Ja hallo, dat maakt de post, Inso!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef Insomaniac het volgende:
Luister nu pas het geluid wat er bij hoort..
Sorry Tijn, ben moe.quote:
Werk.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:51 schreef Tijn het volgende:
Waarom moet je er zo allejezus vroeg uit?
Kantoorwerk.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:04 schreef Tijn het volgende:
Niet als een kruisverhoor bedoeld ofzo, maar wat voor werk doe je dan?
Oh, schei uit, hou op.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:07 schreef Tijn het volgende:
Goeiesmorgens Inso. Zeg, ik sta daar net op de tramhalte...
JA DE DUNSTE TIETEquote:Op woensdag 7 december 2005 03:40 schreef Insomaniac het volgende:
Kirsten Dunst.
Slaap fijn, Tijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:48 schreef Tijn het volgende:
Poe, ik ben opeens moe.
Whehehe, dat rijmt
Anyhoe, ik ga slapen. Succes met je slaaptwijfel, Inso. Als je er nog 3 uur over peinst, hoef je niet meer te kiezen wat je doet
Gaaf Tijn!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:39 schreef Tijn het volgende:
Een computer die er zo uitziet:
[atari]
en zo klinkt is toch gewoon geweldig mensen?
En films kijken is toch nooit zonde?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo. Ik stond vandaag op met grootste plannen, maar uiteindelijk heb ik de hele dag op de bank gezeten en films gekeken. Ik zou me er kut over voelen als ik het niet zo goed kon goed praten tegenover mezelf
Dat vind ik nou fijn om te horen, broer.quote:Op maandag 12 december 2005 02:28 schreef broer het volgende:
Altijd goed om een I.R. te zien die, dronken van de vele Leffes, toch nog even de tijd neemt om in semi-bikkeltijd te posten.
Nee, maar op de een of andere manier staan mensen die vragen of ik iets al af heb daar anders tegenover.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
En films kijken is toch nooit zonde?
Haha, met wat ik doe, is een film gezien hebben juist een klop op de schouder waard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar op de een of andere manier staan mensen die vragen of ik iets al af heb daar anders tegenover.
Ja, hoe bevalt de nieuwe videotheek eigenlijk? Of ben je nog niet weg bij de Videoland?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Haha, met wat ik doe, is een film gezien hebben juist een klop op de schouder waard.
Begin januari.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:28 schreef Tijn het volgende:
Ja, hoe bevalt de nieuwe videotheek eigenlijk? Of ben je nog niet weg bij de Videoland?
Ik heb em ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:35 schreef Tijn het volgende:
Ja, Predator, die moet ik nou eens binnenkort bekijken. Ik heb 'em al weken liggen, maar het is er nog niet van gekomen. Toch raar, want ik word al een beetje warm van binnen als ik dit soort dingen zie:
[afbeelding]
Ik ben geen grote Arnold fan, maar Running Man en Total Recall warenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:56 schreef Tijn het volgende:
Ik zou het niet weten, maar ik zie toffe monsters en Arnold Schwarzenegger, dus ik kan me niet voorstellen dat het me tegenvalt
For old times sake.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:03 schreef keeper het volgende:
Zo.
Ik vatte het altijd meer op als dat het op extreme wijze geadoreerd wordt door een beperkte groep mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:12 schreef svann het volgende:
Cultstatus, houdt dat in dat het meer grappig dan eng is?
ik probeer mee te doen met semi-draadlossquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond mensen. Ik heb m'n draadloos internet gemaakt, dus ik Fok! weer vanuit bed. Als dat niet semi-bikkel is, weet ik het ook niet meer.
Dat is het ultieme semi-bikkel gevoel volgens mij, maar IR kan daar alleen uitsluitsel over geven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond mensen. Ik heb m'n draadloos internet gemaakt, dus ik Fok! weer vanuit bed. Als dat niet semi-bikkel is, weet ik het ook niet meer.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven gefokt vanuit bed.
Materialisme is de beste basis voor geluk.quote:
Dus een laptop?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
Het gevoel dat ik waar dan ook ter wereld zou kunnen gaan zitten en tócht verbinding kan hebben met semi-bikkeltijd.
Mag ik?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
O, wie opent het volgende deel trouwens?
Ik herken het helemaal.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
Ik zit hier ook draadloos te internetten. De router ligt onder de tafel, op welgeteld anderhalve meter afstand van de iBook. En toch geeft het me een gevoel van vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |