persoonlijk kan dat me weinig schelenquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Spec wat ben je ook weer een lamer he
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?
waarom moet dit topic nu weer dicht en daarbij waarom zon domme opmerking erbij
[quote]
geen bron, geen nieuws, geen serieuse discussie
[quote]
persoonlijk vind ik jou het modschap niet waardig.
Waarom geef je in je zalm topic niet aan waar ik het onderzoek van maurice de hond waaruit blijkt dat 50% van de nederlanders hetzelfde denkbeeld als jij hebben kan teruglezen?quote:Op zondag 11 december 2005 22:59 schreef Meki het volgende:
BSB je bent terug
Zo beter?quote:Op maandag 12 december 2005 14:01 schreef dVTB het volgende:
(gokje) Peter R. de Vries doet niet mee aan verkiezingen
Suggestie om deze topictitel aan te passen. Het lijkt net een nieuwsfeit (omdat het woord gokje wegvalt), terwijl het een gok van de topicstarter is...
je staat in de wachtlijst met nummer 12 ff geduldquote:Op maandag 12 december 2005 08:44 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Waarom geef je in je zalm topic niet aan waar ik het onderzoek van maurice de hond waaruit blijkt dat 50% van de nederlanders hetzelfde denkbeeld als jij hebben kan teruglezen?
Ja hilarisch, maar je had laatst wel commentaar op r@b dat hij niet genoeg reageerde in dat ene topic. En je had nu ook op mijn post kunnen reageren, doe je ook niet. Ik kan zo langzamerhand alleen maar een conclusie trekken dat je ongefundeerde dingen loopt te roepen.quote:Op maandag 12 december 2005 17:58 schreef Meki het volgende:
[..]
je staat in de wachtlijst met nummer 12 ff geduld
heb nog geduld nu nummer 11quote:Op maandag 12 december 2005 20:24 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Ja hilarisch, maar je had laatst wel commentaar op r@b dat hij niet genoeg reageerde in dat ene topic. En je had nu ook op mijn post kunnen reageren, doe je ook niet. Ik kan zo langzamerhand alleen maar een conclusie trekken dat je ongefundeerde dingen loopt te roepen.
Tja poepke tis niet echt een NWS topicquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Mirage het volgende:
In truth kreeg ik een verzoek tot het schoppen van een topic naar NWS.
Het openen daar was een foutje van TS.
Volkert van der G, en betrokkenheid bij AIVD
Nemen jullie hem over ?
Is meer een speculatie topic en lijkt me daarom eerlijk gezegd beter in TRU op z'n plaats. Hiernaast hadden we al een topic over dit onderwerp dat is samengevoegd met een topic in POL, waarin ook over Volkert gespeculeerd is/wordt/kan worden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:41 schreef Mirage het volgende:
In truth kreeg ik een verzoek tot het schoppen van een topic naar NWS.
Het openen daar was een foutje van TS.
Volkert van der G, en betrokkenheid bij AIVD
Nemen jullie hem over ?
Het ìs hot item op het moment.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Tja poepke tis niet echt een NWS topic![]()
Dacht misschien dat hij in ONZ zatquote:Op woensdag 14 december 2005 06:34 schreef sp3c het volgende:
ik zit al aan nummer 4!
niet dat dat iets abnormaals is ofzo maar toch ... blijft een verbijsterend stukje statistiek zo vroeg in de ochtend!!
en kan niet iemand de politie inlichten, volgens mij zijn er weer TBS'ers ontsnapt en nu zit er schijnbaar 1 te fok!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |