Nep-supporter.quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
En als Adriaanse naar Ajax komt, ben ik tijdelijk rustend Ajax-fan.
Is helemaal waar, maar om dan meteen ajax fan in ruste te worden is wel heel zwaar.quote:Op zondag 27 november 2005 16:56 schreef methodmich het volgende:
Adriaanse is gewoon een vreselijke vent, dus dat lijkt me gerechtvaardigd.
Ik hoop dat ie bij ASWH af gaat bouwen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
Waarom hebben we Manucharyan gehaald als die nog blessuregevoeliger is dan Litmanen?
En als Adriaanse naar Ajax komt, ben ik tijdelijk rustend Ajax-fan.
Dat zal niet gebeuren. ASWH heeft namelijk wel een TD met verstand van voetbal.quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie bij ASWH af gaat bouwen.
Rinus Michels was volgens sommigen ook een vervelende vent. Van Gaal ook.quote:
Goed hé?quote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef twi het volgende:
Och, och, och wat zijn er vorig jaar een hoop fouten gemaakt. Van Basten, Van 't Schip, Van Gaal...we hadden ze gewoon in huis.
Van 't Schip heeft al bewezen dat hij een geweldige coach is inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef twi het volgende:
Och, och, och wat zijn er vorig jaar een hoop fouten gemaakt. Van Basten, Van 't Schip, Van Gaal...we hadden ze gewoon in huis.
ja net als van Bastenquote:Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Van 't Schip heeft al bewezen dat hij een geweldige coach is inderdaad.
Nou, in het geval Adriaanse is alles geoorloofd. Wat komt ie dan doen? Weer mensen beschadigen?quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Is helemaal waar, maar om dan meteen ajax fan in ruste te worden is wel heel zwaar.
quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Ruud Gullit zoekt nog een werkgever. Hij is nep Amsterdammer, heeft charisma en neukt met een Cruijff: Wat wil je nog meer
Volgens mij word je geen fan van een trainer, maar van een club. Of ben je nu ook fan af omdat er geen fatsoenlijke spits in Duivendrecht rond loopt?quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, in het geval Adriaanse is alles geoorloofd. Wat komt ie dan doen? Weer mensen beschadigen?
Onmogelijk met dit bestuur.quote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef methodmich het volgende:
Louis van Gaal terughalen, dat is een betere optie.
Dat heeft er weinig mee te maken. Adriaanse staat boven alles, dat is gewoon vreselijk. Erger kan niet. Dan kan je beter degraderen met Danny.quote:Op zondag 27 november 2005 17:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij word je geen fan van een trainer, maar van een club. Of ben je nu ook fan af omdat er geen fatsoenlijke spits in Duivendrecht rond loopt?
Iemand met voetbalverstand?quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Ruud Gullit zoekt nog een werkgever. Hij is Amsterdammer, heeft charisma en neukt met een Cruijff: Wat wil je nog meer
Wel een goede assistent, bij Oranje.quote:Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Van 't Schip heeft al bewezen dat hij een geweldige coach is inderdaad.
El Salvadorquote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
En dan? Ik zie geen hond die als voorzitter wel geliefd zou zijn bij de supporters.
JCquote:Op zondag 27 november 2005 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
En dan? Ik zie geen hond die als voorzitter wel geliefd zou zijn bij de supporters.
Zeg ook niet dat het kan, geef alleen aan dat ie zowat de enige is die wel geliefd zou zijn.quote:Op zondag 27 november 2005 17:06 schreef Radegast het volgende:
Utopie.
De enige reden waarom ik geen JC fan ben is omdat hij de ballen niet heeft om daadwerkelijk iets met zijn status te doen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben geen JC fan, maar misschien moet het dan maar.
Dat heeft ie in 't verleden toch al gedaan? Bovendien mag hij niet, dat heeft hij afgesproken met z'n naaste familie na zijn zware hartoperatie.quote:Op zondag 27 november 2005 17:09 schreef twi het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik geen JC fan ben is omdat hij de ballen niet heeft om daadwerkelijk iets met zijn status te doen.
Poeh...quote:Op zondag 27 november 2005 17:10 schreef Cruoninga het volgende:
Ajax heeft mazzel dat we nu het play off-systeem hebben want 5e worden lijkt niet zo eenvoudig. Wanneer was het eigenlijk de laatste keer dat Ajax Europees voetbal misliep?
Euh een coach die het beter zal doen dan Blind misschien, en Gullit is gewoon geen geweldige coach.quote:Op zondag 27 november 2005 17:00 schreef cultheld het volgende:
Ruud Gullit zoekt nog een werkgever. Hij is Amsterdammer, heeft charisma en neukt met een Cruijff: Wat wil je nog meer
Als je dat al niet haalt, ga je al ongeveer voor de nacompetitie idd...quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh...
Maargoed, playoff voor UEFA moet toch mogelijk zijn
Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat heeft ie in 't verleden toch al gedaan? Bovendien mag hij niet, dat heeft hij afgesproken met z'n naaste familie na zijn zware hartoperatie.
Omdat ze hem in Spanje wil houden, bull shit dus want hij zit meer hier dan daar..,.quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef PLAE@ het volgende:
Ik word zo moe van dat geroep om JC en dat al een jaar of 15 overal.
JC mag niet van z'n vrouw dus daar hoeven we het niet meer over te hebben.
Alsof het zoveel kwaad kan om als gezicht en mascotte op te treden. Voor de echte zakelijke beslissingen heeft 'ie dan echt wel z'n mannetjes...quote:Op zondag 27 november 2005 17:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat heeft ie in 't verleden toch al gedaan? Bovendien mag hij niet, dat heeft hij afgesproken met z'n naaste familie na zijn zware hartoperatie.
helemaal niet. om z'n hart niet.quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Omdat ze hem in Spanje wil houden, bull shit dus want hij zit meer hier dan daar..,.
Wat heeft de trainer Cruijff gepresteerd? Man, maak jezelf niet zo belachelijk...quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |