Dit is geen laptop, dit is een iBook! Dat Is Iets Heel Anders!quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:56 schreef Lamon het volgende:
Dus een laptop?
Anders gaat de vlieger meteen niet meer op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nieuwe technologieën schrikken mij niet af. Kom maar op. Implanteer maar wat je wilt, ik kan ertegen. Maar wacht wel even, want eerst moet ik warme melk met honing drinken tegen de kinkhoest.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:59 schreef Tijn het volgende:
Het kan trouwens geen toeval zijn dat de enige 2 Apple-gebruikers in dit topic ook de enige 2 semi-bikkelaars zijn die geen problemen hebben met de nieuwste technologieënom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn eerste pc was trouwens ook een Apple.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:04 schreef Tijn het volgende:
Lekkere woordkeus, Lamon.
Wie Windows draait is een gebruiker, wie Apple gebruikt is een freak? Ik nodig je van harte uit in de Apple slowchat.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
Waar PC gebruikers en Apple freaks samenkomen, zonder enige wrijving..
Ik zeg toch dat ik ook begonnen ben met een Mac?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Wie Windows draait is een gebruiker, wie Apple gebruikt is een freak? Ik nodig je van harte uit in de Apple slowchat.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Mijn eerste pc was trouwens ook een Apple.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een hele flauwe PowerMac van tig jaar terug.
Veel overzichtelijker.
Maar het aanbod van software was toen erg beperkt.
Dat was em ongeveer ja.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo'n ding toevallig?
Dat je trouwens pas zo kort aan de computer bent, de eerste PowerMacs zijn van 1994. Toen had ik al 4 PC's versletenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry. Met dat nieuwe systeem op Fok! moet ik er nog altijd even aan wennen dat ik ook de vólgende post moet lezen voor ik zelf iets plaats.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:11 schreef Lamon het volgende:
Ik zeg toch dat ik ook begonnen ben met een Mac?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ik zo ongeveer de eerste generatie ben die echt met computers is opgegroeid. Ik imponeerde op de kleuterschool al meisjes met m'n Sharp MZ-700, met bonnetjes-printer en cassette-recorderquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vervloekte computers vroeger. Zat niet in mijn opvoeding.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:20 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Met dat nieuwe systeem op Fok! moet ik er nog altijd even aan wennen dat ik ook de vólgende post moet lezen voor ik zelf iets plaats.
Die staat hier naast me.quote:
Corpse Bride van Tim Burton.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:27 schreef Twisted_fok het volgende:
Goedenavond!
Gezien ik maar weinig verstand heb van computers doe ik een poging tot een ander onderwep.
Nog aan te raden films?
En die ook idd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Tijn het volgende:
Ik vond Lord Of War erg tof. Nic Cage is sowieso tof.
O ja, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:26 schreef Lamon het volgende:
Hij stond er eerder, dus mijn opmerking lijkt valide voor de snelle lurker.
Nog niet gezien, stond al wel op m'n nog-te-zien-lijstje!quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:29 schreef Lamon het volgende:
[..]
Corpse Bride van Tim Burton.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of heb je die al gezien?
Ik weet echt niet wat ik me bij die film moet voorstellen. (Ook omdat ik te lui ben om dat nu op te zoekenquote:Op zaterdag 17 december 2005 03:28 schreef Tijn het volgende:
Ik vond Lord Of War erg tof. Nic Cage is sowieso tof.
Het is in elk geval geen lompe actiefilm en ook geen comedy, al wil dat niet zeggen dat er geen actie of humor in zit. Maar ik zou er ook niet al teveel over gaan lezen hoor. Gewoon kijken die hap.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:33 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik me bij die film moet voorstellen.
Twister ooit eens een stukje van gezien, maar vond het echt totaal niet boeien. Maar dat heb ik wel vaker met natuurrampen-films.quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:31 schreef broer het volgende:
[..]
O ja, dat is ook zo.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb ik verder geen excuses voor mijn dronkenschap.
@ T_f: ik heb vanavond Twister (alweer) en Twelve Monkeys gezien. Maar je kunt beide goed missen. Twelve Monkeys is niet slecht, maar een avond in de kroeg zou ik er niet voor opgeven. (Tot zover mijn filmbijdrage.)
Eigenlijk wel, hè?quote:Op zaterdag 17 december 2005 03:37 schreef Twisted_fok het volgende:
is drank niet genoeg excuus voor dronkenschap?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop