abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32632394
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:22 schreef Dagonet het volgende:
Jij ging slapen Klowjow

Alles voor de users!
Ja, dat ga ik doen. .
pi_32632406
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:23 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dat lukt me wel, maar wat wil je nu dat ik doe? Hier een nieuwe OP fabriceren of het topic open gooien zodat ik het gelijk in het topic kan doen?
Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo ( )heb ik er tussenuit gehaald...
Als je het even naleest en aangeeft wat je eventueel nog veranderd wil hebben, pas ik het aan en gooi ik hem open.
  zondag 27 november 2005 @ 23:33:15 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32632491
[NWS-Feedback]

ik wacht af gelly. met smart.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zondag 27 november 2005 @ 23:33:25 #4
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32632492
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:31 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Ik heb je OP even aangepast. Die reactie van PufPuf ofzo ( )heb ik er tussenuit gehaald...
Als je het even naleest en aangeeft wat je eventueel nog veranderd wil hebben, pas ik het aan en gooi ik hem open.
In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_32632540
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
pi_32632609
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef Tarak het volgende:

[..]

In de OP begin ik met een bericht wat later gecensureerd werd door Indymedia. Ik had echter het ongecensureerde bericht nog open staan. Zie [NWS-Feedback] , zou je die nog kunnen vervangen? Eventueel kan ik het natuurlijk ook zelf doen als je het bericht hebt open gegooid.
Aangepast en weer open.
pi_32632730
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Ik hoop niet dat die discussie opengaat zonder dat er ook iets gemeld over de discussiewaarde klowjow. Waar denk jij dat er over gediscussieerd moet worden behalve dat er wat heen en weer geschreeuwd wordt over extreem-links en extreem-rechts?
Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.
pi_32632935
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:35 schreef SCH het volgende:
Niemand verplicht je om in dat topic te kijken.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 23:47:09 #9
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_32632951
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Aangepast en weer open.
Dank je wel!
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  † In Memoriam † maandag 28 november 2005 @ 00:55:06 #10
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32634952
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:30 schreef kLowJow het volgende:

Ja, dat ga ik doen. .
Doe jij alles alleen tegenwoordig?

pi_32637911
quote:
Op maandag 28 november 2005 00:55 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Doe jij alles alleen tegenwoordig?

Ik heb het de laatste tijd buiten FOK! wat minder druk, in tegenstelling tot jou. .

Vandaag niet overigens. .
pi_32639467
KlowJow is mijn kloon, alles wat hij doet, doe ik eigenlijk.
Allah Al Watan Al Malik
pi_32641250
quote:
Op maandag 28 november 2005 10:29 schreef Mutant01 het volgende:
KlowJow is mijn kloon, alles wat hij doet, doe ik eigenlijk.

KloonJow dus
pi_32642425
quote:
Op zondag 27 november 2005 23:40 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het heeft zeker discussiewaarde als iedereen het links-rechts gedoe een beetje kan overstijgen. Een heerlijke conspiracy, waarbij onze wat meer politiek-geëngageerde vrienden op diverse andere sites hun theorietjes over het gebeurde plaatsen. Ik ben wel benieuwd wat hier uit gaat komen.
De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Ten tweede is het slachtoffer niet radicaalrechts, maar extreemrechts.
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
En ook niet met de vele rechtsradicale users..
pi_32642601
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De TT is misleidend.
Het is helemaal niet te zeggen of het inderdaad over een nieuwe antifa-organisatie gaat.
Er staat een vraagteken in de TT. .
quote:
We kunnen toch niet mensen als Wilders op één hoop gooien met zo'n stormfronttype.?
Ik vind het sowieso nietszeggende termen, al kan ik me wel vinden in je omschrijving. Uit de artikelen blijkt echter duidelijk om wie het gaat lijkt me zo. Daarbij is de enige bron die de slachtoffers benoemt in mijn ogen zo ongeloofwaardig dat wat mij betreft nog allerminst vast staat wie slachtoffer zijn en wie dader, en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.

Ik wist trouwens niet dat je zo'n moeite had met het op één hoop gooien van Wilders en stormfront. .

[ Bericht 1% gewijzigd door kLowJow op 28-11-2005 13:02:36 ]
pi_32642656
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32642822
quote:
DORDRECHT In de Dordtse Biesbosch is een bever omgekomen. Hij werd onder een boom verpletterd waar hij zelf aan had geknaagd. Het was een van de twee bevers in het Nationaal Park.
.
pi_32642901
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

De TT is misleidend.
Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32643011
quote:
Op maandag 28 november 2005 12:56 schreef kLowJow het volgende:
en of één van de twee groepen of zelfs beiden iets met het incident te maken hebben.

Ik wist trouwens niet dat je zo'n moeite had met het op één hoop gooien van Wilders en stormfront. .
Nee hoor... ik heb er geen GROTE moeite mee, maar het is wel fout.
Ook Wilders in het hokje Michiel Smit zetten is onterecht.
Mijn moeite is eerder dat de titel iets suggereert over een nieuwe antifagroep.
Het kan waar zijn, het kan ook niet..
Nu we het er toch over hebben... waarom protesteren radicaalrechtsen niet dat zij gelijkgesteld worden aan stormfronters?
En achhhh... een mens moet wat babbel- en bashstuff zoeken soms, toch
pi_32643045
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Extreem-rechts is het niet te noemen... op de site van dat clubje kan ik heel weinig rechtse standpunten ontdekken. Het is vooral anti-semitisme, anti-kapitalisme en anti-regering gebazel...
Die Timo was toch mod van het stormfrontforum.?
pi_32643120
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, ik ken hem niet, maar ik ga af op de site van Platform de Krijger. Stormfront is trouwens ook voornamelijk anti-semitisch, anti-kapitalistisch en tegen de huidige regering. Je ziet dat ook terug in bijvoorbeeld de NVU. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is. Hij wil best samenwerken met China of Noord-Korea. Als het maar anti-VS en anti-Israel is, dan is het best. De vijand van zijn vijand is zijn vriend.
pi_32643211
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:12 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dat topic bloedt vanzelf dood Bluesdude, het is een mislukte linksbashpoging.
pi_32643487
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

. De stukken geschreven door Kusters kun je echt onmogelijk rechts noemen, het is echt links-extremisme met daarin anti-communisme verwerkt. Hoewel Kusters in feite een anti-semitische communist is.
Nazisme is extreemrechts..
Je kunt niet recht praten wat krom is.
Dat is de grote leugen van sommige radicaalrechtsen met extreme neigingen cq extreemrechtsen die zich distantiëren van nazisme : links de schuld geven van nazisme.
pi_32643505
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nazisme is extreemrechts..
Je kunt niet recht praten wat krom is.
Dat is de grote leugen van sommige radicaalrechtsen met extreme neigingen cq extreemrechtsen die zich distantiëren van nazisme : links de schuld geven van nazisme.
Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
pi_32643545
quote:
Op maandag 28 november 2005 13:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Heb je eigenlijk wel gelezen wat ik heb gepost?
Ja, je probeert van Kusters ineens een links persoon te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')