Ik gaf ook toe dat ik met twee maten meetquote:Op maandag 28 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je meet met twee maten. Waarom is het voor een vrouw anders dan een manDat is idd ouderwets.
Zo werkt het toch nog steeds?quote:Op maandag 28 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je meet met twee maten. Waarom is het voor een vrouw anders dan een manDat is idd ouderwets.
Neequote:Op maandag 28 november 2005 00:18 schreef regenworm het volgende:
Ingrid: kunnen jullie wat zachter zijn.
Ja, daarom moet ik het voor Linda opnemenquote:Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo werkt het toch nog steeds?
Als een vrouw in het rond neukt is ze een slet, als een man dat doet is het een bink.
Slaat nergens op, maar volgens mij is dat wel hoe er nog steeds gedacht wordt door hele volksstammen.
Het was niet "de hoer van Roelofarendsveen", maar wél "De matras van Tilburg".
maar met een nummertje erbij is het leuker .quote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Jep... ere wie ere toekomt... en angel was een fractie met een neuslengte en fotofinish eerder met openen
Whehehe... mijn TT is iig leukerquote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef Foreverblue het volgende:
Jep... ere wie ere toekomt... en angel was een fractie met een neuslengte en fotofinish eerder met openen
ik heb geen probleem met beide ,dan moek me mond houden ???quote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daarom moet ik het voor Linda opnemen![]()
T heeft dus gewerktquote:Op maandag 28 november 2005 00:21 schreef regenworm het volgende:
[..]
maar ze praten wel zachter want ik hoor er niks meer van in de slaapkamer
En ja Gert, zo werkt het nog steeds. Mannen zijn stoer en vrouwen sletten. Toch vond ik net dat Ingrid een goed punt had. Bij (sommige!) mannen, ook al zijn ze verliefd, kunnen ze zomaar met een ander neuken, gewoon puur om lust of zoals Ingrid zei: ze mottuh gewoon wat lozuh!quote:Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Als een vrouw in het rond neukt is ze een slet, als een man dat doet is het een bink.
Slaat nergens op, maar volgens mij is dat wel hoe er nog steeds gedacht wordt door hele volksstammen.
Heb al een topicreportje gestuurd.quote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Minouishere het volgende:
[..]
maar met een nummertje erbij is het leuker .
Je bedoelt de rampetampster van Roosendaal.quote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daarom moet ik het voor Linda opnemen![]()
Ik vond die van mij ook wel leuk verzonnenquote:Op maandag 28 november 2005 00:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whehehe... mijn TT is iig leuker![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt de rampetampster van Roosendaal.
hij probeert gewoon alles psychologisch te analyseren, de hele spontaniteit is er daardoor af bij 'm...quote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind dat Roel een nogal primitieve man is, wat vrouwen aangaat...
Feit dat er je lust en liefde scheiden *kunt* wil toch niet zeggen dat je dat ook *moet* doen of *moet* accepteren van de anderquote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En ja Gert, zo werkt het nog steeds. Mannen zijn stoer en vrouwen sletten. Toch vond ik net dat Ingrid een goed punt had. Bij (sommige!) mannen, ook al zijn ze verliefd, kunnen ze zomaar met een ander neuken, gewoon puur om lust of zoals Ingrid zei: ze mottuh gewoon wat lozuh!Veel mensen kennen het verschil tussen liefde en lust niet en dat is nu jammer voor Dido, omdat ze (denk ook beiden wel) verliefd is/zijn.
Ja ze gaat tegen mij tekeer terwijl misschien wel 9 van de 10 mensen er nog steeds zo ouderwets tegenaan kijkt.quote:Op maandag 28 november 2005 00:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb er net ook 1 gestuurd... dat ze de mijne helaas kunnen sluitenquote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
836![]()
Maar alle modjes slapen zeker.
komt door zijn LOI cursus psychologie.quote:Op maandag 28 november 2005 00:25 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind dat Roel een nogal primitieve man is, wat vrouwen aangaat...
nee, dat niet het lijkt op een storm in een glas water.quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef bunnyma het volgende:
Shit, shit, shit. Kreeg visite!
Ik ga gauw bijlezen.
Zijn er gewonden gevallen.?
Het is eigenlijk wel handig van Dido om een relatie te beginnen met Roel, want als ze een probleem heeft dan kan ze zo op de bank van psycholoog Roel...quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hij probeert gewoon alles psychologisch te analyseren, de hele spontaniteit is er daardoor af bij 'm...
Nee natuurlijk niet! Je *moet* niets natuurlijk, ik zeg alleen dat ik Ingrid haar opmerkingen hierover snapte. Ze zei: mannen zitten anders in elkaar, wij vrouwen moeten dat eens onthouden dat ze soms gewoon eens iets willen lozen, ook al zijn ze verliefd op een ander. Dat je dit moet accepteren is natuurlijk niet aan de orde.quote:Op maandag 28 november 2005 00:28 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Feit dat er je lust en liefde scheiden *kunt* wil toch niet zeggen dat je dat ook *moet* doen of *moet* accepteren van de ander
Het scheelde weinigquote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga gauw bijlezen.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef bunnyma het volgende:
Ik ga gauw bijlezen.
Linda heeft andere ervaringen met hem.quote:Op maandag 28 november 2005 00:27 schreef Minouishere het volgende:
[..]
hij probeert gewoon alles psychologisch te analyseren, de hele spontaniteit is er daardoor af bij 'm...
Ja, en daarna wordt ze opgenomen in het gekkenhuis.quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is eigenlijk wel handig van Dido om een relatie te beginnen met Roel, want als ze een probleem heeft dan kan ze zo op de bank van psycholoog Roel...
Ja kopt, maar - gun het haar niet - het zou me wel benieuwen hoe Ing zou reageren als ze feitelijk in die situatie zelf zit.quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Je *moet* niets natuurlijk, ik zeg alleen dat ik Ingrid haar opmerkingen hierover snapte. Ze zei: mannen zitten anders in elkaar, wij vrouwen moeten dat eens onthouden dat ze soms gewoon eens iets willen lozen, ook al zijn ze verliefd op een ander. Dat je dit moet accepteren is natuurlijk niet aan de orde.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
komt door zijn LOI cursus psychologie.
GEFELI!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |