Wil je die grafbak dan niet voor mijn villa parkeren, dank jequote:Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
Maar goed, ik kom wel een keertje langs in m'n toekomstige sportwagen hoor.![]()
![]()
Als t een grafbak is dan parkeer in 'm wel in je rijstbak ok?quote:Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wil je die grafbak dan niet voor mijn villa parkeren, dank je
't gaat om het weekend gevoelquote:Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen!!!
Het is weer bijna weekend.
Voor mij dan.... Al moet ik int weekend gewoon werken. Naja boeiend. Bijna weekend!
Ikquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Net HP6 uit. God damn... Mooi boek.
Wie heeft em ook al uit?
En wie is em aan het lezen?
Had ik ook soort van last van. Op het feit na dat ik om half 7 a 7 op moest dus em om half 1 weg gelegd heb.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ik
Gisternacht om half 1 begonnen en om half 5 had ik het uit(anders lees je even 200+ bladzijdes
) maar erg mooi boek ja, de laatste 100 pagina's kon ik hem gewoon niet meer neerleggen
Boek? Welk boek? ... Ooooooh boek!!quote:Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
Had ik ook soort van last van. Op het feit na dat ik om half 7 a 7 op moest dus em om half 1 weg gelegd heb.
Ik heb nog eens nagedacht over de RAm air intake die je eerder postte, waar de 'geleerden' het niet mee eens waren.quote:Op donderdag 1 december 2005 08:27 schreef Mex_ het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, voor het geld van een MX5 (nieuw, maar ook 2e hands) kun je momenteel geen betere sportieve roadster kopen. Het apparaat heeft RWD, een meer dan behoorlijk onderstel en een vrij aardig blokje wat je voor weinig geld hard kan laten lopen.
Voor wat betreft dromen, tja, de MX5 is voor mij absoluut geen droomauto, ik heb al vaker mede gedeeld wat ik graag wilde toen ik de MX5 kocht, betaalbaar, betrouwbaar (japans), klein/licht en rwd. Dat dan alleen de MX5 annex homo annex vrouwenauto overblijft zag ik niet meer als probleem na de eerste keer proefrijden. (ik kan het jullie allemaal aanraden, al zal het waarschijnlijk toch nooit gebeuren)
Ow ff snel gedichtje maken zometeen. Was t gisteren weer vergetenquote:Op donderdag 1 december 2005 12:25 schreef omegaproject het volgende:
[...]
Anders geen kado morgen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ow ff snel gedichtje maken zometeen. Was t gisteren weer vergeten![]()
Maria heeft hem ondertussen ook uit, ik heb alleen tijd voor boeken als ik op vakantie benquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Net HP6 uit. God damn... Mooi boek.
Wie heeft em ook al uit?
En wie is em aan het lezen?
Tjaah... Dat kan hequote:Op donderdag 1 december 2005 12:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Boek? Welk boek? ... Ooooooh boek!!
Ik ga liever naar de film over 4 jaarIk heb helemaal geen tijd meer om boeken te lezen ... besteed mijn vrije tijd liever aan stappen met vrienden en kijken van goeie series (American Dad!, LOST, BSG, Joey etc). Ik ga toch verdomme niet met een stapel hardcopy in mn nest liggen
Het enige wat je daarmee bewijst is dat je niet hard genoeg werkt en geen smaak mbt series hebtquote:Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef blieblie het volgende:
[..]
Tjaah... Dat kan he.
Boeken lezen is best okee hoor. En kan prima naast stappen met vrienden en kijken van middelmatige series.
Tenminste... Ik krijg het in mijn schema gepast.
quote:Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maria heeft hem ondertussen ook uit, ik heb alleen tijd voor boeken als ik op vakantie ben
Dit is het topic waar het om gaat:quote:Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nog eens nagedacht over de RAm air intake die je eerder postte, waar de 'geleerden' het niet mee eens waren.
Dat van die trillingen klopt net als dat je een fles geluid kan laten geven.
Maar niet als er in die fles onderdruk heerst, en dat is nou net wat er gebeurd bij een motor.
Een NA motor zal alleen bij volgas bijna op 0 bar draaien, bij verminderde gasstand, zal er altijd onderdruk aanwezig zijn in het inlaat spruitstuk, dus ook in het lucht aanzuig circuit, tot en mét het filter aan toe
Nou, doe mij er dan maar eentjequote:Op woensdag 30 november 2005 00:01 schreef r8ality het volgende:
[..]
Wat Jeremy zei ging dus niet over de Miata, maar over een ander Koreaans/Japans gebakje. Maar zoals Floris terecht opmerkt is het gewoon een massaproductieding voor vrouwen.
Haal je rijbewijs eerst maar eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |