Ik had het niet over mezelf maar over IT'ers in het algemeen.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:25 schreef daNpy het volgende:
Mij boeit het niet of jij nou wel of geen leasebak krijgt
Of allebeiquote:Op woensdag 30 november 2005 13:21 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een MX5 als de tijd rijp is.
Liever dat dan een suffe Golf, Altea, 206 of Astra.
MX5 ieder jaar een half jaartje schorsen, als 2e auto met een max. aan km verzekeren, dan valt het wel mee. Je kan er ook nog voor kiezen je leasebak niet prive te gebruiken. (alleen zonde van je mx5 om die in 4 jaar compleet af te schrijvenquote:Op woensdag 30 november 2005 13:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Is te duur.
Bijtelling is behoorlijk voor een startertje
Schorsen kost 65¤ voor een periode van minimaal 3 maanden, het opnieuw op kenteken laten zetten kost je niks. Auto mag niet op de openbare weg staan.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:44 schreef blieblie het volgende:
Hoe duur is dat schorsen dan?
Belasting en (evt) verzekering.quote:Op woensdag 30 november 2005 14:04 schreef blieblie het volgende:
En wat bespaar je met het schorsen van een auto?
De wegenbelasting..... Maar verder?
Bij mijn weten had Porsche niet al te lang geleden hun eigen ronderecord met veel poeha 2 seconden verbeterd. Niet veel later had een Donkervoort het echter met meer dan een halve minuut verbeterd.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:12 schreef blieblie het volgende:
Maar dus... Voor de rest zal het me een rotzorg wezen wat jullie van de MX5 vinden. Ik vind em erg gaafen ga er zeker 1 kopen zodra ik het rijdende houden van dat ding kan betalen.
dat ronde record is overigens ook niet meer... Maar ze gaan binnenkort een nieuwe poging doen om het weer terug te pakken
Een MX5 is gewoon een erg leuke 2zits cabrio. Dat ie betaalbaar is is mooi meegenomen. Dattie relatief betrouwbaar is, is nog beter. En dattie *schijnt* best lekker sportief rijdt... Naja, das leukquote:Op woensdag 30 november 2005 18:38 schreef FlowDesign het volgende:
Maar al met al moet ik dus concluderen uit jullie (Mex, ArTic, BlieBlie) meningen dat de MX-5 gewoon een sportieve cabrio is voor mensen die geen geld hebben om iets beters te kopen.
Ik bedoel ok, voor het geld is het een hardstikke leuk bakkie. Maar ik zou het er niet voor over hebben hoor. Dan liever doorsparen voor een echte sportwagen. Want dat is nou juist wat die MX-5 niet is, het is gewoon geen sportwagen. Dus als je denkt van, ok dan maar geen sportwagen maar ik vind die MX-5 gewoon leuk (ook al word je uitgemaakt voor heaumeau, dat neem je dan op de koop toe) dan neem je die. Als je iets wil hebben waar je echt hard mee kunt rijden en gewaardeerd wordt door de rest van de mensheid, dan koop je een echte sportwagen. Punt.
Hoe kun je nou je dromen realiseren door ze realistisch te stellen?quote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef blieblie het volgende:
Voor mij is een MX5 geen compromis. Anders koop ik wel een Panda ofzo. Een stuk goedkoper als compromis. Imho moet je je dromen wel een tikkeltje realistisch stellen. Jah, mijn droom is een 430, een Zonda, een Viper of een DB9. Maar dat is voorlopig beetje onrealistisch.
Realistischer. Een MX5 als ik heeeeeeeeeel graag zou hebben (is overigens ietsjes anders dan echt dromen... Maar goed) is momenteel weinig realistisch hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Hoe kun je nou je dromen realiseren door ze realistisch te stellen?
Dan is het toch niet meer je droom die je realiseert?
Dan realiseer je je compromis.
Leuke flamequote:Op woensdag 30 november 2005 19:17 schreef blieblie het volgende:
Je gaat toch ook niet Natalie Portman of Gisele Bundchen najagen. Beetje realistisch denken mag wel hoor. Dus vind ik vrouwen die niet zo enorm perfect gevonden worden door anderen soms wel erg mooi & leuk. Ik krijg alleen het gevoel dat je niet snapt dat smaak persoonlijk is. Ik zou bijv. nooit van mijn leven een *flame mode aan* een 2de hands porsche als midlifecrisis solver in mijn garage willen hebben (een 911 GT3 nagelaten). Nouw... Je pa wel! Jouw pa zou weer nooit van zijn leven 90K uitgeven aan een Volvo. Tja.. Mijn pa weer wel.
Je zus hoef je niet in deze discussie te betrekken hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 19:35 schreef FlowDesign het volgende:
Ow en BTW er zijn ook zat mensen die nog steeds hun moeder zouden verkopen om met Michael Jackson te trouwen. Realistisch? Nee, zeker niet. Maar dat is hun droom. Blijkbaar worden ze daar gelukkiger door.
Die chick met dat haar op der arm?quote:Op woensdag 30 november 2005 20:34 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft Domino met Keira Knightley gezien?
Schijnt wel een okee film te zijn...
Volgens mij nietquote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die chick met dat haar op der arm?
Dat bedquote:Op woensdag 30 november 2005 20:39 schreef blieblie het volgende:
Studentenkamers #2
Wow, hoe relaxt woon je dan![]()
Die kerel woont tegenover de Slegte.
Ik droom eigenlijk meer over een mooi wagenpark, dan een eigen huisquote:Op woensdag 30 november 2005 19:53 schreef ArTiC het volgende:
Zowiezo zijn dromen ook gekoppeld aan je budget. Ik kan ook wel dromen van een Porsche maar waarom zou ik dromen van iets wat nooit bereikbaar zal zijn voor mij (omdat ik weet dat ik niet zo slim ben dat ik een topbaan kan krijgen). Ik zal de staatsloterij moeten winnen om zo'n droom na te kunnen jagen (voorlopig is de staatsloterij winnen al een droom).
Je Pa had als droom die Porsche en aangezien hij hem heeft kunnen kopen was die droom ook realistisch...een droom moet realistisch zijn, je moet er in kunnen geloven dat je hem bereiken kan toch. Ik kan me niet voorstellen dat je Pa af en toe niet de garage inloopt, naar die auto kijkt en denkt: Ja, hier heb ik me nou jaren en jaren voor ingezet..en ik heb het waargemaakt.
Mijn droom is voorlopig een eigen huis, voor die droom spaar ik, doe ik mijn uitertse best om mezelf te ontwikkelen op mijn werk om zo door te groeien zodat ik meer ga verdienen en mijn droom zo goed mogelijk waar kan maken. Als ik die droom bereikt heb dan droom ik wel weer verder van die S2000 of ITR
Kib heeft ook zo een bedquote:Op woensdag 30 november 2005 20:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat bed
Je zal maar lekker bezig zijn en met zijn 2en naar beneden storten
Met een auto kun je nog eens ergens komenquote:Op woensdag 30 november 2005 21:01 schreef blieblie het volgende:
Dat eigen huis kan je nog een investering noemen. Die auto's niet zo.
Of naja, in ieder geval een erg slechte investering.
Dat is dan 2 cent alstublieft.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:11 schreef r8ality het volgende:
Dromen zijn kut. Doe wat je moet doen en ga niet continue lopen piekeren van "als ik nou zus en dit en dat, dan kan ik later misschien wel blalblbla". Live by the moment.
Eminem out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |