Ik snapte het, Foreverblue.quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Was een geintje... jij doelde natuurlijk op roel en dido... Rob ging ook ff tekeer tegen Joost vandaag
Dat lijkt mij ook, maar Roel ziet dat blijkbaar anders, hij was al wel verliefd op Dido.quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je écht hartstikke verliefd bent, dan wil je volgens mij echt niet met een ander naar bed.
Maar in dit geval vind ik dat Dido overdrijft. Ze hadden nog geen "relatie", zij speelde toen nog volop haar icequeen-spelletje, negeerde Roel een heel feest lang. En dan loopt daar een Linda rond, en een dronken Roel die al lang geen sex meer heeft gehad. Tja...
Ik denk vaak wel over het waarom vrouwen zoiets dragen...quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt meent he???![]()
En terechtquote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook, maar Roel ziet dat blijkbaar anders, hij was al wel verliefd op Dido.
Roel ziet sex en liefde als 2 verschiillende dingen.......was een hersenloze actie![]()
quote:
en ik ben nu aan het nadenken of ik net als wicked angel er maar verder niet op inga of toch een waarschijnlijk eindeloze discussie aanga...quote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk vaak wel over het waarom vrouwen zoiets dragen...
Om hun mooie lichaam te laten zien.quote:Op maandag 28 november 2005 00:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
waarom dragen mannen strakke shirtjes ...???
We veranderen gewoon van onderwerp en gaan on topic. Cool potje kaarten hè?quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ik ben nu aan het nadenken of ik net als wicked angel er maar verder niet op inga of toch een waarschijnlijk eindeloze discussie aanga...
Ik heb voor live8 nog heel liveaid zitten kieken...leuke gewaarwordingquote:Op maandag 28 november 2005 00:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker op tijd, die tip.
Nou ja, heb ze al in het echt gezien laatst.
En gisteren nog de DVD van live aid zitten kijken, SBS en Bad. Ook leuk.![]()
waarom draag jij de kleren die je draagt als je op stap gaat?quote:Op maandag 28 november 2005 00:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik denk vaak wel over het waarom vrouwen zoiets dragen...
Ik kijk ook nog steedsquote:Op maandag 28 november 2005 00:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
meer een dieptepunt dat ik nog steeds na deze onzin zit te kijken.
Maar het gewoon erg verslavend
Laten we er maar over ophouden, tenzij je duidelijk uit kunt leggen over het waarom vrouwen zich zo kleden....quote:Op maandag 28 november 2005 00:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ik ben nu aan het nadenken of ik net als wicked angel er maar verder niet op inga of toch een waarschijnlijk eindeloze discussie aanga...
Zou ik ook niet meer doen Wickedangel. Mannen zoeken bij zulke kwesties altijd een excuus en kijken niet naar zichzelf............hopeloosquote:
jah gezellig zo op een zondag avondjequote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
We veranderen gewoon van onderwerp en gaan on topic. Cool potje kaarten hè?![]()
Meer zal Roel er voorlopig niet meer inschuiven denk ikquote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
Ja leuk ontopicKaarten, kaarten en kaarten. Oh ja een plastic pizza erin gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |