Neef en nicht is geen incest ... in een ver gevorderd stadium zou het wel inteelt kunnen worden.quote:Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef blieblie het volgende:
Dat wordt geen incest vanavond Joost.
Ok, sorry Joost + Deb ... het zou dus wél incest zijn. Maar troost je, tot ongeveer 25 jaar geleden was het allemaal wat meer sociaal geaccepteerd. En zoals we weten: de seventies zijn hardstikke hip!quote:Incest betekent seksueel contact tussen verwanten. Het woord komt van het Latijnse 'incastus', wat 'onkuis' betekent.
Jah ... daar komt het op neerquote:Op donderdag 1 december 2005 15:26 schreef blieblie het volgende:
Ik wil net zeggen... Familie is gewoon incest hoor.
Joost moet dus gewoon ff wachten op de retrogolf.
Die staat klaar, morgen vanaf half 10 op te halenquote:
Morgen va half 10 feestje bij Feb thuisquote:Op donderdag 1 december 2005 15:41 schreef febster het volgende:
[..]
Die staat klaar, morgen vanaf half 10 op te halen
Mazda's zijn vrouwen auto's (behalve de RX7)quote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef blieblie het volgende:
Neej... tis nu het pc/console discussie uurtje, daarna komen de auto's en motoren weer en heeeeeeel misschien vinden we daaaarna nog een gaatje voor het onderwerp "neuken".
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef blieblie het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html.
Weten de heren dat ook weer.
Vind zelf eerst maar eens een gaatje om te neukenquote:Op donderdag 1 december 2005 16:09 schreef blieblie het volgende:
Neej... tis nu het pc/console discussie uurtje, daarna komen de auto's en motoren weer en heeeeeeel misschien vinden we daaaarna nog een gaatje voor het onderwerp "neuken".
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:21 schreef blieblie het volgende:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/35274458.html.
Weten de heren dat ook weer.
quote:it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests
Och och ... het heeft een vriendin hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vind zelf eerst maar eens een gaatje om te neuken![]()
Sex is eng.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Vind zelf eerst maar eens een gaatje om te neuken![]()
We know... we knowquote:Op donderdag 1 december 2005 16:33 schreef blieblie het volgende:
Ow... vergeet ik deerachter te zetten
.
Hij heeft wel een errug grote IC, maar gaaf is het welquote:Op donderdag 1 december 2005 16:24 schreef daNpy het volgende:
Er zijn al mensen met een turbo in een DAFje
Daar was ik al achterquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:05 schreef blieblie het volgende:
Mijn broertje zegt dat ik mijn HD moet backuppen.
Ben benieuwd wat er vanmiddag gebeurd is toen ie der achter zat.
Trusten ventjequote:Op vrijdag 2 december 2005 00:46 schreef FlowDesign het volgende:
Dat lucht op
Morgen weer werken => Slapen
Echt waar?quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:44 schreef FlowDesign het volgende:
ow even een mededeling van algemeen nut:
VIA NET.WORKS IS EEN KANKERHOERENKUTKACHEL BEDRIJF!!!!!1111ONEONE222TWOTWO!!!111222![]()
![]()
![]()
Gelukkig weet je waar je het over hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 22:51 schreef r8ality het volgende:
De XdoosRondom zuigt. Verdomme 3 jaar geleden waren PC's al in staat zulke beelden te leveren. Om over betere games maar niet te spreken.
PS3 komt denk ik pas hier op zijn vroegst over een jaar uit, ik kan me niet voorstellen dat ze hem hier "Spring 2006" kunnen leveren zonder dat ze ook maar 1 spel hebben laten zien en zonder dat ze ook maar 1 detail hebben laten horenquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:39 schreef FlowDesign het volgende:
Ik zou zeker gewacht hebben op de (reviews van de) PS3 voordat ik ook maar 1 van de 2 zou kopen.
Even ter info (misschien nuttig om te weten voor sommigen onder ons): Als je de nieuwste Ati Catalyst Control Center gaat installeren, dan moet je .NET Framework geïnstalleerd hebben. Installeer dan niet, ik herhaal NIET, .NET Framework versie 2 maar gewoon versie 1.1 want met versie 2 crashed Control Center al bij het opstarten. Daar heb ik dus een uur aan verspild vandaag![]()
Vertelquote:Op vrijdag 2 december 2005 02:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Echt waar?.
Vrouwen.... Zucht.
Waarom bestaan ze uberhaupt.... Blugh.....
Ik heb zelf een PS2. Gekocht voor San Andreas. Dat half uitgespeeld tot San Andreas op de PC uitkwam, sindsdien heb ik het hele ding alleen nog maar gebruikt om DVD's te testen. My point exactly.quote:Op vrijdag 2 december 2005 03:10 schreef febster het volgende:
[..]
Gelukkig weet je waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |