Niet druk maken om al die cijfertjes!! Ze hameren daar echt niet zo op door! Ik heb bij mij theorie 1 vraag gehad waarbij ik zelf een getalletje moest invullen..quote:Op donderdag 8 december 2005 14:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
aaargh
ik zit zo vreselijk tegen de theorie aan te hikken
de regels weet ik op zich wel.
ik ga het meest de fout in bij vragen waar cijfers aan te pas komen.
de vragen over alcohol, de verschillen tussen microgrammen en die andere 0,5 en 220, wtf is het verschil
en hoeveel meter van te voren je waar moet aangeven dat je van de weg af wil ofzo
ik heb net 2 proefexamens gemaakt, en had respectievelijk 8 en 14 fouten
zo kom ik er nooit natuurlijk
wie kan me wat tips geven, of me even wat beter laten voelen?
moet ik maar gewoon een afspraak maken voor de theorie en het beste hopen
help
Ik weet het niet precies meer, een uur of 2 vantevoren. Verschilt per week hoelaat er examens zijn, daarvoor moet je gewoon even een CBR regiokantoor bellen. Dat 0900-nummer hielp bij mij niet echtquote:Op donderdag 8 december 2005 16:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, ik bedoelde, om hoelaat ben jij gegaan
Geloof het of niet maar ik heb juist deze wel vraag gehad op mijn examen.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef Raissa het volgende:
[..]
Verder heeft mijn instructeur altijd gezegd dat hij 600 meter van te voren (op een snelweg) aangeeft dat ie de snelweg afwil en dat je bij 300 meter je richtingaanwijzer aan moet zetten. Maar hier krijg je zeker geen vraag over op je theorie!
300 m. van te voren, bij het bord over het aantal km's naar de steden voor 't verkeer wat de snelweg blijft volgenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ha, ben ik dan de enige
ik wist wel dat je, als je wil uitvoegen op de snelweg, je dat 600 m. van te voren aan moet geven
[zei mijn instructeur zelfs]
Veel leren dan in 't weekend! Succes als je gaat iig!quote:Op donderdag 8 december 2005 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga morgen als ik tijd heb het cbr bellen om te informeren hoelaat de examens zijn, en dan misschien maandagochtend er gewoon heen
Wat voor dingen dan? Kijk gedrag? (en de snelheid)quote:Op donderdag 8 december 2005 22:39 schreef Frasier het volgende:
Ik heb nu ondertussen iets meer dan een maand m'n rijbewijs en sinds vorigeweek ook een eigen auto maar ik kan toch wel merken dat het precies volgens de regels rijden van tijdens het lessen er af en toe wel erg bij inschiet.
Maar aan de andere kant kreeg ik laatst van iemand nog een compliment dat ik wel erg netjes reed.
quote:Op donderdag 8 december 2005 22:33 schreef Sylvana het volgende:
En mensen die op rotondes hun knipperlicht niet aan hebben of pas heel laat is idd erg irritant
in de snelweg in het donker is het pas lastigquote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef rena het volgende:
[..]
Die moeten ze inderdaad heel, heel, heel erg hoge boetes geven, want dat is zo ongelovelijk irritant![]()
![]()
Ik heb vandaag trouwens ook voor het eerst ingehaald, vonden jullie dat ook zo eng of ben ik een mietje? Ik vond het doodeng toen ik er langs ging, ook al was er in de verste verte nog geen auto te zien![]()
Ik vond de eerste keer inhalen ook doodeng, en vind het nog steeds niet echt leuk om te doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:24 schreef rena het volgende:
[..]
Die moeten ze inderdaad heel, heel, heel erg hoge boetes geven, want dat is zo ongelovelijk irritant![]()
![]()
Ik heb vandaag trouwens ook voor het eerst ingehaald, vonden jullie dat ook zo eng of ben ik een mietje? Ik vond het doodeng toen ik er langs ging, ook al was er in de verste verte nog geen auto te zien![]()
uhh 4000 toeren vinnik wel rijkelijk veel hoor voor mijn dieseltje, Laatst 100km/p in z'n 3, tijdens het invoegen op de snelweg en had geen tijd om naar z'n 4 te schakelen. Oei kwam ik boven de 4000 toeren en je hoorde gewoon dat die motor het niet met me eens was.quote:
en juist op het examen moet je proberen in te halen als er een mogelijkheid is.....dan laat je zien dat je het kanquote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
ik vind inhalen ook best eng hoor, zeker op de snelweg heb ik toch gauw de neiging om erachter te blijven plakken
...en laten zien dat je ook zult gaan, want als je niet zelfverzekerd genoeg overkomt gaat niemand je ertussen laten.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Gelderland het volgende:
[..]
en juist op het examen moet je proberen in te halen als er een mogelijkheid is.....dan laat je zien dat je het kan(bijv. als er veel vrachtwagens rijden)
Wat ik lastig en nog steeds spannend vind is het invoegen om de snelweg op te komen als het erg druk is. Dán moet je in hele kort tijd naar een plek zoeken waar je er tussen kan én dan ook hopen dat andere je er tussen laten....![]()
Ik niet. Inhalen is tof!quote:Op donderdag 8 december 2005 23:58 schreef Sylvana het volgende:
ik vind inhalen ook best eng hoor, zeker op de snelweg heb ik toch gauw de neiging om erachter te blijven plakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |