Wil je die grafbak dan niet voor mijn villa parkeren, dank jequote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
Maar goed, ik kom wel een keertje langs in m'n toekomstige sportwagen hoor.![]()
![]()
Als t een grafbak is dan parkeer in 'm wel in je rijstbak ok?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je die grafbak dan niet voor mijn villa parkeren, dank je
't gaat om het weekend gevoelquote:Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen!!!
Het is weer bijna weekend.
Voor mij dan.... Al moet ik int weekend gewoon werken. Naja boeiend. Bijna weekend!
Ikquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Net HP6 uit. God damn... Mooi boek.
Wie heeft em ook al uit?
En wie is em aan het lezen?
Had ik ook soort van last van. Op het feit na dat ik om half 7 a 7 op moest dus em om half 1 weg gelegd heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ik
Gisternacht om half 1 begonnen en om half 5 had ik het uit(anders lees je even 200+ bladzijdes
) maar erg mooi boek ja, de laatste 100 pagina's kon ik hem gewoon niet meer neerleggen
Boek? Welk boek? ... Ooooooh boek!!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Had ik ook soort van last van. Op het feit na dat ik om half 7 a 7 op moest dus em om half 1 weg gelegd heb.
Ik heb nog eens nagedacht over de RAm air intake die je eerder postte, waar de 'geleerden' het niet mee eens waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:27 schreef Mex_ het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, voor het geld van een MX5 (nieuw, maar ook 2e hands) kun je momenteel geen betere sportieve roadster kopen. Het apparaat heeft RWD, een meer dan behoorlijk onderstel en een vrij aardig blokje wat je voor weinig geld hard kan laten lopen.
Voor wat betreft dromen, tja, de MX5 is voor mij absoluut geen droomauto, ik heb al vaker mede gedeeld wat ik graag wilde toen ik de MX5 kocht, betaalbaar, betrouwbaar (japans), klein/licht en rwd. Dat dan alleen de MX5 annex homo annex vrouwenauto overblijft zag ik niet meer als probleem na de eerste keer proefrijden. (ik kan het jullie allemaal aanraden, al zal het waarschijnlijk toch nooit gebeuren)
Ow ff snel gedichtje maken zometeen. Was t gisteren weer vergetenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:25 schreef omegaproject het volgende:
[...]
Anders geen kado morgen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow ff snel gedichtje maken zometeen. Was t gisteren weer vergeten![]()
Maria heeft hem ondertussen ook uit, ik heb alleen tijd voor boeken als ik op vakantie benquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Net HP6 uit. God damn... Mooi boek.
Wie heeft em ook al uit?
En wie is em aan het lezen?
Tjaah... Dat kan hequote:Op donderdag 1 december 2005 12:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Boek? Welk boek? ... Ooooooh boek!!
Ik ga liever naar de film over 4 jaarIk heb helemaal geen tijd meer om boeken te lezen ... besteed mijn vrije tijd liever aan stappen met vrienden en kijken van goeie series (American Dad!, LOST, BSG, Joey etc). Ik ga toch verdomme niet met een stapel hardcopy in mn nest liggen
Het enige wat je daarmee bewijst is dat je niet hard genoeg werkt en geen smaak mbt series hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tjaah... Dat kan he.
Boeken lezen is best okee hoor. En kan prima naast stappen met vrienden en kijken van middelmatige series.
Tenminste... Ik krijg het in mijn schema gepast.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maria heeft hem ondertussen ook uit, ik heb alleen tijd voor boeken als ik op vakantie ben
Dit is het topic waar het om gaat:quote:Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nog eens nagedacht over de RAm air intake die je eerder postte, waar de 'geleerden' het niet mee eens waren.
Dat van die trillingen klopt net als dat je een fles geluid kan laten geven.
Maar niet als er in die fles onderdruk heerst, en dat is nou net wat er gebeurd bij een motor.
Een NA motor zal alleen bij volgas bijna op 0 bar draaien, bij verminderde gasstand, zal er altijd onderdruk aanwezig zijn in het inlaat spruitstuk, dus ook in het lucht aanzuig circuit, tot en mét het filter aan toe
Nou, doe mij er dan maar eentjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat Jeremy zei ging dus niet over de Miata, maar over een ander Koreaans/Japans gebakje. Maar zoals Floris terecht opmerkt is het gewoon een massaproductieding voor vrouwen.
Haal je rijbewijs eerst maar eensquote:
Dat ging over het linkje in de 1e post... De foto's die ik gepost had waren van later in het projectquote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef daNpy het volgende:
Haha, die eerste reply is al om te lachen man. Gebaseerd op temperatuur, terwijl die inlaat nu verder van de uitlaat af zit
Je bedoelt de Rijmpietquote:Op donderdag 1 december 2005 13:02 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Anders geen kado morgen hoor
Dr zijn trouwens maar iets van 7 gedichtjes binnengekomen (toen ik gister keek iig) Echt beetje waardeloosWel lekker weinig werk voor Laurens
Doe eens lief tegen de grote mensenquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef _DeBje_ het volgende:
En houden jullie toch es op met je gezeik over auto's die je niet hebt, damn...
Bakkes verder als jullie 10 jaar ouder zijn en evt. zo'n klotebak hebben.
Zucht...
![]()
Ga naar forum.makeup.nlquote:Op donderdag 1 december 2005 13:51 schreef _DeBje_ het volgende:
En houden jullie toch es op met je gezeik over auto's die je niet hebt, damn...
Bakkes verder als jullie 10 jaar ouder zijn en evt. zo'n klotebak hebben.
Zucht...
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:53 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen de grote mensen![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:03 schreef blieblie het volgende:
Ik zie het al... We doen vriendelijk tegen elkaar.
Yeahquote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef blieblie het volgende:Hoi! Ben je nu al thuis? Al tijd gehad om te ontstressen?
Ben niet zo bedreven in dat onderwerpquote:Op donderdag 1 december 2005 14:17 schreef r8ality het volgende:
Weet je wat. We gaan het gewoon over neuken hebben. Eventueel met meerdere personen (tegelijk), familie (), kennissen, you name it. Ik doe alvast niet mee.
*verkapte "ik wil mn nichtje nemen" postquote:Op donderdag 1 december 2005 14:17 schreef r8ality het volgende:
Weet je wat. We gaan het gewoon over neuken hebben. Eventueel met meerdere personen (tegelijk), familie (), kennissen, you name it. Ik doe alvast niet mee.
Neej, denk het niet. Moet nog wat voor school doen en zit Harry te lezen, al loop ik achter ---> Deel 4 has got my attention... Ben maandag naar de film geweest, was best leuk. Ben al eerder in het boek begonnen en toen vond ik 'm niet zo boeiendquote:
Je hebt me doorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*verkapte "ik wil mn nichtje nemen" post![]()
4 vond ik niet zo. 6 is echt enorm goedquote:Op donderdag 1 december 2005 14:34 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Neej, denk het niet. Moet nog wat voor school doen en zit Harry te lezen, al loop ik achter ---> Deel 4 has got my attention... Ben maandag naar de film geweest, was best leuk. Ben al eerder in het boek begonnen en toen vond ik 'm niet zo boeiend
Gelukkig ligt deel 5 ook nog op me te wachten haha...
Daarom blijf ik er steeds in hangen denk ik, ik vond tot nu toe 3 wel de beste... Dus ben benieuwd.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
4 vond ik niet zo. 6 is echt enorm goed.
Kun jij begrijpend lezen?quote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Daarom blijf ik er steeds in hangen denk ik, ik vond tot nu toe 3 wel de beste... Dus ben benieuwd.
3 is erg leuk jaquote:Op donderdag 1 december 2005 14:41 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Daarom blijf ik er steeds in hangen denk ik, ik vond tot nu toe 3 wel de beste... Dus ben benieuwd.
Kun jij dat? ---> Fuck you!quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:46 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Kun jij dat? ---> Fuck you!
Of misschien werken plaatjes beter --->![]()
Neef en nicht is geen incest ... in een ver gevorderd stadium zou het wel inteelt kunnen worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef blieblie het volgende:
Dat wordt geen incest vanavond Joost.
Ok, sorry Joost + Deb ... het zou dus wél incest zijn. Maar troost je, tot ongeveer 25 jaar geleden was het allemaal wat meer sociaal geaccepteerd. En zoals we weten: de seventies zijn hardstikke hip!quote:Incest betekent seksueel contact tussen verwanten. Het woord komt van het Latijnse 'incastus', wat 'onkuis' betekent.
Jah ... daar komt het op neerquote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef blieblie het volgende:
Ik wil net zeggen... Familie is gewoon incest hoor.
Joost moet dus gewoon ff wachten op de retrogolf.
Die staat klaar, morgen vanaf half 10 op te halenquote:
Morgen va half 10 feestje bij Feb thuisquote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef febster het volgende:
[..]
Die staat klaar, morgen vanaf half 10 op te halen
Mazda's zijn vrouwen auto's (behalve de RX7)quote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef blieblie het volgende:
Neej... tis nu het pc/console discussie uurtje, daarna komen de auto's en motoren weer en heeeeeeel misschien vinden we daaaarna nog een gaatje voor het onderwerp "neuken".
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef blieblie het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html.
Weten de heren dat ook weer.
Vind zelf eerst maar eens een gaatje om te neukenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef blieblie het volgende:
Neej... tis nu het pc/console discussie uurtje, daarna komen de auto's en motoren weer en heeeeeeel misschien vinden we daaaarna nog een gaatje voor het onderwerp "neuken".
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef blieblie het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html.
Weten de heren dat ook weer.
quote:it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests
Och och ... het heeft een vriendin hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vind zelf eerst maar eens een gaatje om te neuken![]()
Sex is eng.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vind zelf eerst maar eens een gaatje om te neuken![]()
We know... we knowquote:Op donderdag 1 december 2005 16:33 schreef blieblie het volgende:
Ow... vergeet ik deerachter te zetten
.
Hij heeft wel een errug grote IC, maar gaaf is het welquote:Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef daNpy het volgende:
Er zijn al mensen met een turbo in een DAFje
Daar was ik al achterquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Mijn broertje zegt dat ik mijn HD moet backuppen.
Ben benieuwd wat er vanmiddag gebeurd is toen ie der achter zat.
Trusten ventjequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:46 schreef FlowDesign het volgende:
Dat lucht op
Morgen weer werken => Slapen
Echt waar?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:44 schreef FlowDesign het volgende:
ow even een mededeling van algemeen nut:
VIA NET.WORKS IS EEN KANKERHOERENKUTKACHEL BEDRIJF!!!!!1111ONEONE222TWOTWO!!!111222![]()
![]()
![]()
Gelukkig weet je waar je het over hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef r8ality het volgende:
De XdoosRondom zuigt. Verdomme 3 jaar geleden waren PC's al in staat zulke beelden te leveren. Om over betere games maar niet te spreken.
PS3 komt denk ik pas hier op zijn vroegst over een jaar uit, ik kan me niet voorstellen dat ze hem hier "Spring 2006" kunnen leveren zonder dat ze ook maar 1 spel hebben laten zien en zonder dat ze ook maar 1 detail hebben laten horenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zou zeker gewacht hebben op de (reviews van de) PS3 voordat ik ook maar 1 van de 2 zou kopen.
Even ter info (misschien nuttig om te weten voor sommigen onder ons): Als je de nieuwste Ati Catalyst Control Center gaat installeren, dan moet je .NET Framework geïnstalleerd hebben. Installeer dan niet, ik herhaal NIET, .NET Framework versie 2 maar gewoon versie 1.1 want met versie 2 crashed Control Center al bij het opstarten. Daar heb ik dus een uur aan verspild vandaag![]()
Vertelquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Echt waar?.
Vrouwen.... Zucht.
Waarom bestaan ze uberhaupt.... Blugh.....
Ik heb zelf een PS2. Gekocht voor San Andreas. Dat half uitgespeeld tot San Andreas op de PC uitkwam, sindsdien heb ik het hele ding alleen nog maar gebruikt om DVD's te testen. My point exactly.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:10 schreef febster het volgende:
[..]
Gelukkig weet je waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |