Hij heeft een Breda icoontjequote:Op zondag 27 november 2005 16:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Jij bent redelijk snel terug uit Utrecht.
Ja, ik zag het net.quote:
Het kwartje is gevallen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:29 schreef VoreG het volgende:
Kan Rosales trouwens niet verkocht worden? Wat een waardeloze voetballer is dat zeg, het is alleen maar dat we niemand hebben voor die positie, net als op veel andere posities
Ten Cate - Zal niet komen, zit prima bij de beste club van Europa, buiten de wind en lekker genieten.quote:Op zondag 27 november 2005 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
Inderdaad, ondertussen word het lijstje al opgesteld
Volgens mij een apatische eerste 80 minuten van Ajax.quote:Op zondag 27 november 2005 16:32 schreef DeTolk het volgende:
Volgens Blind een apatische eerste helft van Ajax
Wat is er dan zo goed aan Maaskant? Zelfde snelle praatjes, en heeft bij Willem II ook niets gebracht behalve ellende.quote:
Wat had ie beter kunnen doen bij Willem 2? Die club is genaaid door van Geel en Adriaanse en heeft amper toekomst gehad de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 november 2005 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er dan zo goed aan Maaskant? Zelfde snelle praatjes, en heeft bij Willem II ook niets gebracht behalve ellende.
maar past er totaal niet bij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef Nashje het volgende:
Ron Jans. Prachtige man. Maarja.
idd gewoon laten zitten zeker 1.5 jaar nog.quote:Op zondag 27 november 2005 16:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
van Gaal......
Maar geef Blind nu eens een kans als de bezem door de selectie is...
Michael Laudrup.quote:Op zondag 27 november 2005 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Michael Laudrup.
9e.... het is nog slechter dan in 1998-1999
meer, maarja als Schiedammer wordt die toch niet geaccepteerd denk ik.quote:
Ik weet niet of ik 1,5 jaar van dit voetbal overleefquote:Op zondag 27 november 2005 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
idd gewoon laten zitten zeker 1.5 jaar nog.
Betere suggesties dan? of wil je nog jaren van dit afbraakvoetbal zien?quote:Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Michael Laudrup.![]()
Als linksvoor misschien.
A-D-R-I-A-A-N-S-E.quote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Betere suggesties dan? of wil je nog jaren van dit afbraakvoetbal zien?
Alsjeblieft niet zeg, krijg nog nachtmerries van Coquote:Op zondag 27 november 2005 16:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
A-D-R-I-A-A-N-S-E.
Ideale trainer voor een club met modale voetballers.
Zegt niks in Portugal. Zeker niet bij Porto.quote:Op zondag 27 november 2005 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Adriaanse heeft net bijgetekend
Da's dan jouw probleem hé?quote:Op zondag 27 november 2005 16:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, krijg nog nachtmerries van Co
Ja, dan ben je een echtequote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
En als Adriaanse naar Ajax komt, ben ik tijdelijk rustend Ajax-fan.
En Cornelisse als linksbuiten zekerquote:Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
meer, maarja als Schiedammer wordt die toch niet geaccepteerd denk ik.
Ten Cate + Maaskant. Maar dat zit er toch niet in.
Nep-supporter.quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Is helemaal waar, maar om dan meteen ajax fan in ruste te worden is wel heel zwaar.quote:Op zondag 27 november 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Adriaanse is gewoon een vreselijke vent, dus dat lijkt me gerechtvaardigd.
Ik hoop dat ie bij ASWH af gaat bouwen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Waarom hebben we Manucharyan gehaald als die nog blessuregevoeliger is dan Litmanen?
Dat zal niet gebeuren. ASWH heeft namelijk wel een TD met verstand van voetbal.quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie bij ASWH af gaat bouwen.
Rinus Michels was volgens sommigen ook een vervelende vent. Van Gaal ook.quote:
Goed hé?quote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef twi het volgende:
Och, och, och wat zijn er vorig jaar een hoop fouten gemaakt. Van Basten, Van 't Schip, Van Gaal...we hadden ze gewoon in huis.
Van 't Schip heeft al bewezen dat hij een geweldige coach is inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef twi het volgende:
Och, och, och wat zijn er vorig jaar een hoop fouten gemaakt. Van Basten, Van 't Schip, Van Gaal...we hadden ze gewoon in huis.
ja net als van Bastenquote:Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van 't Schip heeft al bewezen dat hij een geweldige coach is inderdaad.
Nou, in het geval Adriaanse is alles geoorloofd. Wat komt ie dan doen? Weer mensen beschadigen?quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is helemaal waar, maar om dan meteen ajax fan in ruste te worden is wel heel zwaar.
quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Ruud Gullit zoekt nog een werkgever. Hij is nep Amsterdammer, heeft charisma en neukt met een Cruijff: Wat wil je nog meer
Volgens mij word je geen fan van een trainer, maar van een club. Of ben je nu ook fan af omdat er geen fatsoenlijke spits in Duivendrecht rond loopt?quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, in het geval Adriaanse is alles geoorloofd. Wat komt ie dan doen? Weer mensen beschadigen?
Onmogelijk met dit bestuur.quote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Louis van Gaal terughalen, dat is een betere optie.
Dat heeft er weinig mee te maken. Adriaanse staat boven alles, dat is gewoon vreselijk. Erger kan niet. Dan kan je beter degraderen met Danny.quote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij word je geen fan van een trainer, maar van een club. Of ben je nu ook fan af omdat er geen fatsoenlijke spits in Duivendrecht rond loopt?
Iemand met voetbalverstand?quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Ruud Gullit zoekt nog een werkgever. Hij is Amsterdammer, heeft charisma en neukt met een Cruijff: Wat wil je nog meer
Wel een goede assistent, bij Oranje.quote:Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van 't Schip heeft al bewezen dat hij een geweldige coach is inderdaad.
El Salvadorquote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
En dan? Ik zie geen hond die als voorzitter wel geliefd zou zijn bij de supporters.
JCquote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
En dan? Ik zie geen hond die als voorzitter wel geliefd zou zijn bij de supporters.
Zeg ook niet dat het kan, geef alleen aan dat ie zowat de enige is die wel geliefd zou zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 17:06 schreef Radegast het volgende:
Utopie.
De enige reden waarom ik geen JC fan ben is omdat hij de ballen niet heeft om daadwerkelijk iets met zijn status te doen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben geen JC fan, maar misschien moet het dan maar.
Dat heeft ie in 't verleden toch al gedaan? Bovendien mag hij niet, dat heeft hij afgesproken met z'n naaste familie na zijn zware hartoperatie.quote:Op zondag 27 november 2005 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik geen JC fan ben is omdat hij de ballen niet heeft om daadwerkelijk iets met zijn status te doen.
Poeh...quote:Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef Cruoninga het volgende:
Ajax heeft mazzel dat we nu het play off-systeem hebben want 5e worden lijkt niet zo eenvoudig. Wanneer was het eigenlijk de laatste keer dat Ajax Europees voetbal misliep?
Euh een coach die het beter zal doen dan Blind misschien, en Gullit is gewoon geen geweldige coach.quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Ruud Gullit zoekt nog een werkgever. Hij is Amsterdammer, heeft charisma en neukt met een Cruijff: Wat wil je nog meer
Als je dat al niet haalt, ga je al ongeveer voor de nacompetitie idd...quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh...
Maargoed, playoff voor UEFA moet toch mogelijk zijn
Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat heeft ie in 't verleden toch al gedaan? Bovendien mag hij niet, dat heeft hij afgesproken met z'n naaste familie na zijn zware hartoperatie.
Omdat ze hem in Spanje wil houden, bull shit dus want hij zit meer hier dan daar..,.quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word zo moe van dat geroep om JC en dat al een jaar of 15 overal.
JC mag niet van z'n vrouw dus daar hoeven we het niet meer over te hebben.
Alsof het zoveel kwaad kan om als gezicht en mascotte op te treden. Voor de echte zakelijke beslissingen heeft 'ie dan echt wel z'n mannetjes...quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat heeft ie in 't verleden toch al gedaan? Bovendien mag hij niet, dat heeft hij afgesproken met z'n naaste familie na zijn zware hartoperatie.
helemaal niet. om z'n hart niet.quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze hem in Spanje wil houden, bull shit dus want hij zit meer hier dan daar..,.
Wat heeft de trainer Cruijff gepresteerd? Man, maak jezelf niet zo belachelijk...quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.
Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is jaren geleden volgens mij, want minstens UEFA Cup of EC 2 haalden ze altijd wel... Wel met die straf destijds, maar dat telt niet.
Al dat reizen enzo is goed voor je hart wou je zeggen?? En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...quote:
onwetende mongoolquote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.
Dat heeft ie als speler al gepresteerd.quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik snap dat vertrouwen in Blind ook niet. Gewoon Jantje Wouters twee.quote:Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.
Achter de schermen is hij gefrustreerd dat ze bij Ajax niet naar 'm luisteren. Kortom, de ideale man als voorzitter.quote:Op zondag 27 november 2005 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...
ja wat een dikke vinger. Mag ik namen?quote:Op zondag 27 november 2005 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Al dat reizen enzo is goed voor je hart wou je zeggen?? En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...
Idd, gewoon wat meer bemoeien met de club, meer advies geven en weer structuur binnen de club brengen. 1 a 2 x per week even je gezicht laten zien en wat besprekingen doen is genoegquote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof het zoveel kwaad kan om als gezicht en mascotte op te treden. Voor de echte zakelijke beslissingen heeft 'ie dan echt wel z'n mannetjes...
Een beetje een interviewtje geven, af en toe bij contractbesprekingen binnen lopen, een bitterballetje eten bij de sponsoren en veel meer hoeft 'ie niet te doen. 't Is bij lange na geen full-time job.
Denk 't ook ja.quote:Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.
Inderdaadquote:
Vertel dan?quote:
het land roept om Cruijff maar hij heeft verzaakt?quote:Op zondag 27 november 2005 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vertel dan?
Gelul over meninsverschillen met de KNVB en blablabla...
Had ik zich makkelijk overheen kunnen zetten.
En doe een beetje kalm met je taalgebruik.
Remember 78?quote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
het land roept om Cruijff maar hij heeft verzaakt?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sandman heeft wel een groot punt, echt veel laten zien als coach heeft Cruijff nog niet. Ja één keer de CL met Barca gewonnen waardoor ie daar een held is.
Door het bestuur ja, die wilden geld zien en verkochten elke speler zomaar zonder een vervanger klaar te hebben..quote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef PLAE@ het volgende:
Leg mij eens uit waarom Cruijff aan de gang zou gaan voor 'het land'en waarom hij z'n reputatie te grabbel zou gooien want dat is het enige wat hij er mee kan bereiken.
We hebben vanaf '98 t/m 2004 een wereldelftal gehad waarmee het niet waargemaakt is. Die tijd is nu voorbij en we zitten nu met veel minder materiaal.
dan heb ik t over t Nederlands elftal.
2 jaar geleden hebben we met Ajax een wereldselectie gehad met een stormvloed aan nieuwe jeugd. Dat is ook helemaal verneukt.
Omdat hij als trainer nog niks gepresteerd heeft. Ik vind en vond het overigens idioot om van Basten als bondscoach aan te stellen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom zou van Basten z'n reputatie te grabel gooien?? Omdat ie dat lef wel heeft??
Daar is hij ook echt het type voor, om alleen als mascotte op te treden...quote:Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, gewoon wat meer bemoeien met de club, meer advies geven en weer structuur binnen de club brengen. 1 a 2 x per week even je gezicht laten zien en wat besprekingen doen is genoeg
net zo goed door Koeman + scouting.quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Door het bestuur ja, die wilden geld zien en verkochten elke speler zomaar zonder een vervanger klaar te hebben..
Die hou je altijd wel. Als Ajax straks weer lekker gaat draaien, komen ze zo weer bovendrijven.quote:Op zondag 27 november 2005 15:13 schreef Tvduijn het volgende:
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld zeg......wat een kutseizoen (weer), zijn we in ieder geval wel van de successupporters af...
Eindelijk iemand die het doorheeft...quote:Op zondag 27 november 2005 17:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Daar is hij ook echt het type voor, om alleen als mascotte op te treden...
maar t geeft volgend seizoen mooi wel de mogelijkheid om het kaf weer een beetje van het koren te scheiden.quote:Op zondag 27 november 2005 17:26 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Die hou je altijd wel. Als Ajax straks weer lekker gaat draaien, komen ze zo weer bovendrijven.![]()
gebruik je hersens nou eens en lees eens.quote:Op zondag 27 november 2005 17:26 schreef twi het volgende:
Ach, Cruijff heeft zowel als speler als coach buitengewone prestaties geleverd. Alleen had hij er zoveel meer uit kunnen halen. Dat kan nu weer, als mascotte (ja, het klinkt wat denigrerend, maar met zo'n status werkt dat nu eenmaal zo), maar hij past dus voor de derde keer...
Cruijff is geen klein kind. Hij reist de wereld over en haast zich om overal op tijd te zijn voor z'n interviews. Dan kan 'ie zoiets ook wel doen in dienst van Ajax in plaats van de NOS.quote:Op zondag 27 november 2005 17:25 schreef PLAE@ het volgende:
Misschien wil Cruijff overigens wel. Maar hij mag gewoon niet, waarom begrijpen mensen dat niet?
Het is misschien idioot maar van Basten had wel het lef, en half Nederland riep toen om Marco. En ik weet dat het niet mag, en ik weet dat het te laat is maar daarvoor had ie best wat lef mogen tonen want het had z'n status flink kunnen verhogen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:25 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Omdat hij als trainer nog niks gepresteerd heeft. Ik vind en vond het overigens idioot om van Basten als bondscoach aan te stellen.
Misschien wil Cruijff overigens wel. Maar hij mag gewoon niet, waarom begrijpen mensen dat niet?
vertroeteld worden door de NOS een keer of 10 per jaar of elke week 2/3 dagen in de stress bezig zijn met een club zit nog al een verschil in mijn inziens.quote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Cruijff is geen klein kind. Hij reist de wereld over en haast zich om overal op tijd te zijn voor z'n interviews. Dan kan 'ie zoiets ook wel doen in dienst van Ajax in plaats van de NOS.
En dan zijn we er.quote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef PLAE@ het volgende:
waarom hij z'n reputatie te grabbel zou gooien
Inderdaad, ik zou nu ook maar jongens laten doorstromen in het eerste. Na de zoveelste wanpresatie van bijvoorbeeld Babel, ben ik wel toe aan wat verse krachten.quote:Op zondag 27 november 2005 17:30 schreef methodmich het volgende:
Misschien moeten de spelers uit de A1 maar eens een kans krijgen, de jongens die als specifieke buitenspelers opgeleid worden. Seizoen is toch al voorbij.
Alsof de achterban dat pikt.quote:Op zondag 27 november 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
Babel moet gewoon in de spits en dan jong spul op de flanken.
Nog beter is gewoon een echte 4-4-2, maar dat durft de krullenbol nog niet.
Ik en veel anderen in dit topic wel. We schreeuwen er zelfs om. Wanneer dit topic uit de gemiddelde doorsnee Ajax-supporter bestaat dan is dat echt geen enkel probleem. De media maken er een probleem van...quote:
we pikken al seizoenen lang genoeg. Als we hiermee winnen, wordt dat op dit moment wel gepikt ja.quote:
fuck de achterban. Als t werkt zijn ze na verloop van tijd wel stil. Ik ken geeneen echte Ajax-fan die moord en brand schreeuwt als Ajax 442 gaat spelen, WEL als Ajax PSV gaat spelen ( afbraakvoetbal, laf etc.) Zolang t aanvallend blijft hoor je volgens mij niemand klagen hoor.quote:
Als het daarmee wel loopt, heb ik er geen problemen mee. Alles is beter dan de huidige situatie.quote:
Als trainer: Louis van Gaal of een buitenlander die zich nergens wat van aantrekt en 4-4-2 gaat spelen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:33 schreef twi het volgende:
methodmich, jij nog kandidaten als coach/voorzitter?
Gaat om meer factoren dan alleen een vervelende vent. Sla de resultaten en zijn manier van werken in de seizoenen 2000-2001 en 2001-2002 er maar op na.quote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef Radegast het volgende:
[..]
Rinus Michels was volgens sommigen ook een vervelende vent. Van Gaal ook.
Nee, neem maar weer een sympathieke prutser die niet overleeft bij een harde club als Ajax![]()
Dit topic bestaat denk ik niet uit de gemiddelde doorsnee Ajax-supporter. Ik ken wel wat jongens die er in het stadion komen en die zeggen allemaal dat 4-3-3 heilig moet zijn in Duivendrecht.quote:Op zondag 27 november 2005 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik en veel anderen in dit topic wel. We schreeuwen er zelfs om. Wanneer dit topic uit de gemiddelde doorsnee Ajax-supporter bestaat dan is dat echt geen enkel probleem. De media maken er een probleem van...
Een tragisch dieptepunt waarmee het allemaal mee is begonnen naar mijn mening...quote:Op zondag 27 november 2005 17:38 schreef ThomasBerge het volgende:
Het kapotmaken van Olsen onder leiding van de Boertjes was heel droevig.
Precies, al was het onder Louis al mis met rassenrellen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een tragisch dieptepunt waarmee het allemaal mee is begonnen naar mijn mening...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |