Tactiekquote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef hicham het volgende:![]()
Laatste post was om 14:23 en FemaleRebbel heeft al een nieuw topic gemaakt om 14:22?
ze dacht vast dat RichardGie de laatste post zou hebbenquote:Op zondag 27 november 2005 14:27 schreef hicham het volgende:![]()
Laatste post was om 14:23 en FemaleRebbel heeft al een nieuw topic gemaakt om 14:22?
straks raak je nog overwerktquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh 's middags allen, zit alweer een urrjte of 4 te werken, hoi hoi hoi, weekend
richardgie had zitten tellen,en wist dus zeker dat ie de laatste post niet zou hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 14:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ze dacht vast dat RichardGie de laatste post zou hebbenen wilde vast niet zo lang wachten
![]()
volgens mij heeft iedereen zitten wachten met posten tot een nieuw topic![]()
quote:
dus daarna ben je weer aanspreekbaar ?quote:Op zondag 27 november 2005 15:01 schreef TR_Roadkill het volgende:
[..]
inderdaad
![]()
deze week: 55 uur
donderdag hebben we oplevering, dus effe doorwerken![]()
oh dan moet je net als ik doen, gewoon klanten wegjagenquote:Op zondag 27 november 2005 14:37 schreef TR_Roadkill het volgende:
mogguh 's middags allen, zit alweer een urrjte of 4 te werken, hoi hoi hoi, weekend
Dat moet denk ik nog blijken. Het was gisteren erg lekker, maar verder voel ik er niet zo veel van tot nu toe. Vanmorgen dacht ik zelfs dat ik kou had gevat.quote:Op zondag 27 november 2005 14:24 schreef R2-D2 het volgende:
FIPO![]()
En nu echt weg![]()
M'n nieuwe onderbroek zit niet lekkerAchja, mischien een kwestie van wennen
![]()
Oh, nog 1 vraagje @ Raus:
Heeft het wel geholpen? Antwoord lees ik straks wel als ik terug ben![]()
* R2-D2 wilt nu ook naar de saunaquote:Op zondag 27 november 2005 15:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat moet denk ik nog blijken. Het was gisteren erg lekker, maar verder voel ik er niet zo veel van tot nu toe. Vanmorgen dacht ik zelfs dat ik kou had gevat.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp eindelijk waarom OPM en Worldpimber altijd de motoren bij elkaar zetten op meets
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou enquote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 heeft buiten dit topic gereageerd![]()
Ikke niet.Als ze goed kijken zien ze dat ze best met z'n tweeen op een motor kunnen komen.quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp eindelijk waarom OPM en Worldpimber altijd de motoren bij elkaar zetten op meets
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mjah, ik wil ook reageren daarop (maar ga niet buiten dit topicquote:Op zondag 27 november 2005 16:58 schreef R2-D2 het volgende:
* R2-D2 heeft buiten dit topic gereageerd![]()
Vriendin wil achterop de Harleyquote:Op zondag 27 november 2005 17:28 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mjah, ik wil ook reageren daarop (maar ga niet buiten dit topic), vraag me namelijk af wat voor pauperrijschool in de winter geen nieuwe klanten aanneemt. (dan loopt het toch juist leeg terwijl ze in de zomer sneller vol zitten = klanten weigeren?
) Of het is een auto/motorrijschool natuurlijk. Met een motorrijinstructeur die ook autorijles geeft. Dat zou logischer zijn.
En wil die vriendin hem soms kwijt, op een motor rij je je toch zo doooooowwwdd![]()
![]()
Dat zal comfortabel zitten daaroquote:Op zondag 27 november 2005 17:42 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Vriendin wil achterop de Harley
[afbeelding]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |