ik ga toch niet over mijn zusje heen kotsenquote:
stoer hoor stoeltjes vernielenquote:Op zondag 27 november 2005 21:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
![]()
Dapp're Strijders!quote:
Ook mijn favoriet van de 2 finalistenquote:
geweldig met die 3 wagens uit dat steegje rijden, en kijken of de bumper de grond niet raaktquote:Op zondag 27 november 2005 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik ga toch niet over mijn zusje heen kotsen
onee dat gezeur met die koffers begint weer![]()
lekker Top gear aangezet
En al die mensen die staan te wachtenquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geweldig met die 3 wagens uit dat steegje rijden, en kijken of de bumper de grond niet raakt![]()
Dat had Ajax vroeger ook.quote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Wat een weelde toch bij die clubs. Bij Juve wordt Trezequit vervangen door Del Pierro
Trezeguetquote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef tong80 het volgende:
Wat een weelde toch bij die clubs. Bij Juve wordt Trezequit vervangen door Del Pierro
Wat zag Joos er ineens *kuch* vrouwelijk uitquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mijn favoriet van de 2 finalisten![]()
No shit Sherlock. Ga je buurman verbeteren.quote:
Wij krijgen per gesloopt stoeltje al een sv.quote:Op zondag 27 november 2005 21:54 schreef Superheld het volgende:
Die gast in de netten krijgt dus een SVtje op zeker..
Wij ook..quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wij krijgen per gesloopt stoeltje al een sv.
CL-Finale Ronald de Boer wordt vervangen door Kanuquote:
Die houdt niet van voetbalquote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
No shit Sherlock. Ga je buurman verbeteren.
stukje van de bumper slopen om eruit te komenquote:Op zondag 27 november 2005 21:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geweldig met die 3 wagens uit dat steegje rijden, en kijken of de bumper de grond niet raakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |