Mooi !quote:Op zondag 27 november 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitvak daar vanaf nu een staanvak is.
Wie ben jij eigelijk? De nieuwe moder8or?quote:Op zondag 27 november 2005 20:35 schreef finch_meister het volgende:
Is het nu een nieuw fenomeen, altijd iemand uit Hools geband
Euj ja nu je t zegtquote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wie ben jij eigelijk? De nieuwe moder8or?
Was ik het maar, die kerel is echt vet stoerquote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Even teruglezen en ontdek van wie hij een kloon isquote:Op zondag 27 november 2005 20:37 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Whehe, t stikte zeker weer van die kneusjes die t uitvak wilden uitdagen daaro?quote:Op zondag 27 november 2005 20:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
En koud. Gelukkig had ik nog wat weerstand over
.
Ik moet nog zoveel teruglezen, fluister je het even in mijn oor?quote:Op zondag 27 november 2005 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even teruglezen en ontdek van wie hij een kloon is
Mja, en toen er na afloop iets te beleven viel durfden ze natuurlijk weer nietquote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Whehe, t stikte zeker weer van die kneusjes die t uitvak wilden uitdagen daaro?![]()
Hey, welkom terug lelijke kut-uSCHer.quote:Op zondag 27 november 2005 20:34 schreef SCH het volgende:
Leuk om hier weer te zijn, kilo's tranquillizers weggewerkt
Hey zwarte aapquote:Op zondag 27 november 2005 20:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, welkom terug lelijke kut-uSCHer.
Okequote:Op zondag 27 november 2005 20:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik moet nog zoveel teruglezen, fluister je het even in mijn oor?![]()
Je bent pas leuk als je nu zegt dat je TM bentquote:Op zondag 27 november 2005 20:43 schreef finch_meister het volgende:
Een beetje actief zuigen en je hebt meteen de helft tegen je (en de andere helft heeft wel opgelet)
Flauw hoorquote:Op zondag 27 november 2005 20:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oke
fluistert boez in het oor van SCH
Ik haal het wel weg hoor, als je dat wilquote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 27 november 2005 21:14 schreef golfer het volgende:
SCH is terug en gelijk valt Fok! weer uit.
Sorry, er komt natuurlijk wel wat binnen hequote:Op zondag 27 november 2005 21:14 schreef golfer het volgende:
SCH is terug en gelijk valt Fok! weer uit.
quote:
Leuk he die gratis sets die ze momenteel gevenquote:
Jeps.quote:Op zondag 27 november 2005 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
110 valt mee
Ik heb 42, van de week maar eens op jacht
Doe je nouquote:
Indrukwekkend idd....quote:
erg indrukwekkend bij de wedstrijd West Ham - Man Uquote:
ook mooiquote:Op zondag 27 november 2005 21:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en voor de afwisseling dione ertussen
En wie ben jij nou weer?quote:Op zondag 27 november 2005 21:29 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
erg indrukwekkend bij de wedstrijd West Ham - Man U
ik ga toch niet over mijn zusje heen kotsenquote:
stoer hoor stoeltjes vernielenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Dapp're Strijders!quote:
Ook mijn favoriet van de 2 finalistenquote:
geweldig met die 3 wagens uit dat steegje rijden, en kijken of de bumper de grond niet raaktquote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga toch niet over mijn zusje heen kotsen
onee dat gezeur met die koffers begint weer![]()
lekker Top gear aangezet
En al die mensen die staan te wachtenquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geweldig met die 3 wagens uit dat steegje rijden, en kijken of de bumper de grond niet raakt![]()
Dat had Ajax vroeger ook.quote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Wat een weelde toch bij die clubs. Bij Juve wordt Trezequit vervangen door Del Pierro
Trezeguetquote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Wat een weelde toch bij die clubs. Bij Juve wordt Trezequit vervangen door Del Pierro
Wat zag Joos er ineens *kuch* vrouwelijk uitquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet van de 2 finalisten![]()
No shit Sherlock. Ga je buurman verbeteren.quote:
Wij krijgen per gesloopt stoeltje al een sv.quote:Op zondag 27 november 2005 21:54 schreef Superheld het volgende:
Die gast in de netten krijgt dus een SVtje op zeker..
Wij ook..quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij krijgen per gesloopt stoeltje al een sv.
CL-Finale Ronald de Boer wordt vervangen door Kanuquote:
Die houdt niet van voetbalquote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Ga je buurman verbeteren.
stukje van de bumper slopen om eruit te komenquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geweldig met die 3 wagens uit dat steegje rijden, en kijken of de bumper de grond niet raakt![]()
Dat is dus bij meer clubs zo.quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij krijgen per gesloopt stoeltje al een sv.
Er zijn wel meer dingen die ajax vroeger wel had....quote:Op zondag 27 november 2005 21:54 schreef DeTolk het volgende:
Dat had Ajax vroeger ook.
Een maat van mij schopte een stoeltje eruit in de arena uitvak bij de 1-0 en 2-0 in de 91e en 94e minuut. Werd meteen in zn kraag gevat. Heeft de volgende dag een brief geschreven dat hij er spijt van hadquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een maat van mij schopte een stoeltje eruit in de arena uitvak bij de 1-0 en 2-0 in de 91e en 94e minuut. Werd meteen in zn kraag gevat. Heeft de volgende dag een brief geschreven dat hij er spijt van had. Dankzij die brief kreeg hij uiteindelijk geen SV maar hoefde hij slechts de rekening van het stoeltje te betalen. Die zou ajax naar hem toe sturen, wat nooit gebeurd is
die Jeremy had laast zitten klagen over z'n alarm van z'n Ford GT, was te gevoelig. Wagen terug naar Ford, aangepast etc. Nu vind hij weer dat het te weinig af gaatquote:Op zondag 27 november 2005 21:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
stukje van de bumper slopen om eruit te komenHele straat één grote file
prachtig
quote:Op zondag 27 november 2005 22:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die Jeremy had laast zitten klagen over z'n alarm van z'n Ford GT, was te gevoelig. Wagen terug naar Ford, aangepast etc. Nu vind hij weer dat het te weinig af gaat
Vorig jaar met Utrecht uit hingen er ook 2 in de netten. Eén daarvan heeft ook nooit een SV gehadquote:Op zondag 27 november 2005 21:54 schreef Superheld het volgende:
Die gast in de netten krijgt dus een SVtje op zeker..
Had ie zn vak 410 ninja muts op danquote:Op zondag 27 november 2005 22:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Vorig jaar met Utrecht uit hingen er ook 2 in de netten. Eén daarvan heeft ook nooit een SV gehad
Flauwquote:Op zondag 27 november 2005 22:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Had ie zn vak 410 ninja muts op dan![]()
![]()
Ik ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:33 schreef pascalheister het volgende:
ik ga pitte, in bed maar verder tv kijken
truste
er ontstond een mooie discussie bij DWHNquote:Op zondag 27 november 2005 22:45 schreef dndiek het volgende:
Welterusten Bos en Pascal
Shit, DWHN gemist dadelijk de HH maar kijken
Wat doet die vent eigelijk?quote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef golfer het volgende:
Wat een vreselijke man, die Hiddema bij DWHN.
Gruwelijke kerel idd. En waarom iemand uitnodigen die 0,0 % gevoel voor humor heeftquote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef golfer het volgende:
Vond Halsema, Raoul en Jan Jaap net zo vervelend. Alleen Harm was een beetje leukquote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef golfer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |