abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32637247
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:26 schreef PC eend het volgende:
Gijs van Dam
ik snap dat je zijn achternaam niet wilt noemen, zoek google het maar eens
Ik heb altijd al geweten dat het een maffia troep was bij endemol
Hoezo maffia troep?
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 05:39:08 #242
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637253
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:29 schreef melke het volgende:
Leuk Mister Objective! Wel jammer dat het allemaal niet door gegaan is en dat iemand het voor je verknald heeft. Hoezo knapte je af op Chantal bij de toneelstukjes? Misschien was ze wel verlegen? Ik moet je gelijk geven over dat Lieske gestalk. Vind het nogal raar dat een volwassen iemand naakt foto's van een tienermeisje gaat posten. Maar goed, dat is persoonlijk. Mail Hummie maar dat Scanman niet meer op het forum zit. Hij is er mee gekapt had ik gelezen. Vraag me overigens wel af waarom ze hier mee lezen. Wat schieten ze daar nou eigenlijk mee op?
Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.

Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.

FOK! wordt massaal bezocht en de polls massaal gestemd. Dat ontgaat BB ook niet.
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637254
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:30 schreef melke het volgende:

[..]

Hoezo maffia troep?
Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_32637256
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als je Tanjalies eens tegenkomt, heeft ie vast wel een paar isbn nummers voor je
ISBN-nummers, of bedoel je IP-nummers of telefoonnummers?
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32637257
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:39 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Ik was er zondag 13 november. En dinsdag of woensdag erbna bedacht Joost rollenspelletjes. En Chantal deed niet spontaan mee. Toen was ik blij dat BB en up2date had afgebeld, dat alles niet doorgng. (stond dag erna in de krant) Want Chantal is een dooie pier. Want met Gijs en Hummie had ik dikke lol. Zeker omdat Roel zo mak was. En beetje leven in de brouwerij zag ze wel zitten. Ik zou voor Chantal leren minirokje met netkousen aandoen. En dan "I want to break free"doen van Queen. En Hummie is een feestbeest, die zag het helemaal zitten.

Over scanman en consorten heb ik wel genoeg gezegd. Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.

FOK! wordt massaal bezocht en de polls massaal gestemd. Dat ontgaat BB ook niet.
Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie

Of jij bent scan, hmmmm ik word weer para
pi_32637259
quote:

[..]

I
LOL, heb je het bb-forum van talpa zelf wel eens gelezen? Daarbij vergeleken is dit een thee-kransje
pi_32637260
quote:

[..]

Dat valt bij Hummie en familie van Lieske niet in goede aarde. Een leuk forum die objectief BB verslaat vinden ze top. Maar dat er een paar viezerikken het hele BB verknallen vonden ze weer niet zo fijn.
Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!
Onderschriftloos
pi_32637261
quote:

[..]

Ik snap het niet.... En nee, ben niet blond of dom!
Onderschriftloos
  maandag 28 november 2005 @ 05:44:32 #249
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637262
quote:

[..]

Is Tanjalies misschien Vincent? Het loopjongetje van Hummie?
I am me Just like anyone else I am me No wonder,nor special I am me Not rich, not poor I am me Not genius. nor stupid I am me Not a dream, nor a fairytale I am me Not to be liked, or be hated I am me So what am I You tell me I am me
pi_32637264
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ik dit zo lees, gaat APK gehuldigd worden door Hummie, of is hij gewoon Hummie

Jij bent Menno he? Of Tanja?
Onderschriftloos
pi_32637265
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?
Onderschriftloos
pi_32637267
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:42 schreef melke het volgende:

[..]

Dat is hun goed recht ook! Maar ja, je voorkomt het toch niet. Ook zoiets als een tietentopic etc hoeft voor mij niet. Ik weet niet echt wat mannen daar nou geweldig aan vinden. Maar ja, ben dan ook geen man he. Maar over het algemeen vind ik dat je hier op het forum alle meningen over BB kunt vinden. De leuke en ook de minder leuke. Zo hoort het ook toch?!

Ja ze bedoelen natuurlijk dat tietentopic, waar APK zijn naam heeft ingezet
Nou wordt hij daardoor ook al gebashed door Hummie en Gijs

Als APK wat flikt, dan flikt ie het goed dat moet je hem nageven
  maandag 28 november 2005 @ 05:48:49 #253
89243 MrObjective
I just give my opinion
pi_32637269
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb APK en Scanman in smoelenboek van BB-users gezien, maar heb ze die zondag niet gezien, dus denk niet dat ze er mee te maken hebben. Of er waren misschien verborgen camara's die ik niet heb gezien.
Ik wil graag dat interview met Gijs en Hummie hebben. Zou ik daar recht op hebben? Ik heb getekend dat ze alles mogen uitzenden, maar heb ik dan ook recht die beelden zelf in mijn bezit te hebben?
pi_32637270
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:45 schreef melke het volgende:

[..]

Wie is Tanjalies? Diegene die alles goed voorspelt?
Degene die soms wat goed voorspelt, en zo niet, dat op allerlei manieren goed probeert te praten.
pi_32637271
quote:
Op maandag 28 november 2005 05:44 schreef MrObjective het volgende:

[..]

Nou word ik echt gek
Wie ben jij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')