Kan hem niet openenquote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef TimoBasso het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/wereldbeker.wma
Vast wel ja....quote:Op maandag 28 november 2005 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, historisch dieptepunt. Komen we wel weer uit hoor
Nee hoor, het seizoen 64/65 was nog slechter, ondanks het debuut van Cruijff, eindigden we dat seizoen op 3 punten van een degradatieplek op de 13e plaats.quote:Op maandag 28 november 2005 17:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Klopt, historisch dieptepunt. Komen we wel weer uit hoor
Seizoen is nog niet voorbij.quote:Op maandag 28 november 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, het seizoen 64/65 was nog slechter, ondanks het debuut van Cruijff, eindigden we dat seizoen op 3 punten van een degradatieplek op de 13e plaats.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, het seizoen 64/65 was nog slechter, ondanks het debuut van Cruijff, eindigden we dat seizoen op 3 punten van een degradatieplek op de 13e plaats.
Weet je wat mij frustrerend lijkt? Dat HEEFT f'noord weer eens een redelijk seizoen (dwz beter dan Ajax) en dan worden ze NOG geen kampioen..quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Die wedstrijd.. mocht ik als enigste leerling kijken op mijn basis schooltje in de aula.
Omdat ik als enigste voor Ajax was.(ik woonde onder de rook van Eindhoven)
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/ibg/wereldbeker.wma
![]()
Ik lig helemaal dubbelquote:Op maandag 28 november 2005 18:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat mij frustrerend lijkt? Dat HEEFT f'noord weer eens een redelijk seizoen (dwz beter dan Ajax) en dan worden ze NOG geen kampioen...
Zou er een verband bestaan tussen mijn stoppen en de resultaten van onze club?quote:Op maandag 28 november 2005 18:07 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet opeens waarom Golfer gestopt is met modden.
Ik zat meer aan een carriere move voor jou te denkenquote:Op maandag 28 november 2005 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou er een verband bestaan tussen mijn stoppen en de resultaten van onze club?![]()
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Buitenspelers dan uit de jeugd halen en laat ze maar een wedstrijdje of 7 staan.quote:Op maandag 28 november 2005 17:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb je daar geen Neeskens voor nodig.
Dat artikel eerder heeft gewoon gelijk. We speelden vroeger met Frank de Boer op linksback, Michael Reiziger op rechtsback. Beiden verdedigende backs die niet of nauwelijks op kwamen, omdat ze aanvallend tekort kwamen.
Misschien is het dus gewoon een goed idee om Vermaelen en Heitinga als backs in te gaan zetten, en Maduro centraal achterin. Dan kun je Emanuelson linkshalf zetten, Sneijder op de 10 en De Jong op de 6.
Oud en vertrouwd 4-3-3 met verdedigende backs. Natuurlijk nog wel 2 vleugelspelers halen
Voorbeeldjood?quote:Op maandag 28 november 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat meer aan een carriere move voor jou te denken.
Van Geel zit er net, dus die gun ik nog even de tijd voordat ik het van hem overneem.quote:Op maandag 28 november 2005 18:52 schreef HeatWave het volgende:
Ik zat meer aan een carriere move voor jou te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |