Komop Broer.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:24 schreef broer het volgende:
Maar wat is er dan zo erg aan?
Laten we het idd maar afsluiten, zodat we allemaal kunnen nadenken wanneer we "Lord of War" nog een keer kunnen gaan kijken, omdat ie zo goed was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:27 schreef broer het volgende:
Is er trouwens geen speciaal topic voor die T-shirts, zodat we hier een beetje ontopic kunnen blijven?
Ach, ik heb op dit moment een shirt aan met 'New York' erop. Daar ben ik nooit geweest. Op een ander shirt staat heel groot '22', terwijl ik die leeftijd al wel ben gepasseerd. Om maar te zwijgen van mijn shirt waar 'Vlam' achterop staat, ook al sta ik niet in de hens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:28 schreef Lamon het volgende:
Komop Broer.
Ik heb ook geen kinderen, maar toch..
Als je moeder met een t-shirt "Ik ben een geile MILF" zou lopen, moet dat toch ook nogal storen?
En dat terwijl ik net een antwoord aan het typen was.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:31 schreef Lamon het volgende:
Laten we het idd maar afsluiten,
Lord of War, War of the Worlds, Lord of the Rings. Ik volg het allemaal niet meer.quote:zodat we allemaal kunnen nadenken wanneer we "Lord of War" nog een keer kunnen gaan kijken, omdat ie zo goed was.
Je bekijkt het te objectief. Daar kan ik niets mee. Ik ben aan het inspelen op ondebuik gevoelens.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:37 schreef broer het volgende:
Ach, ik heb op dit moment een shirt aan met 'New York' erop. Daar ben ik nooit geweest. Op een ander shirt staat heel groot '22', terwijl ik die leeftijd al wel ben gepasseerd. Om maar te zwijgen van mijn shirt waar 'Vlam' achterop staat, ook al sta ik niet in de hens.
Ik bedoel: het gaat om letters op een shirt. Opdruk is in de mode en dan het liefst wat prikkelend. Maar meer is het toch niet? Waarom zou je je daar druk over maken?
Oké, het is smakeloos. Maar dan moet je je druk maken om veel, héél veel meer kleding-gerelateerde zaken.
Of ik ben ik nu weer te principieel links?
O, sorry. Dan begreep ik de bedoeling weer eens niet.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:41 schreef Lamon het volgende:
Je bekijkt het te objectief. Daar kan ik niets mee. Ik ben aan het inspelen op ondebuik gevoelens.
En "te links" bestaat niet, "enkel niet links" genoeg.
En dat baseert u op...?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:44 schreef Cora het volgende:
want daar hebben jullie niet veel kaas van gegeten.
We waren net de huidige ongezonde maatschappelijke tendensen, die een direct gevolg van de morale teneergang kunnen zijn vol verve en openheid aan het doornemen, en alles wat we krijgen is "Och, de zeurpieten zijn weer aan het discussieren over films".quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:41 schreef Cora het volgende:
Och, de zeurpieten zijn weer aan het discussieren over films.
Niet zoveel als jou toch?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:43 schreef broer het volgende:
Dag Cora.
Jij bent ook veel op Fok! de laatste tijd.
Ik dacht nou eens niet?quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:41 schreef Cora het volgende:
Och, de zeurpieten zijn weer aan het discussieren over films.
De kledingkeuze.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:45 schreef broer het volgende:
En dat baseert u op...?
Ik denk ongeveer even veel.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:47 schreef Cora het volgende:
Niet zoveel als jou toch?
Wat wil je er precies mee zeggen broer?
Gotsiedorie. Heb je nog gelijk ook.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:48 schreef Cora het volgende:
De kledingkeuze.
Er was geen bedoeling hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:44 schreef broer het volgende:
O, sorry. Dan begreep ik de bedoeling weer eens niet.
Nog steeds niet, trouwens. Maar goed, we hebben het nu over films...
Knap, ik ben bijna nooit meer hier en jij weet te zeggen dat ik er de laatste tijd nogal veel ben.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:49 schreef broer het volgende:
Ik denk ongeveer even veel.
En daar wil ik verder niets mee zeggen. Het viel me alleen op na de relatief lange periode van afwezigheid.
I know, maar jongens trek alsjeblief aan wat jullie willen en heb een leuke tijd.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:50 schreef broer het volgende:
Gotsiedorie. Heb je nog gelijk ook.
Dat vind ik altijd weer leuk om te lezen in deze tijd van wat met noemt 'verrechtsing'.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:52 schreef Lamon het volgende:
En geheel losstaand daarvan, ben ik erg links en vind ik dat los van deze discussie altijd leuk om te bevestigen.
Ik bedoel alleen maar dat ik je in de afgelopen week twee keer heb gezien. Vroeger was dat minder.quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:55 schreef Cora het volgende:
Knap, ik ben bijna nooit meer hier en jij weet te zeggen dat ik er de laatste tijd nogal veel ben.
Ik wil niet veel zeggen he! Maar ik ben ook altijd dronken als ik hier kom maar wel nog altijd in staat om over een goed mantelpakje van Chanel te praten!!!!quote:Op zaterdag 3 december 2005 03:59 schreef broer het volgende:
Dat vind ik altijd weer leuk om te lezen in deze tijd van wat met noemt 'verrechtsing'.
En verder had ik al eerder aangegeven dat ik altijd dronken ben als ik hier kom. Ik ben dus niet meer gevoelig voor argumenten, discussies, ruzies, mode, kledingadviezen, en wat dies meer zij.
Neehee !quote:Op zaterdag 3 december 2005 04:01 schreef broer het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar dat ik je in de afgelopen week twee keer heb gezien. Vroeger was dat minder.
Potdulleme, wat één achteloze opmerking niet teweeg kan brengen, zeg.
Hmmm... Kan ik nóg niet meepraten.quote:Op zondag 4 december 2005 04:01 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, het komt uit een boek. Reaper Man van Terry Pratchett
Gek genoeg: beide.quote:Op zondag 4 december 2005 04:02 schreef svann het volgende:
Zijn we hier nu in een aimless of in een cultureel verantwoorde cyclus?
Ik wil eerst een adequate omschrijving voor ik BitTorrent aanslinger.quote:Op zondag 4 december 2005 04:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Muziek van Of Montreal is trouwens zeer aan te raden, kom ik net achter.
1985quote:Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef Insomaniac het volgende:
Luister nu pas het geluid wat er bij hoort..
Ja hallo, dat maakt de post, Inso!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef Insomaniac het volgende:
Luister nu pas het geluid wat er bij hoort..
Sorry Tijn, ben moe.quote:
Werk.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:51 schreef Tijn het volgende:
Waarom moet je er zo allejezus vroeg uit?
Kantoorwerk.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:04 schreef Tijn het volgende:
Niet als een kruisverhoor bedoeld ofzo, maar wat voor werk doe je dan?
Oh, schei uit, hou op.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:07 schreef Tijn het volgende:
Goeiesmorgens Inso. Zeg, ik sta daar net op de tramhalte...
JA DE DUNSTE TIETEquote:Op woensdag 7 december 2005 03:40 schreef Insomaniac het volgende:
Kirsten Dunst.
Slaap fijn, Tijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:48 schreef Tijn het volgende:
Poe, ik ben opeens moe.
Whehehe, dat rijmt
Anyhoe, ik ga slapen. Succes met je slaaptwijfel, Inso. Als je er nog 3 uur over peinst, hoef je niet meer te kiezen wat je doet
Gaaf Tijn!quote:Op woensdag 7 december 2005 02:39 schreef Tijn het volgende:
Een computer die er zo uitziet:
[atari]
en zo klinkt is toch gewoon geweldig mensen?
En films kijken is toch nooit zonde?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:19 schreef Tijn het volgende:
Ja hallo. Ik stond vandaag op met grootste plannen, maar uiteindelijk heb ik de hele dag op de bank gezeten en films gekeken. Ik zou me er kut over voelen als ik het niet zo goed kon goed praten tegenover mezelf
Dat vind ik nou fijn om te horen, broer.quote:Op maandag 12 december 2005 02:28 schreef broer het volgende:
Altijd goed om een I.R. te zien die, dronken van de vele Leffes, toch nog even de tijd neemt om in semi-bikkeltijd te posten.
Nee, maar op de een of andere manier staan mensen die vragen of ik iets al af heb daar anders tegenover.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:21 schreef Lamon het volgende:
[..]
En films kijken is toch nooit zonde?
Haha, met wat ik doe, is een film gezien hebben juist een klop op de schouder waard.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar op de een of andere manier staan mensen die vragen of ik iets al af heb daar anders tegenover.
Ja, hoe bevalt de nieuwe videotheek eigenlijk? Of ben je nog niet weg bij de Videoland?quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:26 schreef Lamon het volgende:
[..]
Haha, met wat ik doe, is een film gezien hebben juist een klop op de schouder waard.
Begin januari.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:28 schreef Tijn het volgende:
Ja, hoe bevalt de nieuwe videotheek eigenlijk? Of ben je nog niet weg bij de Videoland?
Ik heb em ook nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:35 schreef Tijn het volgende:
Ja, Predator, die moet ik nou eens binnenkort bekijken. Ik heb 'em al weken liggen, maar het is er nog niet van gekomen. Toch raar, want ik word al een beetje warm van binnen als ik dit soort dingen zie:
[afbeelding]
Ik ben geen grote Arnold fan, maar Running Man en Total Recall warenquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:56 schreef Tijn het volgende:
Ik zou het niet weten, maar ik zie toffe monsters en Arnold Schwarzenegger, dus ik kan me niet voorstellen dat het me tegenvalt
For old times sake.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:03 schreef keeper het volgende:
Zo.
Ik vatte het altijd meer op als dat het op extreme wijze geadoreerd wordt door een beperkte groep mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 02:12 schreef svann het volgende:
Cultstatus, houdt dat in dat het meer grappig dan eng is?
ik probeer mee te doen met semi-draadlossquote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond mensen. Ik heb m'n draadloos internet gemaakt, dus ik Fok! weer vanuit bed. Als dat niet semi-bikkel is, weet ik het ook niet meer.
Dat is het ultieme semi-bikkel gevoel volgens mij, maar IR kan daar alleen uitsluitsel over geven.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:28 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond mensen. Ik heb m'n draadloos internet gemaakt, dus ik Fok! weer vanuit bed. Als dat niet semi-bikkel is, weet ik het ook niet meer.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven gefokt vanuit bed.
Materialisme is de beste basis voor geluk.quote:
Dus een laptop?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
Het gevoel dat ik waar dan ook ter wereld zou kunnen gaan zitten en tócht verbinding kan hebben met semi-bikkeltijd.
Mag ik?quote:Op zaterdag 17 december 2005 02:55 schreef broer het volgende:
O, wie opent het volgende deel trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |