abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32715138
quote:
Op woensdag 30 november 2005 22:45 schreef FlowDesign het volgende:
Maar goed, ik kom wel een keertje langs in m'n toekomstige sportwagen hoor.
Wil je die grafbak dan niet voor mijn villa parkeren, dank je
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_32715697
quote:
Op donderdag 1 december 2005 00:16 schreef ArTiC het volgende:

[..]

Wil je die grafbak dan niet voor mijn villa parkeren, dank je
Als t een grafbak is dan parkeer in 'm wel in je rijstbak ok?
Age of fruity enlightenment!
pi_32718699
Om een lang verhaal kort te maken, voor het geld van een MX5 (nieuw, maar ook 2e hands) kun je momenteel geen betere sportieve roadster kopen. Het apparaat heeft RWD, een meer dan behoorlijk onderstel en een vrij aardig blokje wat je voor weinig geld hard kan laten lopen.

Voor wat betreft dromen, tja, de MX5 is voor mij absoluut geen droomauto, ik heb al vaker mede gedeeld wat ik graag wilde toen ik de MX5 kocht, betaalbaar, betrouwbaar (japans), klein/licht en rwd. Dat dan alleen de MX5 annex homo annex vrouwenauto overblijft zag ik niet meer als probleem na de eerste keer proefrijden. (ik kan het jullie allemaal aanraden, al zal het waarschijnlijk toch nooit gebeuren)
pi_32719083
Goedemorgen!!!
Het is weer bijna weekend .
Voor mij dan.... Al moet ik int weekend gewoon werken . Naja boeiend. Bijna weekend!
pi_32719245
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:05 schreef blieblie het volgende:
Goedemorgen!!!
Het is weer bijna weekend .
Voor mij dan.... Al moet ik int weekend gewoon werken . Naja boeiend. Bijna weekend!
't gaat om het weekend gevoel

Dit weekend naar Disneyland Paris
pi_32719296
Met Maria of met je collega's .
pi_32719526
quote:
Op donderdag 1 december 2005 09:20 schreef blieblie het volgende:
Met Maria of met je collega's .
Met Maria
pi_32720547
Net HP6 uit. God damn... Mooi boek .
Wie heeft em ook al uit?
En wie is em aan het lezen?
pi_32722224
Een volvo van 90K ???

Weet je hoeveel R1's en Duc's je daar van kunt kopen

Iets met olie op het vuur enzo

pi_32722407
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft em ook al uit?
Ik

Gisternacht om half 1 begonnen en om half 5 had ik het uit (anders lees je even 200+ bladzijdes ) maar erg mooi boek ja, de laatste 100 pagina's kon ik hem gewoon niet meer neerleggen
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_32722995
quote:
Op donderdag 1 december 2005 11:55 schreef febster het volgende:

[..]

Ik

Gisternacht om half 1 begonnen en om half 5 had ik het uit (anders lees je even 200+ bladzijdes ) maar erg mooi boek ja, de laatste 100 pagina's kon ik hem gewoon niet meer neerleggen
Had ik ook soort van last van. Op het feit na dat ik om half 7 a 7 op moest dus em om half 1 weg gelegd heb.
pi_32723104
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:20 schreef blieblie het volgende:

[..]

Had ik ook soort van last van. Op het feit na dat ik om half 7 a 7 op moest dus em om half 1 weg gelegd heb.
Boek? Welk boek? ... Ooooooh boek!!

Ik ga liever naar de film over 4 jaar Ik heb helemaal geen tijd meer om boeken te lezen ... besteed mijn vrije tijd liever aan stappen met vrienden en kijken van goeie series (American Dad!, LOST, BSG, Joey etc). Ik ga toch verdomme niet met een stapel hardcopy in mn nest liggen

donderdag 1 december 2005 @ 12:32:24 #213
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32723276
quote:
Op donderdag 1 december 2005 08:27 schreef Mex_ het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken, voor het geld van een MX5 (nieuw, maar ook 2e hands) kun je momenteel geen betere sportieve roadster kopen. Het apparaat heeft RWD, een meer dan behoorlijk onderstel en een vrij aardig blokje wat je voor weinig geld hard kan laten lopen.

Voor wat betreft dromen, tja, de MX5 is voor mij absoluut geen droomauto, ik heb al vaker mede gedeeld wat ik graag wilde toen ik de MX5 kocht, betaalbaar, betrouwbaar (japans), klein/licht en rwd. Dat dan alleen de MX5 annex homo annex vrouwenauto overblijft zag ik niet meer als probleem na de eerste keer proefrijden. (ik kan het jullie allemaal aanraden, al zal het waarschijnlijk toch nooit gebeuren)
Ik heb nog eens nagedacht over de RAm air intake die je eerder postte, waar de 'geleerden' het niet mee eens waren.
Dat van die trillingen klopt net als dat je een fles geluid kan laten geven.

Maar niet als er in die fles onderdruk heerst, en dat is nou net wat er gebeurd bij een motor.
Een NA motor zal alleen bij volgas bijna op 0 bar draaien, bij verminderde gasstand, zal er altijd onderdruk aanwezig zijn in het inlaat spruitstuk, dus ook in het lucht aanzuig circuit, tot en mét het filter aan toe
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_32723486
Ik ben het cómpleet met daNpy eens
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_32723783
Hey ik wakker?

pi_32723810
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:25 schreef omegaproject het volgende:
[...]
Ow ff snel gedichtje maken zometeen. Was t gisteren weer vergeten
pi_32723958
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:56 schreef FlowDesign het volgende:

[..]

Ow ff snel gedichtje maken zometeen. Was t gisteren weer vergeten
Anders geen kado morgen hoor

Dr zijn trouwens maar iets van 7 gedichtjes binnengekomen (toen ik gister keek iig) Echt beetje waardeloos Wel lekker weinig werk voor Laurens

pi_32724261
quote:
Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft em ook al uit?
Maria heeft hem ondertussen ook uit, ik heb alleen tijd voor boeken als ik op vakantie ben
pi_32724368
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:25 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Boek? Welk boek? ... Ooooooh boek!!

Ik ga liever naar de film over 4 jaar Ik heb helemaal geen tijd meer om boeken te lezen ... besteed mijn vrije tijd liever aan stappen met vrienden en kijken van goeie series (American Dad!, LOST, BSG, Joey etc). Ik ga toch verdomme niet met een stapel hardcopy in mn nest liggen
Tjaah... Dat kan he .
Boeken lezen is best okee hoor. En kan prima naast stappen met vrienden en kijken van middelmatige series .

Tenminste... Ik krijg het in mijn schema gepast.
pi_32724393
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:18 schreef blieblie het volgende:

[..]

Tjaah... Dat kan he .
Boeken lezen is best okee hoor. En kan prima naast stappen met vrienden en kijken van middelmatige series .

Tenminste... Ik krijg het in mijn schema gepast.
Het enige wat je daarmee bewijst is dat je niet hard genoeg werkt en geen smaak mbt series hebt

pi_32724473
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:14 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Maria heeft hem ondertussen ook uit, ik heb alleen tijd voor boeken als ik op vakantie ben
quote:
Op donderdag 1 december 2005 12:32 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik heb nog eens nagedacht over de RAm air intake die je eerder postte, waar de 'geleerden' het niet mee eens waren.
Dat van die trillingen klopt net als dat je een fles geluid kan laten geven.

Maar niet als er in die fles onderdruk heerst, en dat is nou net wat er gebeurd bij een motor.
Een NA motor zal alleen bij volgas bijna op 0 bar draaien, bij verminderde gasstand, zal er altijd onderdruk aanwezig zijn in het inlaat spruitstuk, dus ook in het lucht aanzuig circuit, tot en mét het filter aan toe
Dit is het topic waar het om gaat:

http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=155485

Ben benieuwd naar de resultaten.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:42:30 #223
53520 _DeBje_
Religion means war...
pi_32725047
quote:
Op woensdag 30 november 2005 00:01 schreef r8ality het volgende:

[..]

Wat Jeremy zei ging dus niet over de Miata, maar over een ander Koreaans/Japans gebakje. Maar zoals Floris terecht opmerkt is het gewoon een massaproductieding voor vrouwen.
Nou, doe mij er dan maar eentje
Het enige goeie wat er uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven...
  donderdag 1 december 2005 @ 13:46:40 #224
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32725163
Haha, die eerste reply is al om te lachen man. Gebaseerd op temperatuur, terwijl die inlaat nu verder van de uitlaat af zit
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 1 december 2005 @ 13:47:07 #225
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_32725178
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:42 schreef _DeBje_ het volgende:

[..]

Nou, doe mij er dan maar eentje
Haal je rijbewijs eerst maar eens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')