Als je in je blootje rond gaat lopen geef je een bepaald signaal af. Als je in een burka rond gaat lopen ook. En dat geldt ook voor alles er tussen in. De vraag is alleen welk signaal.quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt meent he???![]()
Zullen we dan maar met z'n allen een burka gaan dragenquote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou ik ook niet meer doen Wickedangel. Mannen zoeken bij zulke kwesties altijd een excuus en kijken niet naar zichzelf............hopeloos![]()
iig niet half naakt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef Minouishere het volgende:
[..]
waarom draag jij de kleren die je draagt als je op stap gaat?
lol oke dan ...quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zullen we dan maar met z'n allen een burka gaan dragen![]()
Uhm, omdat ze zich zo sexy willen voelen of sexy gevonden willen worden?quote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden, tenzij je duidelijk uit kunt leggen over het waarom vrouwen zich zo kleden....
Nee dat klopt, dat is iemand anders.quote:
ik bijt bijna me tong eraf .....quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Als je in je blootje rond gaat lopen geef je een bepaald signaal af. Als je in een burka rond gaat lopen ook. En dat geldt ook voor alles er tussen in. De vraag is alleen welk signaal.
Het signaal dat dat bij anderen oproept dus..........quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Als je in je blootje rond gaat lopen geef je een bepaald signaal af. Als je in een burka rond gaat lopen ook. En dat geldt ook voor alles er tussen in. De vraag is alleen welk signaal.
In het begin was het hartstikke leuk en gebeurde erg veel leuke dingen.quote:
Juist en bepaalde mannen kunnen daar slecht mee omgaan...quote:Op maandag 28 november 2005 00:47 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze zich zo sexy willen voelen of sexy gevonden willen worden?
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 november 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat is iemand anders.![]()
en we noemen het áándacht!quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...
quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zullen we dan maar met z'n allen een burka gaan dragen![]()
auw ..dat was me tong .. dus ik moet iedere gespierde man in een heerlijk strak tshirt ook maar bespringen ... of denken dat ze dat doen om besprongen te worden ...???quote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Juist en bepaalde mannen kunnen daar slecht mee omgaan...
ja want het woord zegt het al: SEX(y)quote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Juist en bepaalde mannen kunnen daar slecht mee omgaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |