Wat had ie beter kunnen doen bij Willem 2? Die club is genaaid door van Geel en Adriaanse en heeft amper toekomst gehad de afgelopen jaren.quote:Op zondag 27 november 2005 16:42 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er dan zo goed aan Maaskant? Zelfde snelle praatjes, en heeft bij Willem II ook niets gebracht behalve ellende.
maar past er totaal niet bij.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef Nashje het volgende:
Ron Jans. Prachtige man. Maarja.
idd gewoon laten zitten zeker 1.5 jaar nog.quote:Op zondag 27 november 2005 16:45 schreef MrDoegewoon het volgende:
van Gaal......
Maar geef Blind nu eens een kans als de bezem door de selectie is...
Michael Laudrup.quote:Op zondag 27 november 2005 16:47 schreef StarGazer het volgende:
Michael Laudrup.
9e.... het is nog slechter dan in 1998-1999
meer, maarja als Schiedammer wordt die toch niet geaccepteerd denk ik.quote:
Ik weet niet of ik 1,5 jaar van dit voetbal overleefquote:Op zondag 27 november 2005 16:46 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
idd gewoon laten zitten zeker 1.5 jaar nog.
Betere suggesties dan? of wil je nog jaren van dit afbraakvoetbal zien?quote:Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Michael Laudrup.![]()
Als linksvoor misschien.
A-D-R-I-A-A-N-S-E.quote:Op zondag 27 november 2005 16:50 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Betere suggesties dan? of wil je nog jaren van dit afbraakvoetbal zien?
Alsjeblieft niet zeg, krijg nog nachtmerries van Coquote:Op zondag 27 november 2005 16:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
A-D-R-I-A-A-N-S-E.
Ideale trainer voor een club met modale voetballers.
Zegt niks in Portugal. Zeker niet bij Porto.quote:Op zondag 27 november 2005 16:52 schreef Erwtensoep het volgende:
Adriaanse heeft net bijgetekend
Da's dan jouw probleem hé?quote:Op zondag 27 november 2005 16:53 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg, krijg nog nachtmerries van Co
Ja, dan ben je een echtequote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef methodmich het volgende:
En als Adriaanse naar Ajax komt, ben ik tijdelijk rustend Ajax-fan.
En Cornelisse als linksbuiten zekerquote:Op zondag 27 november 2005 16:48 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
meer, maarja als Schiedammer wordt die toch niet geaccepteerd denk ik.
Ten Cate + Maaskant. Maar dat zit er toch niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |