Als je in je blootje rond gaat lopen geef je een bepaald signaal af. Als je in een burka rond gaat lopen ook. En dat geldt ook voor alles er tussen in. De vraag is alleen welk signaal.quote:Op maandag 28 november 2005 00:39 schreef Coraatje het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je dat echt meent he???![]()
Zullen we dan maar met z'n allen een burka gaan dragenquote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef cuall het volgende:
[..]
Zou ik ook niet meer doen Wickedangel. Mannen zoeken bij zulke kwesties altijd een excuus en kijken niet naar zichzelf............hopeloos![]()
iig niet half naakt...quote:Op maandag 28 november 2005 00:44 schreef Minouishere het volgende:
[..]
waarom draag jij de kleren die je draagt als je op stap gaat?
lol oke dan ...quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zullen we dan maar met z'n allen een burka gaan dragen![]()
Uhm, omdat ze zich zo sexy willen voelen of sexy gevonden willen worden?quote:Op maandag 28 november 2005 00:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laten we er maar over ophouden, tenzij je duidelijk uit kunt leggen over het waarom vrouwen zich zo kleden....
Nee dat klopt, dat is iemand anders.quote:
ik bijt bijna me tong eraf .....quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Als je in je blootje rond gaat lopen geef je een bepaald signaal af. Als je in een burka rond gaat lopen ook. En dat geldt ook voor alles er tussen in. De vraag is alleen welk signaal.
Het signaal dat dat bij anderen oproept dus..........quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Als je in je blootje rond gaat lopen geef je een bepaald signaal af. Als je in een burka rond gaat lopen ook. En dat geldt ook voor alles er tussen in. De vraag is alleen welk signaal.
In het begin was het hartstikke leuk en gebeurde erg veel leuke dingen.quote:
Juist en bepaalde mannen kunnen daar slecht mee omgaan...quote:Op maandag 28 november 2005 00:47 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Uhm, omdat ze zich zo sexy willen voelen of sexy gevonden willen worden?
Gelukkig maarquote:Op maandag 28 november 2005 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat is iemand anders.![]()
en we noemen het áándacht!quote:Op maandag 28 november 2005 00:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die geven vaak wel een bepaald signaal af...
quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
auw ..dat was me tong .. dus ik moet iedere gespierde man in een heerlijk strak tshirt ook maar bespringen ... of denken dat ze dat doen om besprongen te worden ...???quote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Juist en bepaalde mannen kunnen daar slecht mee omgaan...
ja want het woord zegt het al: SEX(y)quote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die zijn wel altijd blauwquote:
Maar het spel was toen al gaande en er was al een begin....toen ze hoorde dat Linda bij hem in bed lag en met dat zoenen van ze had ze de volgende dag ook echt genoeg van hem en was het over want zoals Dido toen zei doe je zoiets niet als je wat met een ander wil.quote:Op maandag 28 november 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je écht hartstikke verliefd bent, dan wil je volgens mij echt niet met een ander naar bed.
Maar in dit geval vind ik dat Dido overdrijft. Ze hadden nog geen "relatie", zij speelde toen nog volop haar icequeen-spelletje, negeerde Roel een heel feest lang. En dan loopt daar een Linda rond, en een dronken Roel die al lang geen sex meer heeft gehad. Tja...
Kijk... met jou kan ik pratenquote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Blauw zou me uitstekend staan![]()
en dus pas je je aan aan die enkele retard !quote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Om er leuk uit te zien.... maar vrouwen denken er leuk uit te zien door bijna nix aan te trekken...quote:
Hij zegt toch dat bepaalde mannen daar "slecht" mee om kunnen gaan?quote:Op maandag 28 november 2005 00:50 schreef Coraatje het volgende:
[..]
auw ..dat was me tong .. dus ik moet iedere gespierde man in een heerlijk strak tshirt ook maar bespringen ... of denken dat ze dat doen om besprongen te worden ...???
Wat leuk, dat Gert dat allemaal schrijftquote:
Waarmee we weer bij Roel's biologische kant van pyschologie zijn aanbeland: het schijnt iets met een stofje te maken te hebbenquote:Op maandag 28 november 2005 00:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 00:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA. Maar Roel is niet in een 'machtspositie'quote:Op maandag 28 november 2005 00:53 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Waarmee we weer bij Roel's biologische kant van pyschologie zijn aanbeland: het schijnt iets met een stofje te maken te hebben![]()
Nee ik hou het toch maar liever bij m'n stokbroodje met kruidenboter en flink wat Mozzarella.quote:
Ralph en z'n plantjes zitten er idd in.quote:Op zondag 27 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
Dat heb ik even gemist. Wat werd er gezegd?
Ik was namelijk op zoek naar een filmpje van die douche-scene.
PC Eend had een compilatie gemaakt waar o.a. die scene op staat.
Is wel 40MB. Staat hier.
Vooral niet omdat je ze zou moeten dragen omdat mannen anders maar 'ideeën' zouden krijgen. Maar die hebben ze sowieso wel, afgaande op de posts hier.quote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
ik heb het niet zo op al die theedoeken.
Ik stel voor dat alleen vrouwen die hun lichaam zoveel mogelijk willen bedekken een burka dragen... uhm.. hee, wacht.. dat is ook zoquote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Een derde hand?quote:Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef Minouishere het volgende:
Roel moet toch zolangzamerhand gaan beseffen dat een potje kaarten met maten veel gezelliger is dan met een strijkplank op bed liggen......pizzaatje, bier, peuken.....wat wil je nog meer als man zijnde...
Nou deze zijn best wel mooi en handig in gebruikquote:Op maandag 28 november 2005 00:54 schreef cuall het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef cuall het volgende:
Ik hou het voor gezien voor vandaag, slaap lekker allemaal![]()
![]()
![]()
Begrijp ik best hoor, maar ik vind dat ze er wel érg moeilijk over deed. "Walgelijk, gadverdamme, bah", dat soort woordgebruik. Ze hadden nog geen relatie immers. Ze had daarvoor één keer gezoend met Roel, en zich daarna opgesteld alsof ze totaal niet meer in hem geïnteresseerd was.quote:Op maandag 28 november 2005 00:51 schreef riri het volgende:
Dat het verder dan zoenen was gegeaan heeft Dido nooit geweten en dat doet haar nu pijn.
![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
weltrustquote:Op maandag 28 november 2005 00:56 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |