Bron: http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/051127_utrecht_stad.aspquote:Vechtpartij
UTRECHT – Vrijdagavond 25 november rond 22.45 uur raakten op de Westerkade twee groepjes jongeren met elkaar slaags. Over en weer werden klappen uitgedeeld. De aanleiding van de vechtpartij is onduidelijk.
Een van de jongemannen is voor behandeling aan zijn hoofd naar het ziekenhuis gegaan. Niemand wilde aangifte doen.
quote:Krakers meppen nazis verot in hartje Utrecht.
Iets vaags op platform de krijger.nl wie weet hier meer van?
Persbericht: Linkse aanslag in Utrecht
november 26, 2005
UTRECHT, 26 november 2005 - Twee Utrechtse jongeren zijn in elkaar geslagen door een groep gemaskerde krakers. Rond halfelf vrijdagavond werd een groep jongeren op de Westerkade belaagd door een bende van zeven in het zwart geklede personen. Deze duwden de twee meisjes van het gezelschap tegen de grond. Daarna werden twee van hun mannelijke metgezellen elk door een groep krakers in elkaar gestrapt en geslagen. Nadat de slachtoffers gewond werden achtergelaten, kwamen buurtbewoners hen te hulp. Deze burgers belden de politie en een ambulance.
Een van de twee slachtoffers werd opgenomen in het ziekenhuis. Het andere slachtoffer liep verscheidene verwondingen op. Beiden zijn sympathisant van Platform De Krijger, een onafhankelijke denktank die de westerse cultuur als fundament neemt. Tijdens de molestatie riepen de krakers linkse leuzen, die wezen op een politieke achtergrond van het misdrijf. Een van de agressoren werd aan zijn stem herkend als kraker ‘Dave’.
Platform De Krijger is geschokt door deze laffe daad en roept de politie op een grondig onderzoek te doen binnen de Utrechtse kraakbeweging, met name in de panden ACU en Ubica. De slachtoffers werden reeds bedreigd uit deze hoek. Met name Kevin Heller en een kraker die alleen bekend staat als ‘Dave’ voeren een haatcampagne tegen vaderlandslievende jongeren zoals de twee slachtoffers. Heller, ex-woordvoerder van het terroristische Dierenbevrijdingsfront, wordt ook in verband gebracht met bedreigingen tegen de Jonge Fortuynisten. Verder traint Heller collega-activisten in vechttechnieken. Volgens een ex-studiegenote maakt hij op internationale demonstraties tegen de globalisering deel uit van het zwaar gewelddadige Zwarte Blok. De relschoppers van het Zwarte Blok zijn geheel en al in het zwart gekleed en verbergen hun gezicht achter een sjaal of een bivakmuts. Kortom, precies het signalement van de personen die in de nacht van vrijdag op zaterdag twee andersdenkenden in elkaar sloegen.
Een jaar na de moord op Theo van Gogh wordt ook in Utrecht de democratie vermoord. Terwijl Platform De Krijger altijd de dialoog heeft gezocht – onlangs nog werkte het samen met een linkse boekhandel in de Domstad – wordt een aanslag gepleegd op zijn sympathisanten. De linkse fascisten hebben hun masker weer laten zakken.
Platform De Krijger
Bron: http://www.indymedia.nl/nl/2005/11/32606.shtmlquote:Verklaring AFA-Utrecht over geweld
AFA-Utrecht - 27.11.2005 18:12
Met walging hebben wij een verklaring van een ‘Nieuwe anti fascistische beweging’ in Utrecht gelezen. Zij postten dit op het open nieuwsforum Indymedia.nl, waar het bericht vrijwel direct verwijderd is door de redactie.
Ze zeggen daarin dat ze in de nacht van vrijdag 25 op zaterdag 26 twee ‘nazis’ in elkaar hebben geslagen, ergens in Utrecht. Het zou daarbij onder andere gaan om Timo Desse, een 18-jarige Utrechter, die moderator is op het neonazistische webforum Stormfront.org
Wij vinden het onbegrijpelijk dat mensen het nodig vinden om over te gaan tot geweld tegen Timo en consorten. De situatie in Nederland wat betreft de kracht van extreemrechts rechtvaardigt volgens ons op geen enkel moment dit soort stompzinnig geweld. Het was geen zelfverdediging, het was niet in de context van een actie of een demonstratie, waar soms klappen vallen, maar een laffe aanval vanuit het niets.
Als dit de gevolgen zijn van het werk wat AFA-Utrecht tot nu toe heeft gedaan, namelijk het publiceren en informeren over extreemrechts, wat we openlijk en zonder ook maar te verwijzen naar geweld of op te roepen daartoe, doen, dan is dat te bizar voor woorden. AFA-Utrecht heeft hier niks mee te maken, maar voelt zich wel verantwoordelijk.
Mensen, in dit geval de daders, hebben dan totaal niet begrepen wat wij willen en aan het doen zijn. Namelijk; bewustwording rond het thema racisme en extreemrechts, het vergroten van de tolerantie in Utrecht en de multiculturele samenleving verdedigen!
AFA-Utrecht heft zich hierbij dan ook per ommegaande op en wij roepen de ‘Nieuwe antifascistische beweging’ hier in Utrecht ook op om zich per direct op te heffen. Jullie methodes zijn de onze niet, jullie methodes kunnen leiden tot zaken die anders mogelijk nooit hadden gebeurd. We roepen dan ook verder iedereen op om het hoofd koel te houden.
Trouwens, voor de cynici onder jullie, die denken dat we ons willen indekken tegen onderzoek van de politie, helemaal mis! Wij hebben namelijk niets te verbergen in deze zaak.
Wij wensen, en dat menen we!, Timo en de andere slachtoffers van het geweld van vrijdagnacht, een spoedig herstel toe.
Gegroet.
AFA-Utrecht, opgericht 12/3 2005, opgeheven 27/11 2005
Ik vind het helemaal niet marginaal. Het lijkt erop dat een beweging bewust geweld gebruikt tegen een beweging met andersdenkenden. Ik vroeg me af of iemand het kon bevestigen. Maar als het in GC moet, prima hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef SCH het volgende:
Lekker marginaal gedonderjaag dus. Wat wil je er verder over bediscussieren?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef SCH het volgende:
Lekker marginaal gedonderjaag dus. Wat wil je er verder over bediscussieren?
Zoals eerder gezegd, quote ik alleen van Indymedia. Ik kom niet op extreem-rechtse sites. Tenzij je de FP ook al zo gaat noemen, natuurlijk.quote:Op zondag 27 november 2005 23:21 schreef SCH het volgende:
Politie.nl zegt toch juist helemaal niks over wat de TS beweert?
Geen aangifteen geen duidelijkheid over de aanleiding: alleen een bericht van een extreem-rechtse fansite.
Zie je wel, genoeg discussiewaarde.quote:Op zondag 27 november 2005 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Je quote ook van dekrijger.nl of iets dergelijks? Waar komt dat bericht over een 'linkse aanslag' dan vandaan?
Die afgeleide AFA-club kan natuurlijk heel goed een extreem-rechtse truc zijn.
Dat persbericht is dus uitgegeven door: http://www.platformdekrijger.nl/quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een persbericht vol spelfouten
quote:Op zondag 27 november 2005 23:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat persbericht is dus uitgegeven door: http://www.platformdekrijger.nl/
-edit: leuke site ook.
Er waren dus twee groepen krakers. Ze zijn immers beide afzonderlijk door 'n groep krakers in elkaar gestrapt. Gestrapt nog wel...quote:Daarna werden twee van hun mannelijke metgezellen elk door een groep krakers in elkaar gestrapt en geslagen.
Ik heb me even verdiept in die beweging, en het blijkt dat er nota bene 'grote' rechtse denkers als Drs. Jaap W. de Wreede en Nieuw Rechts-lid René van Gool achterzitten.quote:Op zondag 27 november 2005 23:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een persbericht vol spelfouten
quote:Verklaring over persbericht Platform de Krijger
Onze reactie op het geweld staat in de verklaring op deze site. Platform de Krijger maakte nog wat opmerkingen, die in deze situatie nogal triviaal overkomen om uberhaupt op te reageren, maar we doen het toch even.
De eerste lezing die Platform de Krijger in Florin in Utrecht hield, begon met het uitschreeuwen van de leuze ‘Eigen volk eerst!’, echt iets voor een denktank.
Over de samenwerking met een linkse boekhandel in Utrecht. Volslagen kolder. Jaap de Wreede en Maarten probeerden hun simplistische pamfletje ‘Rode terreur’ daar te verkopen. Terecht werd dit geweigerd. In dit pamfletje wordt onder andere AFA gelijkgesteld aan de doodseskaders in Latijns Amerika in de jaren tachtig. Wat een denktank! En wat een gevoel voor proportie.
De democratie is natuurlijk niet vermoord. Dit soort zware toonzetting is typisch voor lui van Platform de Krijger. Liegen kunnen ze ook heel goed; zo schreef Maarten over de orkaan Katrina in New Orleans dat de blanken de echtse slachtoffers waren, want ‘de lijken van blanke vrouwen die zijn verkracht en vervolgens met een doorgesneden keel zijn weggeworpen, moeten nog worden geteld’. Nogmaals, wat een denkers! Wat een subtiliteit! Leve de nuance!
Trouwens, aan het begin van vorige week vonden mensen het nodig om achter de Jaarbeurs allerlei leuzen te spuiten; onder anderen ‘Eigen volk eerst’, ‘Platform de Krijger’, ‘Stormfront.org’, ‘Abortus = moord’, diverse Keltische Kruizen, ‘White Power’, odalrunes, levensbomen en een hakenkruis. Wederom, wat een denkwerk!
Platform de Krijger plakte overigens afgelopen zomer ook posters in de Utrechtse binnenstad, met de tekst ‘Utrecht voor de Nederlanders!’ Kortom, een racistische groepje warhoofden, die schreeuwen om aandacht. Maar van ons krijgen ze die niet meer. Jammer he?
AFA-Utrecht
Nee, gaat om hetzelfde incident waarbij volgens de verklaring een groepje zich opsplitst en de twee die samen met hun vriendin waren in elkaar slaat. In hoeverre dit overeen komt met wat er echt gebeurd is, is natuurlijk een beetje de vraag.quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
[..]
Er waren dus twee groepen krakers. Ze zijn immers beide afzonderlijk door 'n groep krakers in elkaar gestrapt. Gestrapt nog wel...
Who the fuck is Rene van Gool?quote:Op zondag 27 november 2005 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Rene van Gool is ook actief bij deze kneuzenkermis. Ik heb het al gezien. Deze jongens gaan het helemaal maken.
Rene van Gool is nu niet bepaald het toonbeeld van intelligentie. Maarten is er ook bij betrokken, ook al zo'n helder licht.quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik heb me even verdiept in die beweging, en het blijkt dat er nota bene 'grote' rechtse denkers als Drs. Jaap W. de Wreede en Nieuw Rechts-lid René van Gool achterzitten.
Het volgende bericht staat op de site van AFA Utrecht (naast de al eerder aangehaalde verklaring):
[..]
Met beide groeperingen heb ik helemaal niets. Maar op deze manier mensen vanwege hun mening mishandelen slaat nergens op.quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
ik weet niet welke partij ik moet kiezen
René van Gool is dus een van de leden van het Platform Krijger. Apart mannetje, ik geloof dat op de site van Kafka wel het één en ander staat.quote:
Niet meer kennelijk, anders zou hij zich niet hebben aangesloten bij het Platform Krijger. Het is nu nog wachten op Mart Moors.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:03 schreef Kozzmic het volgende:
Ik vind het een vaag verhaal. Ik ken dat hele Platform De Krijger niet. Wat maakt die mensen zo interessant dat er een knokploeg op af moet worden gestuurd?
Het wordt ook allemaal nogal zwaar aangezet, met 'de democratie wordt vermoord' enzo.
http://indymedia.nl/nl/2005/11/32602.shtmlquote:uhm - 27.11.2005 17:00
platform de krijger?
dat bestaat uit maarten en jaap de wrede, dus waarschijnlijk zijn die 2 te grazen genomen, beide wonen in utrecht.
Eens idd.quote:Op zondag 27 november 2005 23:53 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Met beide groeperingen heb ik helemaal niets. Maar op deze manier mensen vanwege hun mening mishandelen slaat nergens op.
Een beetje het niveau:quote:Op zondag 27 november 2005 23:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bluesdude: Die gasten kennen elkaar allemaal. Ze doen de hele dag niets anders dan elkaar fotograferen en bespieden.
Precies. Dan krijg je op een gegeven moment wel het waanbeeld dat je elkaars grootste vijand bent, met alle gevolgen van dien.quote:Op maandag 28 november 2005 00:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Een beetje het niveau: [afbeelding]
Te weinig te doen en in hun verveling onder het mom van doorgedraaid idealisme elkaar lastig vallen.
Nog steeds hoor: http://loonopzand.nieuwrechts.nl/quote:Op zondag 27 november 2005 23:55 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Niet meer kennelijk, anders zou hij zich niet hebben aangesloten bij het Platform Krijger.
Een Loon op Zand-afdeling van Nieuw Rechts. Gekker moet het allemaal niet worden.quote:Op maandag 28 november 2005 00:04 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Nog steeds hoor: http://loonopzand.nieuwrechts.nl/
Die naam zegt me niets. Met dat stalken van die fotograaf bedoel je waarschijnlijk Thomas Schlijper? Daar heb ik volgens mij inderdaad ooit wel eens iets over gepost op het forum.quote:Op zondag 27 november 2005 23:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
[..]
http://indymedia.nl/nl/2005/11/32602.shtml
Maarten? Waar ken ik die naam van?Er was toch ooit iets met het stalken van een fotograaf? Kozz..ik dacht dat jij dat postte ooit..
Maarten is toch een redelijk bekende naam. Hij is dan ook door zowat elke "organisatie" uitgekotst. Hij is weleens bezig geweest met het bespieden van mensen. Aanbellen en snel een foto maken. Dat soort grapjes.quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Die naam zegt me niets. Met dat stalken van die fotograaf bedoel je waarschijnlijk Thomas Schlijper? Daar heb ik volgens mij inderdaad ooit wel eens iets over gepost op het forum.
Maar het is zeker dat er een vechtpartij geweest is. De vraag is of mensen van de AFA erbij betrokken waren. Als reactie op de vechtpartij heft AFA Utrecht zich echter op..... Het persbericht van de AFA Utrecht is gewoon waar.quote:Op maandag 28 november 2005 00:09 schreef Bluesdude het volgende:
Indymedia moet het oorspronkelijk persbericht in een redactioneel artikel verwerken.
De gehele tekst gebruiken en erbij zetten dat de redactie zich distantieert en twijfelt aan de betrouwbaarheid van het persbericht.
Ze hebben vaker postings verwijderd die ze zagen als relpostings, bijv een poster :
http://indymedia.nl/nl/2004/10/22000.shtml
Een rechtse poging om KAFKA te kopieren.quote:Op maandag 28 november 2005 00:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maarten is toch een redelijk bekende naam. Hij is dan ook door zowat elke "organisatie" uitgekotst. Hij is weleens bezig geweest met het bespieden van mensen. Aanbellen en snel een foto maken. Dat soort grapjes.
Hee, is dit toeval?quote:Op zondag 27 november 2005 23:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
René van Gool is dus een van de leden van het Platform Krijger. Apart mannetje, ik geloof dat op de site van Kafka wel het één en ander staat.
Da's een en dezelfde persoon.quote:Op maandag 28 november 2005 00:22 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Hee, is dit toeval?
BlokkieNationalist. (Een Fok!-user die veel op de FP post)
http://www.blokkienationalist.web-log.nl/ (De Weblog van René van Gool)
OK, grappig dat ie ook hier zit. Niet heel verrassend alleen op de FrontPage.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
Opvallend dat je slechts 1 partij verwijten maakt in dezen.quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef ErwinRommel het volgende:
In het verleden heb ik al eens de hype rond Indymedia aan de kaak gesteld door er een topic over te openen.
Wat Indymedia nu zegt is typisch weer verschuilen achter het excuus dat het een site is waar verscheidene linkse en extreem linkse bewegingen berichten plaatsen.
AFA schuwt geen geweld en het zijn toch echt weer die antifa's die problemen maken door te rellen en onrust te stoken. Ik weet niet hoe strak die oogkleppen aan hun ogen vastgeplakt zitten, maar ik ga vermoeden dat ze ermee geboren zijn.
De OP gaat toch echt over het feit dat antifa's wederom geweld hebben gebruikt tegenover andersdenkenden.quote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Opvallend dat je slechts 1 partij verwijten maakt in dezen.![]()
Dat is nog maar de vraag. Het is een vaag bericht, een vechtpartij waarvan geen aangifte is gedaan en het AFA wijst dit soort geweld meteen van de hand, en terecht.quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De OP gaat toch echt over het feit dat antifa's wederom geweld hebben gebruikt tegenover andersdenkenden.
Dat het bericht vaag is ben ik met je eens, en dat is een zeldzaamheidquote:Op maandag 28 november 2005 15:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Het is een vaag bericht, een vechtpartij waarvan geen aangifte is gedaan en het AFA wijst dit soort geweld meteen van de hand, en terecht.
ochquote:Op zondag 27 november 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
Dat zou moeten inhouden dat als jij er een bericht plaatst over je voorliefde voor smurfensex dat het dan zou moeten blijven staan?quote:Op maandag 28 november 2005 17:09 schreef Steijn het volgende:
Ik dacht altijd dat Indymedia zo prat ging op hun openheid.
Nee want dat valt buiten het algehele onderwerp van de site, politiek. Maar als je stelt dat je onafhankelijk bent dan moet je dat natuurlijk wel tot uiting laten komen in je moderatie beleid.quote:Op maandag 28 november 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
Dat zou moeten inhouden dat als jij er een bericht plaatst over je voorliefde voor smurfensex dat het dan zou moeten blijven staan?
Indymedia verwijderd wel vaker berichten die niet in hun straatje vallen. Moet ik ze nageven, daar zijn ze goed in.quote:Op maandag 28 november 2005 17:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zou moeten inhouden dat als jij er een bericht plaatst over je voorliefde voor smurfensex dat het dan zou moeten blijven staan?
Het staat wel op de site van AFA Utrecht: http://utrecht.antifa.net/quote:Op maandag 28 november 2005 15:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Op de site van AFA zie ik niet staan dat ze zich hebben opgeheven. Het lijkt me ook raar dat ze zichzelf zouden opheffen naar aanleiding van dit incident.
Dat er een vechtpartij is geweest staat buiten kijf, dat heeft de politie immers ook erkend, maar het blijft een vage toestand, zoals SCH al aangeeft. Een persbericht van De Krijger vol spelfouten en een reactie van AFA waarin men aangeeft zichzelf op te heffen, terwijl er op de site van AFA niets over terug te vinden is.
Je hebt gelijk. Wazige actie, je zou bijna denken dat ze er wat mee te maken hebben.quote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het staat wel op de site van AFA Utrecht: http://utrecht.antifa.net/
Het lijkt me niet meer dan terecht dat berichten met een hoog hoax-gehalte of waarvan niet duidelijk is of de afzender is wie ze beweren te zijn verwijderd worden. Dat is een soort van minimale moderatie die nodig is bij een site waarop iedereen berichten kan plaatsen.quote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Indymedia verwijderd wel vaker berichten die niet in hun straatje vallen. Moet ik ze nageven, daar zijn ze goed in.
Met dit bericht zou ik ze nog het voordeel van de twijfel geven.quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Het lijkt me niet meer dan terecht dat berichten met een hoog hoax-gehalte of waarvan niet duidelijk is of de afzender is wie ze beweren te zijn verwijderd worden. Dat is een soort van minimale moderatie die nodig is bij een site waarop iedereen berichten kan plaatsen.
Ze zeggen geen discussiesite te zijn. De reactiemogelijkheid is niet om je mening te deponeren, maar om nadere info te geven over een bericht of onderwerp. Deze regel gebruiken ze volgens mij wel wat meer om rechtse meningen te verwijderen, waar linkse meningen over het algemeen wel getolereerd worden. Maar goed, daarvoor is het natuurlijk ook juist een site van linkse activisten.quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met dit bericht zou ik ze nog het voordeel van de twijfel geven.
Maar als er in de ogen van Indymedia iets hen niet bevalt, of welke via de feedback van hen word "getackeled" dan heeft dat niets meer met minimale moderatie te maken maar simpelweg met censuur.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nee want dat valt buiten het algehele onderwerp van de site, politiek. Maar als je stelt dat je onafhankelijk bent dan moet je dat natuurlijk wel tot uiting laten komen in je moderatie beleid.
Ze zeggen idd geen discussiesite te zijn. Er gaat geen enkele wisselwerking vanuit doordat alles wat enigzins rechtsgekleurd is al weggemodereerd is. Wat het dus opensteld voor reacties op nieuwsberichten van linkse hoek. Daar heb ik niets op tegen., dat is hun goed recht.quote:Op maandag 28 november 2005 17:31 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ze zeggen geen discussiesite te zijn. De reactiemogelijkheid is niet om je mening te deponeren, maar om nadere info te geven over een bericht of onderwerp. Deze regel gebruiken ze volgens mij wel wat meer om rechtse meningen te verwijderen, waar linkse meningen over het algemeen wel getolereerd worden. Maar goed, daarvoor is het natuurlijk ook juist een site van linkse activisten.
Wel via de open links SCH.quote:Op maandag 28 november 2005 18:08 schreef SCH het volgende:
[..]Het is geen open site waar iedereen maar wat op kan posten, dat staat ook nergens.
Maar een bericht over een demonstratie van Michiel Smit blijft er niet opstaan, logisch toch?quote:
Beetje tegenwicht tegen de vele Fortuynsites, GeenStijl-achtige sites, Polinco-achtige sites etc. etc.quote:Op maandag 28 november 2005 18:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Een medium dus voor de linkse spreekbuis welke geen inmenging duldt van rechtse tegenreacties om een actie te weerspreken.
http://www.platformdekrijger.nl/?p=48quote:dewanand zegt:
om 1:34 pm
wordt tijd dat nieuw rechts wat volksmilities opricht. wapenwet aanpassen.
michiel smit heeft zeer zeker gelijk in zijn boek, veiligheid, doe het zelf. lees zijn boek zou ik zeggen.
moet wel toevoegen dat michiel smit flink moet trainen om toespraken te houden en meer stemmen te winnen. nieuw rechts is nu de beste rechtse partij en er moet een fusie komen met alle andere rechtse organisaties. liefst een rechts netwerk opbouwen in heel europa. strijden is het democratisch recht van elk volk.
links is beetje debiel geworden.
landverraders moeten eruit gegooid worden.
des te meer reden om voor de sterkste rechtse partij te kiezen.
alle jongemannen moeten zich nu bewapenen en ten strijde trekken voor het behoud van Nederland.
Immers, en ik herhaal:
Wat is Nederland zonder oernederlanders?
Dewanand
Kun jij misschien ook eens iets anders aan de discussie bijdragen dan zo nu en dan wat offtopic commentaar op SCH? Met elkaar stevig in discussie gaan, best, maar je discussieert niet eens.quote:Op maandag 28 november 2005 19:03 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
@SCH, wil je ff even ophouden met je pogingen rechts af te zeiken.
Dankuwel
Offtopic:quote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef SCH het volgende:
"een haatcampagne tegen vaderlandslievende jongeren zoals de twee slachtoffers"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |