Vriend je capslock staat volgens mij aanquote:Op woensdag 30 november 2005 06:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!
IK VIND DAT ZOIETS TOTAAL NIET GEACCEPTEERD KAN WORDEN; EEN INSTRUCTEUR (EEN BROEKIE VAN 26) DIE AANRAADT TE GAAN BLOWEN VOOR HET AUTORIJDEN>>?? DAT VENTJE MOET METEEN EEN ANDERE BAAN GAAN ZOEKEN. BIJ MIJ ZOU HIJ HANGEN.
WAT VINDT DE REST HIERVAN?
LEES HET THEORIEBOEK ER EENS OP NA. FLUORISEER DE TEKST EENS DIE OVER HET DEEL ONDER INVLOED RIJDEN GAAT... EN SCHUIF HET ONDER ZIJN NEUS.
jij bent niet bekend met het begrip sarcasme?quote:Op woensdag 30 november 2005 06:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!
IK VIND DAT ZOIETS TOTAAL NIET GEACCEPTEERD KAN WORDEN; EEN INSTRUCTEUR (EEN BROEKIE VAN 26) DIE AANRAADT TE GAAN BLOWEN VOOR HET AUTORIJDEN>>?? DAT VENTJE MOET METEEN EEN ANDERE BAAN GAAN ZOEKEN. BIJ MIJ ZOU HIJ HANGEN.
LEES HET THEORIEBOEK ER EENS OP NA. FLUORISEER DE TEKST EENS DIE OVER HET DEEL ONDER INVLOED RIJDEN GAAT... EN SCHUIF HET ONDER ZIJN NEUS.
doe es rustig joh, hij maakte maar een grapje hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 06:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!
balen zeg, heb je wel vrijstelling of ook niet?quote:Op woensdag 30 november 2005 09:18 schreef Toad het volgende:
Jeetje door de zenuwen ging m'n TTT echt niet lekker.
quote:Op woensdag 30 november 2005 13:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet dat met zo'n hysterische post?![]()
Waarschijnlijk gewoon een grapje van die man, lijkt me.
Oh, en fluoriseren highlighten?(of gewoon markeren
) kent het woordenboek niet.
Oh zo.quote:
Voor jou kan een lekker jointje ook geen kwaad, denk ik zoquote:Op woensdag 30 november 2005 06:37 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!
Nee, maar volgens mij is dit voornamelijk omdat de rest ook niet lekker ging. De bijzondere verrichtingen gingen eigenlijk wel redelijk. Nu is mijn praktijkexamen een maandje verzet (naar januari) dus heb ik nog even tijd....quote:Op woensdag 30 november 2005 13:54 schreef Sylvana het volgende:
[..]
balen zeg, heb je wel vrijstelling of ook niet?
quote:Op woensdag 30 november 2005 14:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh zo.Dan is het volgens de dikke van Dale hoogstens fluoresceren.
veel succesquote:Op woensdag 30 november 2005 14:53 schreef Repeat het volgende:
28 december mn theorie-examen gereserveerd in rijswijk
Dat eerste punt zit toch eigenlijk al in punt 2quote:Als je in het bezit bent van rijbewijs B mag je bepaalde aanhangwagens trekken. Dit zijn:
* Aanhangwagens waarvan de maximum toegestane massa niet meer bedraagt dan 750 kilogram.
* Aanhangwagens met een toegestane massa van meer dan 750 kilogram, maar dan mag de toegestane maximum massa van de aanhangwagen niet meer bedragen dan de ledige massa van de auto. Samen, de aanhangwagen plus auto mag het gewicht niet boven de 3500 kilogram uitkomen.
idd, vond ik toen ookquote:Op woensdag 30 november 2005 16:12 schreef Repeat het volgende:
jezus wat is dat onduidelijk over die aanhangers enz zeg![]()
waar heb je vooral moeite mee dan? Welke onderwerpen zeg maar?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:15 schreef rena het volgende:
Ik moet ook mijn theorie eens aan gaan vragen van mijn instructeurIk les al vanaf juli, maar die theorie krijg ik er gewoon niet in
Ik heb nog steeds als ik oefen meer dan 10 fout, ik denk dat ik het echt nooit haal
![]()
Aanhangwagen mag maar < dan 750 kg wegenquote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef Repeat het volgende:
dit snap ik niet:
[..]
Dat eerste punt zit toch eigenlijk al in punt 2Waarom noemen ze dat eerste punt dan nog apart...
en wat moet ik dan antwoorden op het examen? 750kg?
das wel vaag, meestal is het andersomquote:Op woensdag 30 november 2005 16:20 schreef rena het volgende:
Vooral de voorrangsregels, in de praktijk gaat dat wel gewoon goed, maar in de theorie..![]()
Is er een mogelijkheid om theorieles(sen) te volgen bij jouw rijschool? Voor mij is dit erg effectief geweest destijds.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:15 schreef rena het volgende:
Ik moet ook mijn theorie eens aan gaan vragen van mijn instructeurIk les al vanaf juli, maar die theorie krijg ik er gewoon niet in
Ik heb nog steeds als ik oefen meer dan 10 fout, ik denk dat ik het echt nooit haal
![]()
hoeveel kosten die theorielessen eigenlijk bij elkaar?quote:Op woensdag 30 november 2005 17:03 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Is er een mogelijkheid om theorieles(sen) te volgen bij jouw rijschool? Voor mij is dit erg effectief geweest destijds.(vier lessen van één uur gevolgd, in één keer geslaagd, vier foutjes
)
Voor de 1e regel gelden de regels van het tweede gedeelte niet.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef Repeat het volgende:
ja maar als je dat eerste stuk over die < 750kg weglaat, dan dekt het 2e stuk toch nog steeds alles
nee want je mag dus kennelijk ook een aanhanger van <750 kg slepen met een auto die leeg meer dan 2750 kg weegt of een aanhanger van <750 kg met een auto die minder dan de aanhanger weegt (smart?quote:Op woensdag 30 november 2005 16:31 schreef Repeat het volgende:
ja maar als je dat eerste stuk over die < 750kg weglaat, dan dekt het 2e stuk toch nog steeds alles
quote:Op woensdag 30 november 2005 17:12 schreef Repeat het volgende:
60¤ voor de cursus zelf bij mijn rijschool, excl boeken etc.
104 incl boeken en 150 incl boeken en examen + vervoer.
Vond ik te duur, zoiets kan ik ook wel zelf uit een boekje + wat oefenvragen
Correctquote:Op dinsdag 29 november 2005 22:36 schreef Repeat het volgende:
[..]
zo uit mn hoofd:
20cm, 1,6mm. Over die bushalte staat niks in mn boekje geloof ik... Dat ga ik zo even bekijken, al staat me wel bij dat je niet bij een bushalte mag parkeren... Maar als ik dan zou moeten gokken zou ik voor 5 meter gaan, aangezien het allemaal 5 meter is, bij kruispunten enz
het staat dus wel in mn boekje, maar dan bij stilstaan () en daar staat dus dat je niet minder dan 12 meter van een bushalte mag stilstaan... (behalve voor uitstappen passagiers ed).
Dat had ik dus niet geweten zoToch nog maar even doorkijken dat boekje dan
Bij mij koste een theorieles van één uur 5 euro. Vier theorielessen waren dus 20 euro. Voor mij is het heel effectief geweest.quote:Op woensdag 30 november 2005 17:10 schreef wlsandman het volgende:
[..]
hoeveel kosten die theorielessen eigenlijk bij elkaar?
750kg (totaal) zal wel een of andere grens zijn.. moeten aanhangwagens zwaarder dan dat niet een eigen kenteken hebben tegenwoordig ofzo of misschien een andere regel die je voor je E achter B vast moet kennen.quote:Op woensdag 30 november 2005 16:04 schreef Repeat het volgende:
dit snap ik niet:
[..]
Dat eerste punt zit toch eigenlijk al in punt 2Waarom noemen ze dat eerste punt dan nog apart...
en wat moet ik dan antwoorden op het examen? 750kg?
Als ze een vraag stellen waar ledig gewicht en gewicht van auto in voorkomt dan pas slaat het op punt 2quote:Op woensdag 30 november 2005 17:19 schreef Repeat het volgende:
maar als ze het vragen op het examen dus 750kg invullen, omdat voor die 2e catagorie geen maximumgewicht te noemen is (als je het gewicht van de auto niet weet) ?
Is geen gediscussieer , maar meer een uitlegquote:Op woensdag 30 november 2005 18:45 schreef Gelderland het volgende:
wat een gediscussieër over die aanhanger...zullke moeilijke vragen krijg je toch niet op je examen...en anders heb je er maar 1 fout....je kan beter je tijd in andere vragen stoppen zodat je die wél goed hebt. Overigens heb je altijd meerkeuze en stellen ze geen lastige vragen....
in dit geval misschien beetje overdreven.. maar je leert je theorie niet alleen om dat papiertje te halen maar voor de veiligheid op de weg hoor, je moet het ook toepassenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:45 schreef Gelderland het volgende:
wat een gediscussieër over die aanhanger...zullke moeilijke vragen krijg je toch niet op je examen...en anders heb je er maar 1 fout....je kan beter je tijd in andere vragen stoppen zodat je die wél goed hebt. Overigens heb je altijd meerkeuze en stellen ze geen lastige vragen....
hoezo ben je 'bang' voor de TTTquote:
Niet bang, er gewoon geen zin inquote:Op donderdag 1 december 2005 12:54 schreef Gelderland het volgende:
[..]
hoezo ben je 'bang' voor de TTT....daar staat nou absoluut géén druk op toch?....gewoon relaxde rijden
...het is geen écht examen. Ja, je kunt wat dingen afsluiten...maar doe je die fout, dan is er NIETS aan de hand....
dus doe RELAXDE...zenuwachtig mag je worden bij je écht examen![]()
![]()
probeer gewoon te doen alsof het een examen is...(Dat doe je waarschjinlijk ook al)....want zoiets kan natuurlijk wél een stuk spanning wegnemen tijdens het échte examen....quote:Op donderdag 1 december 2005 13:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
Niet bang, er gewoon geen zin in
Verder weet ik dat als ik zenuwachtig ben ik super veel fouten ga maken, en sluit liever nu alvast wat af.. Maar ja, we zien het wel morgen
maakt niet uit. Verschilt meer per rijschool.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:43 schreef Repeat het volgende:
Wat is nu ongeveer de wachttijd tussen aanvragen en examen doen in Rijswijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |