abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32847799
MADAGASCAR

ik blijf het een leuke film vinden ik heb hem nou al best vaak gezien maar hij verveeld mijn nooit
pi_32848088
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef kinky_queen het volgende:
JOHNNY GOT HIS GUN

Inside me I'm screaming, nobody pays any attention. If I had arms, I could kill myself. If I had legs, I could run away. If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself. I could yell for help, but nobody would help me.

Bovenstaande quote zegt waarschijnlijk genoeg over dit meesterwerk over een soldaat die al z'n ledematen verloren heeft evenals zijn gehoor en gezichtsvermogen. Doktoren hebben hem in leven weten te houden maar vraag niet hoe.

Kr8 van de film is dat je als kijker net zo m8teloos staat als de soldaat die eigenlijk wil sterven maar dat aan niemand kenbaar kan maken

Ik ben zwaar geraakt door emoties door deze mischien wel ultieme horrorfilm naast APOCALYPSE NOW.

De film werd een culthit nadat Metallica scenes gebruikte voor hun videoclip 'One'

[afbeelding]

Repeat after me: Darkness, imprisoning me! All that i see! Absolute horror...
Download of DVD, KQ? Ik wil deze film zooooo graag een keer zien.
  maandag 5 december 2005 @ 22:46:22 #189
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_32848927
A Sound of Thunder
Jezus Jezus Jezus Christus wat is dit SLECHT. Zulke slechte graphics heb ik nog nooit gezien en dat met een budget van 50mlj. Stop motion in Jason and the Arganouts ziet er realistischer uit.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs het dagelijkse leven in Chicago 2055 ziet er sneu uit . De autos die voor bij rijden, oei oei. Ze zien er vierkanter uit dan een vierkant zelf. Over 50 jaar is er geen aerodynamica meer nodig. De speelgoed autos in de Peugeot reclame zien er gestroomlijnder uit.

Toch maar een 2 omdat ik gelachen heb om de graphics en plot. Maar eigenlijk ,moet je huilen.

imdb 3.8 / cijfer 2.0
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_32849193
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:20 schreef fratsman het volgende:

Download of DVD, KQ? Ik wil deze film zooooo graag een keer zien.
Dld, maar ik wil zeker de dvd hebben

† In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 23:31:31 #191
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_32850314
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:43 schreef BlaatschaaP het volgende:
Leef!: Geweldig. Waarom moest van de Sande-Bakhuyzen nou doodgaan? . Begin ik net een beetje de Nederlandse cinema te waarderen, begin ik net fan te worden van Cloaca, gaat 'ie dood. Ja, hallo. . Maargoed. Hoewel de films volkomen anders zijn, maak ik natuurlijk al snel de vergelijking tussen Cloaca en Leef!. Beide bevatten ze een sfeer die mij meteen weet aan te grijpen. Leef! is minder goed, dat geef ik zo toe. Ik snap bij praktisch alle kritieken wel waar ze op slaan, maar zie het niet meteen als een negatief punt van de film. De film probeert veel, maar niet te veel. Hij is lang, maar niet te lang. Alles greep me aan en alles kwam goed op me over. Oh. Peter Blok is trouwens mijn held. Wat een toffe vent, zeg. 9-.
Heb je Familie al gezien? Vond ik nog iets beter dan Cloaca.

Verder komt het gevoel uit jouw eerste zinnen mij bekend voor.
Sheridana +1
pi_32850998
CEMENTERIO DEL TERROR

THE MEXICAN EVIL DEAD/CEMETERY OF TERROR/ZOMBIE APOCALYPSE

Een vreemde mix van HALLOWEEN, EVIL DEAD en RETURN OF THE LIVING DEAD deze Mexicaanse splattermovie

Een groepje jongelui (waarom moet het altijd een groepje zijn?) ontdekt een boek in een vakantiehuisje en roept daarmee een bovennatuurlijke killer op die weer lekker zijn gang gaat.

Als dan ook plotseling lijken uit hun graven stappen, stappen idd want ze staan overduidelijk op een ladder, is er natuurlijk paniek in de tent.

Laat het nou zo zijn dat een stel kleuters (ECHTE kleuters!!) de moordenaar en de zombies van zich af weten te houden door crucifixen (!) te gebruiken en uiteindelijk het stoute boek in het vuur weten te gooien.

Bij vlagen lekker goor, slecht geacteerd, de killler lijkt op George 'ANTROPOPHAGUS' Eastman, de zombies zijn heerlijk, de graven hebben discoverlichting, grafstenen en mortuariumdeuren breken omdat zij van piepschuim zijn, eerst is het dag 2 seconden later is het nacht, waarna het op miraculeuze wijze plotseling weer dag is. De camera hijgt in de bosjes om veel op HALLOWEEN te lijken maar vreemd genoeg gebeurt dit geen enkele keer in HALLOWEEN, tieners van 13 zijn in Mexico al getrouwd enz enz

Bagger van de bovenste plank!

pi_32853399
ALIEN DEGLI ABISSI

ALIEN FROM THE DEEP

Niet zo leuke monsterfilm van Margheriti die véél beter werk heeft afgeleverd

dinsdag 6 december 2005 @ 09:02:30 #194
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_32855082
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

ik heb de dvd bij play gekocht.
er staat niets extra op. zelfs geen subs
pi_32856333
Patch Adams

Sentimenteel filmpje, voor mij eigenlijk iets over the top. Wel mooi verhaal natuurlijk, maar die cheesy momenten met die zielige muziek erbij, je werd soms bijna gedwongen om te janken. Op een gegeven moment raak ik het verband ook een beetje kwijt, maar misschien dat dat kwam doordat het waargebeurd is.. Vond m iig wel een keer leuk om te zien, mede omdat een FTR'bezoeker ze nick er aan ontleend

Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:06:42 #196
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_32857630
Unendliche Geschichte (The Neverending Story) - Wat een schattige film. 7/10
  dinsdag 6 december 2005 @ 11:23:46 #197
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_32858035
Child's Play
Ik had alle Child's Play films wel eens gezien maar de eerste drie waren echt een eeuwigheid terug. Daarom nu maar begonnen met ze allemaal achter elkaar zien. In deze eerste zien we hoe Chucky in de pop komt. Hierna wordt de helft van de film spannend omdat het natuurlijk de vraag is of de pop echt leeft. Nadat dit opeens duidelijk is wordt het een kat en muis spel omdat Chucky in het lichaam van Andy moet komen en dat willen Andy en zijn moeder natuurlijk niet echt. De film is zeker goed vermaak. Jammer genoeg duurt het een tijdje voordat we Chucky in actie zien maar daarna is het wel lol. Zeker een klassieker. Een 7.

Child's Play 2
En dan deel 2. Chucky wordt weer helemaal opgelapt door de fabriek maar daar komen ze er al snel achter dat alle geruchten waar zijn en dat er echt een killer in zit. Chucky zit nog steeds achter Andy aan omdat hij in een mensenlichaam wil komen. Andy zit ondertussen bij een pleeggezin want iedereen denkt natuurlijk dat hij en zijn moeder nogal gestoord zijn. Bij die pleegouders woont nog een adoptiekind waar hij al snel vriendschap mee sluit. Chucky heeft hen al snel gevonden en dan volgen er weer lekkere moorden. Het eindigt uiteindelijk weer bij de fabriek waar Chucky vandaan komt. Deze film doet zeker niet onder voor de eerste film. Het plot is nog steeds duidelijk en lijkt zeker niet teveel op de eerste film zoals je toch soms hebt met die horrorseries. Chucky is lekker vanaf het begin bezig zodat het ultiem vermaak geeft. Ook een 7.
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_32859716
DEAD MEAT

Heerlijk!!

Laat ik beginnen bij het enige minpuntje: de zombiemake-up. Die is matig.

Verder een heerlijke levende lijken film die overal wat vandaan pikt, zoals de reviewer ook al opviel, een btje Jackson, Raimi, Tourneur en vooral natuurlijk Romero.

Een stel touristen bezoeken een Iers dorpje en komen er al snel 8ter dat de gekke koeienziekte is overgeslagen naar de mensheid, die een zombie'8tig virus lijken te hebben opgelopen.

Vanaf dat moment is het genieten geblazen omdat de film enkele leuke grappen heeft die zowaar origineel zijn en bloed en ledematen spatteren lekker in het rond, vooral in de laatste 20 minuten of zo.

Absoluut geen Croma film

dinsdag 6 december 2005 @ 13:24:30 #199
40664 Durbin
Who knows..
pi_32860773
Een korte samenvatting van de afgelopen drie dagen :

The Cave (2005, USA/Germany
Horror met een opvallend vergelijkbaar verhaal als The Descent. Vermakelijk is ie wel, maar de spanningsopbouw is veel minder aanwezig dan bij The Descent, waardoor deze laatste met gemak de betere is.

Santa's Slay (2005, USA)
Na honderden jaren lief doen is de Kerstman eindelijk verlost van zijn vloek en mag hij weer naar hartelust mensen vermoorden. Fout en vooral melig, maar met een paar biertjes kostelijk vermaak.

Sword of Doom (aka Dai-bosatsu tôge) (1966, Japan)
Japanse klassieker en een uitstekende film! Het begin is af en toe een beetje traag door de uitgebreide dialogen, maar de gevechtsscenes maken het dubbel goed.

Private School (1983, USA)
Typische eighties tienerkomedie met opvallend veel bloot, maar toch flauw en oninteressant. Gedurende de hele film zat ik me af te vragen waar ik Phoebe Cates toch van kende, maar die blijkt ook in Gremlins 1 te hebben gezeten.

House II (1987, USA)
Vervolg op House I, welke mij persoonlijk tegenviel. En ook dit vervolg is niet meer dan zeer middelmatig. Het verhaal neigt meer richting fantasy dan horror en is bij vlagen leuk. Wel komisch is Cheers' Norm Peterson in het eerste deel een rol heeft en nu zijn barmaatje Cliff Clavin in het vervolg.

Corpse Bride (2005, USA/UK)
Het ziet er allemaal geweldig uit, maar toch viel deze me enigzins tegen. En ik kan niet echt aanwijzen waar dat aan ligt. Misschien binnenkort nog eens een tweede kans geven. Het verhaal vond ik overigens wel summier en bijna afgeraffeld.

The Dark Crystal (1982, USA/UK)
Een productie van Jim Henson over een avontuurlijke Elf, dat onderweg allemaal wonderbaarlijke wezens tegenkomt. Fantasy-verhaal dat mij gisteravond helemaal niet kon boeien. Halverwege had ik er genoeg van en heb het resterende deel doorgespoeld. Best mooi gedaan allemaal, alhoewel logischerwijs wel enigzins gedateerd, maar gewoon niet mijn ding.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:03:16 #200
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_32866221
quote:
Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef Sokolsky het volgende:

[..]

Heb je Familie al gezien? Vond ik nog iets beter dan Cloaca.

Verder komt het gevoel uit jouw eerste zinnen mij bekend voor.
Nee, die moet ik dan maar eens gaan kijken .
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:03:37 #201
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_32866232
Gister eindelijk eens Madagascar gezien. Ach, wat zal ik ervan zeggen. Een hoop gegil en heen-en-weer geren. Het eerste stuk, in NY, was eigenlijk het leukste, daarna zakte het verhaal en dus de film in.
Chris Rock als de zebra was vervelend, zoals altijd. Ben Stiller viel juist nauwelijks op; in principe had iedereen de leeuw in kunnen spreken. De overige twee hoofdpersonages kwamen nauwelijks aan bod. Ali G. als lemuur Julien was aardig, maar er had meer uitgehaald kunnen worden.
Het coolst (coolst, he he) waren natuurlijk de pinguïns. En de American Beauty-spoof was ook leuk. Een zeventje.
pi_32866576
THE DEVILS- Peoples Edition

THE DEVILS OF LOUDON/KEN RUSSEL'S THE DEVILS

GOEIE GOD...

Onderstaande ben ik het compleet mee eens:
quote:
Shocking, beautifully elegant, a truly provocative masterpiece that induces raw emotions. 10/10

Two years before 'The Exorcist' hits the screen, Ken Russell puts the Catholic Church in the spotlight by filming one of the most disturbing films of all times. Except from being a sheer technical and aesthetic masterpiece, 'The Devils' provokes as a film with its relentless sense of anarchy. Religious hysteria and illusions, the horror of human arrogance and depravity and the love that turns to cherishing that turns to hatred. It's hard to put it in words, one must simply watch it to understand the simple splendor of this film.
De eerste nunsploitation en zeer zeker de beste. Dit was natuurlijk vrágen om moeilijkheden en zeker in '71. De nonnen doen werkelijk alles wat hun heer verboden heeft, en deze door fans gemaakte cut bevat ook deleted scenes zoals bv de beroemde 'rape of christ' scene waar een aantal nonnen een groot kruis 'bezoedelen'

Oliver Reed speelt zondermeer de sterren van de hemel naast een eveneens uitstekende Vanessa Redgrave die na het maken van deze film niet meer welkom waren in Italie, waar deze film nog steeds banned is, net als in Finland, Ierland en ik geloof ook in Engeland maar dat weet ik niet zeker.

Eén ding is zeker of je hem nou goed vind of niet, vergeten zul je m nooit

pi_32867347
Spy Kids 2
Hmm, tja. Wat moet ik hier van zeggen?
pi_32869006
8 Femmes

Heerlijke film, tip voor de kerstdagen!
pi_32869653
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Ik heb hem net bij Boudisque.nl besteld! Uk R2 import. 15.03 euro.
  dinsdag 6 december 2005 @ 19:13:36 #206
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_32869671
LORD OF WAR
goeie film!
reach out and touch faith
pi_32870423
THE CAR

DEATHMOBILE

Leuke onzin over een moordzuchtige auto (uiteraard zonder bestuurder) die onoverwinnelijk lijkt voor de plaatselijke sherrif die er zijn handen vol aan heeft.

Dit had een hele domme saaie film kunnen wezen maar de professionele aanpak van de cast en crew maken dit tot een hele leuke horror/thriller

dinsdag 6 december 2005 @ 20:27:18 #208
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_32871663
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:13 schreef fratsman het volgende:

[..]

Ik heb hem net bij Boudisque.nl besteld! Uk R2 import. 15.03 euro.
ik heb het ff opgezocht
ik heb de USA versie via ebay gekocht:
$8.75 incl shipping
pi_32872024
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 20:27 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

ik heb het ff opgezocht
ik heb de USA versie via ebay gekocht:
$8.75 incl shipping
Ik heb geen CC en geen regiovrije DVD-speler, dus je moet wat...
pi_32876733
THE EVIL

CRY DEMON

Spookhuisfilm die geen moment spannend is maar niet verveeld ondanks dat het nu een wat gedateerde film is met ouboullige scenes

De laatste scenes hadden van mij niet gehoeven

dinsdag 6 december 2005 @ 23:03:38 #211
40664 Durbin
Who knows..
pi_32876802
The Gingerdead Man (2005, USA)

Een moordenaar wordt veroordeeld en op de elektrische stoel gezet. Wanneer bloed van iemand in een pak meel valt (!), komt ie echter weer tot leven in de vorm van een Gingerbread Man. Uiteraard pakt ie zijn oude hobby weer op en vindt slachtoffers in de jongelui in de bakkerij. Ik had een slechte, doch vermakelijke b-film verwacht, maar dat viel tegen. Erg weinig kills (twee), vrijwel geen gore en een irritante hoofdrolspeler. Niet interessant, ook niet als cheesy b-film.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_32880059
CAGED HEAT!

Standaard W.I.P flick maar aangezien ik ze bijna allemaal leuk vind heb ik dus ook hier van genoten.

Een aantal leuke showerscenes, torture, escapes, lesbische gedoetjes...

Regisseur Demme zou later faam maken met THE SILENCE OF THE LAMBS

woensdag 7 december 2005 @ 03:23:46 #213
53290 laurenzo85
Surfing on the waves of sound
pi_32881793
Vozvrashcheniye (The Return) (Zvyagintsev , 2003)

Vooral een erg mooie film in de vormgeving. De beelden en de cameravoering zijn prachtig. Ook het verhaal is best mooi. De broers die er proberen achter te komen wie hun vader is, en de vader die probeert een goede vader te zijn, wat hem niet zo goed afgaat. De relatie tussen de broers is voor mij erg herkenbaar, en in dit opzicht vooral de jongste.. Zoals gezegd waren vooral de beelden erg mooi in deze typisch Oost-Europese setting. Een groot pluspunt. Het wordt vertelt vanuit het oogpunt van de broers en de jonens acteerden verder ook erg oprecht in de zoektocht naar wie hun echte vader was en daarbij niet de onderlinge relatie te vergeten. Uiteindelijk leidt het allemaal tot een heftige, doch aangrijpende climax. De film wist mij echter niet écht te raken. Ik kijk wel uit naar zijn tweede film.

Een dikke 8 wel.

Umberto D. (De Sica, 1952)

Echt een prachtige film! Ik hou wel van het neo-realisme. De grote kracht vind ik de echtheid en de thema's van alledag. Umberto is een oude man, die zijn hele leven hard gewerkt heeft, maar uiteindelijk te weinig pensioen overhoud voor een verder leven. Hij slijt zijn dagen in een soort pension, waar de hospita hem echter liever zo snel mogelijk ziet vertrekken. Verder kan hij naar enig medeleven fluiten. Enkel zijn hondje en het kamermeisje weten hem te waarderen. Hij probeert wanhopig nog wat bietsen bij zijn oud-collega's, maar die weten hem keer op keer af te wimpelen. Een lege toekomst lonkt, dit paralell aan het dienstmeisje. Enkele treffende scènes passeren de reveu, bijv. als hij uitiendelijk besluit te gaan bedelen, maar dit toch echt niet lukt. En ik heb normaal niet veel met honden, maar zo een onvoorwaardelijke liefde voor zo'n beestje weet mij toch echt te raken. Over het algemeen een film die bij mij weer de nodige emoties teweeg wist te brengen. Ik vond het net iets beter dan Ladri di biciclette. En dat dienstmeisje was ook een leukerd

Een welverdiende 9,5.

L'année dernière à Marienbad (Resnais, 1961)

Een surrealistisch Frans verhaaltje. Opzich best oke, al was het soms wat lastig te volgen. Er is een feestje, en een man maakt een een vrouw wijs dat zij vorig jaar het een en ander hebben meegemaakt. De vrouw is zich van geen kwaad bewust en gaat niet in op zijn avances. Het doet me qua stijl een beetje denken aan Hiroschima, mon amour, met die voice-overs enzo. Maar goed, het is dezelfde regisseur. de camerovoering vond ik ook hier erg mooi. Tevens vond ik de muziek ook wel toepasselijk. En dat spelletje was ook wel cool. Een film met zowel emoties, als emotielozen en voor de liefhebber voor verschillende gedachtespinsles een aanrader. Het ging allemaal wel wat te lang door, maar wel een aaneenschakeling van mooie scènes en shots.

7,5

Der Himmel über Berlin (Wenders, 1987)

Ja, en ook deze vond ik erg goed met mooie beelden van Berlijn. Het feit dat de simpele dingen des levens je ook echt mens maken, sta je over het algemeen nooit echt bij stil. Wat lijkt het me erg om gevoelloos te zijn, denk ik dan. Zo denken enkele engelen er blijkbaar ook over. Het gevoelloze wordt mooi weer gegeven door het zwart-wit en het is ontroerend om te zien hoe ze de ongelukkige mens bij proberen te staan, terwijl ze zelf niet weten hoe en wat. Gewoon een erg fijne film. Hoewel wat poetisch, toch erg toegankelijk en aangrijpend. Verder wil ik nog kwijt dat ik wel voor deze film had gestemd ten koste van M
Verder ben ik wat moe, dus ik raffel het wat af.

Wel een 8,5.

Wat heb ik een goede/mooie films gezien de laatste tijd

[ Bericht 1% gewijzigd door laurenzo85 op 07-12-2005 15:03:33 ]
  woensdag 7 december 2005 @ 09:57:22 #214
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_32884293
This Little Life

weliswaar een tv-film, maar wel een hele goede.
KA speelt een vrouw die zwanger trouwt. ze is 5 1/2 maand zwanger als de baby al komt.
omdat de arts (PM) hoop geeft, gaat ze helemaal er voor. tijdens de periode die ze op IC doorbrengt krijgt ze visioenen over haar zoon als 7 jarige en hoort ze stemmen.
ze heeft sterk het idee dat ze veel meer van haar baby en zijn situatie af weet dan het verplegend personeel.

de film is misschien wel een beetje een woensdagavondfilm, maar de kracht ligt m in het feit dat BBC natuurlijk veel beter met dergelijke thema's om kan gaan dan amerikaanse produktiebedrijven.
bovendien zijn KA en PM beiden toppers.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:57:19 #215
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_32885493
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 19:42 schreef kinky_queen het volgende:
THE CAR

DEATHMOBILE

Leuke onzin over een moordzuchtige auto (uiteraard zonder bestuurder) die onoverwinnelijk lijkt voor de plaatselijke sherrif die er zijn handen vol aan heeft.

Dit had een hele domme saaie film kunnen wezen maar de professionele aanpak van de cast en crew maken dit tot een hele leuke horror/thriller

[afbeelding]

[afbeelding]
Cool! Ben wel fan van Duel.. dus dit klinkt ook goed
  woensdag 7 december 2005 @ 11:32:05 #216
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_32886358
(#514) La terra trema: Episodio del mare (Luchino Visconti, 1948)
Eén van de allereerste Italiaanse neorealistische film is ook meteen één van de beste. De film is sterk in z'n eenvoud. De amateurs leveren uitstekend werk af, waardoor de film een ontroerende uitwerking heeft, mede ook veroorzaakt door de treffende wijze waarop Visconti alles in beeld brengt. Sober, maar met oog voor mooie shots wordt het sombere lot van een arme vissersfamilie uit de doeken gedaan. ****½

Two for the Money (D.J. Caruso, 2005)
Aardige film gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Al Pacino doet z'n ding en dat is best goed, net als de rest van de cast het best goed doet. Het verhaal heeft echter niet veel meer te bieden dan een standaard "rise and fall" verhaal zoals we dat al veel vaker gezien hebben. Een aantal leuke momenten zorgen ervoor dat je je niet verveelt tijdens de film. ***
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2005 @ 12:23:07 #217
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_32887601
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:32 schreef Gorro het volgende:
(#514) La terra trema: Episodio del mare (Luchino Visconti, 1948)
Eén van de allereerste Italiaanse neorealistische film is ook meteen één van de beste. De film is sterk in z'n eenvoud. De amateurs leveren uitstekend werk af, waardoor de film een ontroerende uitwerking heeft, mede ook veroorzaakt door de treffende wijze waarop Visconti alles in beeld brengt. Sober, maar met oog voor mooie shots wordt het sombere lot van een arme vissersfamilie uit de doeken gedaan. ****½
Ik moest me er een beetje doorheen worstelen. Met name de eerste helft vond ik erg saai. Tegen het eind begon het wel een beetje op z'n plaats te vallen.
Sheridana +1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')