Bereid je er toch maar op voor. Over 1, 2 dagen is het weer zover. Handjes nu boven de dekens, minder gezoen, meer Dido aan het woord...quote:Op maandag 28 november 2005 00:31 schreef versabommie het volgende:
wor echt hoog tijd dat die twee uit mekaar gaan met knallende ruzie....ik begin anders gillend gek te worden van steeds dezelfde bedscene
dat bedoelen mannen toch ook altijd met "zaadvragende oogjes"quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog beweren dat vrouwen met korte rokjes of een decolleté erom vrágen![]()
Of kinderen op een basisschool met een t-shirt: fuck me, I'm famousquote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zometeen ga je nog beweren dat vrouwen met korte rokjes of een decolleté erom vrágen![]()
dat ook maar hij bakt er helemaal niks van.quote:Op maandag 28 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
denk meer dat het komt door overmatig drugsgebruik, tast toch je geheugen aan
![]()
Net op RTL5, is afgelopen, concert in Chicago. Kan ook een herhaling zijn, want het kwam me bekend voor. Of al uit op dvd?quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat bedoelen mannen toch ook altijd met "zaadvragende oogjes"![]()
![]()
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heeft ze zijn piemeltje met de stofzuiger verwijderd?quote:Op maandag 28 november 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Het scheelde weinig
[afbeelding]
quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...
meer een dieptepunt dat ik nog steeds na deze onzin zit te kijken.quote:
Was een geintje... jij doelde natuurlijk op roel en dido... Rob ging ook ff tekeer tegen Joost vandaagquote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Heeft ze zijn piemeltje met de stofzuiger verwijderd?![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 00:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Of kinderen op een basisschool met een t-shirt: fuck me, I'm famous
je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt meent he???quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...
dank je erg leuk.quote:Op maandag 28 november 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
GEFELICITEEEEERD!!!![]()
Speciaal voor jou deze dan:
[afbeelding]
tja dat blijft de vraag he, waarom dragen vrouwen korte rokjes.......quote:Op maandag 28 november 2005 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lekker op tijd, die tip.quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Net op RTL5, is afgelopen, concert in Chicago. Kan ook een herhaling zijn, want het kwam me bekend voor. Of al uit op dvd?
waarom dragen mannen strakke shirtjes ...???quote:Op maandag 28 november 2005 00:40 schreef Minouishere het volgende:
[..]
tja dat blijft de vraag he, waarom dragen vrouwen korte rokjes.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |