Denk je niet dat vrouwen net zo zijn? verleidsters maar alleen op het moment supreme kunnen wij ons inhouden en mannen niet omdat het zaad dan al onderweg is misschienquote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Je *moet* niets natuurlijk, ik zeg alleen dat ik Ingrid haar opmerkingen hierover snapte. Ze zei: mannen zitten anders in elkaar, wij vrouwen moeten dat eens onthouden dat ze soms gewoon eens iets willen lozen, ook al zijn ze verliefd op een ander. Dat je dit moet accepteren is natuurlijk niet aan de orde.
Als je écht hartstikke verliefd bent, dan wil je volgens mij echt niet met een ander naar bed.quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ja Gert, zo werkt het nog steeds. Mannen zijn stoer en vrouwen sletten. Toch vond ik net dat Ingrid een goed punt had. Bij (sommige!) mannen, ook al zijn ze verliefd, kunnen ze zomaar met een ander neuken, gewoon puur om lust of zoals Ingrid zei: ze mottuh gewoon wat lozuh!Veel mensen kennen het verschil tussen liefde en lust niet en dat is nu jammer voor Dido, omdat ze (denk ook beiden wel) verliefd is/zijn.
GEFELICITEEEEERD!!!quote:
Ben ik met je eens. Wiet is niet zo onschuldig als men denkt!quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
denk meer dat het komt door overmatig drugsgebruik, tast toch je geheugen aan
![]()
Fuck! Waar?quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
Moet je niet naar U2 kijken Gert? Of neem je het ook op.
Jullie hebben anders ondertussen een heel topic volgeluld.quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
nee, dat niet het lijkt op een storm in een glas water.
Maar morgen weten we meer.
Ja hoor, ik weet wel zeker dat vrouwen ook zo zijn!quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Denk je niet dat vrouwen net zo zijn? verleidsters maar alleen op het moment supreme kunnen wij ons inhouden en mannen niet omdat het zaad dan al onderweg is misschien![]()
Zometeen ga je nog beweren dat vrouwen met korte rokjes of een decolleté erom vrágenquote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Denk je niet dat vrouwen net zo zijn? verleidsters maar alleen op het moment supreme kunnen wij ons inhouden en mannen niet omdat het zaad dan al onderweg is misschien![]()
Bereid je er toch maar op voor. Over 1, 2 dagen is het weer zover. Handjes nu boven de dekens, minder gezoen, meer Dido aan het woord...quote:Op maandag 28 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
wor echt hoog tijd dat die twee uit mekaar gaan met knallende ruzie....ik begin anders gillend gek te worden van steeds dezelfde bedscene
dat bedoelen mannen toch ook altijd met "zaadvragende oogjes"quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog beweren dat vrouwen met korte rokjes of een decolleté erom vrágen![]()
Of kinderen op een basisschool met een t-shirt: fuck me, I'm famousquote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog beweren dat vrouwen met korte rokjes of een decolleté erom vrágen![]()
dat ook maar hij bakt er helemaal niks van.quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
denk meer dat het komt door overmatig drugsgebruik, tast toch je geheugen aan
![]()
Net op RTL5, is afgelopen, concert in Chicago. Kan ook een herhaling zijn, want het kwam me bekend voor. Of al uit op dvd?quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat bedoelen mannen toch ook altijd met "zaadvragende oogjes"![]()
![]()
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze zijn piemeltje met de stofzuiger verwijderd?quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...
meer een dieptepunt dat ik nog steeds na deze onzin zit te kijken.quote:
Was een geintje... jij doelde natuurlijk op roel en dido... Rob ging ook ff tekeer tegen Joost vandaagquote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft ze zijn piemeltje met de stofzuiger verwijderd?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of kinderen op een basisschool met een t-shirt: fuck me, I'm famous
je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt meent he???quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...
dank je erg leuk.quote:Op maandag 28 november 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEERD!!!![]()
Speciaal voor jou deze dan:
[afbeelding]
tja dat blijft de vraag he, waarom dragen vrouwen korte rokjes.......quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lekker op tijd, die tip.quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net op RTL5, is afgelopen, concert in Chicago. Kan ook een herhaling zijn, want het kwam me bekend voor. Of al uit op dvd?
waarom dragen mannen strakke shirtjes ...???quote:Op maandag 28 november 2005 00:40 schreef Minouishere het volgende:
[..]
tja dat blijft de vraag he, waarom dragen vrouwen korte rokjes.......
Ik snapte het, Foreverblue.quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een geintje... jij doelde natuurlijk op roel en dido... Rob ging ook ff tekeer tegen Joost vandaag
Dat lijkt mij ook, maar Roel ziet dat blijkbaar anders, hij was al wel verliefd op Dido.quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je écht hartstikke verliefd bent, dan wil je volgens mij echt niet met een ander naar bed.
Maar in dit geval vind ik dat Dido overdrijft. Ze hadden nog geen "relatie", zij speelde toen nog volop haar icequeen-spelletje, negeerde Roel een heel feest lang. En dan loopt daar een Linda rond, en een dronken Roel die al lang geen sex meer heeft gehad. Tja...
Ik denk vaak wel over het waarom vrouwen zoiets dragen...quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt meent he???![]()
En terechtquote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar Roel ziet dat blijkbaar anders, hij was al wel verliefd op Dido.
Roel ziet sex en liefde als 2 verschiillende dingen.......was een hersenloze actie![]()
quote:
en ik ben nu aan het nadenken of ik net als wicked angel er maar verder niet op inga of toch een waarschijnlijk eindeloze discussie aanga...quote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk vaak wel over het waarom vrouwen zoiets dragen...
Om hun mooie lichaam te laten zien.quote:Op maandag 28 november 2005 00:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom dragen mannen strakke shirtjes ...???
We veranderen gewoon van onderwerp en gaan on topic. Cool potje kaarten hè?quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ik ben nu aan het nadenken of ik net als wicked angel er maar verder niet op inga of toch een waarschijnlijk eindeloze discussie aanga...
Ik heb voor live8 nog heel liveaid zitten kieken...leuke gewaarwordingquote:Op maandag 28 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker op tijd, die tip.
Nou ja, heb ze al in het echt gezien laatst.
En gisteren nog de DVD van live aid zitten kijken, SBS en Bad. Ook leuk.![]()
waarom draag jij de kleren die je draagt als je op stap gaat?quote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk vaak wel over het waarom vrouwen zoiets dragen...
Ik kijk ook nog steedsquote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
meer een dieptepunt dat ik nog steeds na deze onzin zit te kijken.
Maar het gewoon erg verslavend
Laten we er maar over ophouden, tenzij je duidelijk uit kunt leggen over het waarom vrouwen zich zo kleden....quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ik ben nu aan het nadenken of ik net als wicked angel er maar verder niet op inga of toch een waarschijnlijk eindeloze discussie aanga...
Zou ik ook niet meer doen Wickedangel. Mannen zoeken bij zulke kwesties altijd een excuus en kijken niet naar zichzelf............hopeloosquote:
jah gezellig zo op een zondag avondjequote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We veranderen gewoon van onderwerp en gaan on topic. Cool potje kaarten hè?![]()
Meer zal Roel er voorlopig niet meer inschuiven denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
Ja leuk ontopicKaarten, kaarten en kaarten. Oh ja een plastic pizza erin gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |