUSTIG laten opkomen, dan is het ongeveer onmogelijk dat de motor afslaat, en trek je toch vlot op. Beetje proberen, dan ken je de grenzen van de auto zo, en rijdt je binnen de korste keren weg met piepende bandjes.
pi_32899861
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:56 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Dat had ik in t begin ook...gewoon VEEL gas geven en dan de koppeling RUSTIG laten opkomen, dan is het ongeveer onmogelijk dat de motor afslaat, en trek je toch vlot op. Beetje proberen, dan ken je de grenzen van de auto zo, en rijdt je binnen de korste keren weg met piepende bandjes.
Ik laat sowieso altijd rustig mijn koppeling opkomen. Bij aangrijpingspunt beetje gas erbij en hoppa naar z'n 2.
'The Less you know, The more you believe'
pi_32900994
quote:
Op woensdag 7 december 2005 19:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik had weer rijles van Youri Was niet verwacht, aangezien Youri alleen op disndag- en donderdagavond me rij-instructuer vervangt, maar nou wilde me rij-instructeur nog een middagje extra vrij en had ik dus weer Youri

Rijles op zich ging best goed, bijzondere verrichtingen ook ( keren en fileparkeren) alleen bij sommige kruispunten was ik nog Mevrouw Schumacher Volgende week donderdagavond weer les ( van Youri dus) en dan nog maar eens die kruispunten goed oefenen

valt me trouwens wel op dat Lambrusco helemaal niet meer heeft gepost na dat blowgrapje
Heb je eigenlijk al een TTT gehad of krijg je die niet??
pi_32905713
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:06 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Ik laat sowieso altijd rustig mijn koppeling opkomen. Bij aangrijpingspunt beetje gas erbij, doorgaan tot 4k toeren, om niet al het verkeer op je te laten wachten en hoppa naar z'n 2.
beter
pi_32909081
quote:
Op woensdag 7 december 2005 20:49 schreef Raissa het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk al een TTT gehad of krijg je die niet??
Die heb ik een tijdje geleden al gehad, maar helemaal verneukt
pi_32911419
Zo stom! Afgelopen maandag had ik mijn eerste les na mijn tegenvallende TTT. Het ging veel & veel beter dan tijdens de TTT. Echt stom!

Straks mijn 26e rijles.
pi_32915961
Zul je altijd zien, Toad, dat is zoiets wat mij ook zou overkomen. Ik heb soms hele goede lessen en soms lessen waarvan mensen die me zien rijden zullen denken dat ik het voor de 1e keer doe

Ik mag nu weer lekker 2 uurtjes rijden.
And you know I might
pi_32916046
Ik moet half 2 weer 2 uur lessen
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32918727
aaargh
ik zit zo vreselijk tegen de theorie aan te hikken
de regels weet ik op zich wel.
ik ga het meest de fout in bij vragen waar cijfers aan te pas komen.
de vragen over alcohol, de verschillen tussen microgrammen en die andere 0,5 en 220, wtf is het verschil
en hoeveel meter van te voren je waar moet aangeven dat je van de weg af wil ofzo
ik heb net 2 proefexamens gemaakt, en had respectievelijk 8 en 14 fouten
zo kom ik er nooit natuurlijk
wie kan me wat tips geven, of me even wat beter laten voelen?
moet ik maar gewoon een afspraak maken voor de theorie en het beste hopen

help
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32919491
quote:
en hoeveel meter van te voren je waar moet aangeven dat je van de weg af wil ofzo
daar heb je niet echt een bepaalde afstand voor toch Staat iig niet in mn anwb boekje, maar dat is ook zo'n onzin, dat vragen ze nooit.

0,5 promille of 220 microgram per liter alcohol mag je in je bloed hebben.
voor beginnende bestuurders wat dit btw volgens mij 0,2 promille toch?
pi_32920111
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:19 schreef Repeat het volgende:

[..]

daar heb je niet echt een bepaalde afstand voor toch Staat iig niet in mn anwb boekje, maar dat is ook zo'n onzin, dat vragen ze nooit.

0,5 promille of 220 microgram per liter alcohol mag je in je bloed hebben.
voor beginnende bestuurders wat dit btw volgens mij 0,2 promille toch?
ja, met die proefexamen cd
als je op een 50 km weg rijdt, en je nadert een afslag of kruispunt [ofzo, blabla]
het antwoord was iig 100 meter van te voren knipperen
ik belde net voor een reservering, en de eerste plek is pas 10 januari
dat is veel te ver weg, zeker voor mij, omdat ik er zo tegenaan zit te hikken
zijn er hier mensen ook wel eens gewoon heengegaan om je op de reservelijst te laten zetten?
pi_32920846
Mijn les ging lekker Ging allemaal lekker soepel, de rotondes gingen goed en zelfs het straatje keren ging best aardig vandaag hoewel ik telkens OF te vroeg OF te laat instuur, en heel af en toe op tijd Alleen het achteruit inparkeren ging niet zo lekker, hoewel ik daar eerst niet zo'n moeite mee had

MissyMirjaM; die afstand wanneer je moet aangeven voor je de weg af wil heb ik nog nooit van gehoord Ook niet van mijn instructeur of zo.
And you know I might
pi_32920971
quote:
Op donderdag 8 december 2005 16:12 schreef rena het volgende:
Mijn les ging lekker Ging allemaal lekker soepel, de rotondes gingen goed en zelfs het straatje keren ging best aardig vandaag hoewel ik telkens OF te vroeg OF te laat instuur, en heel af en toe op tijd Alleen het achteruit inparkeren ging niet zo lekker, hoewel ik daar eerst niet zo'n moeite mee had

MissyMirjaM; die afstand wanneer je moet aangeven voor je de weg af wil heb ik nog nooit van gehoord Ook niet van mijn instructeur of zo.
ha, ben ik dan de enige
ik wist wel dat je, als je wil uitvoegen op de snelweg, je dat 600 m. van te voren aan moet geven
[zei mijn instructeur zelfs]
maar blijbaar hoef ik me niet eens druk te maken over dat soort domme vragen
pi_32920993
Moet je volgens mij ook gewoon doen als het een goed moment is, en rekening houden met het andere verkeer ed. Ligt meer aan de situatie dan dat het een vaste afstand is. Als ze dat vragen op het theorie examen dan vreet ik dit toetsenbord wat voor me ligt op
pi_32921025
nouja, dat soort vragen vind ik sowieso je reinste onzin.
alsof ik met een lijst en een calculator voor me in de auto zit, om steeds uit te rekenen wat mijn rem afstand is, mijn stopafstand, wanneer ik moet gaan knipperen, enz. enz.
pi_32921031
quote:
Op donderdag 8 december 2005 15:44 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ja, met die proefexamen cd
als je op een 50 km weg rijdt, en je nadert een afslag of kruispunt [ofzo, blabla]
het antwoord was iig 100 meter van te voren knipperen
ik belde net voor een reservering, en de eerste plek is pas 10 januari
dat is veel te ver weg, zeker voor mij, omdat ik er zo tegenaan zit te hikken
zijn er hier mensen ook wel eens gewoon heengegaan om je op de reservelijst te laten zetten?
Yup, reservelijst werkt prima
Zo vroeg mogelijk heen gaan, nummertje trekken, 2 uur wachten, en spul inleveren met je nummertje.
En niet zoals ik vergeten een nummertje te trekken zodat je alsnog niet op de reservelijst kan
pi_32921048
haha veldmuis
wat is zo vroeg mogelijk ?
pi_32921221
Dan heb je een laag nummertje, waardoor je meer kans hebt.
Als er 100 man komen...he, moet ik dit echt uitleggen?
pi_32921283
nee, ik bedoelde, om hoelaat ben jij gegaan
pi_32921374
Ik ben 2 keer gezakt.. Maandag moet ik om 3 uur.. maar ga 3 uur eerder en dan hopen dat ik op de reservelijst kan.. zoniet, ff lekker leren daar.. Ja, kmoet wat.. heb 20 dec TTT dusja!
KLAAS JAN HUNTELAAR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')