Ach, wat moet je met een TTTquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nee, dat kan idd niet, dus hij zal het wel moeten halen van te voren, anders dan gaat TTT niet door nee
Ik moet ook de 21e afrijden.. Heb alleen nog een les op 9 december staan.. De rest moet nog geplanned worden..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:35 schreef MaPo het volgende:
Geslaagden gefeliciteerd![]()
![]()
Ik ben 21 december aan de beurt, afrijden![]()
Tot die tijd nog ff 5 lessen (waarvan 1 voor het examen) en dan is het zover.
Ik ben ook net terug, ging opzich goed, ware het niet dat ik de motor bij het wegrijden 3 keer achter elkaar liet afslaan op dezelfde plek.. Ik echt van wtfquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef Robin__ het volgende:
Ik ben ook net terug, wat een kut les zeg![]()
Gewoon totaal hoofd dr niet bij hebben, afslagen (binnen bebouwde kom) missen, links en rechts door elkaar halen *hier rechts* ik 50 meter verder leuk links voorsoorteren bij het stoplicht aldaar) en dat soort fratsen gewoon 3 keer.. paar keer gezeik over te hard rijden (hoor je m normaal nooit over, kan je nagaan) eenrichtings weg vanaf verkeerde kant (bijna) in rijden (station bussum) met als gevolg dat er 80 mensen op mij stonden te wachten (en ik op hun
) kijken ging kut, knipperlicht vergeten... naar de pook kijken bij het terugschakelen op een afrit (JAH! doe dan ook niet zo spastisch met je poot man.. daar keek ik naar:'( ) fileparkeren eindigde met 1 wiel op de stoep, straatje keren moest ik een keer extra steken, hopeloze inhaal acties op de snelweg (of 5km vast zitten achter een klote aanhanger op de snelweg.. (waar ik in het begin makkelijk omheen kon))
Donderdag weerkan niet wachten..
Hoeveel lessen heb jij nou intussen gehad, eigelijk? Je loopt ook al heel wat maandjes rond hier, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef Sylvana het volgende:
ik heb morgen weer rijles, nou maar es echt gaan proberen om rustig te rijden en op tijd beginnen met alles, dan kom ik ook veel beter uit met me kijkgedrag
dat heb ik ook wel hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
En verder heb ik ook wel vaak dat ie zegt volgende links en dat ik dan doorrij en de weg daarna pak, soms best lastig als je dan daardoor een heel stuk moet omrijdenVolgende keer dus maar beter opletten op waar ik heen moet van die kerel
ik heb nou 35 lessen gehad ofzo, loop hier idd sinds eind januari rond ja, en dat blijf ik volgens mij nog wel even doen ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb jij nou intussen gehad, eigelijk? Je loopt ook al heel wat maandjes rond hier, toch?
Oooow, 35 lessen pas, valt best mee toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb nou 35 lessen gehad ofzo, loop hier idd sinds eind januari rond ja, en dat blijf ik volgens mij nog wel even doen ook
mja, ik heb maar 1 keer in de week les he, en dan duurt het een beste tijdquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Oooow, 35 lessen pas, valt best mee toch?
Ik heb weken gehad dat ik 5 uur les had joh.
mijn ouders betalen 1 les in de week, en willen niet meer lessen per week betalen en zelf heb ik er het geld niet voor, dus dan houdt het opquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:28 schreef veldmuis het volgende:
Kan je niet een lesje meer aanvragen dan?
Ik had iig als ik 1x in de week les had dat ik er weer ff in moest komen, bij 2x in de week nergens last van.
Eigelijk is t totaal nutteloos dat ik mn rijbewijs heb, denk dat ik er in die 5 weken dat ik t heb nog geen 200km op heb zitten.
Joh, ik heb er ook al 36 gehad, begin/midden januari pas op (krijg het vrijdag te horen). Succes volgende week (was het toch?)quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:20 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb nou 35 lessen gehad ofzo, loop hier idd sinds eind januari rond ja, en dat blijf ik volgens mij nog wel even doen ook
zo kom je er toch ook welquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
mijn ouders betalen 1 les in de week, en willen niet meer lessen per week betalen en zelf heb ik er het geld niet voor, dus dan houdt het op
uhm, mijn examen is nog niet aangevraagd hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Joh, ik heb er ook al 36 gehad, begin/midden januari pas op (krijg het vrijdag te horen). Succes volgende week (was het toch?)![]()
vast wel een keerquote:
Oh, ik dacht zoiets te lezen hierboven.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, mijn examen is nog niet aangevraagd hoorEn dat gaat nog wel ff duren ook ben ik bang voor
![]()
verkeerd gelezen dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, ik dacht zoiets te lezen hierboven.![]()
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:00 schreef ImPrEzA het volgende:
Jeej, theorie gehaald met 3 foutIk had t niet verwacht, ik twijfelde echt ZO vaak gewoon.. maar goed, nu eventjes het CBR afbellen voor volgende week
ik heb het ook nog wel es hoor, dat ik met de koppeling nog ingetrapt door de bocht wil, ik vind het op de een of anere manier gewoon fijner rijdenquote:Op woensdag 7 december 2005 11:39 schreef missblack het volgende:
Ook heb ik de neiging de koppeling pas in de bocht op te laten komen. Hierdoor moet ik dan weer bijremmen.
Dit is een stom automatisme wat erin is geslopen..( uit angst dat de motor afslaat ), Hebben meer mensen hier problemen met de koppeling?
Ehm als je remt zonder je koppeling in te trappen slaat je auto af??quote:Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef ForumGek het volgende:
Als je je koppeling hebt iongedrukt kan je niet op de rem trappen. Als er dan bijvoorbeeld plotseling een fietser/voetganger/auto op je route staat kan je niet remmen. Ik zeg het niet vaak, maar dat is dus daadwerkelijk Levensgevaarlijk !
Wie heeft je dat nou weer wijsgemaakt?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:59 schreef ForumGek het volgende:
Als je je koppeling hebt iongedrukt kan je niet op de rem trappen.
Nou, als je vanuit zn 3 je koppeling intrapt en je dan de bocht neemt ga je een stuk harder dan wanneer je al terug geschakeld bent naar zn 2..quote:Op woensdag 7 december 2005 13:51 schreef Repeat het volgende:
Dr is opzich toch niks mis mee om met een ingedrukte koppeling een bocht te nemen?
Sorry, maar ik moet je toch even uitlachenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:20 schreef ForumGek het volgende::D:D !11
;D !11one!11
Mijn hemel !!
Ik zat met me hoofd erbij dat je met links remt en koppelt, maar Koppel is links en rem/gas is rechts !
En ik ben met de auto opde plek gekomen waar ik nu zit
Dus jij zet in het vervolg je cc op 8 km/u en gaat met alleen je hand aan de handrem over B-weggetjes naar huisquote:Op woensdag 7 december 2005 14:20 schreef ForumGek het volgende::D:D !11
;D !11one!11
Mijn hemel !!
Ik zat met me hoofd erbij dat je met links remt en koppelt, maar Koppel is links en rem/gas is rechts !
newbie!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:20 schreef ForumGek het volgende::D:D !11
;D !11one!11
Mijn hemel !!
Er zijn dingen die je moet toepassen (je ziet een foto van een auto waarbij een plank uitsteekt over de voorkant van het dak; Mag dit?) Er zijn ook dingen die je simpelweg kunt leren (je ziet een foto van een bord; betekenis van dit bord.) Er zijn ook dingen die ik niet in het hele boekje heb zien staan...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:41 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik moet vrijdag voor het theorie examen, in een weekje geleerd. Maar wat vragen ze nou zoal op dat examen? Gewoon letterlijk wat er staat in het boekje? Of meer die dingen die je geleerd hebt dat die toegepast worden op die vragen, en je dus niet zomaar dingen uit het hoofd moet leren maar ook echt moet snappen en toepassen?
Dat is inderdaad een goede, gewoon oefenen via de vragen en jezelf controleren.. Cd-rom van de ANWB en van iets waarvan ik ff de naam kwijt ben zijn super handig.. Zeker aan te raden..!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:45 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je geen boekje met vragen? Die moet je goed oefenen, dan weet je wat er van je verwacht wordt.
Je hoeft die regels op het examen echt niet te kunnen toepassen hoor. In het echt komt er tenslotte ook altijd een geel autootje van links op precies dezelfde kruising.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:41 schreef Jim.Beam het volgende:
Ik moet vrijdag voor het theorie examen, in een weekje geleerd. Maar wat vragen ze nou zoal op dat examen? Gewoon letterlijk wat er staat in het boekje? Of meer die dingen die je geleerd hebt dat die toegepast worden op die vragen, en je dus niet zomaar dingen uit het hoofd moet leren maar ook echt moet snappen en toepassen?
Moet?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:54 schreef ForumGek het volgende:
3 soorten vragen:
- JA / Nee
- A/B/C/D
- Openvragen (hoef je alleen getal in tevullen zoals hoeveel cm je auto uit mag steken, hoeveel mg alcohol jeinje bloed moet hebbenenz.
Feli!quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:08 schreef Gelderland het volgende:
jaja, ik heb lang gewacht om dit te typen MAAR ik ben de 1e keer:![]()
Geslaagd
![]()
![]()
rijbewijs![]()
het ging allemaal gewoon goed!! ben echttt blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |