abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 november 2005 @ 00:00:20 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32633386
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen
Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van zondag 27 november
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32633517
De heren hebben trek en gaan een pizza opwarmen.
Rob kijkt in de vriezer wat voor vlees hij er voor morgen uit wil halen.
Roel stond weer even bij de damesslaapkamer af te luisteren.
Bij zeggen wat je denkt is het belangrijk om het denken niet te vergeten....
pi_32633584
Joost vind het allemaal erg lullig voor Roel en vind dat hij er over moet praten met Dido.
Roel zegt dat dat nu even geen zin heeft, het doet zeer bij haar en het heeft allemaal tijd nodig.
Volgens Roel heeft Dido gezegd dat ze ook niet boos is op hem en hij vind het verschrikkelijk dat hij haar een k*tgevoel gegeven heeft.

Ze gaan inmiddels verder met kaarten.

Foto wordt niet goed weergegeven, dus dan maar even in een link.

Joost kaarten

[ Bericht 14% gewijzigd door Zwanee op 28-11-2005 10:15:01 ]
pi_32633744
Nog heel even een laatste berichtje, want de dames gaan slapen.

Dido zegt dat Roel niets geen verhalen over haar ex wil horen.
Lieske: "Nou Died, dan weet je waar je morgen mee moet gaan beginnen, alle verhalen over je ex".
Nathalie: "Ja ik ga maar is even lekker over mijn ex dromen nu".
Ingrid: "Nou Died, ga maar lekker dromen over je paard".
Dido: "Ja doe ik, die heeft toch een grotere lul dan Roel".

(nu stop ik echt even hier )
Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32633746
Ingrid tegen Dido: Bij mannen is het soms lust en willen ze wat lozen! Heeft niets met verliefdheid te maken. Roel stond even aan de slaapkamer deur te luisteren en liep na een 1/2 minuut weer weg. Dido zag weer het hele tafereel voor haar met haar ex, toen ze op hem binnenliep en hij met een andere vrouw bezig was. Nu zegt ze zelf: ik ben ook wel een aansteller!

(eerder in de meidenslaapkamer zei Dido gepikeerd over Roel: hij kan maar lekker aan zijn eigen pik gaan trekken, ik doe het niet meer!)
pi_32633871
Hahaha Rob is vergeten het plastic van de pizza te verwijderen haha
Hij is vastbesloten die pizza op te eten, terwijl Joost en Roel roepen dat niet op te eten. Inmiddels besluit hij toch maar die pizza te laten voor wat het is. Gelukkig kunnen ze er wel om lachen.

Helaas geen heel duidelijke screenshot, maar hij heeft de pizza in zijn rechterhand

Wederom een link naar de foto:
Rob met pizza....

Edit: ze weten niet wat ze willen, maar besluiten nu toch die pizza opnieuw op te warmen en hem toch op te gaan eten haha

[ Bericht 44% gewijzigd door Zwanee op 28-11-2005 10:16:13 ]
pi_32633977
Rob en Joost zijn verbaast dat het vriest. Ze vinden het zoo mooi
pi_32634022
In de meidenslaapkamer is het stil, ze (proberen te gaan) slapen allemaal.

De heren Roel, Joost en Rob doen nog maar eens een spelletje kaarten, hartenjagen geloof ik.
Ze hebben zin in een stukje pizza en die is nu klaar uit de oven. Joost ruikt verbrande plastic en het blijkt dat Rob het plastic (of een stuk) er niet afgehaald heeft. Hij is heus niet verneukt hoor zegt Rob (oke het is wel stom van hem zegt hij)

Rob is niet gewend aan kant-en-klaar maaltijden zoals pizza's hij gebruikt altijd alles vers.

Rob gaat even naar de tuin om te ruiken: ooow jongens het vriest, ruik maar, oow wat heerlijk!
En maar zeggen dat we geen winters meer hebben in Nederland, nou echt wel.
pi_32634382
De mannen gaan ondertussen verder met kaarten. Rob heeft een "mars".

Ze kaarten nog maar eens verder en de punten vliegen om mijn oren. (geen idee wie er wint trouwens)
Joost gooit nog maar eens de "plastic" pizza in de oven. En ze gaan verder met kaarten.........
pi_32634869
00.50 uur:

Joost, Roel en Rob kaarten nog steeds en hebben er een stukje pizza bij gepakt. Deze keer zonder plastic.
  maandag 28 november 2005 @ 01:11:15 #11
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_32635361
1.07 Het spelletje wat de drie mannen spelen is klaverjassen.
1.09 Rob krijgt een waardeloze kaart. Roel speelt. Volgens Rob moet hij nu slim zijn. Roel:"Slim zijn... hmmmmm... " Rob geeft tijdens het spelen klaverjasles voor half-gevorderen. "Bla, bla, bla, ...snap je?" Roel:"Nee."
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_32635483
Ingrid is wakker. Joost zegt dat Rob lekkere pizza's maakt, kijk maar eens op het bord. Ingrid wil wel een stukje maar ziet dan het plastic. Nou zeg, ik kan zelfs een pizza bakken. Heb jij wel eens een pizza gemaakt vraagt Rob? Ja hoor zegt Ingrid. Ik ben trots op je (Rob)
Ingrid zet een kopje thee, jullie willen niet he? Ja ik wil wel roept Rob (Kut! zeg Ingrid)

Rob legt het spel nog eens uit aan Joost en Roel.
Joost gaat wel lekker nu met kaarten vind hij, sinds lange tijd met jullie.
Roel vraagt of Ing een biertje mee wil nemen? Nee zegt ze, als jij een shaggie draait voor me, nee zegt Roel. (die mannen met hun gezeik altijd zegt Ing)
  maandag 28 november 2005 @ 01:21:19 #13
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_32635584
1.13 Rob: "Ik naai je niet voor 3 1/2 ton, dus ook niet voor een steentje!"
(ze spelen met steentjes als inzet)
Ingrid komt de kamer inlopen. Zij maakt een cracker met kaas en zet thee voor haar en Rob.
Rob blijft klaverjasles aan Roel geven. Joost hoort het aan, stemt meestal in en heeft af en toe wat commentaar als Rob wat ver gaat of teveel voorzegt.

1.18 Roel:"Kan je nog een biertje meenemen, Ing?"
Ing:"Nee."
(maar geeft hem uiteindelijk toch)
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
pi_32635650
Roel vraagt aan INgrid of ze het erover gehad hebben? (over Dido en Linda's 3e handje) Ja tuurlijk volgens Rob, daarom is ze haar bed uit, kon het gezeik niet meer aanhoren! Verder over het spel kaarten maar Roel vraagt weer: en wat was de conclusie? Geen idee zeg Ingrid! (ze is niet meer boos zegt ze tegen Roel)

Schoppenboer, klavervrouw en dat je moet bekennen etc etc

Ja maar als ik nou niet beken zegt Ingrid? Dan wordt je in elkaar gebouwd volgens Rob.
Nou ik vind het leuk om vals te spelen zegt Ingrid. Nou dan beuk ik je dood zegt Joost. Nou daar ben ik bang voor zegt Ingrid

[ Bericht 16% gewijzigd door SuperMOM op 28-11-2005 03:29:53 ]
pi_32635721
Roel blijft doorvragen wat er in de meidenslaapkamer is besproken? Volgens Ingrid weinig, volgens Roel wist iedereen er toch vanaf? Van het derde handje vraagt Ingrid? Ik wist het niet, dacht het wel, iedereen had een vermoeden. Roel dacht dat iedereen het wist dus ook Dido? We hebben het er toch niet over gehad zegt Ingrid? Trouwens je was zo op zoek in het begin, iedereen was een prooi, je had zelfs Tanja gepakt als je de kans had! Doe effe normaal zegt Roel!
pi_32635844
Roel vraagt toch weer wat er besproken is of er iets gebeurt is? Nee joh zegt Ingrid, niets aan de hand, maak je niet druk. Ze is niet boos.

Ondertussen gaat het kaarten door en vliegen de schoppen, vrouw, ruiten en punten door de lucht. Ingrid snapt er geen pepernoot van en volgens Rob moet je dit spelletje vaker doen dan wordt je steeds slimmer.
pi_32636158
02.00 uur:

Nog steeds aan het kaarten en er wordt niets boeiends verteld. Alleen over de punten die mensen verdienen met kaarten. Ingrid doet inmiddels mee met Joost, Rob en Roel. Volgens Rob pakken ze het spel wel snel op, denk dat hij dit spel het beste kent en de rest het voor het eerst speelt?
pi_32636256
Ron wil wel dat Inge bij hem komt slapen, gewoon knus zegt Joost. Ingrid klets er gewoon overheen door over de punten enzo te kletsen.
pi_32636305
Joost vraagt wat je mee zou nemen uit het BB huis als je moest gaan? Rob zegt de grill uit de tuin. Ingrid zegt heel droog tegen Joost dat Rob waarschijnlijk zijn benen mee zou nemen Ja dat is waar zegt Rob......
pi_32636342
Ze gaan buiten voelen hoe koud het is. Brrr het vriest echt, lekker zeg! Ze vinden het allemaal lekker ruiken en voelen. Het is glad voelen ze!!!! Joost roept dat het al laat is, al 2 uur! Zoooo zegt Rob dat kan niet joh we moeten naar bed!

En ze kaarten weer verder.....
pi_32636538
Qua kaarten: nou ik ga nu alleen met mezelf bezig zijn zegt Joost.
Ach joh je bent alleen maar met jezelf bezig joh, al 3 maanden lang zegt Rob
Ja alleen maar met je pik spelen zegt Ingrid.
pi_32636571
Er laat iemand (onder het kaarten) een lange scheet............

Rob zegt: ja dat gaat al de hele avond door, bier en pizza he....
pi_32636705
Laatste potje en is goed gespeeld door Rob (volgens Joost) Kom op het is laat zegt Rob we gaan slapen!

Ga jij lekker met je pik spelen roept Ingrid tegen Roel omdat hij blijft zitten.

Geen poepie laten hoor zegt Ingrid tegen Joost, wat vermoed dat hij steeds liep te schijten.
Rob gaat even schaatsen in de tuin. Het schijnt erg glad te zijn op de tegels in de tuin.

Rob schrijft in het bevroren ijs op de tafel in de tuin: welterusten lieve Jerry en Michelle en doet zelf de toeter van BB na, euhhh euhh euhhhh maar horen niets. Welterusten roept Rob nog eens.
Welterusten tegen Roel en kom op he, schouder eronder, alles komt goed.
pi_32636787
Rob en Roel poetsen hun tanden. Kom op he zegt Rob tegen Roel. Ja joh....het is alleen erg als je iemand kwetst? versta het niet goed... Het is alleen erg als je iemand kwets of zo??? (lawaai/ scramble op mijn streams) Joost zit te kakken volgens R&R Hoor maar hij perst er nog 1 uit volgens Rob.........
pi_32636803
Roel praat met Nathalie, dat hij niet kan voorstellen dat het niet algemeen bekend was dat Linda hem de helpende hand heeft toegestoken. Nathalie zegt hem dat ze Dido even met rust moet laten, ze is gekwetst ook al weet ze dat ze op dat moment niets met Roel had. Roel dacht dat echt iedereen ervan af wist. Laat haar nu maar even zegt Nathalie, ze heeft even haar tijd nodig.
pi_32636826
Volgens Nathalie kwam alle gevoelens weer naarboven van haar ex en zo. (die haar bedrogen heeft) Het komt allemaal goed volgens Nathalie en Dido weet heus wel dat ze geen recht heeft om boos te zijn, zo voelt het misschien nu niet maar is wel zo. Roel is gewoon bang dat Dido op hem afknapt nu.
pi_32636854
Truste, slaap lekker, truste, kusje, luf joe, slaap lekker etc etc tegen iedereen en iedereen tegen elkaar. Denk dat ze nu allemaal gaan slapen
pi_32636985
pi_32638990
De Haan kraait en de lichten gaan aan.

Wonder boven wonder is het vandaag Roel die als eerste naast zijn bed staat.

De andere bewoners hebben behoorlijk moeite om wakker te worden.

Rob heeft ook zichtbaar moeite met het late uur waarop hij te bed is gegaan.

[ Bericht 62% gewijzigd door M-en-A op 28-11-2005 10:09:05 ]
pi_32639175
Joost heeft zich snel aangekleed en gaat naar de keuken. Snel daarna volgt Dido. Waar is Rob vraagt ze slaperig aan Joost.

Joost verteld dat het wel half vier geworden is vannacht. "Ohhhhhhh", zegt Dido.
Ja zegt Joost en we zijn vannacht de tuin nog in geweest, het vriest, de deksel van de jacuzzi zat bijna dichtgevroren.
pi_32639243
Ingrid, Lieske en Rob zijn ondertussen ook hun bedje uit. Ingrid en Lieske gaan hun tanden poetsen. Rob pakt stokbrood om te gaan bakken. Hij vertelt Dido ondertussen het verhaal van de pizza die hij vannacht gebakken heeft.
pi_32639353
Roel maakt de koffie even verder af en Rob gaat bij Dido in de huiskamer vertellen over het weer van vannacht en dat hij in de tuin nog een welterusten-boodschap voor zijn kinderen heeft geschreven.

Ook Nathalie is haar bedje nu uit en meld zich ook in de badkamer. Joost komt er "gezellig" bij zitten als de dames hun tanden aan het poetsen zijn.
pi_32639410
De koffie is klaar. Dido komt naar de keuken om ook een kopje in te schenken. Terwijl Roel naar de huiskamer loopt komt ook Rob naar de keuken toe.

Ondertussen gaan Ingrid, Lieske en Joost controleren of de goede Sint nog langs geweest is vannacht. De wortel en het water die ze gisteravond naar het washok gebracht hebben zijn weg, maar hun schoenen zijn nog leeg. Lieske zegt dat ze hoopt dat Americo het lekker gevonden heeft.
pi_32639507
De bewoners zitten in de huiskamer aan hun koffie, ontbijtje, sigaretje wat te kletsen. Ineens vraagt Ingrid: "Wat was ook al weer de datum die Menno moest onthouden". Joost: "25 september... en dat is precies 2 weken later dan 11 september".
Er wordt gezegd dat ze eigenlijk niets weten van wat er zich op dit moment in de buitenwereld afspeelt.
pi_32639672
Rob heeft Ingrid mee naar de slaapkamer genomen en verteld haar dat hij een kaarttruc wil gaan doen straks. Hij legt de kaarten op het bed uit en legt haar uit hoe ze dan het spelletje mee moet spelen.

Daarna gaat Ingrid weer terug naar de huiskamer, Rob loopt even naar de badkamer en doet daarna net alsof hij dus uit de badkamer komt. Als hij in de huiskamer binnenloopt waarschuwt hij Joost dat hij zijn boxershort even goed moet doen. "Jaaaa..... ik zag zijn slurf gewoon zitten", zegt Nathalie gelijk. Daarna kletsen de bewoners weer door over van alles en nog wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door M-en-A op 28-11-2005 11:35:45 ]
  maandag 28 november 2005 @ 11:48:59 #36
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32641177
Ingrid liet net aan Joost zien hoe lekker het is om aan kleren te hangen....
  maandag 28 november 2005 @ 11:55:40 #37
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32641300
Er gebeurd niet heel erg veel in het huis op dit moment.
Maandag is wasdag lijkt wel, iedereen is er druk mee bezig (in ieder geval Ingrid, Joost en Lieske).

Rob was net bezig met 5 minuten beweging in de tuin

en op dit moment is hij, onder luid gezang en gefluit, bezig de ramen te wassen en Joost en Nathalie lopen gearmd in de tuin. Ze hebben het over aardappels schillen (weekopdracht) en de geheime opdracht van het alcohol wegspoelen.
Ondertussen vraagt Joost zich af of Ingrid heeft mogen stemmen en zo ja, op wie.

Ondertussen zijn Joost en Nathalie ervan overtuigd dat, als BB het echt wil, ze nog aardig wat bommetjes kunnen gooien.
Rob is aan het joggen geslagen en irriteert zich aan de 2 wandelaars in de tuin, die zich niet laten verjagen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Zwanee op 28-11-2005 12:04:42 ]
  maandag 28 november 2005 @ 12:12:57 #38
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32641653
Joost en Nathalie laten zich niet verjagen door de regen. Joost besluit 2 bijzet tafeltjes te pakken en die als paraplu te gebruiken.....
Ondertussen zingen ze allerlei kinderliedjes.

Ze steken een beetje de draak met Rob, die zich nog steeds aan hun irriteert, aangezien ze op het "ren"pad lopen.
Ook Lieske en Ingrid zijn fanatiek aan het sporten.

Gezien de streams van de afgelopen dagen lijkt het er overigens op dat Nathalie zich meer losmaakt van Roel en vooral van Dido en meer het gezelschap op zoekt van vooral Joost.
Ze kan het ook beter vinden met Ingrid, Lieske en Rob.

(Misschien dat iemand anders het weer even kan overnemen, moet helaas weg.)

[ Bericht 5% gewijzigd door Zwanee op 28-11-2005 12:20:26 ]
pi_32643419
Er gebeurd nog steeds niet veel in het huis....
Joost, Dido en Roel zijn voor de verandering maar weer eens aan het kaarten.
Dido heeft nog nooit van het woord stantepede gehoord.

Lieske is maar wat te eten aan het maken.

Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_32643575
Joost zou sommige dingen niet gelijk willen weten, want dan ben je misschien een tijd verdrietig enzo. Roel wil alles wel direct weten,hijk an niet tegen onwetendheid, en wil graag weten waar hij aan toe is.Meer motivatie om te winnen geeft het en het publiek heeft misschien medelijden met je.
pi_32643698
Naat en Ingrid zijn aan het douchen. Naat vraagt of Ingrid Chantal erg mist. Ja zegt Ingrid heel erg. Het is echt anders nu.
Jullie deelden ook wel echt samen he, reaeert Naat, jullie hadden echt een goede band he. Jullie waren de laatste week echt zo'n drie eenheid. Het was best een dominante vrouw zegt Naat, best wel aanwezig. Merkt het wel als zo iemand weg valt.
pi_32643951
Lieske en Rob zitten in de jacuzzi. Ook Ingrid meld zich na het douchen daar.

De dagelijkse gymnastiek oefeningen zitten er weer op zegt Rob. Het breekt tenminste de dag. Ja zegt Lieske het breekt gigantisch de dag, stel je voor dat je dat niet hebt zeg. Brengt gewoon een ritme. Betje eten, sporten, douchen, badje, weer douchen opmaken....
Lekker gevoel he zegt Rob, dat Ing er weer is. Voor Ing zelf ook natuurlijk.
pi_32644106
Het gesprek in de jacuzzi gaat over Dido en Roel. Lieske en Ingrid vertellen dat Dido zelf altijd heeft verteld dat het nooit iets zou worden tussen hun. Als je eruit komt ben je alles gelijk vergeten, het is gewoon een lange vakantie, aldus Lieske.
Rob hoopt dat ze het geluk vinden.

Het gesprek switcht weer naar het programma BB.
Voordeel is volgens Rob dat het op nieuwe zender is,ze hebben lang gewacht, plus nieuwe zender. Dit is het paradepaardje. Misschien is het ook wle de laatste keer.
Misschien, zegt Lieske, krijgen we de laatste weken wel battles. Ze willen ons toch meer uit gaan spelen, er meer strijd van maken. Ja zegt Rob, maar die strijd is er wel voor het spel, maar niet onder elkaar. Ze maken mij niet boos over iets. Lieske vind ook alles prima, zolang ze maar een hempie en een string heeft mogen ze alles afpakken.
Rob vind dat ze er slim aan hebben gedaan om er langer meer mensen in telaten zitten. Lieske denkt dat ze wel wisten dat het geen mensen waren die heel erg bonje zouden krijgen

Rob kan nergens mee zitten daar in het huis. Maar stel je voor, zegt Lieske, BB6 komt eraan. en je mag een tip geven aan nieuwe bewoners.
Het cliche zegt ingrid, gewoon wees jezelf. Is echt het belangrijkse. En, zegt Rob, bij jezelf blijven, jezelf zijn. Als je niet jezelf bent, wordt je weggestemd. Nee, zegt Lieske,ik zou zeggen dat ze alles zoveel mogelijk moeten relativeren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Snaptnix op 28-11-2005 14:43:05 ]
pi_32644487
Ze deken dat het misschien de laatste keer was dat ze genomineerd hebben
We zullen zien wie er op de bank zit zegt Rob. De kans dat je erbij zit is groot.

Lieske denkt dat het voor haar niet zo moeilijk is als voor anderen in het huis. Ook voor mij ook niet hoor zegt Rob, je moet toch iemand noemen. Iemand had ook mijn naam kunnen noemen.
pi_32645112
Qua normen en waarden is hetgeen wat Naat heeft gedaan veel erger, als wat bijvoorbeeld Linda heeft gedaan, vind Lieske.
Ingrid en Lieske dachten dat Chan populair zou zijn en dat Naat degene was die moest vertrekken vorige week, maar gezien de doelgroepen misschien wel logisch. JA, zegt Rob daard acht ik dus aan.
Lieske heeft nog wel een tijd gedacht dat of Dido of Roel moest vetrekken. Rob dacht dat wel toen hij hoorde dat er na Chan nog iemand uit moest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Snaptnix op 28-11-2005 14:45:59 ]
pi_32645417
Ze zitten te kaarten. Dido en Roel gaan nu praten in de slaapkamer.
  maandag 28 november 2005 @ 15:19:13 #47
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32646273
Roel heeft blijkbaar aan dido opgebiecht dat hij zich een handje heeft laten helpen door Linda!

En voelt zich zwaar in de zeik genomen, hij heeft het bewust achter gehouden!!! een tering streek zegt dido.
Als ze dat had geweten had ze er nooit aan begonnen!

Roel en joost zitten in de keuken te praten Roel is zichtbaar aangeslagen!
de dames zitten in de slaapkamer..... dido is erg verdrietig en laat zo nu en dan een traan ze wil gewoon huilen zegt ze!
Born this way
pi_32646301
Dido is nog steeds boos op Roel.

Roel komt bij Dido op de slaapkamer

Dido wil je alsjebliefd ff oprotten wil je alsjebliefd ff oprotten.
Roel vertrekt helemaal verslagen.

Thx, Foreverblue

Ingrid en Lieske komen bij Dido op de slaapkamer.
Dido: Roel heeft nu alles opgebiecht.
Heb m verteld dat ik dat alles zou zien op tape als ik hier uit kom.
Toen dacht hij waarschijnlijk shit dan komt ze er nog achter

Nathalie komt ook binnen.
Ze zitten druk te speculeren waarneer Roel met Linda t hebben gedaan met de helpende hand.
Dido zegt dat hij het wel meer dan 1keer heeft gedaan.
Ze denken dat t ook na het buiken incident nog een keer is gebeurd.

[ Bericht 6% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 15:46:10 ]
pi_32646435
Dido speculeerd weer over t hoerenfeest.

Dido: De nacht van t hoeren feest toen lagen dus Roel en Linda bij elkaar in bed.
Toen Linda eruit kwam hebben we nog een goed gesprek gehad en heeft ze verteld dat
Roel en zij hebben gezoend.

Dido: En toen was ik al erg pist toen ze dat vertelde, maar goed we hadden dat gesprek.
na t gesprek gaat ze weer bij m in bed liggen om m weer een handje te helpen

Thx, Foreverblue

[ Bericht 11% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 15:47:12 ]
pi_32646604
Rob komt er ook bij

Rob: misschien dacht hij wel dat het bij de ene niet lukt probeer ik t bij de ander.

Dido: Hij wist hoeveel zeer t mij deed, en daarna doet hij t gewoon weer.
Als ik t wist van te voren dat hij t nog een keer had gedaan had ik m weggestemd.
We wonen met elkaar hoor je toch rekening te houden.
Als hij weet dat dit me heel erg veel pijn doet waarom doet hij dit dan.
Ik vind t gewoon walgelijk.
pi_32646672
Rob ik dacht dat er wat gebeurd was op t hoeren feest
Nathalie: ook ook

Rob:hahaha nou rustig maar ik dacht dus dat er alleen wat gebeurde op t hoerenfeest.

Streams vallen even weg

Thx, Foreverblue

[ Bericht 22% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 15:48:45 ]
pi_32646791
Ingrid waarom ga je niet even naar Roel toe.

Dido: Neeeee heb er ff geen zin in.
Gister heb ik zo goed met m gepraat nog gevraagt is er niets meer dat ik nog moet weten.
Is er niets meer gebeurd Roel zei dus nee er is echt niks meer.
We maken het die avond dus goed en de volgende dag komt er dus nog meer.
Voel me echt gekwetst

Dido: Ik ben blij dat Roel nu ook super gek op mij is.
Nu voelt hij ook wat ik nu voel.
pi_32646897
Ingrid: hij kwam er later dus mee dat hij afgetrokken is.

Dido: Het is het zelfdetoen t heel goed was met een andere man.
het voeld goed en hij verteld ineens oja ik heb ook 2 kinderen.
Dus eerst zorgen dat het goed klikt en dan een probleempje vertellen.

En geluid uit de slaapkamer weg
  maandag 28 november 2005 @ 15:47:55 #54
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32647086
dido gaat naar de DBK om te vragen of ze het fragment mag zien van roel en Linda!!
Temptation eiland!!! roept Ingrid!
Born this way
pi_32647159
In de woonkamer
Rob Roel en Joost

Rob: als ze later als ze wat bij gekomen is gaat e wat meer nadenken.
En ziet ze wel dat jullie het in fases hebben gedaan en dat jullie geen relatie hadden.

Roel:maar het is gewoon zo zonde.

Rob: wat zonde liefde kan niet ineens weg zijn jullie zitten al zo lang met elkaar in t huis.
Joost: Ik snap wel dat het haar ook eer doet.

Valt ff een hele stilte in de woon kamer.

Rob: Dus even laten bezinken

Roel die vrouwen zitten zich ook de hele tijd gek te maken.
Rob:ja ik ga even douche en ga ik met jullie mee
Joost:Dido is ook gek op je.
En je bent misschien gek op iemand terwijl je niet weet wat er in t verleden is gebeurd.
Hoop wel dat naath haar een btje rustig heeft gekregen.
Ga anders even kijken.
Roel:Ze is naar de wc.

Thx, Muerte

[ Bericht 6% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 16:20:37 ]
pi_32647342
Ingrid: ze is naar de dagboek kamer.
Roel: Waarom om te vragen wat er gebeurd is?
Ingrid: denk t wel.

Ingrid: ze is gewoon boos dat je je pik achterna loopt.
Ze heeft je verteld hoe t zat met haar exen en alsnog doe je dat met Linda.
Roel: Maar dat zou nou meer gebeuren ben onwijs gek op haar.
Joost:Vrouwen zijn raar toen Bren t uitmaakte en ik ging met een andere vrouw.
Was ze ook boos en zegt ik wilde je altijd al terug.
Ingrid: dat is iets wat vrouwen altijd doen.
Het is een stukje respect wat we doen als t even niet goed gaat.
Zoals met mij en Men zou ik nooit bij een andere man in bed liggen.
  maandag 28 november 2005 @ 15:59:46 #57
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32647422
quote:
Op maandag 28 november 2005 15:47 schreef keizerpinguin het volgende:
dido gaat naar de DBK om te vragen of ze het fragment mag zien van roel en Linda!!
Temptation eiland!!! roept Ingrid!
ik geloof niet dat ze daadwerkelijk in de dagboek kamer is geweest
Born this way
pi_32647489
Roel: Ik kus al 13 weken de grond waar je op loopt.

Nathalie: Ik snap je wel maar t is t gevoel.
Roel ik snap wel dat t zeer doet had gister gewoon alles moeten zeggen.

Dido:Ik vind het gewoon een kutstreek
Joost: vind ik niet als t gevoel van 1 kant komt.

Dido t gevoel kwam niet van 1 kant heb lopen janken toen ik zag dat Linda en Roel hebben gezoend.
Joost: maar je zei zoek t maar uit.
Dido: ja heb ik gezegt.
Joost:Ja dat zou als een vrijbriefje kunnen gezien worden.
pi_32647640
Roel zegt iedereen weten het wat er gebeurd is met Linda.
Ik dacht dat jij dat ook wist Dido?

Nathalie: Ik wist het ook niet wist wel dat jullie op 1 kamertje lagen in een bed.
Maar ik wist niet wat jullie daar allemaal gedaan hebben.
Misschien ben ik wel zo naief.

Er valt een stilte.
Nathalie:Nou dit is dus wat er is gebeurd we gaan ons er niet verder in mengen.
Joost: nee
Nathalie: Het kwartje is helemaal toen niet bij mij gevallen
pi_32647785
Joost: Ik weet zeker dat Roel heel trouw is
Dido : hij had gewoon alles moeten vertellen gister hij weet dat ik zo zou flippen.
Het is gewoon klaar ik zoek wel een andere waar ik wel een goeie start mee heb.

Dido: Joost zal je even vertellen van onze gesprekken Roel vertelde dat hij een jongen is
die wel met de ander zn gevoelens rekening houd en niet bedonderen
Joost: Maar misschien is t de omstandigheden wel waaruit dit is opgebloeid.

Dido:Ik wil gewoon niet iemand die zn pik achter na loopt
Joost:Roel was pas na een paar weken verliefd op je.

Dido:Joost als je met iemand met gevoel met iemand zoent.
En hij zoend dan met een ander en je laat hem merken dat t je heel veel pijn doet.
En hij doet het gewoon weer dat doet me zeer.
  maandag 28 november 2005 @ 16:14:06 #61
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32647814
Dido klaagt nog steeds over Roel "En nu ga ik in mijn bed liggen, het is gewoon een mongool".
Ze (o.a. Roel) proberen het volgens haar goed te praten op een dominante manier.
Ze is er helemaal klaar mee. Nathalie vind dat ze het even moet laten rusten.

Thx, Peter6000

[ Bericht 17% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 16:17:49 ]
pi_32647887
Roel heeft t iets over dat Dido geen skelet in haar lichaam heeft(hij gooit het weer op psygologische toer)

Dido: je kan wel proberen je gelijk te halen maar dit doet gewoon zeer.
Roel dit doet mij ook heel veel pijn

Dido begint te huilen en loopt boos weg
  maandag 28 november 2005 @ 16:17:34 #63
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32647921
dido en nathalie gaan bubbelen ze kleden zich om in de badkamer.....
Born this way
pi_32648000
Joost: het enige lullige is dat je gister niet alles heb gezegt.
Roel:ja
Joost:het is gewoon vertieft.
Joost: weet je wat het is BB wil gewoon dat er iets omhoog komt.

Dido loopt weer naar binnen.
Dido we praten er wel een andere keer over.
Ze neemt wat te drinken en is op zoek naar de shag.
Nathalie:Wil je oon een shaggie voor mij draaien.
Dido:Ik neem t wel mee.
pi_32648107

Thx, Peter6000
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32648111
Joost: het is jammer dat je niet wegkan.
Nu zit iedereen erover te lullen en word het alleen maar erger.
Roel: Ja je zit hier met zoveel cameras.
Naath en Ingrid snappen me ook wel Dido weet wat ik voor dr voel.
Als t hier kapot gaat was t gewoon niet goed genoeg geweest.

Joost:Ik snap niet dat als hier cameras zijn dat t anders is.
Als je thuis zit is het gevoel ook het zelfde.

Joost staat te zenuwe het komt wel goed zegt hij dan.
Roel:Iedereen heeft wel eens zn skelet in de kast gehad
Ik weet wel dat Naath de goeie dingen tegen haar zou zeggen
  maandag 28 november 2005 @ 16:27:29 #67
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32648128
Dido vind dat ze helemaal aan de kant gespoeld wordt in dit huis. Iedere keer is er wel iets anders volgens haar. Is het niet Ingrid, dan is het wel Chantal en nu is het weer Roel.
Dido vraagt zich af wat ze toch heeft met mannen. Inmiddels zitten zij en Nathalie in het bubbelbad.

Volgens Nathalie wil Joost graag dat Roel en Dido geen ruzie meer hebben en weer bij elkaar komen. Ze verteld aan Dido dat ze aan Roel en Joost heeft uitgelegd dat ze Dido even met rust moeten laten. Dido verteld dat Roel eerst aan haar gevraagd had of ze bij hem kwam slapen, zij zei toen 'nee" en vervolgens had hij Linda gevraagd.
Het gaat allemaal een beetje door elkaar heen, maar het onderwerp is nog steeds Roel, Linda en het handje. Dido voelt zich in ieder geval zwaar genaaid en zou zo'n actie nooit gedaan hebben, aldus Dido.
  maandag 28 november 2005 @ 16:37:05 #68
129756 Zwanee
RW verslaafd
pi_32648352
"Als ik dit allemaal van tevoren had geweten, was ik nooit tot hier gekomen met hem", zegt Dido.
Ze snapt het allemaal wel, maar blijft toch doordraven over Roel.
Volgens Nathalie zit ze nu heel erg in een tweestrijd.

Het is allemaal heel slecht te verstaan door het verkeer op de achtergrond en de geluiden van het bubbelbad.

Dido wil graag de mening weten van Nathalie.
Ze moet "objectief redeneren" volgens Dido.
Nathalie heeft nogal wat bedenktijd nodig.
"hij heeft met jou het gesprek gehad en hij weet hoe zeer het je deed. Maar je was ook erg duidelijk dat er niks zou gebeuren." zegt Nathalie
Dido is beledigd om het feit dat hij het gebeuren met haar ex "vergeten" was en dat hij had gezegd "Dido ik zal je laten zien dat ik anders ben".

Nathalie wil van Dido weten hoe gek zij op Roel is.
Het is niet heel goed te verstaan, maar het komt erop neer dat ze zegt dat als Dido echt stapelgek is op hem dat ze zich erbij kan neerleggen, omdat er toen nog niks was tussen hun. Kan ze het Roel vergeven. Maar als ze twijfelt erover, dat ze dan een punt er achter moet zetten.

Ik denk dat ze het er voorlopig nog wel even over hebben, dus ga ik me even richten op het avondeten
pi_32648486
Roel zit nog verslagen nadenkend op de bank.
Lieske en Joost zijn in de keuken, en denken na welk team er moet koken vanavond.

Joost kijkt naar de schimmel op de wortels.
Lieske dat is geen schimmel ze zeggen toch ook dat een pieper moet rijpen.
Joost:Daar heb je gelijk in, wil je kijken wat je hie nog mee kan doen.
Lieske deze is niet rot hoor je kan t onder stukje er gewoon afhalen
pi_32648617
Roel:Het is moeilijk om hier attent te zijn zonder de hulp van BB
het ijzer smeden terwijl hij nog warm is.

Thx, frizti

Ze worden gestoord Lieske begint met heel erg te hoesten.
Joost: gaat het.
Lieske:Ja hoor het is er al uit.

Ze gaan weer verder met t avond eten
Lies tegen Joost: Lieverd pak nou een een echt mes.
Enze gaat verder met de groente

[ Bericht 13% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 16:49:35 ]
  maandag 28 november 2005 @ 16:51:26 #71
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32648729
roel is hard aan het denken hoe hij Dido weer kan lijmen, hij mopelt iest van "ze hebben muziek die ze wel mooi vind"
Born this way
pi_32648890
Rob gaat even naar Roel toe
Rob: je moet t gewoon rust geven.
Roel:maar het is moeilijk
Rob:vanavond houden we gewoon een spelletjes avond en kijken wel hoe t loopt.

Thx, Foreverblue

Joost komt er weer tussen en begint weer over het schimmel op t voedsel.
Rob:Ik vind het gewoon zo jammer dat als er 1 gerecht gemaakt word dat alles erin gegooid word
dat hoeft niet

Roel zit weer te denken wat Dido doet
Roel:Misschien zitten ze nu wel lekker te kletsen over shoppen en zo.
Joost: Ja ze waren net gewoon gezelllig aan t kletsen wacht t gewoon af

Roel is nu weer aan t trommelen op t gasfornuis, hij stopt even en zegt laat ik t er maar niet te dik boven op leggen.
En loopt weer naar de woonkamer

[ Bericht 4% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 17:03:18 ]
  maandag 28 november 2005 @ 17:14:52 #73
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32649276
roel is op bed gaan liggen nadenken.....
Rob is aan het slijmen bij de dames in bubbelbad
Joost is aan het koken
Lieske is zich aan het mooi maken voor het eten
Ingrid ligt ook op bed!
Born this way
pi_32649340
Roel is inmiddels op bed gaan liggen om 'zijn zonden te overdenken'.

Thx, Muerte

Rob vraagt bij de jacuzzi aan Dido en Nathalie of ze iets nodig hebben.
Dido wil dat Rob een shaggie voor haar draait, het is hem gelukt, de dames zijn stomverbaasd.
Nathalie vraagt hoe de sfeer is binnen, Rob verteld dat Ing op bed ligt en Joost met het eten bezig is.
Dido en Nathalie zingen de tunes van 'Goede Tijden' en 'Vrienden voor het leven.' Rob zingt nog even mee en draait vervolgens nog 2 shaggies, voor straks.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_32649643
Dido en Nathalie doen een parodie op 'Boer zoekt Boerin' maar dan andersom, ze doen oproepen voor een leuke boer, met een boers accent. Uitzendingmateriaal.

Binnen dekt Joost de tafel, erg secuur.

Thx, Foreverblue

Joost heeft al een tijdje een schort voor, ik denk dat hij en Lieske gaan koken.

[ Bericht 18% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 17:43:45 ]
pi_32650012
Rob en Lieske spelen trictrac op de bank.

Thx, Foreverblue

Joost roept vanuit de keuken dat hij zo met het eten gaat beginnen, Rob vraagt hoe laat het is.
Joost denkt vijf uur, maar gaat toch naar buiten om dit te checken.
Rob: "Half 6 eten, prima. We hebben vanavond nog leuke dingen te doen."
(Volgens mij gaan ze een spelletjesavond houden.)

Joost zit even bij de dames in de jacuzzi en ze praten over wat ze met de Kerst gaan doen.
Joost vertrekt naar de slaapkamer en zit even bij Ingrid op bed, ze vraagt hoe het nu gaat. Joost hoopt dat ze het vanavond gaan uitpraten.
Ingrid zegt dat ze met deze stress sneller moe wordt en dan even wil liggen.
Ze staat op en Joost gaat in de keuken bezig met het eten.

[ Bericht 9% gewijzigd door CartWOman op 28-11-2005 17:50:30 ]
pi_32650175
Ingrid en Joost gaan koken, ik zie gehakt in de pan.
Rob vraagt haar of ze moe was. Ingrid: "Ja, ik ben kapot."

Dido en Nathalie komen weer binnen, en vinden dat Joost de tafel gezellig heeft gedekt. "Met kaarsen! Het lijkt wel Kerst."
In de gang besluiten ze om hun huispak al aan te doen.

Ik ben weg.
pi_32652188
Joost zit in z'n eentje buiten in de tuin met een kopje koffie, hij zit ergens mee/ heeft het moeilijk. Hij is in ieder geval hard aan het nadenken etc

Binnen spelen Dido, Roel, Rob & Lieske weer een spelletje kaarten. Dido denkt ook dat chantal een geheime missie heeft en ook nog in een hok zit. Rob & Lieske lijkt dit niet zo. Dido denkt dit omdat joost alleen buiten zit en hij dus een geheime missie heeft...in de tussentijd is ook Nathalie &Ingrid bij de kaartclub komen zitten
  maandag 28 november 2005 @ 19:26:15 #79
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32652265
Wat foto's uit het SC topic als update:

(Frizti, Regenworm en Trevanian)
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32652956
De bewoners zitten allemaal in de woonkamer te kletsen en te kaarten
Ze hebben het alleen over het kaartspel, en af en toe zingen ze een liedje
pi_32654627
Rob en Joost zijn de rest een beetje aan het dollen. Gedragen zich vreemd, gaan naar buiten sturen de rest terug naar binnen. Willen ze laten denken dat ze een geheime opdracht hebben geloof ik.

Ze vinden het koud en verwoneren zich erover dat het vuurwerk er nijna weer aankomt.
Joost is zenuwachtig voor donderdag. Rob denkt dat er 4 man op de bank zit, maar ik ga toch niet weg zegt ie. Heb dat in m'n kop geprent wij lopen er samen aan het einde uit.
Rob denkt dat er 6 overblijven aan het eind. Dan zou dit dus de laatste nominatie zijn. Ze weten dus nog niet dat het een week langer doorloopt volgens mij.
Rob is wel hel blij dat hij het mee heeft mogen maken. Joost vnd het heel erg goed geweest en komt als veranderd mens thuis. Wel dezelfde Joost, maar veel bewuster. Ja zegt Rob, je gaat alles veel meer relativeren.
Rob zegt je hebt alleen elkaar, geen boek of niks. Dus valt niet uit te leggen wat je met elkaar hebt.

[ Bericht 36% gewijzigd door Snaptnix op 28-11-2005 21:04:30 ]
pi_32654819
Joost vraagt aan Rob of het nog wel goed zal komen tussen Dido en Roel.Jawel zegt Rob, heft gewoon even tijd nodig. Thuis neem je afstand zie je elkaar even niet. Ze zouden er ook wijs aan doen hier even afstand te nemen. Is moeilijk ik begrijp beide standpunten, begrijp hoe ze erover denken.

Ik vind het fijn dat die 2 elkaar hebben gevonden zegt Joost, kan het nu ook beter met Roel vinden. Rob vind dit raar, vind het wel leuk hoor. Maar vind het toch raar. Nou ja zegt Joost het is ook niet meer de Roel die ie was. We irriteren ons nu minder aan elkaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door Snaptnix op 28-11-2005 21:05:19 ]
pi_32655786
En het kaarten gaat maar door.....

Meest boeiende wat nu te melden valt is dat Naat haar voet slaapt

pi_32656025
Roel DBK
pi_32656172
Het gesprek gaat over spreekwoorden en gezegdes. Lieske weet niet of d schapen over de dam of over de brug gaan. Ingrid weet nooit of ze in je handjes klappen of knijpen moet zeggen. De rest meldt dat het knijpen moet zijn. O zegt Ingrid, ik zeg altijd, dan kan je in je handjes klappen.

Dido en Naat trekken zich terug in de badkamer.

thx to frizti
Naat denkt dat hij (Roel dus) voornamelijk boos is op zichzelf, omdat hij zichzelf ontzettend is tegengekomen in het huis. En heeft het er waarschijnlijk moeilijk mee hoe het nu loopt. Zo te zien heeft hij het er moeilijker mee als jij. Dat is alleen maar schijn volgens Dido. Ze schijnt haar hoofd weg te draaien bij bepaalde blikken. Misschie gaat het hier allemaal wel over zegt Dido dat hij naar de DBK moet. Zou kunnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Snaptnix op 28-11-2005 21:59:10 ]
pi_32656278
Roel kan zeggen wat ie wil, zegt Dido. Het verandert toch geen reet. Het is gewoon de zoveelste keer dat hij me aan het janken heeft gekregen. Om Roel heb ik hier het meeste gehuild, leuk he. Heel leuk zegt Naat. Maar hoe meer mensen er in je hart komen hoe meer ze je pijn kunnen doen, anders boeit het je niet.
Ach ja zegt Dido, we zien het allemaal wel weer. Het is gewoon een rotsituatie. Hou wel erg in het weegschaaltje zegt Nath, slaat ie negatief door moet je echt voor jezelf kiezen. Zeker hier.
pi_32656364
Roel is terug en meldt alleen dat ze zometeen misschien de slaapkmaer in moeten. Maar dat heeft dan niets met een opdracht te maken maar met onderhoud.
pi_32656586
Later loopt roel naar de badkamer en vraagt BB daar hem nog maals naar de DBK te roepen zodat hij er daar over na kan denken en de rest kan hij dan wel regelen...
pi_32656618
Er is buiten iets aan de hand. Muziek, dames (Dido en Nath) lopen naar buiten te rennen en te gillen. Er is iets aan de hand. wat is er, wat is er Roel.
Wat een enge muziek, zegt Nath (?)

Wat is er gelukt, wat is er nou toch. Blijft Nath maar gillen. Die is compleet hysterisch. Roel loopt redelijk zenuwachtig rond.
Nath blijft maar gillen en is echt compleet door dolle heen, waar is m'n jas, m' njas. Kijk uit roept Ing het is glad.

[ Bericht 27% gewijzigd door Snaptnix op 28-11-2005 22:12:27 ]
pi_32656799
Wat hebben ze gedaan man, roept Dido. Top! zeggen ze. Er is daar gewoon iemand. Dat geren naar elke hoek van de tuin
Zo dan, spannend zegt Joost. Ze zijn geoon iets met iets bezig, er is daar iets BB gaat niet voor niets dit aanzetten.

Ik ben met niks bezig zegt Roel, nee zegt Joost ik ook niet. Ze hebben alledrie iets anders, ze houden elkaar ook in de gaten. Ze moeten iets zoeken, denkt Dido. En het is in de tuin.
pi_32656962
Roel heeft de kaarten van tafel gejat en buiten gaat de herrie uhm... muziek weer verder.
Ze staan nu bijna allemaal bij elkaar. Hij heet de kaarten zegt Rob, als Dido vraagt wat ze staan te doen. Heb het gezien.

Roel wordt weer naa de DBK geroepen.

Waarom verlult Rob, Roel zegt Dido. Het is echt iets tussen hun drieen. Ah zegt ze. wat lullig dat ze hem verlinken.
pi_32657121
Het is gewoon kut dat de kaarten weggehaald zijn, aldus Rob. Ja maar jullie zijn blij dat het daarop gegooid kan worden zegt Dido. Dit heeft ook met jullie opdracht te maken. Nee, nee... reageert Rob direct.

Roel krijgt inmiddels al de schuld van Rob, van de weggehaalde drank en de foto's/kaarten en nu deze spelkaarten.

Als alle spelletjes worden afgenomen doen we niks zegt Rob. Ja dat is dus duidelijk zegt Roel. Is buiten onze macht zegt Roel. Ik weet het allemaal nog niet, zegt Dido. Wat weet je dan niet, reageert Rob. Ja wat er allemaal hier speelt natuurlijk. Ja hallo, reageert Rob terug je hoeft het niet geheimzinniger te maken.
Ik weet wat er aan de hand is zegt Rob. Ok verder hoef ik toch niets te zeggen zegt Roel. De dames (vooral Dido) lijkt niet overtuigd dat dit alles is.
pi_32657233
Nu een hele discussie over dat de kaartspelletjes weg zijn. Ingrid zegt niemand meer te vertrouwen. Rob is min of meer pissed op Roel, Joost verdenkt Roel van alles wat verdwenen is en Dido denkt dat het met de missie van Rob & Joost te maken heeft...en rob vind daarop dat dido en roel 1 zijn dus dido zich er maar beter niet mee kan bemoeien
pi_32657312
Rob snapt niet dat iemand met een missie zo geholpen wordt. Dat zou ik ook wel willen zegt ie. Nou denkt Dido dan heeft dat met jullie opdracht dus temaken. Ja zegt Nath, normaal is het altijd laten gaan. Ja zegt Dido en nu alleen niet.
Discussie tussen Roel en Rob nu. Roel het is voor mij toch ook niet prettig. en Rob wil niet begrijpen dat er iemand geholpen wordt om een missie te voltooien.
Ja zegt Roel, misschien is het wel omdat een persoon er geen persoonlijke baat bij heeft en het iets voor de groep opleverd.

thx trevenian

Ik wordt niet boos zegt Rob, nouhou wordt er direct gereageerd. Joost zegt direct wacht maar tot het volgende liedje dus wie heeeft er dan wat met dat liedje jullie toch. Het gaat me niet om geld zegt Rob, het gaat me erom dat er iemand geholpen wordt bij een missie.Als je er dan geen baat bij hebt zegt Naat, laat het dan....
Waarom ben je nu zo verhit vraagt Nath. Ben niet verhit, nou ja alleen omdat iemand geholpen wordt door BB tijdens een missie.Ben pissig op de manier hoe het gaat, Roel snapt niet dat ie pissig wordt.
pi_32657565
Ik vat hem zegt Dido, ik begrijp het nu helemaal. Deze onenigheid is precies wat ze willen. En de rest van de avond gaan we elkaar aankijken zegt Joost. Ja, vinden ze kennelijk leuk zegt Roel.

Nee zegt Joost kijken naar kaartende mensen is natuurlijk saai. Maar dan hadden ze het niet moeten geven. Ach zegt Nath misschien hadden ze gedacht dat we gaan strippokeren ofzo. Roel reageert, ach mensen bekijk het als belonig dat we een tijdje hebben mogen kaarten.
pi_32657616
Rob en Joost DBK
pi_32657780
Nath en Dido zijn weer direct uit de slaapkmaer terug in de woonkamer.

Gebruik eens na zegt Dido hyper. Denk gewoon logisch na. Lieske heeft het gedaan zegt Dido. Ok zegt Lies,ik heb 't gedaan...
Je zit me keihard te fucken, nee hoor zegt Dido echt niet. Ja maar wanneer moet ik dat hebben gedaan dan? Ik ben er wel van overtuigd dat Roel de kaarten heeft vind Nath. Ja zegt Lies heb je dat koppie gezien. Maar ik denk nog steeds dat Lies het gedaan heeft reageert Dido.

Rob reageerde heel fel, dus hij is gedwarsboomt bij een opdracht van hem. Er is een opdracht doorheen gekomen. Ja we moeten er ove rop houde, denk na zegt Dido. Maar Lieske heeft de kaarten daar ben ik van overtuigd.
Ik hou erover op zegt Dido, ik praat er nie meer over.

De muziek buiten begint weer. Geen afleidingmanouvre er komt echt wat, zegt Dido nu.
pi_32657917
Rob en Joost blijven binnen. Lieske blijft er ook bij zitten. Rob en Joost gaan voor de verandering maar een potje tric-traccen.
Gatver wat een enge muziek, vind Ingrid. wat gebeurt er allemaal zegt Roel, wat een avond.

trevanian
Er zit echt iemand opgesloten zegt Dido. Nee dat mag je niet zeggen zegt Ingrid, krijg er kippenvel van. Dido zegt ja kijk dat raampje (was een lichtje?) en loopt daarheen. Ze begint te gillen en ingrid schrikt ervan.
Ingrid wordt er bang van en wil er niet aandenken, als Nath en Dido blijven volhouden dat daar iemand zit.
pi_32658224
Nath heeft net tegen Roel uitgelegd hoe dido erover denkt en geeft tips aan roel om relatie te redden.
Echt heel lief van Nath ze heeft echt duidelijk het beste voor met de twee en raad Roel aan om even tot morgen te wachten en Dido gelijk te geven en niet zijn eigen gelijk te halen.
  maandag 28 november 2005 @ 23:35:26 #100
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32659438
Roel en Dido nu weer in gesprek over hun relatie. Voor de zoveelste keer zijn hij dat hij echt heel gek op haar is en echt hoopt dat het wegzakt. Hij wil alles voor haar doen, ze hoeft het alleen maar te zeggen.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 november 2005 @ 23:41:22 #101
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32659640
Er wordt heel veel gezwegen (heb ik natuurlijk weer, net nu ik zelf de stream ook aanzet)

Dido (uit het niets): "Dit vind ik nou echt gemeen" (? wat BB doet? of dat ze wel genegenheid wil/krijgt van Roel maar ze hem niet kan vertrouwen?)

Dido: "Ik vind 't jammer dat iets zo in een keer stuk gaat"
Roel: "Het leek onbreekbaar, in mijn idee.. Wat kan hier nou in godsnaam tussen komen"
Dido: "Mmm..
Aaach ja, we zien het wel weer" (en gaat weer liggen)

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 28 november 2005 @ 23:48:11 #102
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32659885
Roel probeert de handtastelijke toer... Dit lijkt Dido te negeren..

Maar ze hapt toch toe..

Dido: "Zucht.. sukkel..."

En hoppaaa

Lovers met ruzie opgelet. Hoef je geen psychologie voor gestudeerd te hebben!
  maandag 28 november 2005 @ 23:55:52 #103
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32660149
Te vroeg gejuicht, coitus interruptus.

Wederom een diepe zucht van Dido.

Dido zegt dat ze het gemeen vindt dat Roel haar hart pijn heeft gedaan waardoor heel haar gevoel veranderd is. Denkend aan een eerdere vriend die haar heeft gekwetst, vraagt ze zich af waarom dit altijd bij haar moet gebeuren. Dido staat op om te gaan slapen. Zakelijk zegt ze, "de rest van de tijd doe ik wel gewoon normaal tegen je hoor." Roel: "Ik hoop dat het nog goed komt."

Er wordt toch nog wel een knuffeltje gegund.. Roel is hierin wat hartstochtelijker dan Dido

Vervolgens rookt Dido nog een laatste shaggie.
  dinsdag 29 november 2005 @ 00:00:55 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_32660309
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_32660361

Bedankt lief streamteam!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')